Prof. Dr. GÜLAY EKİCİ


Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

250

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

144

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

123

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

132

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

330

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1997 - 2001

1997 - 2001

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1987 - 1991

1987 - 1991

Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2001

2001

Doktora

Öğrenme stiline dayalı biyoloji öğretiminin analizi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

1996

1996

Yüksek Lisans

Biyoloji öğretmenlerinin öğretimde kullandıkları yöntemler ve karşılaştıkları sorunlar

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2012 - 2017

2012 - 2017

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2010 - 2012

2010 - 2012

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2007 - 2010

2007 - 2010

Yrd. Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2001 - 2007

2001 - 2007

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

Akademisyen-Doç.Dr.

Gazi Üniversitesi , Akademisyen-Doç.Dr.

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (70)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (39)

2002

2002

69. Gregorc Öğrenme Stili Ölçeği

Ekici G.

EGITIM VE BILIM , cilt.27, sa.123, ss.42-47, 2002 (TRDizin)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

2. Blokzincirine Dayalı Akıllı Eğitim Programı Önerisi

DURAN V., EKİCİ G.

I.ULUSLARARASI EĞİTİMDE MÜKEMMELLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.36, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Özel Yetenekli Öğrencilerin Zihin Alışkanlıklarının Gelişimi

AKDENİZ H., EKİCİ G.

IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. TÜRKİYE’DE TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİNİN ÖNEMİ; DOKÜMAN ANALİZİ ÇALIŞMASI

Sarı C., EKİCİ G.

3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 Mayıs 2020, ss.143-155, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

5. Dijital Çağda Öğretimde Yeni Yaklaşımlar, Fen Bilimleri Öğretiminde Ters Yüz Sınıflar Modeli

ORTAK KILINÇ Ö., EKİCİ G.

I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Ortaokul Öğrencilerinin Mustafa Kemal ATATÜRK’e Yönelik Metaforik Algılarının Belirlenmesi

Turgut B., EKİCİ G.

XII. International Congress Of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.234-245, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Öğretmen Adaylarının ”Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi: Çizim Tekniği Analizi Örneği

EKİCİ G., Turgut B.

XII. International Congress Of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.220-233, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Bir İdeolojik Aygıt Olarak Eğitim Programı

DURAN V., EKİCİ G.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1479-1495, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. ATATÜRK’ün Eğitimle İlgili Görüşleri Bağlamında Bir Eğitim Programı Nasıl Olmalıdır?

DURAN V., EKİCİ G., BARUT Y.

2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1250-1266, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Etkileşimli Tahta Kavramıyla İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri

Zeytinli F., EKİCİ G.

Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi

Korkmaz Z., EKİCİ G.

V. TURKCESS- Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1739-1756, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. 8.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

Akpınar E., EKİCİ G.

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.97-109, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Öğretmen Adaylarının ”Matematik” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., Akpınar E.

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.85-95, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Tasarımsal Düşünme Becerileri

DURAN V., EKİCİ G.

UMTEB- 6.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.84-103, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Öğretmen Adaylarının Çizimlerinden ”Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

EKİCİ G., DURAN V.

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.499-512, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Öğretmen Adalarının ”Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

EKİCİ G., DURAN V.

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.513-525, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Öğretmen Adaylarının ”Üniversitedeki Dersler” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi: Çizim Tekniği Analizi Çalışması

EKİCİ G., DURAN V.

7.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.876-898, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. Curriculums in the Context of Gender Perspective

DURAN V., EKİCİ G.

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.75-92, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. Öğretmen Adaylarının ”Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

EKİCİ G., DURAN V.

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.899-918, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Öğretmen Adaylarının ”Kadına Şiddet” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., DURAN V.

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.243-257, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

21. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Çarpıtmaları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

DURAN V., EKİCİ G.

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.863-875, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. Gözlem Hiyerarşisi Modeline Göre Psikolojik Danışman Adaylarının Gözlem Düzeylerinin İncelenmesi

DURAN V., EKİCİ G.

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.788-795, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

23. Modern Fizik Kavramlarının Lise Düzeyinde Öğretimi

DURAN V., EKİCİ G.

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.806-828, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

24. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Eğitimi” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., DURAN V.

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.796-805, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

25. Öğretmenlerin ”Nükleer Enerji” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

EKİCİ G., DURAN V.

