Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), Türkiye
1997 - 1999
1997 - 1999Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında sabit bekleme süreli ve ipucunun sistematik olarak geri çekilmesi işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililiklerinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr)
1999
1999Yüksek Lisans
Şekil verme işlem süresinin derse dikkat süresini arttırmaya etkililiği (otistik çocuklar örneği)
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Özel Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2017 - 2020
2017 - 2020Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2011 - 2017
2011 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
1999 - 2012
1999 - 2012Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
1998 - 1999
1998 - 1999Memur
TRT, Memur
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Okul Müdürlerinin Kaynaştırma Öğrenci Velilerine Yönelik Yaptıkları Çalışmalar
AYKUT Ç. (Danışman)
M.MENTEŞE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığının arttırılmasında model okuma, tekrarlı okuma, hata düzeltme ve kendini izleme stratejisi sağaltım paketinin etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
C.SERT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Özel eğitim öğretmenlerinin müdürlerle, diğer öğretmenlerle ve ailelerle olan işbirliği düzeylerinin belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
B.ÖZSOY(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Üstbilişi geliştirmek için düzenlenmiş olan öğretim etkinliklerinin öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalıklarına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
G.KAPLAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul öncesi kaynaştırma ortamlarında denemeye dayalı işlevsel analiz kullanımının değerlendirilmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
G.APAYDIN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Otizm Spektrum Bozukluğu Bulunan Çocukların İfade Edici Dil Becerileri Üzerindeki Etkililiğinin Belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
Ş.Demirtaş(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Temel tepki öğretimi yönteminin otizm spektrum bozukluğu bulunan çocukların ifade edici dil becerileri üzerindeki etkiliğinin belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
Ş.DEMİRTAŞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İşbirliğine dayalı çalışma grubunun özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin mesleki gelişimlerine etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
Ş.TUNA(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
S.TUFAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Şemaya Dayalı Strateji ve Kendini İzlemenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Sözlü Problem Çözme Performanslarına Etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
S.Tufan(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Zihin yetersizliği olan öğrencilere yemek pişirme becerilerini kazandırmada kendini yönetme stratejilerinin etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
S.GEVŞEK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Kendini izleme stratejisinin zihin engelli öğrencilerin matematik dersinde toplama işlemini yapma performansına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
G.ALKOYAK(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Student Risk Assessment Tool - Parent Form (SRAT-PF) Reliability and Validity Study
Işıtan Kılıç D., Aykut Ç., Apaydın G., Karaahmetoğlu B., Sert C., Demirtaş Ş., et al.
JOURNAL OF PSYCHOEDUCATIONAL ASSESSMENT , cilt.0, sa.0, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Self-Regulation Intervention Impact on Turkish Children with Emotional and Behavioral Disorder Risks
Apaydın G., Aykut Ç.
BEHAVIORAL SCIENCES , cilt.15, sa.4, ss.1-19, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20253. An Evaluation of the Effectiveness of Self-monitoring Intervention Package for Increasing Eye Contact in Children with Autism Using Wearable Eye Tracking
Demirtaş Ş., AYKUT Ç.
Journal of Behavioral Education
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20254. How do pre-school teachers in Turkey make sense of emotional and behavioural disorder risk?
Apaydın G., Karaahmetoğlu B., Aykut Ç.
European Early Childhood Education Research Journal
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20245. Integrating pro-environmental behaviors into school-wide positive behavioral interventions and supports for creating green schools
Demirtas S., KARASU N., Afacan K., AYKUT Ç., Karahan M. B., SERT C.
IMPROVING SCHOOLS
, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20246. Görme Yetersizliği ve Erken Okuryazarlık Becerileri
Işitan Kiliç D., Aykut Ç.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.412-443, 2024 (TRDizin)
2022
20227. Kişilerarası İlişkilerde Problem Yaşayan Çocuk ve Gençlerin Davranışlarını Düzenlemeye Yönelik Bir Müdahale Modeli: İş Birliğine Dayalı ve Proaktif Çözümler
Karaahmetoğlu B., Aykut Ç.
