Akademik Unvanlar
-
1985 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
1998 - 2000 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1976 - 1985 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yönetilen Tezler
-
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARI (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Köksal K. (Danışman)
-
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile yazma öz yeterlilikleri arasındaki ilişki –Iğdır ili örneği-
Köksal K. (Danışman)
-
Tekrarlı ve yankılayıcı okuma yöntemlerinin 3. sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine etkisi
Köksal K. (Danışman)
-
Tekrarlı okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin sesli ve sessiz okuma akıcılığını geliştirmeye etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Örgütsel kültür ögelerinin ilköğretim 2. ve 8. sınıf öğrencilerini etkileme düzeyi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Yazma sürecine dayalı öğretimin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının insan haklarına ilişkin tutumlarını etkileyen faktörler
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği ana bilim dalı 1 ve 4. sınıf öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğrenciye ait farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Köksal K. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma güçlüklerinin giderilmesi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
İlköğretim I. kademe 5. sınıf Türkçe ders kitabının sözcük türleri bakımından incelenmesi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
İlköğretim okul müdürlerinin sahip olduğu liderlik standartlarının öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi
KÖKSAL K. (Danışman)
-
İKİLİ KODLAMA KURAMI DESTEKLİ HİKÂYE HARİTASI ÖĞRETİMİNİN HİKÂYE ANALİZİNE VE YAZIMINA ETKİSİ
KÖKSAL K. (Danışman)
-
İkili kodlama kuramı destekli hikâye haritası öğretiminin hikâye analizine ve yazımına etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
H.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 4.sınıf sosyal bilgiler öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarısına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
T.ÖZKÜMÜŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ve yazılı anlatım becerilerindeki gelişimin birbirini etkileme durumu: Eylem araştırması
KÖKSAL K. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında uygulanan okuma saatlerinin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
KÖKSAL K. (Danışman)
H.DEĞİRMENCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Sınıf öğretmenliği eğitimi ana bilim dalı 4. sınıf öğrencilerinin birleştirilmiş sınıflar hakkındaki görüşleri: Gazi Üniversitesi örneği
KÖKSAL K. (Danışman)
S.AYLİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANAN OKUMA SAATLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
KÖKSAL K. (Danışman)
-
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ ANABİLİ DALI 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Eğitimde niteliğin artırılması ve öğretmenlerin statüsünün iyileştirilmesinde kariyer basamaklarının değerlendirilmesi(Konya ili örneği)
KÖKSAL K. (Danışman)
-
Metinler arası okumanın okuduğunu anlamaya etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
E.ÜNAL(Öğrenci), Doktora, 2007 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin yazı dilindeki kelime hazinelerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
KÖKSAL K. (Danışman)
T.TEMUR(Öğrenci), Doktora, 2006 -
İlköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarını düzeltmede ve okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede tekrarlı okuma yönteminin etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
M.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Görsel okumanın ilköğretim 5. sınıf bilgi verici metinlerde anlam kurmaya etkisi
KÖKSAL K. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Özel ilköğretim okulları 1. kademe 1. sınıf velilerinin özel okulları tercih sebepleri (Ankara ili, Çankaya ilçesi örneği)
KÖKSAL K. (Danışman)
A.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlığı kazanmalarında ailenin rolü (Kastamonu ili örneği)
KÖKSAL K. (Danışman)
Ü.BEKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin birleştirilmiş sınıf uygulamasına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi (Ankara ili örneği)
KÖKSAL K. (Danışman)
M.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005