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.771-781, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

26. Bir Habitus Olarak Eğitim Programı

DURAN V., EKİCİ G.

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosya Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.973-992, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

27. 12. Sınıf Öğrencilerinin “Mikroskop” Kavramıyla İlgili Çizimlerinin Bilişsel Seviyelere Göre Analizi

EKİCİ G., Akdeniz H.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.463-476, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

28. Lise Öğrencilerinin Çizimlerinde “AIDS” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

EKİCİ G., Akdeniz H.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.448-462, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

29. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1034-1037, (Özet Bildiri)

2018

2018

30. Öğretmen Adaylarının “Nükleer Enerji” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi: Sosyal Alan Branşlarından Bir Örnek Çalışma

EKİCİ G., Turgut B.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.51-52, (Özet Bildiri)

2018

2018

31. Ölçme ve Değerlendirme Konusunda Öğretmen Adaylarının Algıları

ERTÜRK Z., EKİCİ G.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.345, (Özet Bildiri)

2018

2018

32. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

ERTÜRK Z., EKİCİ G.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.338-339, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

EKİCİ G., SARI M. H.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.60-61, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. Lise Öğrencilerinin Çizimlerinden “Ödev” Kavramına ilişkin Düşüncelerinin Analizi

EKİCİ G., Turgut B., Akdeniz H.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.61, (Özet Bildiri)

2018

2018

35. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

SARI M. H., EKİCİ G.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.279-280, (Özet Bildiri)

2018

2018

36. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

37. Küreselleşme Ve Göç Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Analizi

EKİCİ G., Gürbüz Ş., Baysal S. B.

II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

38. Think, Act And Interact A Study On The Concept Of Culture

ÇETİN KÖROĞLU Z., EKİCİ G.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.767, (Özet Bildiri)

2018

2018

39. Küreselleşme Ve Yükseköğretim Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Değerlendirilmesi: Bir Nitel Araştırma Örneği

EKİCİ G., Baysal S. B., Gürbüz Ş.

II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.144-145, (Özet Bildiri)

2017

2017

40. Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

GÖKMEN A., Solak K., EKİCİ G.

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

41. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., Ilgın Bilici H.

IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

42. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi: Nitel Bir Araştırma Örneği

EKİCİ G., Ilgın Bilici H.

IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

43. Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

GÖKMEN A., EKİCİ G., Solak K.

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Sahip Olmaları Gereken 21. Yüzyıl Becerilerine Ait veri Kaynaklarının Analizi

GÖRKAŞ KAYABAŞI B., Otuz B., EKİCİ G.

8th Internetional Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

2017

2017

46. 21. yüzyıl becerilerine ait veri kaynaklarının analizi

EKİCİ G., ABİDE Ö. F., CANBOLAT Y., ÖZTÜRK A.

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.55-56, (Özet Bildiri)

2017

2017

47. Öğretmen Adaylarının “Üniversitedeki Dersler” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

EKİCİ G., ÇELİK Ö. C.

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

48. Öğretmen Adaylarının Zihin Alışkanlıklarının Analizi: Fen Alanı Branşlarından Bir Örnek

EKİCİ G., Akdeniz H.

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

49. Öğretmen Adaylarının “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

EKİCİ G., Akdeniz H.

International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.591-592, (Özet Bildiri)

2017

2017

50. Lise Öğrencilerinin “Ödev” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

EKİCİ G., Akdeniz H.

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

51. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

EKİCİ G., GÖKMEN A.

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1986-1987, (Özet Bildiri)

2017

2017

52. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Analizi

Akdeniz H., EKİCİ G.

International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.583-584, (Özet Bildiri)

2017

2017

53. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

EKİCİ G., GÖKMEN A.

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1985-1986, (Özet Bildiri)

2017

2017

54. Öğretmen Adaylarının ”Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Matafor Analizi Çalışması

EKİCİ G., BAŞ M., Kızılkaya O.

International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.295, (Özet Bildiri)

2016

2016

56. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Biyoloji Dersi Örneği

EKİCİ G., AKDENİZ H.

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

57. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Başarısından Sorumluluk Algılarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

EKİCİ G., AKDENİZ H.

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

58. Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyleri ile mesleki kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

GÖKMEN A., EKİCİ G.

