Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1996 - 2002
1996 - 2002Doktora
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Bir dirichlet-türü problemin sembolik hesaplama kuramında çözümünün hesaplanması
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr)
1996
1996Yüksek Lisans
Birinci mertebeden doğrusal diferensiyel denklemlere dedaktif yaklaşım
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2005 - 2011
2005 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2002 - 2005
2002 - 2005Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
1999 - 2002
1999 - 2002Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
1995 - 1997
1995 - 1997Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2018 - 2022
2018 - 2022Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü
Gazi Üniversitesi, Sürekli Eğtim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2018 - 2020
2018 - 2020Rektörlüğe Bağlı Koordinatör Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Rektörlük, Eğitim-Öğretim ve Dış İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü
2018 - 2020
2018 - 2020Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Rektörlük, Eğitim-Öğretim Komisyonu
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Rektörlük, Enformatik Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
2017 - 2018
2017 - 2018Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2012 - 2014
2012 - 2014Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2004 - 2012
2004 - 2012Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorTR Dizin
TÜBİTAK, Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırmalar Kurumu, ULAKBİM, TR Dizin
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDanışma ve Değerlendirme Kurul Üyeliği
TÜBİTAK, Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırmalar Kurumu, Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı, Danışma ve Değerlendirme Kurul Üyeliği
2011 - 2013
2011 - 2013Yönetim Kurulu Üyeliği
Üniversite, Ahmet Yesevi Üniversitesi, TÜRTEP, Yönetim Kurulu Üyeliği
1997 - 1999
1997 - 1999Programcı
ASU YAZILIM A.Ş., Programcı
1997 - 1997
1997 - 1997Yazılım Destek Uzmanı
HALICI YAZILIM A.Ş., Yazılım Destek Uzmanı
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
İlköğretim öğretmenlerinin eğitimde yapay zeka kullanımına yönelik görüşleri
Güyer T. (Danışman)
E.ORAK(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerine yönelik bilgisayarsız bilgisayar bilimi eğitiminin bilgi-işlemsel düşünme becerisine etkisi
Güyer T. (Danışman)
E.YILMAZ(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Eğitimde robot ve simülasyon kullanımının üstün yetenekli öğrencilerin yaratıcı problem çözme ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi
Güyer T. (Danışman)
A.DEMİRHAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sayısal örnek kullanımına dayalı algoritma eğitiminin öğrencilerin matematiksel problem çözme başarılarına etkisi
Güyer T. (Danışman)
B.SANCAK(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Makine öğrenmesi etkinlikleri ile programlama öğretiminin özel yetenekli öğrencilerin programlama, yaratıcı düşünme, problem çözme becerileri ve üst bilişsel farkındalık düzeylerine etkisi
Güyer T. (Danışman)
Ş.AYSİN(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Bilgisayarsız bilgisayar bilimi etkinliklerinin ders başarısına, eleştirel düşünmeye ve bilgi işlemsel düşünmeye yönelik öz yeterlilik algısına etkisi
Güyer T. (Danışman)
H.ÜSTÜN(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Görev temelli bir e-öğrenme ortamında algoritmik kaybolma ölçümünün gezinme metrikleri bağlamında incelenmesi
Güyer T. (Danışman)
M.VURAN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Öğrencilerin Dijital Oyun Deneyimi Üzerine Olgubilimsel Bir Araştırma: Minecraft Örneği
Güyer T. (Danışman)
E.KIDIMAN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevrimiçi Bir Öğrenme Platformunun Geliştirilmesi
Güyer T. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Bilgisayarsız bilgisayar bilimleri etkinliklerinin soyutlama becerisine etkisi
GÜYER T. (Danışman)
E.GÜN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Çok katlı pazarlamada elektronik satış ortaklığı ağı yönetim bilgi sistemi modeli
GÜYER T. (Danışman)
Z.AYAZ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Çok boyutlu öğretim verimliliğinin modellenmesi
GÜYER T. (Danışman)
M.MERİÇELLİ(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yazılım Geliştirme Süreçlerinin Öğretilmesine Yönelik Bir Öğretim Programının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
H.Durak(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Tasarım tabanlı öğrenme ortamında bilgisayar oyunu geliştirme etkinliğinin öğretim sürecinde kullanılması
