Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (11)
9. Öğretmen Adaylarının Akademik Umutsuzluklarının Ölçme ve Değerlendirme utumlarında Mesleki Bağlılığın Aracılık Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.1213-1241, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Linguıstic Peculiarities of a Foreign Language In Formation of Language Skills
National Academy of Sciences of The Republic of Kazakhstan
, cilt.5, sa.327, ss.22-27, 2019 (Hakemli Dergi)
17. İlkokullarda Özel Eğitim Sınıflarında Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.354-373, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Examining school variables affecting PISA 2012 math achievement in Turkey and Shanghai-China
Contemporary Educational Researches Journal
, cilt.6, sa.4, ss.167-174, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Relationship Between Instructional Leadership and Organizational Climate in Primary Schools
International Journal of Arts and Commerce
, cilt.4, sa.3, ss.16-26, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Eğitim Fakültelerinin ve Bağlı Bulundukları Üniversitelerin Nicel Verilere Göre Karşılaştırılması
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.2, sa.20, ss.71-85, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
6. Öğretmen Adaylarının İstenmeyen Öğretmen Davranışları ve Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1176-1177, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen adaylarının istenmeyen öğretmen davranışları ve sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. İstenmeyen öğretmen davranışları ölçeğinin geliştirilmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Examining school variables that effect on PISA 2012 math achievement in Turkey and Shanghai China
4. Chprus İnternational Conference on Educational Research Girne American Universıty, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)
18. Öğrencilerin Matematik Dersine ve matematik Öğretmenlerine Yönelik Algılarının metaforlar Yardımıyla Belirlenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Hacettepe Üniversitesi ve Matematikçiler Derneği, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.192-195, (Özet Bildiri)
19. Beş Yıllık Kalkınma Planları ve Hükümet Programlarında İlköğretim Politikaları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.328-329, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.177, (Özet Bildiri)
22. Öğrenmeyi Güçlendirmek İçin Okullar Hangi Boyutlarda Güçlendirilebilir
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.47-48, (Özet Bildiri)
23. İlköğretim Bölümü Öğretim Elemenlerının Öğretim Teknoloji Materyallerini Kullanma Becerilerinin, Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.351-366, (Tam Metin Bildiri)
24. Eğitim Fakültelerinin Ve Bağlı Oldukları Üiversitelerin Karşılaştırılması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
2. Eğitimin Temel kavramları
Eğiitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2019
3. Eğitimin Temel Kavramları
Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.1-20, 2017
4. Eğitimin Temel kavramları
Eğitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2010
5. Eğitimin Temel kavramları
Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-19, 2007
Metrikler