I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Mayıs - 25 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

59. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DUYGUSAL SEMANTİK DEĞERLER

EKİCİ G., Ilgın Bilici H.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

60. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Boşaltım Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi Nitel Araştırma Modelinde Hazırlanmış Bir Örnek

KURT H., Akdeniz H., EKİCİ G.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

61. EĞİTİM FAKÜLTESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARI YÖNÜNDE ANALİZİ

EKİCİ G., KURT H., AKDENİZ H.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

62. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE YUVA KAVRAMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ

Ilgın Bilici H., EKİCİ G.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

63. ÖĞRETİM TASARIMI ALANINDAKİ TEZ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ 2002 2014 META ANALİZ ÇALIŞMASI

AKDENİZ H., EKİCİ G., KURT H.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

64. DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YUVA KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER

EKİCİ G., Ilgın Bilici H.

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

65. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına İlişkin Görsel İmajları

Yücel Cengiz İ., EKİCİ G.

7th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

66. The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

GÖKMEN A., EKİCİ G.

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

67. Creativity Sense of Secondary Education Students Metaphor Analysis

EKİCİ G., KURT H., Akdeniz H.

ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

68. The Analysis of Biology Teachers Views about Biology Lesson Curriculum s Effects on the Development ofStudents Scientific Creativity

EKİCİ G., KURT H., Akdeniz H.

ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

69. Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

GÖKMEN A., EKİCİ G., KURT H., GÖKTAŞ O.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.985-986, (Özet Bildiri)

2014

2014

70. Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

GÖKTAŞ O., KURT H., EKİCİ G., GÖKMEN A.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.964-965, (Özet Bildiri)

2014

2014

71. The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

GÖKMEN A., EKİCİ G., ATMACA S.

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.155, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

72. The effect of classroom management course on self-efficacy of student teachers regarding teaching

KURT H., EKİCİ G., Gungor F.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.791-795, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

73. The relationship among teacher efficacy, efficacy regarding teaching, and responsibility for student achievement

KURT H., Gungor F., EKİCİ G.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.802-807, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

74. The relationship between personality types and self-efficacy perceptions of student teachers

Gungor F., KURT H., EKİCİ G.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.786-790, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

75. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimi öz-yeterlik algılarının çevre tutumlarıyla ilişkisinin değerlendirilmesi

GÖKMEN A., KURT H., Aktaş M., Aksu Ö., EKİCİ G.

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.705-711, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

76. Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

Aktaş M., Aksu Ö., GÖKMEN A., KURT H., EKİCİ G.

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1586-1601, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

78. Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

Aktaş M., Aksu Ö., GÖKMEN A., KURT H., EKİCİ G.

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1451-1462, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

79. Basında Fatih Projesi

AKSU Ö., AKTAŞ M., GÖKMEN A., KURT H., EKİCİ G.

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.84, (Özet Bildiri)

2012

2012

80. Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Aktaş M., Aksu Ö., GÖKMEN A., KURT H., EKİCİ G.

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 Ekim 2012, ss.117-118, (Özet Bildiri)

2012

2012

81. Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Aktaş M., Aksu Ö., GÖKMEN A., KURT H., EKİCİ G.

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.119-120, (Özet Bildiri)

2012

2012

82. Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının biyoloji öz-yeterlik algı düzeylerine göre değerlendirilmesi

EKİCİ G., GÖKMEN A.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

83. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

GÖKMEN A., EKİCİ G., Öztürk G.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

84. Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

GÖKTAŞ O., GÖKMEN A., EKİCİ G.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.79, (Özet Bildiri)

2012

2012

85. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma

GÖKMEN A., EKİCİ G., ÖZTÜRK G.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

86. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

GÖKMEN A., EKİCİ G.

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.1470-1479, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

87. The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs

EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.

12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

90. The exploration of the attitudes of the science teacher candidates towards teaching profession

Kartal T., Kaya V. H., ÖZTÜRK N., EKİCİ G.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2759-2764, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

91. Developing pedagogical content knowledge in preservice science teachers through microteaching lesson study

Kartal T., ÖZTÜRK N., EKİCİ G.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2753-2758, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

92. An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

Altunsoy S., ÇİMEN O., GÖKMEN A., EKİCİ G.

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

93. Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

ÇİMEN O., GÖKMEN A., Altunsoy S., EKİCİ G., YILMAZ M.