ÇAKIR H. (Eş Danışman), GÜYER T. (Eş Danışman)
K.HAVA(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Çevrim içi öğrenme ortamlarında dijital kavram haritalarının öğrencilerin başarılarına ve kaybolmalarına etkisi
GÜYER T. (Danışman)
Ş.AYDOĞDU(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Olasılığa dayalı uyarlanabilir hiper ortamlarda etkili olan değişkenlerin modellenmesi
GÜYER T. (Danışman)
A.ÇEBİ(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Temel Bilgisayar Eğitimi Alanında Bilgisayarlı Uyarlanabilir Sınavların Ölçme Özelliklerinin Diğer Sınav Türleriyle Karşılaştırılması
GÜYER T. (Danışman)
M.Fikret(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Veri analizi için genişleyebilir bir karar ağacının oluşturulması, web ve mobil uygulamalarının geliştirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
M.UYSAL(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Programlama dili öğretiminde Alice yazılımının ders başarısı, eleştirel düşünme ve problem çözme becerileri ile üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisi
GÜYER T. (Danışman)
E.SOLMAZ(Öğrenci)
2014
2014Doktora
İlköğretim programlarında yer alan görsel okuryazarlık kazanımlarının değerlendirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
F.KESKİNKILIÇ(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Çevrimiçi ortamlarda sorgulama tipine göre farklılaşan öğrenme süreçlerinin bazı değişkenlere göre karşılaştırılması
GÜYER T. (Danışman)
M.SERKAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Çoklu dokunmatik ekran için geliştirilen öğretim materyallerinin tasarım ve geliştirme süreci: Biçimlendirici araştırma örneği
GÜYER T. (Danışman)
F.DEMİREL(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Eğitsel bilgisayar oyunu tasarlama yönteminin, ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
GÜYER T. (Danışman)
K.HAVA(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında uyarlanmış sosyal etkileşim araçlarının öğrencilerin akademik başarılarına ve sosyal bulunuşluk algılarına etkisi
GÜYER T. (Danışman)
M.TAHSİN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Öğretmenlerin derslerinde öğretim teknolojilerini kullanımına ilişkin görüşlerinin analizi
GÜYER T. (Danışman)
M.GÜZEL(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Öğretim tasarımı alanına yönelik bulanık küme tabanlı bir web ansiklopedisi uygulaması ve uygulamanın kullanılabilirliği
GÜYER T. (Danışman)
Ş.AYDOĞDU(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Web destekli örnek olay yönteminde çoklu bakış açısı ve yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
GÜYER T. (Danışman)
Ç.ULUYOL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İnternet reklamcılığı sektörünün dünyadaki gelişimi ve Türkiye'nin bu sektördeki durumu
GÜYER T. (Danışman)
Z.AYAZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim programlarında kullanılan öğrenme yönetim sisteminin ders verenler açısından değerlendirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
V.ATEŞ(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Türkiye'de bilgisayar ve öğretim teknolojileri alanında yapılan yüksek lisans tezlerinin içerik ve yöntem açısından değerlendirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
D.AKÇA(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 4. ve 5. sınıf düzeylerindeki Türkçe metinlerde cümle uzunluğu, kelime uzunluğu ve kelime hazinesinin okunabilirlik üzerine etkisi
GÜYER T. (Danışman)
E.SOLMAZ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının bilgisayar kaygı düzeyleri
GÜYER T. (Danışman)
U.BAŞARMAK(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Az Gören Öğrencilerin eğitiminde Bilgisayar Destekli Eğitim Programının Görsel Algı Becerilerinin Gelişimine Etkisi
GÜYER T. (Danışman)
E.ÖZHAMAM(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Bir öğretim materyali olarak bilgisayar destekli matematik yazılımlarının değerlendirilmesi
GÜYER T. (Danışman)
İ.ÇİFTÇİ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Designing, Developing and Examining the Effectiveness of a Machine Learning-Based Mobile Recommendation System for Parents' Digital Parenting Skills
Aydogdu Y. O., Durak H. Y., Aydogdu S., Somyürek S., Güyer T., Kurnaz F.
CHILD & FAMILY SOCIAL WORK
, cilt.30, sa.4, ss.794-859, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Özel Yetenekli Öğrencilerin Dijital Oyun Oynama Profilleri
Kıdıman E., Güyer T.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.394-404, 2025 (TRDizin)
2024
20243. The effect of computer science unplugged on abstraction as a sub-component of computational thinking
Gün-Tosik E., GÜYER T.