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.60-66, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20228. Üstbilişi Geliştirmek İçin Düzenlenmiş Olan Öğretim EtkinliklerininÖğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Kaplan G., Aykut Ç.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.23-51, 2022 (ESCI, TRDizin)
2021
20219. Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.430-449, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202010. Increasing Self-Evaluation Use through Video Feedback to Improve Academic Engagement among Students with Intellectual Disabilities.
Aykut Ç.
International Journal of Progressive Education, , cilt.16, sa.1, ss.111-124, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201911. The Effects of Picture Cues and Self-Instruction inTeaching Cooking Skills to Children with IntellectualDisabilities
Dağseven Emecen D., Aykut Ç., Karasu N., Dayı E.
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.435-448, 2019 (TRDizin)
2019
201912. Identifying Challenging Behaviors Demonstrated by Students in Schools and Interventions for the Challenging Behaviors
KARASU N., Sert C., DEMİRTAŞ Ş., ATBAŞI Z., AYKUT Ç.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.1, ss.176-206, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201913. Evaluation of a tangible mobile application for students with specific learning disabilities
Polat E., ÇAĞILTAY K., Aykut Ç., KARASU N.
AUSTRALIAN JOURNAL OF LEARNING DIFFICULTIES
, cilt.24, sa.1, ss.95-108, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
201914. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi
Altun Könez N., Çelik A., Apaydın G., Yılmaz B., Aykut Ç.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.208-230, 2019 (TRDizin)
2018
201815. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukların Öz Düzenleme Becerilerini Desteklemeye Yönelik Sınıf İçi Uygulamalarının Belirlenmesi
Aykut Ç., Apaydın G., Çelik A.
Uluslararası Engelsiz Yaşam ve Toplum Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.16-34, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi
TUFAN S., AYKUT Ç.
İlköğretim Online , cilt.17, sa.2, ss.613-641, 2018 (TRDizin)
2018
201817. Comparison of the Results of Trial Based Functional Analysis and Traditional Functional Analysis for Determining the Functions of Problem Behaviors
APAYDIN G., AYKUT Ç.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.3, ss.451-483, 2018 (ESCI, TRDizin)
2018
201818. Okullarda Öğrencilerin Sergiledikleri Problem Davranışların ve Problem Davranışlara Yönelik Müdahalelerin Belirlenmesi
Karasu N., Sert C., Demirtaş Ş., Atbaşı Z., Aykut Ç.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.48, sa.1, ss.176-206, 2018 (TRDizin)
2016
201619. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Tespiti
Aykut Ç., Karasu N., Kaplan G.
Özel Eğitim Dergisi
, cilt.3, ss.231-245, 2016 (ESCI)
2015
201520. Effects of Self-Monitoring on Academic Achievements of Children with Autism Spectrum Disorders
Toret G., Aykut Ç., Babacan A., Özkubat U.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.16, sa.2, ss.125-147, 2015 (ESCI, TRDizin)
2014
201421. Zihin Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalı Öğretmen Yetiştirme Programı Üzerine Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.
KARASU N., AYKUT Ç., YILMAZ B.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , cilt.29, sa.4, ss.129-142, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201422. Zihin engelliler öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Karasu N., Aykut Ç., Yılmaz B.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , cilt.15, sa.1, ss.41-53, 2014 (TRDizin)
2014
201423. Hearing out Teachers to Revisit Teacher Training Program for Students with Intellectual Disabilities
KARASU N., AYKUT Ç., YILMAZ B.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.4, ss.129-142, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201424. Teaching Chained Tasks to Students with Intellectual Disabilities by Using Video Prompting in Small Group Instruction
Aykut Ç., Dagseven Emecen D., Dayı E., Karasu N.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, ss.1082-1087, 2014 (SSCI)
