-
1999 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
1992 - 1998 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
-
1991 - 1992 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
-
1984 - 1991 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2017 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
-
1998 - Devam Ediyor Profesör
Gazi Üniversitesi
-
1992 - 1998 Doçent
Gazi Üniversitesi
-
1990 - 1992 Yardımcı Doçent
Gazi Üniversitesi
-
1984 - 1990 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi
-
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocuklara Uygulanan Dijital Oyun Destekli Sosyal Beceri Eğitim Programının Sosyal Beceri Kazanımına Etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
Mobil Anaokuluna Devam Eden Çocuklara Uygulanan Drama Destekli Problem Çözme Eğitim Programının Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
Mesleki Eğitim Merkezi Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerine Uygulanan Drama Eğitiminin ĠletiĢim Becerilerine Etkisinin Ġncelenmesi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
Blok Temelli Kodlama Programı İle Verilen Fen Eğitiminin Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
S.AKTEMUR(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Drama temelli pazarlama eğitiminin on birinci sınıf öğrencilerinin takım çalışması becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
Okul öncesi çocuklarına uygulanan izlemeye dayalı değerlendirmenin kullanıldığı problem çözme eğitiminin çocukların problem çözme becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
İlkokula devam eden üstün yetenekli çocukların problem çözme becerilerine eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
R.KARABULUT(Öğrenci), Doktora, 2018 -
İlkokula Devam Eden Üstün Yetenekli Çocukların Problem Çözme Becerilerine Eğitimin Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Çoklu Ortamlar ile Desteklenen Çevre Eğitimi Programının Çocukların Çevreye Yönelik Tutum ve Farkındalığa Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Çoklu ortamlar ile desteklenen çevre eğitim programının çocukların çevreye yönelik tutum ve farkındalıklarına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
A.BULDUR(Öğrenci), Doktora, 2018 -
61-72 aylık çocukların bellek gelişimine bilgisayar animasyonlarıyla verilen bellek eğitiminin etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Okul öncesi çocuklarına uygulanan yaratıcılık eğitim programının çocukların yaratıcılık ve işitsel muhakeme becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
-
Çocuktan anneye yaklaşımıyla uygulanan iletişim eğitiminin anne çocuk iletişimine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Üstün Yetenek Potansiyeli Olan Çocuklara Uygulanan Sosyal Beceri Eğitim Programının Sosyal Beceri Gelişimine Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Üstün yetenek potansiyeli olan çocuklara uygulanan sosyal beceri eğitim programının sosyal beceri gelişimine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
B.KARATEKE(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Anasınıfına devam eden çocuklara uygulanan sosyal değerler eğitimi programının sosyal beceri kazanımına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Duygusal Zekalarına Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisipsikososyal Gelişim Temelli Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Duygusal Zekalarına Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Psikososyal gelişim temelli eğitim programının anasınıfına devam eden çocukların duygusal zekalarına ve problem çözme becerilerine etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Anasınıfına devam eden çocuklara uygulanan yaratıcılık eğitim programının çocukların yaratıcı davranışlarına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Okul öncesi sosyal değerler kazanımı ölçeğinin geliştirilmesi ve sosyal değerler eğitimi programının anasınıfına devam eden çocukların sosyal değerler kazanımına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
60-72 aylık çocuklar için bilim öğrenmeyi değerlendirme testinin geçerlik güvenirlik çalışması ve araştırmaya dayalı bilim eğitim programının bilim öğrenmeye etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
