Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2014 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2010 Prof. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2011 - 2014 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2010 Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, El Sanatları, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, El Sanatları, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, El Sanatları, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1997 - 1998 Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, El Sanatları, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - 2012 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi
-
2006 - 2010 Prof. Dr.
Cumhuriyet Üniversitesi
-
2000 - 2006 Doç. Dr.
Cumhuriyet Üniversitesi
-
1996 - 2000 Yard. Doç. Dr.
Cumhuriyet Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE TERİM SORUNU
Demir N. (Danışman)
B.Öcay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Üst bilişsel okuma stratejilerinin anlama düzeyine etkisine yönelik ölçme aracı geliştirme üzerine bir çalışma
Demir N. (Danışman)
H.YÖNEZ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Türkçe derslerinde bibliyoterapi ile değer eğitimi
Demir N. (Danışman)
D.BİLGİN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
2013 Yılı Okul Öncesi Eğitim Programının Türkçe Eğitimi Açısından İncelenmesi
Demir N. (Danışman)
-
PISA'da başarılı ülkelerin ve Türkiye'nin ana dili öğretim programlarının incelenmesi ve programların ANFIS ile analizi
Demir N. (Danışman)
D.KALAYCI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Yurt Dışındaki Türk Çocuklarına Oyun ve Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
Demir N. (Danışman)
-
Romanya’daki Lise Öğrencilerinin Türkiye Türkçesine Yönelik Tutumları ve Dil Düzeyleri
Demir N. (Danışman)
-
İsviçre’de Yaşayan Türk Çocuklarının Türkçeye Yönelik Görüşleri ve Konuşma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Demir N. (Danışman)
-
Kosova’da Türkçe Öğretimi
DEMİR N. (Danışman)
-
Avustralya’Da Yaşayan Türklerin Dil Görünümlerinin İki Dillilik Bağlamında İncelenmesi
DEMİR N. (Danışman)
-
Avustralya'da yaşayan Türklerin dil görünümlerinin iki dillilik bağlamında incelenmesi
DEMİR N. (Danışman)
H.MERVE(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Yabancılara Türkçe öğretiminde metin uyarlama ve Memduh Şevket Esendal'ın "Pazarlık" hikayesinin a2 seviyesine göre uyarlanması
DEMİR N. (Danışman)
S.ASYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yaratıcı yazma tekniklerinin yabancı dil olarak Türkçe yazma becerilerine etkisi: Somali örneği
DEMİR N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde mizahi unsurlardan yararlanma
DEMİR N. (Danışman)
-
Kazakistan’da Yaşayan Ahıska Türklerinde Türkçe Ana Dili Bağlılığı
DEMİR N. (Danışman)
-
Kazakistan'da yaşayan Ahıska Türklerinde Türkçe ana dili bağlılığı
DEMİR N. (Danışman)
K.İNAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Moldova Cumhuriyeti Gagauz Yeri Özerk Bölgesinde Türkiye Türkçesi öğretimi
DEMİR N. (Danışman)
-
Avrupa Birliği'ne Üye Ülkelerden İngiltere, Almanya, Fransa ve Finlandiya ile Türkiye'deki ana dili öğretmeni yetiştirme programlarının Karşılaştırılması
DEMİR N. (Danışman)
-
Danimarka'da Türkçe-Danca konuşan öğrencilerin dil görünümlerinin iki dillilik temelinde incelenmesi
DEMİR N. (Danışman)
-
Makedonya'da ilköğretim okullarında Türkçe eğitimi (7. sınıf örneği)
DEMİR N. (Danışman)
-
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Faydalanılan Kitapların Kültürel Unsurların Aktarımı Açısından Değerlendirilmesi
DEMİR N. (Danışman)
-
Yabancılara Türkçe öğretiminde faydalanılan kitapların kültürel unsurların aktarımı açısından değerlendirilmesi
DEMİR N. (Danışman)
F.BURCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Yazma stratejileri öğretiminin Türkçe öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım başarısı ve yazma kaygısına etkisi
DEMİR N. (Danışman)
-
Ortaokulda öğrenim gören işitme engelli öğrencilerin Türkçe eğitiminin ve okuma-yazma becerilerinin değerlendirilmesi
DEMİR N. (Danışman)
-
Kosova'da ilköğretim ikinci kademedeki Türk öğrencilerin yazılı anlatım becerileri
DEMİR N. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen İranlıların yazılı anlatımları üzerine bir inceleme
DEMİR N. (Danışman)
-
İş birlikli öğrenme yönteminin ilköğretim 8. sınıf Türkçe dersinde öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına ve temel dil becerilerine etkisi
DEMİR N. (Danışman)