2013
201325. Aykut, Ç. (2013). Kendini izleme stratejisi: Uygulama için 10 adım.
Aykut Ç.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.55-62, 2013 (TRDizin)
2012
201226. Effectiveness and Efficiency of Constant-Time Delay and Most-to-least Prompt Procedures in Teaching Daily Living Skills to Children with Intellectual Disabilities
Aykut Ç.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.1, ss.353-373, 2012 (SSCI, TRDizin)
2011
201127. Zihin Engelliler Öğretmenliği Adaylarina Ders Anlatma Becerilerinin Kazandirilmasinda Kendini Değerlendirme Yönteminin Etkisi
Aykut Ç., Dayı E., Karasu N.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.49-59, 2011 (ESCI, TRDizin)
2010
201028. Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında sabit bekleme süreli ve ipucunun sistematik olarak geri çekilmesi işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
Aykut Ç., Varol Özyürek N.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.227-261, 2010 (TRDizin)
2009
200929. Sabit bekleme süreli öğretime dayalı bir uygulama örneği
Aykut Ç.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.237-255, 2009 (TRDizin)
2007
200730. Zincirleme Becerilerin Kazandırılmasında İpucunun Sistematik Olarak Azaltılması İşlem Süreci İle Yapılan Beceri Öğretiminin Etkisi The Effect Of Most To Least Prompt in Teaching Of Chained Tasks
AYKUT Ç., VAROL ÖZYÜREK N.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 (TRDizin)
2000
200031. Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği
Aykut Ç.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.2, ss.13-27, 2000 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Ebeveyn Formu Geliştirme Çalışması
Işıtan D., Aykut Ç., Apaydın G., Karaahmetoğlu B., Sert C., Demirtaş Ş., et al.
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı (ÖRDA) – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması
Sert C., Aykut Ç., Karaahmetoğlu B., Apaydın G., Işıtan D., Demirtaş Ş., et al.
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Öğrenci Risk Değerlendirme Aracı – Öğretmen Formu Geliştirme Çalışması: Pilot Çalışma Sonuçları
Sert C., Aykut Ç., Apaydin G., Karaahmetoğlu B., Işitan Kiliç D., Demirtaş Ş., et al.
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesi
Işitan Kiliç D., Aykut Ç.
ERPAInternational Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20225. Okuma Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığının Arttırılmasında Model Okuma, Tekrarlı Okuma, Hata Düzeltmesi ve Kendini İzleme Stratejisi Sağaltım Paketinin Etkisi
SERT C., AYKUT Ç.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bağımsız Hareket Becerileri Üzerinde KendiniYönetme Stratejileri Öğretim Paketinin Etkililiğinin İncelenmesi
Işitan Kiliç D., Aykut Ç.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20227. Okuma Becerilerinin Arttırılması Üzerine Bir Durum Çalışması: Çoklu Strateji Paketinin Kullanımı
SERT C., AYKUT Ç.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
20218. Kendine Ön Uyaran Sunma Stratejilerinin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
Aslan C., Yalçın G., Aykut Ç.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.857-859, (Özet Bildiri)
2014
20149. Özel Eğitim Bölümü Öğrencileri Üstbiliş Farkindalik Düzeylerinin Tespiti
Kaplan G., Aykut Ç., Karasu N.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne., Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2018
201810. Problem Davranışların İşlevinin Belirlenmesinde Denemeye Dayalı İşlevsel Analiz ile Geleneksel İşlevsel Analiz Sonuçlarının Karşılaştırılması
Apaydın G., Aykut Ç.
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığı Becerilerine İlişkin Uygulanan Müdahale Çalışmalarının İncelenmesi
SERT C., AYKUT Ç.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Okul Çapında Olumlu Davranışsal Destek Yaklaşımının Aşamaları
Sert C., Demirtaş Ş., Karasu N., Aykut Ç.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201713. Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Problem Davranışların Nedenlerine Bir Bakış
Sert C., Demirtaş Ş., Atbaşı Z., Aykut Ç., Karasu N.
International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.264, (Özet Bildiri)
2017
201714. Okul Ortamlarında Görülen Problem Davranışlara Yönelik Uygulanan Müdahalelerin Gözden Geçirilmesi
Atbaşı Z., Demirtaş Ş., Sert C., Aykut Ç., Karasu N.
International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.266, (Özet Bildiri)
2017
201715. İlkokul ve Ortaokullarda Görülen Problem Davranışların Yönetici ve Öğretmenlerin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Sert C., Demirtaş Ş., Atbaşı Z., Aykut Ç., Karasu N.