Thinking Skills and Creativity
, cilt.53, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20234. Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevrimiçi Bir Öğrenme Platformunun Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
GÜYER T., SOMYÜREK S., YURDUGÜL H., AYDIN F., GÜLMEZ A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.4, ss.1822-1843, 2023 (TRDizin)
2022
20225. EĞİTSEL BİR PROBLEM OLARAK HİPER ORTAMDA KAYBOLMANIN ÖLÇÜLMESİ
VURAN M., GÜYER T.
BAYTEREK Journal of International Academic Research , cilt.5, sa.2, ss.88-105, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Delphi Tekniği Kullanılarak Kritik ve Öncelikli Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Belirlenmesi
Atasoy B., Güyer T., Ünal M., Yüksel A. O., Aydoğdu Ş.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.697-728, 2021 (TRDizin)
2021
20217. E-Öğrenme Ortamları ve Öğrenme Analitikleri
Somyürek S., Güyer T., Atasoy B., Ünal M.
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.327-336, 2021 (TRDizin)
2021
20218. How do students perceive their own and their peers' progress in e-learning?
SOMYÜREK S., Brusilovsky P., Cebi A., Akhuseyinoglu K., GÜYER T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.38, sa.1, ss.49-74, 2021 (ESCI, Scopus)
2020
20209. Students' interaction patterns in different online learning activities and their relationship with motivation, self-regulated learning strategy and learning performance
Cebi A., Güyer T.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.25, sa.5, ss.3975-3993, 2020 (SSCI)
2020
202010. Temel Bilgisayar Eğitimi Alanında Uzaktan Eğitimde Kullanılan Sınav Türleriyle Cinsiyetler Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
GELİBOLU M. F., GÜYER T.
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.48-54, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. Gifted students' learning experiences in systematic game development process in after-school activities
Hava K., Güyer T., Çakır H.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.68, sa.3, ss.1439-1459, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202012. Enformatik Dersi için Başarı Testi Geliştirme Çalışması: Güvenilirlik ve Geçerlilik İşlemleri
MERİÇELLİ M., GÜYER T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.28, sa.1, ss.549-557, 2020 (TRDizin)
2019
201913. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesine İlişkin Sistematik Alanyazın Taraması
Gün E., Güyer T.
Ahmet keleşoğlu eğitim fakültesi dergisi , cilt.1, sa.2, ss.99-120, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Programlama Öğreniminde Görselleştirmenin Etkisi: Alice
Solmaz E., Güyer T.
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.1376-1396, 2019 (TRDizin)
2019
201915. Modeling of relationships between students? navigational behavior and problems in hypermedia learning system: the moderating role of working memory capacity
Cebi A., GÜYER T.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201916. Programming with Scratch in primary school, indicators related to effectiveness of education process and analysis of these indicators in terms of various variables
Yıldız Durak H., Güyer T.
GIFTED EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.35, sa.3, ss.237-258, 2019 (Scopus)
2019
201917. Programlama Öğretim Sürecinde Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
YILDIZ DURAK H., GÜYER T.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.52, ss.107-137, 2019 (TRDizin)
2019
201918. The Effect of Digital Concept Maps in Online Learning Environments on Students’ Success and Disorientation
AYDOĞDU Ş., GÜYER T.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , cilt.7, sa.1, ss.75-92, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Exploration of Parents' Digital Parenting Efficacy through Several Demographic Variables
Yaman F., Dönmez O., Akbulut Y., Kabakçı Yurdakul I., Çoklar A. N., Güyer T.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.44, sa.199, ss.149-172, 2019 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
201920. Dokunmatik Ekran için Öğretim Materyali Geliştirilmesi: Süreç ve Öneriler
DEMİREL UZUN F., GÜYER T., ÇAKIR H.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.198-225, 2019 (TRDizin)
2019
201921. Development of Instructional Material for Multitouch Screen: Process and Recommendations
DEMİREL UZUN F., GÜYER T., ÇAKIR H.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.198-225, 2019 (ESCI, TRDizin)
2018
201822. Development of a Web-Based Application for the Automatic Creation of Concept Maps
AYDOĞDU Ş., GÜYER T.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.349-364, 2018 (TRDizin)
2017
201723. Öğrenenlerin Sosyal Etkileşim Araçlarının Yer Aldığı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Uyarlama Tercihleri ve Görüşleri
Üstündağ M. T., Güyer T.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.30, ss.1807-1831, 2017 (TRDizin)
2017
201724. Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi
ÜSTÜNDAĞ M. T., GÜYER T.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.501-523, 2017 (TRDizin)
2017
201725. Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
GÜNBATAR M. S., GÜYER T.