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2011

2011

94. An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

GÖKMEN A., EKİCİ G., ÇİMEN O., Altunsoy S.

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

97. Evaluation of Prospective Science Teachers Computer Self Efficacy

ÖZTÜRK GEREN N., BOZKURT ALTAN E., KARTAL T., Demir R., EKİCİ G.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

98. An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

Sultan A. Ç., ÇİMEN O., GÖKMEN A., EKİCİ G.

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

101. Affect of teacher candidates' academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences

Fettahlioglu P., Ekici G.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2808-2812, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

102. Analysis of variables that express perception of high school students towards the class environment of biology laboratories

EKİCİ G.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1901-1905, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

104. An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

Altunsoy S., ÇİMEN O., EKİCİ G., Atik A. D., GÖKMEN A.

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

105. Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

GÖKMEN A., Atik A. D., EKİCİ G., ÇİMEN O., Altunsoy S.

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

106. Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

GÖKMEN A., EKİCİ G., Atik A. D.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

107. Factors Affecting Biology Lesson Motivation of High School Students

EKİCİ G.

Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

109. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

EKİCİ G., Atik A. D., GÖKMEN A., Altunsoy S., ÇİMEN O.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

110. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi

ÇİMEN O., EKİCİ G., GÖKMEN A., Altunsoy S., Atik A. D.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

111. Öğretmen adaylarının öğretim sürecine ilişkin öz-yeterlik inançlarının cinsiyet ve sınıf değişkenine göre incelenmesi

EKİCİ G., ÇİMEN O., GÖKMEN A., Atik A. D., Altunsoy S.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.219, (Özet Bildiri)

2010

2010

114. Factors affecting biology lesseon motivation of high school students

EKİCİ G.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

115. Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

GÖKMEN A., ÇİMEN O., EKİCİ G., Altunsoy S., Atik A. D.

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

117. Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti

EKİCİ G., Altunsoy S., GÖKMEN A., ÇİMEN O., Atik A. D.

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

118. Ortaöğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Konusundaki Endişe Ve Endişe Kaynaklarının Değerlendirilmesi

EKİCİ G., GÖKMEN A., ÇİMEN O.

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

119. Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

GÖKMEN A., ÇİMEN O., EKİCİ G., sultan a., atik a. d., atik a. d., et al.

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

127. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Biyoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

ÇEVİK M., EKİCİ G.

17.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

128. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörler

EKİCİ G.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.811-815, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. SEMANTİK (ANLAMSAL) HARİTALAMA TEMELLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME YAKLAŞIMI

Duran V., Ekici G.

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-V, Ekici,Gülay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.379-410, 2022

2021

2021

3. Bilimin Teknolojideki Uygulamaları

Ekici G. (Editör)

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2021

2021

2021

4. SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı

Ekici G. (Editör)

VİZETEK Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Ankara, 2021

2021

2021

5. Görüşme

YEŞİLÇINAR S., EKİCİ G.

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.589-612, 2021

2021

2021

6. BİLİM MERKEZLERİNDE STEM EĞİTİMİ

EKİCİ G., DURAN V.

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA UYGULAMALI STEM EĞİTİMİ, Bakioğlu, Büşra; Çevik, Mustafa, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.103-143, 2021

2021

2021

7. DEĞİŞİK FİZİKSEL SENSÖRLER VE NANOTEKNOLOJİ

DURAN V., EKİCİ G.

BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.81-132, 2021

2021

2021

8. TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA DİJİTAL ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIM DURUMU

DURAN V., EKİCİ G.

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.325-404, 2021

2021

2021

9. Etkili İletişim ve Öğretim

DURAN V., EKİCİ G.

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Tuncer, Murat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.102-132, 2021

2021

2021

10. Değişik Fiziksel Sensörler ve Nanoteknoloji

DURAN V., EKİCİ G.

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, ss.81-132, 2021

2021

2021

11. Çeşitleme (Triangulation)

EKİCİ G., YEŞİLÇINAR S.

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.453-469, 2021

2021

2021

12. EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI

EKİCİ G.

ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME, Ekici, Gülay; Soner Mehmet Özdemir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.255-299, 2021

2021

2021

13. ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ETKİNLİK DURUMUNA İLİŞKİN ARAŞTIRMALAR

EKİCİ G., DURAN V.