Uluslararasi Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. İlkokul ve Ortaokullarda Görülen Problem Davranışların Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi,
DEMİRTAŞ Ş., ATBAŞI Z., AYKUT Ç., SERT C., KARASU N.
Uluslararasi Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, ss.24, (Özet Bildiri)
2017
201717. Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergiledikleri Problem Davranışlarının Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Incelenmesi
Demirtaş Ş., Sert C., Atbaşı Z., Aykut Ç., Karasu N.
International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.264, (Özet Bildiri)
2017
201718. Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Problem Davranışların Nedenlerine Bir Bakış
SERT C., DEMİRTAŞ Ş., ATBAŞI Z., AYKUT Ç., KARASU N.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Okul Ortamlarında Görülen Problem Davranışlara Yönelik Uygulanan Müdahalelerin Gözden Geçirilmesi
ATBAŞI Z., DEMİRTAŞ Ş., SERT C., AYKUT Ç., KARASU N.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergiledikleri Problem Davranışlarının Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
DEMİRTAŞ Ş., SERT C., ATBAŞI Z., AYKUT Ç., KARASU N.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN ÖZ DÜZENLEMEYE YÖNELİK SINIF İÇİ UYGULAMALARININ BELİRLENMESİ
ÇELİK A., APAYDIN G., AYKUT Ç.
II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMA BECERİLERİNE İLİŞKİN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
CEYLAN M., ERSOY SAĞLIK S., ÖZGÜR YILMAZ Ç., TUFAN S., AYKUT Ç.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, ALANYA / ANTALYA, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Kendini Değerlendirme Stratejileri ve Özel Eğitimdeki Yansımalarına Genel Bir Bakış
BOYRAZ G., KARAAHMETOĞLU B., AYKUT Ç.
IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinin Kazanımına Etkisi
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Otizmli Bireylerin Öğretiminde Motivasyonu Desteklemek İçin Geliştirilen Teknikler
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
9. Uluslara-rası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Design and Development of a Tangible Multi-Touch Interactive Application for Students with Specific Learning Disabilities
POLAT HOPCAN E., ÇAĞILTAY K., KARASU N., AYKUT Ç.
AERA, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017
2016
201628. Kavramların Günlük Yaşam Becerilerinin İçerisine Gömülerek Zihin Engelli Öğrencilere Kazandırılması
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., APAYDIN G., YILMAZ B., AYKUT Ç.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. Disgrafi Yaşayan Öğrencilerin Yazma Becerisini Desteklemek İçin Mobil Bir Yazma Uygulamasının Geliştirilmesi
Hopcan S., Tokel S. T., Karasu N., Aykut Ç.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. Elle Kavranabilir Nesnelerle Çalışan Etkileşimli Eğitsel Uygulamanın Etkililiğinin İncelenmesi
Polat Hopcan E., Çağıltay K., Karasu N., Aykut Ç.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Example of implementation for Pivotal Response Teaching Temel Tepki Öğretiminde Uygulama Örneği
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
ELMIS-Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Etkililiğinin Niceliksel Özetleme Temelinde Incelenmesi
Karasu N., Demirtaş Ş., Aykut Ç.
III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. Problem Davranışların İşlevinin Belirlenmesinde Kullanılan Denemeye Dayalı İşlevsel Analiz Trial based Functional Analysis Çalışmalarının Gözden Geçirilmesi
APAYDIN G., AYKUT Ç.
III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. Temel Tepki Öğretiminde uygulama örneği
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
ELMİS-ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Akşehir, Konya., Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. EXAMINATION OF THE TEACHER CANDIDATES ATTITUDE TOWARDS THE TEACHING PROFESSION IN TERM OF DIFFERENT VARIABLES
KÜÇÜKÖZYİĞİT M. S., AYKUT Ç.
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201636. THE EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN DIFFERENT VARIATIONS ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING STRATEGIES OF TEACHER CANDIDATES
KÜÇÜKÖZYİĞİT M. S., AYKUT Ç.
