-
1995 - Continues Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2012 - 2018 Associate Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
1995 - 2012 Assistant Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi
-
1994 - 1995 Prog. Ge. Uzmanı
TED Ankara Koleji
-
1985 - 1994 Müdür Yardımcısı
TED Ankara Koleji
-
1980 - 1985 Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı
-
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel yazma becerilerinin incelenmesi
Işık Tertemiz N. (Consultant)
-
The Teacher’s Opin ions on the Curriculum and Applications of Improving Traning of Tax Awareness in Children in the Primary School
Işık Tertemiz N. (Consultant)
-
sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde öğrenci başarısını değerlendirme durumlarının öğrenme yörüngesi odaklı incelenmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
Y.KUBANÇ(Student), Doctorate, 2019 -
Examınıng 4th Grade Students' Understandıng Level In Terms Of Place Value In Natural Numbers
Işık Tertemiz N. (Consultant)
-
Primary School Teachers' Knowledges Toward Fractional Meanings and Models Used in Fractions Teaching
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
Investigation of The ProblemsEncountered by 4th Grade Primary Students in Different Problem Posing Situations
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
The Effect of Geometry Activities Structured According to Dienes Principles in the Elementary 4th Grade on Student Achievement, Retention and Academic Self-Concept Perception
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
2012 - 2013 eğitim - öğretim yılı 1.sınıf değişikliklerine ilişkin öğretmen ve veli görüşleri
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
N.MANDAL(Student), Postgraduate, 2015 -
Examining opinions of teachers and students regarding usage of primary school mathematics textbooks in terms of some variables
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
An analysis of elementary school 5th grade students' problem solving performance on non-routine open-ended questions
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
Determining the errors of primary school 5th grade students in nonroutine problems and an application to eliminate these errors
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve kalıcılık düzeylerine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
N.UYGUN(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim birinci kademede vatandaşlık eğitimi üzerine bir durum çalışması
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
İlköğretim (2-5. sınıf) öğretmenlerinin çarpma işlemi öğretimine ilişkin görüşleri ve öğrencilerin kazanımlara ulaşma düzeyleri
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
K.ÜÇÜNCÜ(Student), Postgraduate, 2010 -
Türkiye-Finlandiya sınıf öğretmenliği matematik öğretimi programları,sınıf öğretmeni adayları ile öğretmenlerinin öz-yetkinlik ve öğrenme-öğretme süreçleri açısından karşılaştırılması
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
N.ŞAHİNKAYA(Student), Doctorate, 2008 -
The effect of students\' problem posing studies on the success of solving the problems in mathematics lesson at the 5 th grade of primary school
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
Üstbiliş stratejileri öğretiminin ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel muhakeme becerilerine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
P.PİLTEN(Student), Doctorate, 2008 -
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin günlük hayat problemlerini çözme envanteri puanları ile matematik problemlerini çözme başarıları arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Co-Consultant), YETİM S. (Co-Consultant)
F.CEYLAN(Student), Postgraduate, 2008 -
A PHENOMENOGRAPHIC ANALYSIS OF TEACHERS\' VIEWS AND CLASSROOM APPLICATIONS REGARDING GEOMETRY TEACHING ACCORDING TO VAN HIELE LEVELS
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
-
İlköğretim birinci ikinci ve üçüncü sınıf matematik dersi öğretim programının (geometri ünitesi) değerlendirmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
M.ALTINTAŞ(Student), Postgraduate, 2005 -
Çoklu Zekâ Kuramını temel alan etkinliklerin hayat bilgisi dersinde öğrenci erişisine ve kalıcılığa etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
H.TEMUR(Student), Postgraduate, 2004 -
Oyunla desteklenmiş matematik öğretiminin öğrenci erişisine ve kalıcılığa etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
D.ALTUNAY(Student), Postgraduate, 2004 -
İlköğretim 5. sınıf matematik dersi kesirler ünitesinde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
S.DÜZGÜN(Student), Postgraduate, 2003 -
Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
E.DURAN(Student), Postgraduate, 2003 -
Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik programındaki doğal sayılar ve işlemler konularına ilişkin durumları
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
N.TOPSAKAL(Student), Postgraduate, 2003 -
İlköğretim matematik dersinde problem çözme becerisinin kazandırılmasında işbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının etkililiği
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
Z.YILDIZ(Student), Postgraduate, 2002 -
İlköğretim 5. sınıfta matematik dersi genel başarısı ile problem çözme becerisi arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
G.ÖZSOY(Student), Postgraduate, 2002 -
Çoklu zeka kuramına göre hazırlanan öğretim etkinliklerinin 4. sınıf öğrencilerinin matematik erişilerine ve öğrenilen bilgilerin kalıcılığına etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
Ö.DOĞAN(Student), Postgraduate, 2001 -
Ankara merkez ilköğretim okullarındaki 5. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ile zeka, kaygı ve tutum puanları arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Consultant)
P.YALÇIN(Student), Postgraduate, 1997