-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2004 - 2010 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1991 - 2004 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1988 - 1991 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2019 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2016 - 2017 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2016 - 2017 Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2004 - 2009 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1991 - 1992 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1988 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Prof. Dr.
-
2004 - 2004 Other
Üniversite, Michigan State University, Geography, Other
-
Doktora
Türkiye Toprak Coğrafyası
Türkiye Vejetasyon Coğrafyası
Doktora Tez Çalışması
Uzmanlık Alan Dersi
Uygulamalı Vejetasyon Coğrafyası
Bitki Örtüsü ve Ekolojik Koşullar İlişkisi
Türkiye Vejetasyon Coğrafyası
-
Yüksek Lisans
Uygulamalı Türkiye iklimi
Fiziki Coğrafya Öğretimi
Seminer
Coğrafya Öğretiminde Kavram Yanlışlıkları
Türkiye İklimi
-
Lisans
Türkiye'nin Başlıca Bitkileri
Türkiye'nin Ekolojik Bölgeleri
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bitki Coğrafyası
Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası
Proje
Arazi Çalışması
Beslenme-Çevre-Tarım
Çevre Eğitimi
Türkiye'deki Başlıca Bitki Türleri
Harita Bilgisi
Klimatoloji Uygulamaları
Arazi Çalışması
Toprak Coğrafyası
Harita Bilgisi ve Uygulamaları II
Genel Fiziki Coğrafya 2
Seminer
Ekoloji ve Çevre Sorunları
Coğrafi Sunum Yöntemleri 2
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretmenlik Uygulaması
Coğrafi Sunum Yöntemleri 1
Seminer
Topluma Hizmet Uygulamaları
Coğrafya ve Etik
Temel Ekoloji
Genel Coğrafya
Genel Coğrafya
Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği
Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği
Hava ve İklim
Orman Ekolojisi
Türkiye'nin Toprak Coğrayası
Türkiye Coğrafyası
Çevre Sorunları
Çevre Sorunları
Öğretmenlik Uygulaması
Klimatoloji 1
Seminer
Genel Fiziki Coğrafya
Klimatoloji Uygulaması
Topluma Hizmet Uygulamaları
Genel Fiziki Coğrafya
Konu Alanı Ders Kitabı
Bitki Coğrafyası
Çevre Sorunları Coğrafyası
Çevre Sorunları
Türkiye'nin İklim ve Bitki Coğrafyası
Ülkeler Coğrafyası
Çevre Sorunları ve Teknolojileri
Ülkeler Coğrafyası
Harita Bilgisi
Coğrafyaya Giriş
Okul Deneyimi 1
Harita Bilgisi
Coğrafyaya Giriş
Öğretmenlik Uygulaması
Harita Bilgisi
Okul Deneyimi 2
Çevre Sorunları Coğrafyası
Toprak Coğrafyası ve Arazi Kullanımı
Ekonomik Coğrafyaya Giriş
Türkiye Fiziki Coğrafyası
Ülkeler Coğrafyası
Türkiye'nin Jeomorfoloji ve Hidrografyası
Türkiye Coğrafyası
Türkiye Coğrafyası 1
-
Ön Lisans
Harita Bilgisi ve Uygulamaları
Klimatoloji
Toprak Bilimi
Toprak Bilgisi
Hidrografya
Harita Bilgisi ve Uygulamaları
-
2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programı ve coğrafya ders kitaplarının su tasarrufu açısından değerlendirilmesi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya Eğitiminin Ekolojik Ayak İzinin Azaltılmasına Etkisinin İncelenmesi: Amasya İli Örneği
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
LİSELERDE OKUL BAHÇELERİNİN COĞRAFYA EĞİTİMİNDE KULLANIMI
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
jeosit alanlarının coğrafya eğitiminde kullanılması Gazi üniversitesi örneği
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
M.ERELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaöğretim öğrencilerinin iklim ve yer şekillerinin kültür üzerindeki etkilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Rize örneği
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Türkiye ve Fransa Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Özel Yetenekli Öğrencilerin Coğrafya Eğitiminde SCAMPER Tekniği ile STEAM Uygulamaları
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya dersi deprem ve yangın afeti konularının öğretiminde ters yüz edilmiş sınıf modelinin akademik başarıya etkisi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya öğretmenlerinin 2018 coğrafya öğretim programında yer alan coğrafi becerilere ilişkin görüşleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya derslerinde harita kazanımları ile ilgili tarihi bir kaynak: Cihannüma (Kâtip Çelebi)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya Eğitiminde Değer Kazandırmada Masalın Kullanılması
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya ve etik
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Ortaöğretim 12. Sınıf öğrencilerinin küreselleşme ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya öğretmenlerinin bilgiye erişim yolları
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya müfredatındaki değerlerin eğitimi üzerine bir model çalışması
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Neden coğrafya? Neden coğrafya eğitimi?
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Tasarruf bilinci oluşturmada coğrafya eğitiminin yeri ve önemi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Türkiye'de coğrafya eğitimi: Öğretim programı, öğretmen eğitimi ve ders kitapları boyutu
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Öğrencilerin 9.sınıf coğrafya konularına yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
İ.BADUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Öğrencilerin 9. sınıf coğrafya dersi konularına yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETİM IX. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI'NIN UYGULANMASINDA YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN 9. SINIF TOTAL GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLERE HARİTA BİLGİSİNİN ÖĞRETİMİ
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Ortaöğretim IX. Sınıf Coğrafya Dersi Öğretim Programı'nın uygulanmasında yaşanan sorunların öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Ankara ili örneği)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
N.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Öğrencilerin öğrenme ve düşünme stillerinin coğrafya dersi akademik başarılarına etkileri (12.sınıf)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenme yönteminin 10. sınıf coğrafya dersinde başarıya, tutuma ve motivasyona etkileri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
F.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
10. sınıf coğrafya dersinde toprak ve bitki konularında tasarlanan web sayfasının öğrenci başarı düzeyine etkisi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
Ü.KARAKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
10. SINIF COĞRAFYA DERSİNDE TOPRAK VE BİTKİ KONULARINDA TASARLANAN WEB SAYFASININ ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYİNE ETKİSİ
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
TÜRKİYE İLE İNGİLTERE'NİN LİSE COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ (9. SINIF)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
IX. SINIF COĞRAFYA DERSİ KONULARININ(YERKÜRENİN GÜNLÜK HAREKETİ, İKLİM BİLGİSİ, TOPRAK COĞRAFYASI VE JEOLOJİK ZAMANLAR) ÖĞRETİMİNDE DRAMA YÖNTEMİ İLE KLASİK YÖNTEMLERİN KARSILASTIRILMASI
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
2021 - 2021 Birlikte Başaracağız 1: Su Tasarrufu
Akademik Birimler - Eğitim