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Relation Between Academic Success and Learning Strategies Self Efficacy Attitudes Towards The Teaching Profession For Teacher Candidates
KÜÇÜKÖZYİĞİT M. S., AYKUT Ç.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest, 15 - 16 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201538. Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere bağımsız yemek pişirme becerilerini kazandrımada kendine ön uyaran sunma ve kendini izleme stratejilerinin birlikte kullanımın etkisi
AYKUT Ç., sevda g.
25. Ulusal ÖZel Eğitim kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201539. Ayrıştırılmış eğitim ortamında gömülü öğretimle sunulan kavram öğretiminin zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin kavram edinimine etkisi
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., YILMAZ B., APAYDIN G., AYKUT Ç.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201540. AYRIŞTIRILMIŞ EĞİTİM ORTAMINDA GÖMÜLÜ ÖĞRETİMLE SUNULAN KAVRAM ÖĞRETİMİNİN ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN KAVRAM EDİNİMİNE ETKİSİ
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., YILMAZ B., APAYDIN G., AYKUT Ç.
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201541. Supported Employment in Turkey
Karasu N., Aykut Ç., Yılmaz B.
2015 National APSE Conference, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201442. Şemaya Dayalı Müdahalenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Matematikte Sözlü Problem Çözme Becerilerine Etkisi The Effect of Schema Based Intervention on Mathematical Word Problem Solving Skills of Students with Mild Intellectual Disabilities
TUFAN S., AYKUT Ç.
ERPA Uluslar Arası Özel Eğitim Kongresi, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2014, ss.226, (Özet Bildiri)
2015
201543. The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities
TUFAN S., AYKUT Ç.
Educational Researchers and Publications Association, International Congress on Education 2015, 4 - 07 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
2014
201444. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Dikkati Sürdürme Becerisi ve Akademik Doğruluk Üzerinde Kendini İzleme Stratejisinin Etkisinin İncelenmesi
Babacan A., AYKUT Ç., TÖRET G., ÖZKUBAT U.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201345. Zihin Engelliler Sınıfların Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
KARASU N., DAYI E., AYKUT Ç., TAVİL Y. Z.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu., Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201346. Zihin Engelliler Özel Eğitim Ortamlarinda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretim Yöntemleri Ve Delile Dayali Yöntemler Üzerine Bilgi Düzeyleri Ve Hakkindaki Görüşlerinin Tespiti
Aykut Ç., Yılmaz B., Karasu N.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu., Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201347. Zihin Engelliler Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
KARASU N., DAYI E., AYKUT Ç., TAVİL Y. Z.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201348. Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Zorlandıkları ve En Az Sorun Yaşadıkları Konuların Belirlenmesi
Yılmaz B., Karasu N., Aykut Ç.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201349. Zihinsel Engellilerin Sınıflarında Hizmet Veren Öğretmenlerin Sorunları ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
Karasu N., Dayı E., Aykut Ç., Tavil Y. Z.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201350. Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği
AYKUT Ç., TÖRET G., ÖZKUBAT U., Babacan A.
ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201351. Özel Eğitim Bölümleri Program Değişikliği İçin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Karasu N., Aykut Ç., Yılmaz B.
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201252. Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
Özmen E. R., Aykut Ç., Dayı E., Karasu N., Alptekin S., Tavil Y. Z., et al.
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201253. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
Özmen E. R., Aykut Ç., Dayı E., Karasu N., Alptekin S., Tavil Y. Z., et al.
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201254. Küçük Grup Öğretimi Sırasında Zincirleme Becerilerin Öğretiminde Video İpucunun Etkisi
Aykut Ç., Dağseven Emecen D., Dayı E., Karasu N.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2011
201155. Zihin Engelli Öğrencilerin Öğretmen Adaylarına Ders Anlatma Becerilerinin Kazandırılması
Aykut Ç., Dayı E., Karasu N.
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
201056. Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
Alptekin S., Aykut Ç., Dayı E., Karasu N.
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2008
200857. THE EFFECT OF CONSTAND TIME DELAY PROCEDURE IN TEACHING OF CHAINED TASKS TO VISUALLY IMPAIRED STUDENT
ŞAFAK P., AYKUT Ç.
