Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Elektrik akımı konusunda yanlış kavramalar ve bunların giderilmesinde analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr)
2006
2006Yüksek Lisans
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerine ve tutumlarına etkisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2005 - 2013
2005 - 2013Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2014 - 2019
2014 - 2019Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2012 - 2013
2012 - 2013Davetli Misafir Araştırmacı
Freie Universitat Berlin/Department of Chemistry Education (Didaktik derChemie), Davetli Misafir Araştırmacı
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital Hikâyelerle Desteklenen Rehberli Araştırma-Sorgulama Yaklaşımına Yönelik Öğrenci Tutumları: ‘‘Güneş Sistemi Ve Tutulmalar’’ Örneği
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
M.Berika(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital hikâyelerle desteklenen rehberli araştırma-sorgulama yaklaşımına yönelik öğrenci tutumları: ''Güneş Sistemi ve Tutulmalar'' örneği
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
M.BERİKA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Proje tabanlı öğrenme yönteminin uygulanma sürecinde fen bilimleri ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlükler
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
E.KAYA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Kavram ağlarıyla desteklenmiş TGA etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar tutumlarına, kaygılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
D.BURAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kavram karikatürleriyle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin maddenin tanecikli yapısı ve özellikleri konusunda, öğrencilerin başarılarına ve fen'e karşı tutumlarına etkisi
Sert Çıbık A. (Danışman)
H.NURAYDIN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
S.Bayram(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının bilimin doğasına ilişkin görüşleri
SERT ÇIBIK A. (Danışman)
S.ÇAKMAK(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (23)
2023
20231. The Impact of Nature of Science Activities on Science Teacher Candidates’ Views on the NOS and Their Self-Efficacy Beliefs about Teaching the NOS
SERT ÇIBIK A., TİMUR B., İMER ÇETİN N.
Acta Didactica Napocensia , cilt.16, sa.2, ss.13-28, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. The Development of a Concept Test for “Pure Matter and Mixtures” Unit
Civangönül B. D., SERT ÇIBIK A.
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.6, ss.14-40, 2023 (Scopus)
2023
20233. Student Attitudes towards Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories
KANSOY M. B., SERT ÇIBIK A.
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH , cilt.9, sa.2, ss.101-118, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. The Effect of Inquiry-Based Learning Activities on Attitudes towards Teaching Profession
Sert Çıbık A., İnce Aka E.
Online Science Education Journal , cilt.7, sa.2, ss.39-57, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. The Effect of POE Activities Supported by Concept Networks on Laboratory Attitudes, Anxieties and Scientific Process Skills of Pre-Service Science Teachers
Barut D. B., Cibik A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.4, ss.1303-1316, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2022
20226. Investigation of the Effect of Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories on Attitude towards Inquiry
KANSOY M. B., SERT ÇIBIK A.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.5, sa.3, ss.600-618, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
Anadolu Öğretmen Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. 5E Öğrenme Modeli ve Kavramsal Değişim Metinleri Uygulamalarına İlişkin Yüksek Lisans Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
SERT ÇIBIK A., CİVANGÖNÜL B. D.
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.27-41, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Sert Çıbık A., İnce Aka E.
Online Science Education Journal , cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Investigation of Pre-service Science Teachers’ Attitudes towards Laboratory Skills and Chemistry Laboratory Anxieties According to Selected Variables
Sert Çıbık A., İnce Aka E.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.5, ss.60-76, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202011. 7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A., Nuraydın H.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (TRDizin)
2018
201812. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güvenlerinin Değişiminin İncelenmesi
İNCE AKA E., Doğan A., SERT ÇIBIK A.
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-9, 2018 (TRDizin)
2017
201713. Determining Science Teacher Candidates' Academic Knowledge and Misconceptions about Electric Current
Cibik A.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.17, sa.3, ss.1061-1090, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201714. Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Başarıya Etkisi
Tiftikçi H. İ., Yüksel İ., Koç A., Sert Çıbık A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, ss.19-29, 2017 (TRDizin)
2016
201615. The Effect of Project Based History and Nature of Science Practices on the Change of Nature of Scientific Knowledge
SERT ÇIBIK A.
