Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

21.yüzyıl eğitim standartları ışığında üstün yetenekli öğrencilerin eğitiminde teknoloji kullanımı.

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022

Principles and Standards for School Mathematics: Evaluation in the Context of Educational Policies

5. Elmıs Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022

Erken Matematik Becerileri: Türkiye’de Kullanılan Değerlendirme Araçlarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu IV (USVES), Türkiye, 04 Eylül 2021

Özel Gereksinimli Öğrencilere Uygulanan Okuduğunu Anlama Müdahaleleri: Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

MATHEMATİCS PROBLEM SOLVİNG INTERVENTİONS APPLİED TO STUDENTS WİTH SPECİAL NEEDS İN TURKEY

BILTEK-IV 4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 12 Nisan 2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Uygulanan Matematik Müdahalelerinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğrenci Katılımlı Sınıf Yönetimi: İkincil Düzey Olumlu Davranış Desteği Uygulaması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool OMSAT YOBDA for Visually Impaired Students

INTCESS 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016

Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool (OMSAT/YOBDA ) for Visually Impaired Students

INTCESS 2016, 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016

Otizmli Çocuğa Sahip Olan Türk Ebeveynlerinin Görüşleri: Otizmin Nedenleri, Otizm Tanımlamaları

ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013

Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Sosyal Destek Algılarına İlişkin Görüşleri

ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 19 - 21 Haziran 2013

Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği

ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 19 - 21 Haziran 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Ulusal Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, Şahin Salih, Editör, TC MEB, Ankara, ss.35-69, 2023

Ulusal Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı, Şahin Salih, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.35-67, 2023

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Türkçe Dersi

ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Dr. Öğr. Üyesi Fatih KOÇAK, Dr. Öğr. Üyesi Tuğba PÜRSÜN, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.257-283, 2023

Özel Eğitim İhtiyacı Olan Öğrencilerle Çalışmak

Kapsayıcı Eğitim, Temel ÇALIK, Editör, Pegem Akademik, Ankara, ss.214-233, 2023

Ulusal Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖGRETMEN REHBER KITABI, Prof.Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınevi, Ankara, ss.35-67, 2023

Matematik güçlüğünde öğretim stratejileri 1: Temel Aritmetik İşlemler ve Akıcılık

Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, Melekoğlu, M. A., Editör, PegemA, Ankara, ss.128-154, 2022

OSB Değerlendirme: Eğitsel Değerlendirme ve Temel Becerilerin Değerlendirilmesi

Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme, Aksoy, V., Editör, Vize, Ankara, ss.369-394, 2022

Matematik Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ve Eğitimleri

Özel Yetenek ve Öğrenme Güçlüğü, Talas, S., Editör, Nobel, Ankara, ss.315-338, 2022

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Öğrenciler için Dikkat Geliştirici Strateji ve Etkinlikler

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, . Öğülmüş, K., Editör, Vize, Ankara, ss.221-250, 2022

Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde temel aritmetik işlem becerilerinin ev ortamında desteklenmesi

Özel gereksinimli çocuğu olan anne-baba el kitabı serisi, özel öğrenme güçlüğü, Özak Hakan, Editör, Eğiten, Ankara, ss.101-130, 2022

Üstün Yeteneklilerde Matematik Eğitimi: Araştırma Eğilimleri.

Matematikte Üstün Yetenekli Olan Öğrenciler vc Eğitimleri Örnek Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Özdemir, D., & Özçakır, B, Editör, Nobel, Ankara, ss.261-280, 2022

Matematik güçlüğünde öğretim stratejileri 5: Anımsatıcı Stratejilerle Problem Çözme

Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, Melekoğlu, M. A., Editör, PegemA, Ankara, ss.264-288, 2022

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunun Değerlendirilmesi.

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Öğülmüş, K., Editör, Vize, Ankara, ss.119-146, 2022

Farklılaştırılmış Sınıflarda Bilişsel Strateji Öğretimi

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Farklılaştırılmış Öğretim, Eğitimciler İçin Etkili Uygulamalar, Hayriye Gül KURUYER, Ahmet ÇAKIROĞLU, İsa Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.193-233, 2022

Matematik Öğretiminde Etkili Yöntem ve Teknikler

Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Kargın Tevhide, Güldenoğlu Birkan, Editör, PegemA, Ankara, ss.70-106, 2021

Özel Gereksinimli Bireylerde Göz İzleme Teknolojisi

Özel Gereksinimli Bireylerde Destekleyici İleri Düzey Teknolojiler, Gökhan Töret, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.79-98, 2021

Matematik öğretimini destekleyen teknoloji araçları

Sınıf Ortamında Destekleyici Teknoloji, Töret, G., & Kocaöz, O. E, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.93-108, 2021

ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL EĞİTİM

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Özel Eğitim, Çitil Mahmut, Sanır Hanifi, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.78-94, 2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Dr. Murat Vural, Dr. Yaşar Öksüz, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.105-130, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Becerilerinin Değerlendirmesi

Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Kargın Tevhide, Güldenoğlu Birkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.302-333, 2021

Özel Gereksinimli Bireyler için Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Matematik Eğitimi Örneği

Özel Gereksinimli Bireylerde Destekleyici İleri Düzey Teknolojiler, Gökhan Töret, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.33-55, 2021

Matematik Problemi Çözmede Bilişsel Strateji Öğretimi

Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Kargın, Tevhide; Güldenoğlu, Birkan, Editör, PegemA, Ankara, ss.142-171, 2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi

Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Dr. Öğr. Üyesi. Yahya ÇIKILI,Öğr. Gör. Dr. İbrahim YÜKSEL, Editör, Nobel, Ankara, ss.77-106, 2020

Özel Gereksinimli Olan Çocukların Öğrenmesi

Eğitim Psikolojisi, Gülay Ekici, Editör, Vize, Ankara, ss.705-731, 2020

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi.

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Yahya Çıkılı, İbrahim Yüksel, Editör, Nobel, Ankara, ss.77-104, 2020

Web Araçları ile Sınıf İçi Etkileşimli Uygulamalar

Akademik Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı, Çelebi Ulusoy, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.265280, 2020

Uzamsal Beceri Gelişimi için Mekanik Ayırma Bilmeceleri

Uzamsal Becerilerin Gelişimine Yönelik Geometrik-Mekanik Oyunlar, Öğr. Gör. Dr. İbrahim YÜKSEL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.45-64, 2019

PROBLEM ÇÖZME

ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK, Dr. Öğr. Üyesi Serpil ALPTEKİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.263-297, 2019

Learning Disability During the Preschool Period

Current Trends in Pre-School Education-1, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Nudzejma Obral,ic, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.70-96, 2018

Metrikler

Yayın

102

Atıf (WoS)

229

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

321

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

14

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları