Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
1997 - 2000
1997 - 2000Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Doğrudan öğretim temelli öğretmen adayı değerlendirme programı'nın, özel eğitim öğretmenlerinin değerlendirme ve dönüt verme becerilerine etkisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2000
2000Yüksek Lisans
Görme engelli öğrencilere, belirlenen rotalar boyunca bağımsız hareketlerin kazandırılmasında fiziksel yardım ve sözel ipucuyla sunulan bireyselleştirilmiş rota öğretim materyalinin etkililiği
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Araştırma Alanları
Özel Eğitim
Görme Engelliler Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2017 - 2022
2017 - 2022Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2010 - 2017
2010 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
1996 - 2010
1996 - 2010Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
2011 - 2012
2011 - 2012Koordinatör Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorYönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi dersi
Lefke Avrupa Üniversitesi
2019 - 2019
2019 - 2019Özel Gereksinimli Öğrencilerin Sınava Katılabilmesi İçin Düzenlemeler
Yunus Emre Enstitüsü (Sınav Merkezi Birimi)
2019 - 2019
2019 - 2019Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi Dersi
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi
2011 - 2012
2011 - 2012Öğretim Üyesi
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
Doğrudan Öğretim Modeli’ne göre gerçekleştirilen öğretimin kaynaştırmadaki öğrenme güçlüğü olan ve olağan gelişim gösteren öğrencilerin Maddenin Özellikleri konusunu öğrenmelerine etkisi
Altunay B. (Danışman)
H.METİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Doğrudan Öğretim Modeliyle Gerçekleştirilen Bilgisayar Destekli Kavram Öğretiminin, Az Gören Öğrencilerin Üç Boyutlu Geometrik Şekilleri Kazanmalarında Etkililiği
Altunay B. (Danışman)
E.DURMUŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrencilerin Hiyerarşik Olarak Üst Düzeyde İsim Kazanmalarında Doğrudan Öğretim Modeli’nin Etkililiği
Altunay B. (Danışman)
Ş.BABAOĞLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Doğrudan Öğretim Modeliyle Gerçekleştirilen Öğretimin, Az Gören Öğrencilerin Geometrik Cisimleri Kazanmalarında Etkililiği
Altunay B. (Danışman)
A.ARSLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Online Anne Öğretimiyle Sunulan Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin, Okul Öncesi Görmeyen Çocukların Bağımsız Hareket Becerilerini Kazanmalarında Etkililiği
Altunay B. (Danışman)
F.POLAT(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Doğrudan Öğretim Modeli’Ne Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği
ALTUNAY B. (Danışman)
A.KAVAK(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Uyarlanmış çok ögeli bilişsel strateji öğretiminin görme yetersizliği olan ortaokul öğrencilerinin dinlediğini anlama ve özetleme becerileri üzerine etkisi
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
G.YALÇIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Görme Engelli Öğrencilerin Ailelerinin, Olağan Gelişim Gösteren Akranlarının, Akran Ailelerinin, Öğretmenlerinin, Görme Engelli Öğrencilere İlişkin Tutumlar
ARSLANTEKİN B.
G.ÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Görme engelli kaynaştırma öğrencilerine akran aracılığıyla sunulan rehberle yürüme becerisinin eşzamanlı ipucu yöntemiyle öğretiminin etkililiği
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
S.ATAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Görme engelli öğrencilere Braille okuma ve not alma cihazını kullanma becerisinin kazandırılmasında eşzamanlı ipucu yöntemiyle yapılan öğretimin etkililiği
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
R.GÜR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
The effects of computer aided concept teaching with direct instruction model on concept acquisition of students with intellectual disabilities
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
M.TUFAN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
The design and implementation of a web-based English vocabulary drill program for visually impaired students
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
T.KAMALI(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Oyun ve fiziki etkinlikler, beden eğitimi ve spor dersleri kapsamında yer alan öğretim programları kazanımlarının Türkiye'deki görme engelliler ilk ve ortaokullarında gerçekleşebilme durumlarına ilişkin öğretmen görüşleri
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
S.ÜZÜM(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Görme yetersizliğinden etkilenmiş çocuklara kardeş öğretimi aracılığıyla sunulan bağımsız hareket becerilerinin eşzamanlı ipucuyla öğretiminin etkililiği
ARSLANTEKİN B. (Danışman)
H.ÇOTUK(Öğrenci)
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Engelli Adaylarla Sınav
Kurumsal Temsil, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi , Türkiye, Ankara, 2023 - 2024
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Designing and developing an accessible web-based assistive technology for students with visual impairment
KAMALI ARSLANTAŞ T., Yildirim S., ALTUNAY B.
ASSISTIVE TECHNOLOGY , cilt.35, sa.3, ss.279-290, 2023 (SSCI)
2019
2019Educational affordances of a specific web-based assistive technology for students with visual impairment
Arslantaş T. K., Yıldırım İ. S., Arslantekin B.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS , 2019 (SSCI)
2015
2015The Evaluation of Visually Impaired Students' Mobility Skills
Arslantekin B.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.40, sa.180, ss.37-49, 2015 (SSCI)
2006
2006The effect of a summarization-based cumulative retelling strategy on listening comprehension of college students with visual impairments
Tuncer A. T., Altunay B.
