Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2008 - 2014 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2002 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2016 Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2015 - 2016 Dekan
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2020 - Devam Ediyor Danışman
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI
-
2015 - 2016 SÇD Teknik Yardım
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI
-
1991 - 1992 Öğretmen
MEB
Yönetilen Tezler
-
Fen Eğitiminde ‘Jigsaw’ Tekniğinin Öğrenci Başarısı Ve Derse Karşı Tutuma Etkisi
ATICI T. (Danışman)
-
Uluslararası bakalorya diploma programı ve Milli Eğitim Bakanlığı programı öğrencilerinin farklı değişkenler bakımından karşılaştırılması
ATICI T. (Danışman)
-
Biyoloji öğretim programı ve ders kitaplarındaki stem yaklaşımlarının incelenmesi
ATICI T. (Danışman)
-
Fen eğitiminde 'jigsaw' tekniğinin öğrenci başarısı ve derse karşı tutuma etkisi
ATICI T. (Danışman)
Ü.ŞENTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ülkemizde Demir Çelik Sanayi Atık Sularının Yönetimi Ve Uluslararası Uygulamalar İle Karşılaştırılması
ATICI T. (Danışman)
-
Meb 5.sınıf fen bilimleri ders kitabının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Atıcı T. (Danışman)
-
Ülkemizde demir çelik sanayi atık sularının yönetimi ve uluslararası uygulamalarla karşılaştırılması
ATICI T. (Danışman)
K.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çubuk Çayı kirliliği ve çevresel etkileri
ATICI T. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin biyoloji dersine hazır bulunuşluk seviyesi
ATICI T. (Danışman)
-
Türkiye'de katı atıkların kaynağında ayrı toplanmasına ve geri dönüşümün hayata geçirilmesine ilişkin sorunlar ve çözüm önerileri
ATICI T. (Danışman)
-
Kırsal ve kentsel bölgelerde büyümüş lise öğrencilerinin çevre ve akademik risk almaya yönelik görüşleri
ATICI T. (Danışman)
-
Enerji İletim Hatları Çevresel Etki Değerlendirme Uygulamalarında Koridor Analizi Kullanımı (Bandırma-Gemlik Enerji İletim Hattı Örneği)
ATICI T. (Danışman)
-
Tatlı su ve topraktan izole edilmiş mikroalglerin biyoyakıt üretimi için karakterizasyonu
ATICI T. (Danışman)
Z.MERVE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Enerji iletim hatları çevresel etki değerlendirme uygulamalarında koridor analizi kullanımı (Bandırma-Gemlik Enerji İletim Hattı örneği)
ATICI T. (Danışman)
G.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Biyoloji öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi ve geliştirilmesi
ATICI T. (Danışman)
-
Biyoloji Branşının Üniversite Seçme Sınavındaki Değişim Süreci Ve Geldiği Noktanın Değerlendirilmesi
ATICI T. (Danışman)
-
İlköğretim 8.sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programının öğrencilerde biyoteknolojiye karşı ilgi uyandırabilirlik seviyesinin araştırılması
ATICI T. (Danışman)
A.KILINÇCIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Biyoloji branşının üniversite seçme sınavındaki değişim süreci ve geldiği noktanın değerlendirilmesi
ATICI T. (Danışman)
H.TURGUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretim 8.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğrencilerde Biyoteknolojiye Karşı İlgi Uyandırabilme Seviyesinin Araştırılması
ATICI T. (Danışman)
-
Badam Baraj Gölü alglerinin çeşitli indekslere göre değerlendirilmesi
ATICI T. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretim programının öğrenci ve öğretmen özelliklerine göre değerlendirilmesi: TIMSS 2007 ve TIMSS 2011 verileri ile bir durum analizi
ATICI T. (Danışman)
-
Biyoloji öğretiminde hazırlanan bilgisayar destekli öğretim materyallerinin başarı, kalıcılık ve bilgisayara yönelik tutuma etkisi (dolaşım ve sindirim sistemi örneği)
ATICI T. (Danışman)
-
