Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2011 - 2018 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2002 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1994 - 2002 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2020 Gazi Üniversitesi Rektörlüğü, Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji, Girişimcilik ve Yenilikçilik Kurulu (Gazi BEST) Eğitim Grubu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - 2020 Eğitim Öğretim ve Dış İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü- Eğitim Komisyonu Yeterlilik Matrisi Değerlendirme Alt Çalışma Grubu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2018 Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2015 AKTS Koordinatörü (Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı)
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2004 - 2015 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2007 - 2007 Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
-
1992 - 1994 Eğitim Uzmanı
Diğer Kamu Kurumu, YÖK, Dünya Bankası II.Endüstriyel Eğitim Projesi
-
1992 - 1994 Uzman
Yükseköğretim Kurumu/Dünya Bankası
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Kavram Haritası ile Desteklenmiş Sunuş Yoluyla Öğretim Stratejisinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Başarısına Etkisi
Çakmak M. (Danışman)
M.Polat(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Öğretime Yönelik Hazırbulunuşluk Algılarının İncelenmesi
Çakmak M. (Danışman)
Ş.KÖSEOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Çakmak M. (Danışman)
-
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Eğitim Teknolojisi Yeterliliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Çakmak M. (Danışman)
-
EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLER (2002-2019) ÜZERİNDE BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Çakmak M. (Danışman)
-
Ortaokul Öğretmenlerinin Etkili Öğretmen Özellikleri ile Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
Çakmak M. (Danışman)
-
Öğretmenlik uygulamasında dönüt konusunda öğretmen adaylarının görüşleri
Çakmak M. (Danışman)
-
Veli toplantılarına yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri: Fenomenolojik bir çalışma
Çakmak M. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarına uygulanan geribildirim modelinin motivasyon ve yansıtıcı düşünme eğilimlerine etkisi
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Ortaokullarda çalışan öğretmenlerin mesleki gelişim etkinliklerine yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin üçüncü sınıf hayat bilgisi derslerinde değerler eğitimi uygulamalarına ilişkin görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
6. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programının (2006) öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin kullandıkları dönüt türleri: Bayburt ili örneği
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Etkili matematik öğretmeni'ne ilişkin ortaöğretim öğrencileri ve ortaöğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri (Ankara ili örneği)
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
6-7-8. sınıf matematik öğretmenlerinin öğretim yöntem/teknik ve materyallerine ilişkin görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının sınıf yönetiminde kullanılan disiplin modellerine ilişkin görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
İlköğretim programlarında (1-5.sınıflar) öğretmenlerin değişen sınıf içi rollerine ilişkin görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli öğretimin, ilköğretim 6.sınıf öğrencilerinin matematik dersi "çokgenler" konusundaki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
-
Geometrik cisimlerin yüzey alanları ve hacimleri konularında bilgisayar destekli öğretimin ilköğretim 8. sınıf öğrenci tutumu ve başarısına etkisi
-
İlköğretim 6. sınıf matematik dersinde kümeler alt öğrenme alanının aktif öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrenci başarısına etkisi
-
İşbirliğine dayalı öğrenme yöntemi ile geleneksel öğretim yaklaşımının ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin geometri dersindeki akademik başarılarına etkisi
-
İlköğretim 7. sınıflarda matematik dersi ?1.dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusunda? aktif öğrenme temelli etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi
ÇAKMAK M. (Danışman)
F.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Biyoloji öğretmen adaylarına laboratuvar ortamında bakteriler ve mayalar arasındaki farkı kavratmada rehber materyalin etkisi
ÇAKMAK M. (Danışman)
G.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 6. sınıf matematik dersi geometri öğrenme alanının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri (kütahya ili örneği)
ÇAKMAK M. (Danışman)
-
İlköğretimde sınıf içi öğretmen rollerine ilişkin öğretmen görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
N.YEŞİLYURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ortaöğretim matematik derslerinde ev ödevlerine yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri (Ankara ili Çankaya ilçesi örneği)
ÇAKMAK M. (Danışman)
G.GÜRLEVİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının etkili matematik öğretimi ile ilgili görüşleri
ÇAKMAK M. (Danışman)
M.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Ortaöğretim matematik dersinde işbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımı hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
PROGRAM DEĞERLENDİRME ALANINDA YAYIMLANMIŞ YÜKSEK LİSANS ve DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ (2000-2019)
Çakmak M. (Danışman)
S.LAFCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2020