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.291-324, 2021

2020

2020

15. Eğitim Psikolojisi

Ekici G. (Editör)

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2020

2020

2020

17. 21. Yüzyıl Becerileri ve eğitim Alanındaki Yansımaları

EKİCİ G.

Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.407-450, 2020

2020

2020

18. Program Geliştirme ve Ders içerikleri

DURAN V., EKİCİ G.

Eğitimde Program Geliştirme-Kuramdan Uygulama Örneklerine, Hasan Güner Berkant, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-262, 2020

2020

2020

19. İnsancıl (Hümanist) Yaklaşımlar ve Öğrenme

Otuz B., EKİCİ G.

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık, Ankara, ss.575-604, 2020

2020

2020

20. Öğrenme Stili Modelleri ve Öğrenme Stiline Dayalı Eğitim-Öğretim

EKİCİ G.

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE yayıncılık, Ankara, ss.607-656, 2020

2020

2020

21. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

EKİCİ G.

Eğitime Giriş, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.483-524, 2020

2020

2020

22. Bilgiyi İşlem Kuramı

EKİCİ G.

Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.196-256, 2020

2019

2019

24. Öğrenme Türleri-Öğrenme Stilleri

EKİCİ G.

Eğitim Psikolojisi, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.263-283, 2019

2019

2019

25. The Investigation of Teacher’s Views on Teaching Profession: An Example of Drawing Technique

EKİCİ G., DURAN V.

Current Research Examples on Educational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academy Publishing, ss.28-58, 2019

2019

2019

26. The Reasoning Styles Model

DURAN V., EKİCİ G.

Current Research Examples on Edducational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.59-91, 2019

2019

2019

27. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

GÖKMEN A., Solak K., EKİCİ G.

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-91, 2019

2019

2019

28. Sürdürülebilir Çevre

DURAN V., EKİCİ G.

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.139-168, 2019

2019

2019

29. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

GÖKMEN A., Solak K., EKİCİ G.

Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.72-89, 2019

2018

2018

30. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.771-786, 2018

2018

2018

31. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Etiği Dersine İlişkin Metaforik Algıları: Bolvadin Örneği

GÖRKAŞ KAYABAŞI B., KAYABAŞI E., EKİCİ G.

Bolvadin Araştırmaları, Prof. Dr. Mustafa GÜLER, Prof. Dr. Cantürk KAYAHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1416-1449, 2018

2018

2018

32. Biyolojide Nanoteknolojinin Kullanımı

Akdeniz H., DURAN M., EKİCİ G.

Biyolojide Özel Konular, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi basın ve Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.199-240, 2018

2018

2018

33. İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları:Nitel Bir Analiz Örneği

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, NOBEL, Ankara, ss.787-806, 2018

2018

2018

34. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.771-786, 2018

2018

2018

35. İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

EKİCİ G., ERTÜRK Z.

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.787-806, 2018

2017

2017

36. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

EKİCİ G.

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.510-551, 2017

2017

2017

37. Sınıfta Zamanın Etkili Yönetimi

EKİCİ G.

Sınıf Yönetimi, Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.155-177, 2017

2017

2017

38. Öğretim Yönetimi

EKİCİ G.

Sınıf Yönetimi, Emin Karip, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.77-112, 2017

2016

2016

39. Zihinsel Alışkanlıklara Göre Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

EKİCİ G.

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.856-900, 2016

2016

2016

40. Bilgiyi İşleme Kuramı

EKİCİ G., KURT H.

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.196-230, 2016

2015

2015

41. Şaşırtıcı Olaylarla Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

ÇETİN KÖROĞLU Z., KURT H., EKİCİ G., Demir M.

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Ekici Gülay, Editör, PEGEM Akademi Yayınevi, Ankara, ss.382-420, 2015

2013

2013

42. Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs

EKİCİ G., FETTAHLIOĞLU P., SERT ÇIBIK A.

Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013

2013

2013

43. Bireysel Farklılıklar ve Öğretime Yansımaları

EKİCİ G., KURT H.

Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.40-82, 2013

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

International e-journal of Educational Studies

Editörler Kurulu Üyesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Journal of Computer and Education Research

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2021

Eylül 2021

Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

MILLI EGITIM

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Eylül 2020

Eylül 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Araştırma Projesi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 143

h-indeksi (WOS): 5