ICEVI- 4. BALKAN KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 22 - 26 Ekim 2008, ss.27
Kitaplar
2022
20221. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi
Karasu N. (Editör), Aykut Ç. (Editör)
Vize Akademik, Ankara, 2022
2022
20222. Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri
Aykut Ç. (Editör), Olçay S. (Editör)
Vize Akademik , Ankara, 2022
2022
20223. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama
APAYDIN G., AYKUT Ç.
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi, KARASU NECDET, AYKUT ÇIĞIL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.45-69, 2022
2022
20224. Kendini Yönetme
Aykut Ç., Karaahmetoğlu B.
Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Doç. Dr. Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.249-297, 2022
2022
20225. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 2: Süreli Yöntemler
DEMİRTAŞ Ş., AYKUT Ç.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, SAZAK ELİF, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-147, 2022
2021
20216. Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Eğitiminde Özbelirlemeli Davranışları Destekleme
Aykut Ç.
Vize Akademik, Ankara, 2021
2021
20217. Bütünleştirmede İş Birliği ve Ekip Çalışması
Sert C., Aykut Ç.
Özel Eğitimde Bütünleştirme, Prof.Dr. Emine Ahmetoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Aynur Gıcı Vatansever, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-190, 2021
2021
20218. Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme
Aykut Ç.
Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Prof.Dr.Necdet Karasu, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-10, 2021
2021
20219. Kendini Yönetme Stratejileri
AKÇAYIR İ., AYKUT Ç.
Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Dr. Öğr.Üyesi Çimen Acar Doç. Dr. Sunagül Sani Bozkurt, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-249, 2021
2020
202010. Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme
Aykut Ç. (Editör), Karasu N. (Editör)
Vize Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
202011. Ortaokul Sınıf Rehberlik Etkinlikleri
Aykut Ç., Yılmaz B., Karaahmetoğlu B.
Afşar Medya Matbaacılık, Ankara, 2020
2020
202012. HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
ÖZMEN E. R., AYKUT Ç.
İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.480-515, 2020
2019
201914. Erken Çocukluk Döneminde Yetersizliğin Değerlendirilmesi
Apaydın G., Aykut Ç.
Erken Çocuklukta Özel Eğitim, Safiye Sunay Yıldırım Doğru, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.20-40, 2019
2019
201915. Design and Development of a Mobile Writing Application for Students With Dysgraphia
Hopcan S., Tokel S. T., Karasu N., Aykut Ç.
Mobile Technologies in Educational Organizations, Alona Forkosh Baruch,Hagit Meishar Tal, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.233-266, 2019
2018
201816. UYGULAMA EVLERİ BECERİ ÖĞRETİMİ
KARASU N., AYKUT Ç., ATBAŞI Z., ALTUN KÖNEZ N., APAYDIN G.
MEB, 2018
2018
201817. Öğrenme Güçlüğü Sınıf İçi Destek Kitabı Öğrenme Güçlüğü Sınıf İçi Destek Kitabı V. Çalışma Becerilerinin Geliştirilmesi
Aykut Ç., Özmen E. R. (Editör)
Eğiten Kitap, Ankara, 2018
2018
201818. Toplumsal Kaynakları Kullanım Becerileri
Altun D. E., Aykut Ç.
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi-Özbakım ve günlük yaşam becerilerinin öğretimi, N. Öncül,İ. Çiftçi Tekinarslan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.260-300, 2018
2018
201819. Özel gereksinimli bireylerde günlük yaşam ve özbakım becerilerinin öğretimi
Aykut Ç.
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerin Öğretimi, Elif Sazak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-212, 2018
2017
201721. Down Sendromu Olan Ergenlerin Özellikleri
Aykut Ç.
GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİ OLAN ERGENLİK DÖNEMİ ÖĞRENCİLER (12-18 YAŞ) VE ÖZELİKLERİ ( EĞİTİMCİLER UZMANLAR İÇİN), Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.100-120, 2017
2017
201722. MEB özel eğitim hizmetleri
KARASU N., BAYDIK B., AYKUT Ç., GÜRGÜR H., ATBAŞI Z., KOÇ H., et al.
Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., , Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.64-121, 2017
2012
201223. Öğretimde Planlama ve Uygulama
Aykut Ç.