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.8, sa.2, ss.158-175, 2017 (TRDizin)
2016
201626. A Classification Model and an Open e Learning System based on Intuitionistic Fuzzy Sets for Instructional Design Concepts
Güyer T., Aydoğdu Ş.
JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY SYSTEMS , cilt.45, sa.1, ss.137-160, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201627. Bir Öğrenme Yönetim Sisteminin Öğretim Elemanları Tarafından Değerlendirilmesi Gazi Üniversitesi Örneği
Ateş V., Güyer T.
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201528. Measuring Disorientation Based on the Needleman-Wunsch Algorithm
Güyer T., Atasoy B., Somyürek S.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.2, ss.188-205, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201529. Content Analysis of Studies Conducted on Adaptive Educational Hypermedia Environments in Turkey
GÜYER T., Cebi A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.178, ss.61-83, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201530. Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
GÜNBATAR M. S., GÜYER T.
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.2, sa.1, ss.52-60, 2015 (TRDizin)
2014
201431. Web destekli örnek olay yönteminde yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
ULUYOL Ç., GÜYER T.
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal ofTheory and Practice in Education , cilt.10, sa.4, ss.918-941, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201432. İstatistiksel Veri Analizine İlişkin Genişleyebilir Bir Karar Ağacı Tasarımı
Uysal M., Güyer T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES , cilt.7, sa.3, ss.33-43, 2014 (TRDizin)
2009
200933. The measures weighted stratum and weighted compactness on the weighted digraph-based models of the hypermedia and navigation
Guyer T.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.53, sa.2, ss.252-260, 2009 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2009
200934. Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirliği Analizi
GÜYER T., TEMUR T., SOLMAZ E.
türk eğitim bilimleri dergisi , cilt.7, sa.4, ss.751-766, 2009 (TRDizin)
2009
200935. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kaygı Düzeyi
BAŞARMAK U., GÜYER T.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.2009, sa.3, ss.227-239, 2009 (TRDizin)
2008
200836. The effects of individual differences on learner's navigation in a courseware
SOMYÜREK S., GÜYER T., ATASOY B.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.7, sa.2, ss.32-40, 2008 (SSCI, Scopus)
2007
200737. Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi
Güyer T., Atasoy B., Somyürek S.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.6, sa.11, ss.19-32, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200638. A functional computation model for the duality of two-variable Lambda-Boolean functions
Guyer T., Mirasyedioglu S.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.182, sa.1, ss.879-887, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
2006
200639. A symbolic and algebraic computation based Lambda-Boolean reduction machine via PROLOG
Mirasyedioglu S., Guyer T.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.176, sa.1, ss.65-75, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
2004
200440. A symbolic computation approach to a three-dimensional inverse problem for the transport equation
Guyer T., Mirasyedioglu S.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.150, sa.1, ss.181-193, 2004 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200341. A computational approach for the analytical solving of a Dirichlet-type problem for third order partial differential equations
Guyer T., Mirasyedioglu S.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.137, sa.1, ss.139-150, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2001
200142. A new method for computing the solutions of differential equation systems using generalized inverse via Maple
Guyer T., Kiymaz O., Bilgici G., Mirasyedioglu S.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.121, sa.2-3, ss.291-299, 2001 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis
Aksoy N., SOMYÜREK S., GÜYER T., ÜNAL M.
International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, İtalya, 21 - 22 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2020
20202. Student views on moodle supported information technologies course
MERİÇELLİ M., GÜYER T.
EDUCCON 2020, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. E-öğrenme ortamlarındaki öğrenme materyalleriyle etkileşim davranışlarının motivasyon ve öğrenme performansı üzerine etkileri
ÇEBİ A., GÜYER T.
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.256, (Özet Bildiri)
2018
20184. Analysis of Game Types, Game Addiction Played by Secondary and High School Students Playing Digital Games
GÜYER T., YILDIZ DURAK H., SARITEPECİ M., ŞAHİN Z.
