Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2012 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2008 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2006 Araştırma Görevlisi
State University of New York at Albany, School Of Education, Curriculum And Instruction
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2016 Araştırma Enstitüsü Müdürü
Gazi Üniversitesi
-
2013 - 2016 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
-
2009 - 2013 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
1998 - 1999 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Web tabanlı öğrenme ortamı ile hazırlanan mikrodenetleyiciler dersinin meslek lisesi öğrencilerinde akademik başarı ve kalıcılığa etkisinin incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Programlama eğitiminde arduino mikro denetleyici uygulamaları kullanımının lise öğrencilerinin programlama öz-yeterlikleri ve problem çözme becerileri üzerine etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Platformlarına Yönelik Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi
Ocak M. A. (Danışman)
-
Yükseköğretimde programlama eğitimi için ters yüz öğrenme modelinin kullanılması ve etkisinin değerlendirilmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Çevrimiçi ortamlarda çocukların cinsel istismarı sorunu ve mücadeleci kuruluşların alması gereken tedbirler
OCAK M. A. (Danışman)
-
Siber ortamlarda kuvvete başvurmayı düzenleyen çalışmaların incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Fen laboratuvarında artırılmış gerçeklik uygulamalarının üniversite öğrencilerinin laboratuvar becerilerine, tutumlarına ve görev yüklerine etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Harmanlanmış öğrenmenin antrenör eğitimindeki akademik başarıya ve motivasyona etkisinin incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
T.TURAN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Harmanlanmış Öğrenmenin Antrenör Eğitimindeki Akademik Başarıya ve Motivasyona Etkisinin İncelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Öğretim üyelerinin eğitim ortamlarında sosyal ağları kullanma durumları
OCAK M. A. (Danışman)
-
Harmanlanmış öğrenmenin bağlama enstrümanı eğitimindeki etkilerinin incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Tıp fakültesi öğrencileri için harmanlanmış öğrenme ortamı ile hazırlanan anatomi dersinin öğrencilerin güdülenmeleri ve akademik başarıları üzerindeki etkisinin incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
ARCS motivasyon modeline göre harmanlanmış öğretimin, ilköğretim 6.sınıf bilişim teknolojileri dersinde öğrenci başarısına etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Web temelli eğitimde bilişüstü haritalama aracının öğrencilerin öz düzenleme becerilerine, bilişüstü farkındalıklarına ve başarılarına etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
Çoklu zeka kuramına göre matematik alanında hazırlanan bir eğitim yazılımının öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
BÖTE öğretim elemanlarının harmanlanmış öğrenme ortamlarında verilen dersler hakkındaki görüşleri
OCAK M. A. (Danışman)
-
Öğretmenlerin BDE teknolojilerine yönelik adaptasyon düzeylerinin kaygı temelli adaptasyon modeline göre incelenmesi
OCAK M. A. (Danışman)
-
İnternet destekli araştırma etkinliklerinin ilköğretim ıv. sınıf öğrencilerinin internet okur-yazarlık düzeylerine ve akademik başarılarına etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
-
6. sınıf bilişim teknolojileri dersinde ağ araştırması(webquest) aracı kullanarak oluşturulan eğitim ortamının akademik başarı ve derse karşı olan tutuma etkisi
OCAK M. A. (Danışman)
N.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
6. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNDE AĞ ARAŞTIRMASI(Webquest) ARACI KULLANARAK OLUŞTURULAN EĞİTİM ORTAMININ AKADEMİK BAŞARI VE DERSE KARŞI OLAN TUTUMA ETKİSİ
OCAK M. A. (Danışman)