Akademik Unvanlar
-
2002 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
1992 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Verdiği Dersler
-
Lisans ME 301 BATI BÜZİĞİ TEORİSİ VE İŞİTME EĞİTİMİ
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans ME 317 Batı Müziği Tür VE Biçim Bilgisi
-
Lisans GME 101 Batı Müziği Teorisi ve Uygulaması
-
Lisans ME 202 BATI BÜZİĞİ TEORİSİ VE İŞİTME EĞİTİMİ
-
Lisans ME 201 BATI BÜZİĞİ TEORİSİ VE İŞİTME EĞİTİMİ
-
Lisans ME 326 S.Ders
-
Lisans ME 302 BATI BÜZİĞİ TEORİSİ VE İŞİTME EĞİTİMİ
-
Yüksek Lisans Ana Çalgının Eğitimi
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans 1220101 Ana Çalgı
-
Lisans ME 101 BATI MÜZİĞİ TEORİSİ VEİŞİTME EĞİTİMİ
-
Lisans ME 315 Piyano ile Eşlik ÇALMA
-
Lisans ME 325 Güncel Popüler Müzikler
-
Doktora Seslendirme Yorumlama
Yönetilen Tezler
-
Jean Baptiste Breval Op.40 No.1 C Majör Viyolonsel Sonatının Teknik ve Biçimsel Analizi
Bilgin S. (Danışman)
-
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ALDIKLARI MÜZİK EĞİTİMİNİ MÜZİK ETKİNLİKLERİNDE KULLANABİLMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
BİLGİN S. (Danışman)
T.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sesli/Müzikli Oyuncakların Çocukların Müziksel Gelişimlerindeki Rolüne İlişkin Ana Ana-Baba ve Öğretmen Görüşleri
Bilgin S. (Danışman)
-
Okul Öncesi Çocuklarının Müzik Etkinlikleri Sonucunda Sosyal Gelişimleri
Bilgin S. (Danışman)
-
Saip Egüz’ün Türk Müzik Eğitimindeki Yeri Ve Çocuk Şarkılarının İncelenmesi
Bilgin S. (Danışman)
-
4+4+4 Sistemine Göre Ortaokullarda Müzik Dersinde Kullanılan Öğretmen El Kitaplarında Yer Alan Şarkıların Eğitim Müziği Besteleme Teknikleri Bakımından İncelenmesi
BİLGİN S. (Danışman)
-
GÜGEF Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı'nda 2014-2015'te yürürlüğe giren programa tabi lisans 4 öğrencilerinin okul şarkılarına piyano ile eşlik edebilme bilgi ve becerilerine ilişkin görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
S.KARAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
4+4+4 sistemine göre ortaokullarda müzik dersinde kullanılan öğretmen el kitaplarında yer alan şarkıların eğitim müziği besteleme teknikleri bakımından incelenmesi
BİLGİN S. (Danışman)
N.BAYŞU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
GÜGEF Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı 2014-2015zte Yürürlüğe Giren Programa Tabi Lisans 4 Öğrencilerinin Okul Şarkılarına Piyano ile Eşlik Edebilme Bilgi ve Becerilerine İlişkin Görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
-
Keman eğitiminde caz etüt ve eserlerinin kullanımına ilişkin öğretim elemanı görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
G.EVREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Keman Eğitiminde Caz Etüt ve Eserlerinin Kullanımına İlişkin Öğretim Elemanı Görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
-
Müzik eğitimi anabilim dallarında elektrogitarın bireysel çalgı olarak kullanılmasına yönelik bir öneri
BİLGİN S. (Danışman)
-
Carl Baermann'ın Op.63 Daily Studies klarnet metodunun çalım teknikleri açısından analizi ve çalışma önerileri
BİLGİN S. (Danışman)
-
Müzik öğretmenliği eğitiminin Kemal İlerici armonisi algısına etkisi
BİLGİN S. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin müzik dersindeki yeterliliklerine ilişkin görüşleri: Ankara ili örneği
BİLGİN S. (Danışman)
-
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin ilköğretim müzik dersi öğretim programında yer alan müzik türlerini dinleme durumlarına ve programın müzik türü tercihleri üzerindeki etkisine ilişkin görüşleri (çankaya ilçesi örneği)
BİLGİN S. (Danışman)
-
Türkiye'deki ilköğretim okulları birinci kademe 4. ve 5.sınıf müzik dersinde öğretilen şarkıların eğitim müziği besteleme teknikleri bakımından incelenmesi
BİLGİN S. (Danışman)
-
