-
1995 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
1995 - 2012 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
1994 - 1995 Prog. Ge. Uzmanı
TED Ankara Koleji
-
1985 - 1994 Müdür Yardımcısı
TED Ankara Koleji
-
1980 - 1985 Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı
-
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel yazma becerilerinin incelenmesi
Işık Tertemiz N. (Danışman)
-
İlkokulda "Çocuklarda vergi bilinci geliştirme eğitimi" programı ve uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri
Işık Tertemiz N. (Danışman)
-
sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde öğrenci başarısını değerlendirme durumlarının öğrenme yörüngesi odaklı incelenmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
Y.KUBANÇ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
4. sınıf öğrencilerinin doğal sayılarda basamak değerini anlama düzeylerinin incelenmesi
Işık Tertemiz N. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin kesrin anlamlarına yönelik bilgileri ve kesirlerin öğretiminde kullandıkları modeller
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin farklı problem kurma durumlarına yönelik ortaya koydukları problemlerin incelenmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına, kalıcılığa ve akademik benlik algısına etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
2012 - 2013 eğitim - öğretim yılı 1.sınıf değişikliklerine ilişkin öğretmen ve veli görüşleri
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
N.MANDAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlkokul matematik kitaplarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmeni ve öğrenci görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin rutin olmayan açık uçlu problem çözümlerinin incelenmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problemlerde yaptıkları hataların belirlenmesi ve giderilmesine yönelik bir uygulama
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve kalıcılık düzeylerine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
N.UYGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim birinci kademede vatandaşlık eğitimi üzerine bir durum çalışması
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlköğretim (2-5. sınıf) öğretmenlerinin çarpma işlemi öğretimine ilişkin görüşleri ve öğrencilerin kazanımlara ulaşma düzeyleri
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
K.ÜÇÜNCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Türkiye-Finlandiya sınıf öğretmenliği matematik öğretimi programları,sınıf öğretmeni adayları ile öğretmenlerinin öz-yetkinlik ve öğrenme-öğretme süreçleri açısından karşılaştırılması
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
N.ŞAHİNKAYA(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde öğrencilerin problem kurma çalışmalarının problem çözme başarısına etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
Üstbiliş stratejileri öğretiminin ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel muhakeme becerilerine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
P.PİLTEN(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin günlük hayat problemlerini çözme envanteri puanları ile matematik problemlerini çözme başarıları arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Eş Danışman), YETİM S. (Eş Danışman)
F.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğretmenlerin geometri öğretimine ilişkin görüşleri ve sınıf içi uygulamaların Van Hiele seviyelerine göre irdelenmesi üzerine fenomenografik bir çalışma
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
-
İlköğretim birinci ikinci ve üçüncü sınıf matematik dersi öğretim programının (geometri ünitesi) değerlendirmesi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
M.ALTINTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Çoklu Zekâ Kuramını temel alan etkinliklerin hayat bilgisi dersinde öğrenci erişisine ve kalıcılığa etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
H.TEMUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Oyunla desteklenmiş matematik öğretiminin öğrenci erişisine ve kalıcılığa etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
D.ALTUNAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim 5. sınıf matematik dersi kesirler ünitesinde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
S.DÜZGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
E.DURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik programındaki doğal sayılar ve işlemler konularına ilişkin durumları
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
N.TOPSAKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim matematik dersinde problem çözme becerisinin kazandırılmasında işbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının etkililiği
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
Z.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim 5. sınıfta matematik dersi genel başarısı ile problem çözme becerisi arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
G.ÖZSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Çoklu zeka kuramına göre hazırlanan öğretim etkinliklerinin 4. sınıf öğrencilerinin matematik erişilerine ve öğrenilen bilgilerin kalıcılığına etkisi
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
Ö.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Ankara merkez ilköğretim okullarındaki 5. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ile zeka, kaygı ve tutum puanları arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Danışman)
P.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997