Biyoloji öğretiminde hazırlanan bilgisayar destekli öğretim materyallerinin başarı, kalıcılık ve bilgisayara yönelik tutuma etkisi: Dolaşım ve sindirim sistemi örneği
ATICI T. (Danışman)
S.ÖZ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Mevcut biyoloji öğretim programının mesleki ve teknik liselerde görevli yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi ve yeni bir taslak program önerisi (fotosentez konusu örneği)
ATICI T. (Danışman)
-
Mevcut biyoloji öğretim programının mesleki ve teknik liselerde görevli yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi ve yeni bir taslak program önerisi: Fotosentez konusu örneği
ATICI T. (Danışman)
M.ÇEVİK(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Batıklardan kaynaklanan kirlilik ve uluslararası batıkların çıkarılması sözleşmesi uygulamaları
ATICI T. (Danışman)
-
İlköğretim müfredatında yer alan çevre konularındaki FTTÇ kazanımlarına ulaşılma düzeyi ve öğrencilerin bu konulara karşı tutumlarının araştırılması
ATICI T. (Danışman)
-
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımında ortaöğretim öğrencilerinin yaratıcı düşünme problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi
ATICI T. (Danışman)
Z.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımınınorta öğretim öğrencilerinin yaratıcı düşünme problem çözme ve akadek risk alma düzeylerine etkisi
ATICI T. (Danışman)
-
Ankara'nın çevre sorunları hakkında orta öğretim öğretmen ve öğrenci görüşleri
ATICI T. (Danışman)
E.EDİS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
9. SINIF BİYOLOJİ DERSİ BİLİM-TEKNOLOJİ-TOPLUM-ÇEVRE-(BTTÇ)-KAZANIMLARININ ÖĞRENCİLERDE OLUŞUM DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
ATICI T. (Danışman)
-
9.sınıf biyoloji dersi bilim-toplum-teknoloji-çevre kazanımlarının öğrencilerde oluşum düzeylerinin belirlenmesi
ATICI T. (Danışman)
S.SEVGİLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ DIŞINDA KAMU KURUMLARINDA GÖREV YAPAN EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN ALANI MEZUNLARININ BÖLÜM BİLGİLERİNİN İŞ HAYATLARINA VE GÜNLÜK YAŞANTILARINA ETKİSİ
ATICI T. (Danışman)
-
Öğretmenlik mesleği dışında kamu kurumlarında görev yapan eğitim fakültesi fen alanı mezunlarının bölüm bilgilerinin iş hayatlarına ve günlük yaşantılarına etkisi
ATICI T. (Danışman)
M.ÇEVİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yeni lise 1 (2005) biyoloji dersi öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
ATICI T. (Danışman)
S.SAVATYAPAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
?alternatif ölçme ve değerlendirme metotlarından grid, tanılayıcı dallanmış ağaç ve kavram haritaları'nın biyoloji öğretiminde uygulanması?
ATICI T. (Danışman)
U.KARAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME METODLARINDAN GRİD, TANILAYICI DALLANMIŞ AĞAÇ VE KAVRAM HARİTALARI'NIN BİYOLOJİ ÖĞRETİMİNDE UYGULANMASI
ATICI T. (Danışman)
-
YENİ LİSE I (2005) BİYOLOJİ DERSİ ÖGRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ATICI T. (Danışman)
-
Lise 1 biyoloji dersi müfredatı içerisinde yer alan ekoloji "Dünya ortamı ve canlılar" ünitesinin lise mezunu bireylerin çevreye karşı tutumuna etkisi
ATICI T. (Danışman)
E.ÇELİKBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Lise 1 biyoloji öğretiminde bilimsel yönetimin kavratılması ve bilimsel bir projenin hazırlanmasında rehber ilkeler
ATICI T. (Danışman)
A.KILINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Kütahya (Merkez) ilindeki liselerde biyoloji I dersi öğretiminde laboratuvar uygulamalarının yeterlilikleri
ATICI T. (Danışman)
S.SOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Asartepe baraj gölü (Ankara) kıyı bölgesi Bacillariophyta dışındaki alglerinin kalitalif ve kantitatif yönden incelenmesi
-
Determination of phytoplanktons of The Mamasın dam lake (Aksaray-Turkey)
ATICI T. (Danışman)
L.ÖZGÜCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004