Zihinsel Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması, Prof.Dr. Emine Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.192-224, 2012
2010
201024. Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
Özmen E. R., Aykut Ç.
İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.479-518, 2010
Desteklenen Projeler
2025 - 2027
2025 - 2027Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Çalışma Becerilerinin Desteklenmesinde Yapay Zeka Aracılığıyla Sunulan Öz Belirlemeli Öğrenme Modelinin Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Aykut Ç., Çağıltay K., Apaydın G., Çorbacı E. C., Karaahmetoğlu B.
2023 - 2024
2023 - 2024ÖĞRENCİ RİSK DEĞERLENDİRME ARACI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AYKUT Ç. (Yürütücü), KARASU N., ÇORBACI E. C., APAYDIN G., SERT C., KARAAHMETOĞLU B.
2022 - 2024
2022 - 2024OTİZMLİ ÇOCUKLARIN GÖZ KONTAĞININ ARTIRILMASINDA KENDİNİ İZLEME STRATEJİSİ MÜDAHALE PAKETİNİN ETKİSİNİN GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİ KULLANILARAK BELİRLENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AYKUT Ç. (Yürütücü), DEMİRTAŞ Ş.
2022 - 2024
2022 - 2024
Az Gören Çocukların Ev Ortamında Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesinde Aile Eğitim Programının Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
AYKUT Ç. (Yürütücü), IŞITAN KILIÇ D.
2021 - 2024
2021 - 2024ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİSİ OLAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN AKRAN ÇATIŞMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN, ÇATIŞMAYA MÜDAHALE YAKLAŞIMLARININ VE UYGULADIKLARI STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
AYKUT Ç. (Yürütücü), KARAAHMETOĞLU B.
2021 - 2023
2021 - 2023Right Decisions for Effective Education-Strengthen Education for All Children!
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Aykut Ç. (Yürütücü), Karasu N., Karaahmetoğlu B., Akçayır İ., Demirtaş Ş., Ağaya A.
2021 - 2023
2021 - 2023Right Decisions for Effective Education-Strengthen Education for All Children!
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Aykut Ç. (Yürütücü), Karasu N., Biber D. B., Akdağ F.
2021 - 2022
2021 - 2022
Dijital Özel Eğitim
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Akçayır İ., Karasu N., Pektaş S., Doğan M., Ergül C., Sözer M. A., et al.
2020 - 2021
2020 - 2021Sınıf Rehberlik Etkinlikleri Hazırlama Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Aykut Ç., Yılmaz B., Karaahmetoğlu B.
2018 - 2021
2018 - 2021Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar için Destek Eğitim Programı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Özmen E. R. (Yürütücü), Aykut Ç.
2018 - 2021
2018 - 2021Zihin yetersizliği olan bireyler için destek eğitim programı
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Özmen E. R. (Yürütücü), Aykut Ç.
2017 - 2020
2017 - 2020
Engeli Olan Çocuklar İçin Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimi Projesi
Diğer Uluslararası Fon Programları
(Proje Özeti)
Karasu N. (Yürütücü), Aykut Ç., Dinçer F. Ç., Dedeoğlu H., Saçkes M., Şimşek B., et al.
2016 - 2018
2016 - 2018İstihdamda Yeni Bir Boyut: Engelliler İçin Teknoloji Temelli Mesleki Eğitim Laboratuvarı Projesi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Karasu N., Aykut Ç.
2016 - 2018
2016 - 2018İşe Katıl Hayata Atıl II
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Karasu N. (Yürütücü), Aykut Ç.
2015 - 2017
2015 - 2017Design of Curriculum for Teachers and Other Professionals Working for Individuals with Intellectual Disabilities PRO SE Project
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Karasu N., Aykut Ç., Tavil Y. Z.
2016 - 2016
2016 - 2016Examining the metacognitive awareness and use of the skills of teacher candidates: A comparative study
TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
Aykut Ç. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016
İşe Katıl Hayata Atıl
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Karasu N.(Yürütücü), Aykut Ç.
2010 - 2012
2010 - 2012
Engelli Çocuklarla Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Eğitimlerinin Geliştirilmesi
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Karasu N. (Yürütücü), Aykut Ç.
2005 - 2007
2005 - 2007