International Child and Information Safety Congress Dijital Games, 11 - 14 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
Güyer T., Somyürek S., Atasoy B., Yurdugül H., Ünal M., Aydoğdu Ş.
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Kişisel Değişkenlere ve Akademik Başarına Göre Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
Güyer T., Sarıtepeci M., Durak H., Şahin Z.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Dijital Oyun Oynayan Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Oynadıkları Oyun Türleri, Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
Güyer T., Durak H., Sarıtepeci M., Şahin Z.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Dijital Ebeveynlik Yeterliklerine İlişkin Bir Veri Toplama Aracının Yapı Geçerliğinin İncelenmesi
Yaman F., Dönmez O., Akbulut Y., Kabakçı Yurdakul I., Çoklar A. N., Güyer T.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.424-428, (Özet Bildiri)
2017
20179. Educational Data Mining and Learning Analytics
YILDIRIM İ. S., YURDUGÜL H., GÜYER T., AKÇAPINAR G., ŞAHİN M.
ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilere Scratch ile Programlama Öğretim Süreci ve Öğrenciler Tarafından Üretilen Ürünlerin İncelenmesi.
Yıldız Durak H., Güyer T.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.215, (Özet Bildiri)
2017
201711. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri
YILDIRIM İ. S., YURDUGÜL H., GÜYER T., AKÇAPINAR G., ŞAHİN M.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.32, (Özet Bildiri)
2017
201712. Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies
GÜNBATAR M. S., GÜYER T.
European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201613. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması
URSAVAŞ Ö. F., ÇEBİ A., GÜYER T.
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2016), 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201614. Cognitive Traces from the Perspective of Students Navigation Patterns
ÇEBİ A., GÜYER T., Araujo R., Brusilovsky P.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201615. Dijital Oyun Tabanlı Öğrenmeye Yönelik 2010 2016 Yılları Arasında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
GÜYER T., AYDOĞDU Ş., Özaydın Y.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 Mayıs - 18 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Hiperortam Türündeki Öğrenme Ortamlarının Pedagojik ve Bilgisayımsal Geliştirilme Süreçleri
GÜYER T., AYDOĞDU Ş., ÇEBİ A.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Integrating Digital Game Design Activities in Science Education
HAVA K., GÜYER T., ÇAKIR H., Kıdıman E.
The AECT International Convention, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. Üstün Yetenekli Öğrencilere Programlama Süreçlerinin Öğretilmesi Problem Tabanlı Öğretim Uygulamaları
Durak H., GÜYER T.
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. Bilgi Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Olarak Geliştirilen Web Tabanlı Bir Uygulama
GÜYER T., Aydoğdu Ş.
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201520. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Tasarlarken Hangi Değişkenleri Kullanmalıyız
GÜYER T., URSAVAŞ Ö. F., ÇEBİ A.
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201421. How to use Common Language when we talk about Instructional Design A Mathematical Modeling Study based on Intuitionistic Fuzzy Sets
GÜYER T., Aydoğdu Ş.
International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2014), 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. Uyarlanabilir Eğitsel Hiper Ortamlarda Öğrenme Stili Göstergeleri
ÇEBİ A., GÜYER T.
Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET 2014), 14 - 16 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2012
201223. Bayes Olasılık Kuramı ve Uyarlanabilir Öğretim Tasarımı
GÜYER T., GÜNBATAR M. S., GELİBOLU M. F.
6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201224. Web ortamında uygulanabilir örnek olay yöntemi
Uluyol Ç., Güyer T.
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.208, (Özet Bildiri)
2011
201125. Sharing teacher experiences of teaching with technology in the classroom: analysis, design and development process of a web-based case library
GÜYER T., ŞAHİN S.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3932-3940, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Bilim ve Sanat Merkezleri Etkinlik Tabanlı Yapay Zeka Uygulamaları Atölye Programı
Somyürek S. (Editör), Şendağ S. (Editör), Aydoğdu Ş. (Editör), Güyer T. (Editör)
MEB, Ankara, 2023
2021
20212. Bilim ve Sanat Merkezleri Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Alanı Yardımcı Ders Materyali
Şendağ S. (Editör), Somyürek S. (Editör), Güyer T. (Editör)
MEB, Ankara, 2021
2020
20203. EĞİTSEL VERİ MADENCİLİĞİ VE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ
Güyer T. (Editör), Yurdugül H. (Editör), Yıldırım İ. S. (Editör)
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
20204. Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments
HAVA K., GÜYER T., ÇAKIR H.
Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Z. Zheng, Robert, Editör, IGI Global,, ss.267-288, 2020
2020
20205. Sosyal Ağ Analizi
Somyürek S., Güyer T.
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020
2020
20206. Bayes Ağları Yaklaşımı ile Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları
GÜYER T., ÇEBİ A.
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga GÜYER, Halil YURDUGÜL, Soner YILDIRIM, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.203-325, 2020
2018
20187. Design and Development of an Instructional Program for Teaching Programming Processes to Gifted Students Using Scratch
YILDIZ DURAK H., GÜYER T.
Curriculum Development for Gifted Education Programs, Jessica Cannaday, Editör, IGI Global, ss.61-99, 2018
2009
20098. Hiperortam ve Gezinmenin Modellenmesi-Öğretim Amaçlı Web Tasarımı Uygulamaları
Güyer T.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2009
2008
20089. ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA
Güyer T., Üstündağ M. T.
İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-269, 2008
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Üniversite ve Bölüm Tercihine Yönelik Çok Boyutlu Bir Öneri Sisteminin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı
Somyürek S. (Yürütücü), Güyer T., Aydoğdu Ş., Yüksel A. O., Aksoy N., Ünal M., et al.
2023 - 2025
2023 - 2025Dijital Oyunların Eğitsel Potansiyelinin İncelenmesi Sistematik Alanyazın Taraması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GÜYER T. (Yürütücü), SOMYÜREK S., ÜNAL M.
2023 - 2025
2023 - 2025Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitim Verme Yetkinliklerinin Geliştirilmesi: Yenilikçi Bir Mesleki Gelişim Programının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı
Somyürek S., Güyer T., Aydoğdu Ş., Demiraslan Çevik Y.(Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Bilim ve Sanat Merkezleri Etkinlik Tabanlı Yapay Zeka Uygulamaları ve Çerçeve Programının Hazırlanması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Güyer T., Somyürek S., Aydoğdu Ş., Şendağ S.
2021 - 2023
2021 - 2023Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik Yeterliklerinin Artırılmasına Yönelik Bir Öneri Sisteminin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Somyürek S., Durak H.(Yürütücü), Güyer T., Aydoğdu Ş.
2021 - 2021
2021 - 2021Bilim Sanat Merkezleri Program Geliştirme ve Etkinlik Kitabı Üretme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Somyürek S., Güyer T., Aydoğdu Ş., Şendağ S.
2018 - 2021
2018 - 2021Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevirmiçi Bir Öğrenme Platformunun Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Somyürek S., Güyer T. (Yürütücü), Aydoğdu Ş., Yurdugül H.
2018 - 2019
2018 - 2019Özel Yetenekliler Öğretim Programları Geliştirme
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Güyer T., Sak U.(Yürütücü)
2015 - 2019
2015 - 2019Ebeveynlerin dijital vatandaş yetiştirme yeterliklerini geliştirmeye yönelik bir eğitim ortamının geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Güyer T., Kabakçı Yurdakul I.(Yürütücü), Akbulut Y., Çoklar A. N., Dönmez O.
2016 - 2017
2016 - 2017Ebeveynlerin Dijital Vatandaş Yetiştirme Yeterliklerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GÜYER T.
2014 - 2017
2014 - 2017Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortamın Öğrencilerin Bu Ortamdaki Davranışları Modellenerek Tasarlanması Uygulanması Ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Güyer T. (Yürütücü)
2011 - 2014
2011 - 2014Veri Analizi için Genişleyebilir Bir Karar Ağacının Oluşturulması, Web ve Mobil Uygulamalarının Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GÜYER T. (Yürütücü)
2009 - 2011
2009 - 2011İlköğretim Sınıflarında Bilişim Teknolojilerinin Öğretim Amaçlı Kullanımının İncelenmesi Örnek Olayların Derlenmesi ve Öğretmen Eğitiminde Kullanılması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Güyer T., Şahin S. (Yürütücü)
2009 - 2011
2009 - 2011Web Temelli Eğitim Ortamlarında Örtük Bilgi Transferinin Bulanık Mantık Kullanılarak Gerçekleştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GÜYER T., SOMYÜREK S., ÖZDEMİR S. (Yürütücü)
2006 - 2007
2006 - 2007G Ü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türk Eğitim Bilimleri dergisinin tüm iş süreçlerinin çevrimiçi ortama aktarılmasını sağlayacak yazılım projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SOMYÜREK S., ATASOY B., GÜYER T. (Yürütücü), ÖZDEMİR S.
