-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2014 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2014 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2000 - 2011 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2020 - Devam Ediyor Ana Bilim Dalı Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2019 - Devam Ediyor Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2020 Uzaktan Eğitim Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2002 - 2011 Koordinatör
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
Yüksek Lisans
FEN EĞİTİMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI
TEZ ÇALIŞMASI
Uzmanlık Alan Dersi
TEZ HAZIRLIK DERSİ
SEMİNER
FEN EĞİTİMİNDE ÖLÇEK GELİŞTİRME
-
Lisans
FİZİKTE ÖZEL KONULAR
SEÇMELİ I (FİZİK VE TEKNOLOJİ)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
TEZ DÖNEMİ
-
Çevre eğitiminde farklılaştırılmış öğretim: çevreye yönelik tutum, bilgi ve öğrenci görüşleri
Yıldırım H. İ. (Danışman)
Ü.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Fen öğretiminde eğitim koçluğunun fene yönelik motivasyon ile başarıya etkisi ve eğitim koçluğuna yönelik öğrenci görüşleri
Yıldırım H. İ. (Danışman)
H.DİDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Fen bilimleri ders kitapları ve öğretim programının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi üzerine bir araştırma
Yıldırım H. İ. (Danışman)
M.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlköğretim fen bilimleri ders kitaplarının değerler açısından incelenmesi üzerine bir araştırma
Yıldırım H. İ. (Danışman)
Z.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Teknoloji destekli fen öğretimi: Tutum, başarı, motivasyon ve öğrenci görüşleri
Yıldırım H. İ. (Danışman)
R.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Çevre eğitiminde stem yaklaşımı: Çevreye yönelik tutum, bilgi düzeyi ve öğrenci görüşleri
Yıldırım H. İ. (Danışman)
S.ÇÜRÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM, MOTİVASYON VE BAŞARILARINA ETKİSİ
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
BİLİM ŞENLİKLERİNİN ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ, MOTİVASYON, FEN BİLİMLERİ DERSİ VE BİLİME YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Tahmin-gözlem-açıklama destekli proje tabanlı çevre eğitiminin ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum, davranış ve başarısına etkisi
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi öz yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma: Şanlıurfa örneği
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Okul dışı öğrenme ortamlarının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik ilgi, tutum ve motivasyonlarına etkisi
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Yaşam temelli öğrenme yaklaşımı ile destekli çevre eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum, davranış ve başarılarına etkisi
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı öğrenme yönteminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum, davranış ve başarıya etkisi
Yıldırım H. İ. (Danışman)
-
Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum, davranış ve başarılarına etkisi
Yıldırım H. İ. (Danışman)