International Journal of Environmental & Science Education , cilt.11, sa.4, ss.453-472, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E., KAYACAN K.
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Sert Çıbık A., İnce Aka E., Kayacan K.
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (TRDizin)
2015
201518. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (TRDizin)
2015
201519. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Ortaöğretim öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin ve tutumlarının incelenmesi
SERT ÇIBIK A., Bayram S., Bezci K.
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.291-312, 2015 (TRDizin)
2015
201521. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fiziğe yönelik öz yeterliklerinin çeşitli değişkenler bakımından incelenmesi
SERT ÇIBIK A., Turgut H., Akkuş Ç. S.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (RTEU Journal of Social Sciences) , cilt.1, sa.2, ss.186-201, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Türk ve Alman 8 sınıf öğrencilerin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesi Bir karşılaştırma çalışması
SERT ÇIBIK A.
Gaziantep University Journal of Social Sciences , cilt.14, sa.1, ss.277-298, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201423. Investigation of primary education second level students motivations toward science learning in terms of various factors
SERT ÇIBIK A.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.15, sa.2, ss.1-30, 2014 (Scopus)
2014
201424. Biyoloji öz yeterlik inancı ile öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik inancının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu yordama gücü
EKİCİ G., SERT ÇIBIK A., FETTAHLIOĞLU P.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.34, sa.1, ss.23-41, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201325. The effect of project based learning approach supported by analogies for the level of understanding and success in the electric current
SERT ÇIBIK A., YALÇIN N.
Journal of Turkish Science Education , cilt.10, sa.3, ss.108-136, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201226. Biology self efficacy beliefs of the students studying in the department of biology and department of biology teaching
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.4, sa.1, ss.39-49, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201227. Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi
SERT ÇIBIK A., YALÇIN N.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.1, ss.185-203, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201128. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
FETTAHLIOĞLU P., GÜVEN E., İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A., AYDOĞDU M.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201129. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Fettahlıoğlu P., Güven Yıldırım E., İnce Aka E., Sert Çıbık A., Aydoğdu M.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (TRDizin)
2011
201130. The effect of teaching the direct current concept with analogy technique to the attitudes of science education students toward physics
SERT ÇIBIK A., YALÇIN N.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.2647-2651, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201031. Biyoloji bölümü ve biyoloji eğitimi anabilim dalı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırılması Gazi Üniversitesi Örneği
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.380, ss.12-19, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200932. İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının çevre bilincinin cinsiyete göre değişiminin incelenmesi
DİKEN E. H., SERT ÇIBIK A.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, ss.14-25, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200933. Sosyo ekonomik durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin hava kirliliği konusundaki bilgi düzeylerinin incelenmesi
DARÇIN E. S., SERT ÇIBIK A.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.183-204, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200934. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi
SERT ÇIBIK A.
İlköğretim Online , cilt.8, sa.1, ss.36-47, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200835. The effect of group works and demonstrative experiments based on conceptual change approach Photosynthesis and respiration
SERT ÇIBIK A., DİKEN E. H., DARÇIN E. S.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.9, sa.2, ss.1-22, 2008 (Scopus)
2008
200836. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
SERT ÇIBIK A., EMRAHOĞLU N.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.51-66, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Yedinci Sınıf "Saf Madde ve Karışımlar" Ünitesine Yönelik Kavram Testi Geliştirilmesi
CİVANGÖNÜL B. D., SERT ÇIBIK A.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
20212. Fen Bilimleri ile İlgili Kariyer Bilinci ve Girişimcilik Becerilerine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20213. Araştırma Soruşturmaya Dayalı Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutuma Etkisi
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
20194. Dijital Hikayelerle Desteklenen Rehberli Araştırma-Sorgulama Yaklaşım ile İşlenen Fen Derslerinin ÖğrenciTutumlarına Etkisi
Durmuş M. B., SERT ÇIBIK A.
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi-ITEAC 2019, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
20195. PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN UYGULANMA SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİNKARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
Kaya E., SERT ÇIBIK A.