Anadolu güzel sanatlar liseleri viyolonsel eğitiminde motivasyonun yeri ve önemine ilişkinkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
Z.ÖZDER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ VİYOLONSEL EĞİTİMİNDE MOTİVASYONUN YERİ VE ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
BİLGİN S. (Danışman)
-
Solfej öğretim yöntemlerinin Bando Okullar Komutanlığı 9. sınıf müziksel işitme okuma ve yazma derslerinde kullanılabilirliği
BİLGİN S. (Danışman)
B.METEHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
SOLFEJ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN BANDO OKULLAR KOMUTANLIĞI 9. SINIF MÜZİKSEL İŞİTME OKUMA VE YAZMA DERSLERİNDE KULLANILABİLİRLİĞİ
BİLGİN S. (Danışman)
-
D. Popper Op: 73 nolu metodun viyolonsel literatüründeki eserleri seslendirmeye katkıları
BİLGİN S. (Danışman)
-
Viyolonsel eğitiminde vibrato öğretimi
BİLGİN S. (Danışman)
-
Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı Müzik Eğitimi Bilim Dalı Bireysel Çalgı-Gitar Eğitim Programı ile Rodriguez ARENAS'ın La Escuela De La Guitarra Libro 1 Metodunun Örtüşme Durumu
BİLGİN S. (Danışman)
-
Güzel sanatlar eğitimi ana bilim dalı müzik eğitimi bilim dalı bireysel çalgı- gitar eğitim programı ile rodriguez arenas'ın ?la escuela de la guitarra libro 1? metodunun örtüşme durumu
BİLGİN S. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Okul şarkılarının gitar ile eşliklenmesinde örnek bir model
BİLGİN S. (Danışman)
-
J.S. Bach'ın 3 sesli envansiyonlarına (sinfonialarına) yönelik analitik yaklaşımlar
BİLGİN S. (Danışman)
K.BAKİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Okul şarkılarının müzik öğretmenlerinin bilgi ve beceri düzeyine göre piyano ile eşliklenmesine yönelik bir eşlik modeli önerisi
BİLGİN S. (Danışman)
B.KALKANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
SİLAHLI KUVVETLER BANDO OKULLARI KOMUTANLIGINDA BASLANGIÇ EGİTİMİNDE UYGULANAN MÜZİKSEL İSİTME OKUMA VE YAZMA EGİTİMİNDE KULLANILAN KAYNAKLARLA İLGİLİ UZMAN GÖRÜSLERİ VE GÖRÜSLER DOGRULTUSUNDA BİR DENEYSEL ÇALISMA
BİLGİN S. (Danışman)
-
Silahlı Kuvvetler Bando Okulları Komutanlığı'nda başlangıç eğitiminde uygulanan müziksel işitme okuma ve yazma eğitiminde kullanılan kaynaklarla ilgili uzman görüşleri ve görüşler doğrultusunda bir deneysel çalışma
BİLGİN S. (Danışman)
M.SERKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
OKUL ŞARKILARININ MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ VE BECERİ DÜZEYİNE GÖRE PİYANO İLE EŞLİKLENMESiNE YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİ
BİLGİN S. (Danışman)
-
Türkiye'deki ilköğretim okullarının II. kademesinde müzik eğitiminde kullanılan okul şarkılarının prozodi yönünden incelenmesi
BİLGİN S. (Danışman)
E.ÇAVUŞOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Türkiye'de gençlere uygulanan elektrogitar öğretimine yapılan genel yaklaşımlar
BİLGİN S. (Danışman)
H.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İnönü Üniversitesi Güzel Sanatlar Eğitimi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Piyano Öğretim Elemanları ve 3. sınıf öğrencilerinin piyano eğitimine ilişkin görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
P.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Türkiye-Azerbaycan ortak kültüründe yer alan halk türkülerinin karşılaştırılarak incelenmesi
BİLGİN S. (Danışman)
B.DERVİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
T.C. Üniversiteleri Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bilimleri Bölümü ve Konservatuar Müzikoloji Bölümü öğretim elemanları ile son sınıf öğrencilerinin piyano eğitimine ilişkin görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
B.GÜDEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda viyolonsel eğitimi alan öğrencilerin viyolonsel eğitim ve öğretimine ilişkin görüşleri
BİLGİN S. (Danışman)
T.SANSA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003