2006 - 2007
2006 - 2007BT Entegrasyonu Temel Araştırması Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Güyer T., Yalın H. (Yürütücü)
2006 - 2007
2006 - 2007Eğitim Materyallerinin Öğrenme Sonuçlarına Etkilerinin Değerlendirilmesi Temel Araştırması Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Güyer T., Yalın H. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorEğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Baş Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorTÜBİTAK ULAKBİM TR Dizin Sosyal Bilimler Değerlendirme Komitesi
Üye
2020 - 2023
2020 - 2023Bilim Fuarları ve 4007-Bilim Şenlikleri Programları Danışma ve Değerlendirme Kurulu
Danışma Kurulu Üyesi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Aralık 2024
Aralık 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Kasım 2024
Kasım 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Kasım 2024
Kasım 2024TÜBİTAK Projesi
1071-Uluslararası Araştırma Fonlarından Yararlanma Kapasitesinin ve Uluslararası Ar-Ge İşbirliklerine Katılımın Arttırılmasına Yönelik Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ağustos 2024
Ağustos 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ağustos 2024
Ağustos 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Temmuz 2024
Temmuz 2024TÜBİTAK Projesi
3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Nisan 2024
Nisan 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2024
Mart 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Şubat 2024
Şubat 2024TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Ocak 2024
Ocak 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2008 - 2008
2008 - 2008Yetkinlik ve Niteliklerin Artırılması
Mesleki Eğitim/Kurs
The Abdus Salam International Centre for Theoretical Physics, İtalya
2006 - 2006
2006 - 2006Yetkinlik ve Niteliklerin Artırılması
Mesleki Eğitim/Kurs
The Abdus Salam International Centre for Theoretical Physics, İtalya
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
17 Nisan 2024 - 19 Nisan 2024
17 Nisan 2024 - 19 Nisan 2024The International Higher Education Symposium & the Present and Future of Education at Universities
Oturum Başkanı
Ankara-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Ekim 2024
Ekim 2024Yapay Zeka ve Eğitime Yansımaları
Konferans
ICITS 2024: 17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Konferansı-Türkiye
Mayıs 2024
Mayıs 2024Eğitim teknolojilerinde yeni paradigmalar: Gerçekten de ‘kaçınılmazlar’ mı?
Konferans
Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 120
h-indeksi (WOS): 6
Jüri Üyelikleri
Kasım-2024
Kasım 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Doç.Dr. Turgay ALAKURT - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Ağustos-2024
Ağustos 2024Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doç.Dr. Nilüfer ATMAn USLU - Doç.Dr. Ayşe Derya IŞIK - Dokuz Eylül Üniversitesi
Mayıs-2024
Mayıs 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Doç.Dr. Serpil YALÇINALP - Başkent Üniversitesi
Mart-2024
Mart 2024Yarışma
TÜBİTAK - Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırmalar Kurumu
Şubat-2024
Şubat 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Doç.Dr. Tarık KIŞLA - Ege Üniversitesi
Aralık-2022
Aralık 2022Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doçentlik Atama Jürisi-Halil İbrahim Akyüz, Kastamonu Üniversitesi, 28.12.2022 - Kastamonu Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doçentlik Atama Jürisi-Alev Ateş Çobanoğlu, Ege Üniversitesi, 15.09.2022 - Ege Üniversitesi
Ağustos-2022
Ağustos 2022Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Atama Jürisi-Yasemin Demiraslan Çevik, Hacettepe Üniversitesi, 26.08.2022 - Hacettepe Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doçentlik Atama Jürisi-İlker Yakın, Mersin Üniversitesi, 23.06.2022 - Mersin Üniversitesi
Mayıs-2022
Mayıs 2022Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Atama Jürisi-Ömer Faruk Ursavaş, Hacettepe Üniversitesi, 24.05.2022 - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Mayıs-2022
Mayıs 2022Yarışma
TÜBİTAK 2204 Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması - Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu
Eylül-2021
Eylül 2021