3.ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 14 - 15 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. KAVRAM AĞI DESTEKLİ TGA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMENADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK KAYGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Barut D. B., SERT ÇIBIK A.
ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
20187. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Mezun Olunan Lise Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.47, (Özet Bildiri)
2016
20168. Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki İnanç Düzeyleri
SERT ÇIBIK A., Turgut H.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışları Şanlıurfa Örneği
Turgut H., SERT ÇIBIK A.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turgut H., SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Başarıya Etkisi
Tiftikçi H. İ., YÜKSEL İ., Koç A., SERT ÇIBIK A.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
Bayram S., SERT ÇIBIK A.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
201513. Bilimsel bilginin doğasının değişiminde kullanılan proje destekli bilimin doğası ve bilim tarihi öğretimin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi
SERT ÇIBIK A., Hümeyra T.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201514. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E., Hümeyra T.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201415. The effect of teaching project based nature of science on teacher candidates views about the NOS
SERT ÇIBIK A.
ISER 2014 World Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201416. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
İNCE AKA E., SERT ÇIBIK A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201417. Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E., Bezci K., Bayram S.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Ortaöğretim öğrencilerininfiziğe yönelik öz yeterliklerinin çeşitli faktörlere göre incelenmesi
SERT ÇIBIK A., FETTAHLIOĞLU P., Bayram S., Bezci K.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2011
201119. Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution
Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Doğan A., Öcal E.
Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi
Doğan A., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201022. Fen bilgisi öğrencilerinin doğru akım konusundaki yanlış kavramalarının kavram haritaları etkinliği ile belirlenmesi
SERT ÇIBIK A., YALÇIN N.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2010
201023. Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi
Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201024. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
Sert Çıbık A., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Güven Yıldırım E., Doğan A., Erdinç Ö.
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
2010
201025. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
Güven Yıldırım E., İnce Aka E., Fettahlıoğlu P., Sert Çıbık A., Doğan A., Aydoğdu M.
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
2009
200926. The predictive power of learning strategies based on self regulation on the academic success in science and technology course
FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A., ILGAZ G., EKİCİ G.
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
2009
200927. Meslek yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının kullandıkları öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin öğrenme stilleri açısından analizi Kolb öğrenme stili örneği
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A., ÇEVİK M., ILGAZ G.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200928. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutum ve öz yeterlik algılarının değerlendirilmesi
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A., ÇEVİK M., ILGAZ G.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200929. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme stilleri ile akademik öz yeterlikleri ilişkisinin değerlendirilmesi
FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A., ÇEVİK M., ILGAZ G., EKİCİ G.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200930. Meslek Yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının iletişim davranışlarının öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
ÇEVİK M., ILGAZ G., EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200931. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik öz yeterlikleri ile öğretim elemanlarının öğretmen iletişim davranışları ilişkisinin incelenmesi
SERT ÇIBIK A., ÇEVİK M., ILGAZ G., EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
200832. Fen bilgisi laboratuvar uygulamaları dersinde Vee diyagramının kullanımı ve fen bilgisi öğretmen adaylarının Vee diyagramına yönelik tutumlarının incelenmesi
DİKEN E. H., SERT ÇIBIK A., DARÇIN E. S.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200833. Fen bilgisi öğretmenliğinde öğrenim gören lisans öğrencilerinin organ nakline yönelik bilinç düzeyleri
DİKEN E. H., KOZCU ÇAKIR N., SERT ÇIBIK A., ÖNER ARMAĞAN F.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
2007
200734. Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
GÜVEN YILDIRIM E., SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
2007
200735. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E., GÜVEN YILDIRIM E.
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
2007
200736. İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi
GÜVEN YILDIRIM E., SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
2007
200737. Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
İNCE AKA E., GÜVEN YILDIRIM E., SERT ÇIBIK A.
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Kitaplar
2017
20171. Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
SERT ÇIBIK A., İNCE AKA E.
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
2013
20132. Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs
EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013
2009
20093. İlaçların ve Kozmetik Ürünlerin Geliştirilme Süreçleri ve Doğa Üzerindeki Etkileri
FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.
Biyolojide Özel Konular, , Editör, Beyaz Kalem, ss.81-94, 2009