2006 yılı okulöncesi eğitim programıyla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Altı yaşında çocuğu olan annelere uygulanan aile eğitimi programının aile işlevleri ve anne baba tutumları ile çocuğun gelişimi üzerindeki etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Anne-Baba-Çocuk İletişimini Değerlendirme Aracı'nın (ABÇİDA) geliştirilmesi ve anne-baba-çocuk iletişiminin bazı değişkenler açısından incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Bilişsel yetenekler testi form-6'nın geçerlik güvenirlik çalışması ve altı yaş çocuklarının bilişsel yeteneklerine muhakeme eğitim programının etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
ANASINIFINA DEVAM EDEN ALTI YAŞ ÇOCUKLARINA UYGULANAN SOSYAL UYUM BECERİ EĞİTİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARIN SOSYAL UYUM BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Anasınıfına devam eden altı yaş çocuklarına uygulanan sosyal uyum beceri eğitimi programının çocukların sosyal uyum becerilerinin gelişimine etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Y.GÜNİNDİ(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Vineland sosyal- duygusal erken çocukluk ölçeğinin geçerlik-güvenirlik çalışması ve okul öncesi eğitim kurumuna devam eden beş yaş çocuklarının sosyal-duygusal davranışlarına yaratıcı drama eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Ş.CEYLAN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Anasınıfına devam eden altı yaş çocuklarına verilen yaratıcı drama eğitiminin çocukların işitsel muhakeme ve işlem becerilerine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
F.ERBAY(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden altı yaş grubu çocukların bellek gelişimine bellek eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
A.ÖZYÜREK(Öğrenci), Doktora, 2009 -
VINELAND SOSYAL- DUYGUSAL ERKEN ÇOCUKLUK ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK-GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN BEŞ YAŞ ÇOCUKLARININ SOSYAL-DUYGUSAL DAVRANIŞLARINA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Anasınıfına devam eden çocukların duygusal zeka ve sosyal uyum becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
D.KARAYILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
ANA SINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKA VE SOSYAL UYUM BECERLERİ ARASINDAKİ İLİSKİNİN İNCELENMESİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
isviçre'de yaşayan altı yaş Türk çocuklarının dil kazanımlarına yönelik geliştirilen 'türkçe dili etkinlikleri gözlem formu'geçerlik ve güvenlik çalışması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Z.ÇELİK(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2007 -
İsviçre'de yaşayan altı yaş Türk çocuklarının dil kazanımlarına yönelik geliştirilen "Türkçe dili etkinlikleri gözlem formu" geçerlilik ve güvernirlik çalışması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
M.DAMAR(Öğrenci), Doktora, 2007 -
İSVİÇRE'DE YAŞAYAN ALTI YAŞ TÜRK ÇOCUKLARININ DİL KAZANIMLARINA YÖNELİK GELİŞTİRİLEN «TÜRKÇE DİLİ ETKİNLİKLERİ GÖZLEM FORMU» GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
-
Anasınıfına devam eden 6 yaş çocuklarınnın duygusal zekalarına duygusal zeka eğitiminin etkisinin incelenmsi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
İ.ULUTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2005 -
İlköğretim ikinci ve dörduncü sınıf öğrencilerine genel problem çözme becerilerinin kazandırılmasında eğitimin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Y.ERTUĞRUL(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Alt ve üst sosyo-ekonomik düzeydeki 6, 9, 12 yaş çocuklarına verilen fiziksel cezanın ana baba tutumlarını algılamalarını ve çocuk yetiştirme tutumlarını etkileyip etkilemediğinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
E.ÇAĞATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Anaokulu ve anasınıfına devam eden 3-6 yaş çocuklarının anne-babalarının okul öncesi eğitim kurumu seçimlerini etkileyen etmenler
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
İ.KÖKSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Okulöncesi eğitimde drama liderlerinin anaokulu öğretmenlerinin ve anne babaların eğitimde drama çalışmaları hakkında görüşleri
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
G.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Okulöncesi eğitim kurumlarına devam eden 6 yaş çocuklarına bazı matematik kavramlarını kazandırmada yapılandırılmış ve geleneksel yöntemlerin karşılaştırılması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.DERE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Ankara il merkezindeki anasınıfları ile uygulama anaokullarının fiziki özellikler açısından kıyaslanarak değerlendirilmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
M.BİÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1994