JOURNAL OF VISUAL IMPAIRMENT & BLINDNESS , cilt.100, sa.6, ss.353-365, 2006 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuma Hatalarının İncelenmesi
TİRYAKİ D., ALTUNAY B.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.461-484, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi ve Kesme Puanlarının Belirlenmesi
Altunay B., Uysal Saraç M., Büyüköztürk Ş.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-20, 2023 (ESCI)
2022
2022Oyun ve Fiziki Etkinlikler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Türkiye’deki Görme Engelliler İlkokullarında Gerçekleşebilme Düzeyleri
Derin Kılıç A., Altunay B.
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.279-300, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Online Anne Öğretimiyle Sunulan Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin, Okul Öncesi GörmeYetersizliği Olan Çocukların Bağımsız Hareket Becerilerini Kazanmalarında Etkililiği
Polat F., Altunay B.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.400-441, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği
Kavak A., Altunay B.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.1-43, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Kaynaştırma Sınıflarında Bulunan Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler Hakkında Paydaş Tutum ve Stratejilerinin İncelenmesi
ÇELİK G., ALTUNAY B.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.43-65, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021EVALUATION OF THE LEVELS OF VISUALLY IMPAIRED STUDENTS IN TERMS OF THEIR MOBILITY SKILLS ON ROUTES AND INDOOR/OUTDOOR ARRANGEMENTS
ALTUNAY B., UYSAL M.
The Journal of International Education Science , cilt.28, sa.8, ss.51-79, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Total Düzeyde Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bilgi Veren Metinlerde DinlediğiniAnlama Düzeylerinin Belirlenmesi
Yalçın G., Altunay B.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.771-786, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Orientation and Mobility Problems of Adults with Visual Impairment and Suggestions for Solutions
Altunay B., Yalcin G., Sarac M. U.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , cilt.2021, sa.28, ss.300-330, 2021 (ESCI)
2020
2020Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği
Tufan S., Tiryaki D., Arslantekin B.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , cilt.21, sa.4, ss.757-787, 2020 (ESCI)
2020
2020Kaynaştırma Öğrencileriyle Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinin Öğretimine Yönelik Görüş ve Önerilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Karma Yöntem Çalışması
Metin H., Altunay B.
TURKISH STUDIES , cilt.155, ss.2481-2505, 2020 (Scopus)
2020
2020Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Türkiye’deki Görme Engelliler Ortaokullarında Gerçekleşebilme Düzeyleri
KILIÇ S., ARSLANTEKİN B.
Turkish Studies - Social Science , cilt.15, sa.3, ss.1275-1300, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN GENİŞLETİLMİŞÇEKİRDEK MÜFREDAT VE DİNLEME BECERİLERİ
Yalçın G., Arslantekin B.
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.298-323, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017GÖRME ENGELLİLERE KARDEŞ ÖĞRETİMİYLE SUNULAN BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİNİN EŞZAMANLI İPUCUYLA ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİ
ÇOTUK H., ARSLANTEKİN B.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.586-607, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Effectiveness of Direct Instruction Model in Acquisition and Maintenance of Geometric Shape Concepts for student with Visual Impairment
ARSLANTEKİN B., Şener Akın U.
TOJNED , cilt.7, sa.1, ss.77-85, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Evaluation of the Level of Students with Visual Impairments in Turkey in Terms of the Concepts of Mobility Prerequisites (Body Plane/Traffic)
Altunay Arslantekin B.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , sa.67, ss.71-85, 2017 (ESCI)
2017
2017Correlated-Features Sequence and Cognitive Strategy Education based on Direct Instruction Model in Math Skills of Students with Special Needs
Şener Akın U., ARSLANTEKİN B.
TOJNED , cilt.7, sa.1, ss.39-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLER İÇİN HAZIRLANMIŞ MATEMATİK KİTAPLARININ KAVRAMLARA YÖNELİK YAPILAN ETKİNLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ARSLANTEKİN B., ŞENER AKIN U., BOYRAZ G.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , sa.9, ss.233-250, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Türkiye’deki Görme Engelliler ve Kaynaştırma Okullarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Yürüme Becerileri ve Postürün Değerlendirilmesi
Arslantekin B., Akı E.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , cilt.4, sa.3, ss.181-188, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Doğrudan Öğretim Temelli Öğretmen Adayı Değerlendirme Programı nın Özel Eğitim Öğretmenlerinin Değerlendirme ve Dönüt Verme Becerilerine Etkisi
ARSLANTEKİN B., TUNCER A. T.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , cilt.4, sa.3, ss.145-156, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Görme keskinliği ile fonksiyonel denge arasındaki ilişkinin incelenmesi
HURİ M., ARSLANTEKİN B., ALTUNTAŞ O., AKI E.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.7-12, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Görme Keskinliği ile Fonksiyonel Denge Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
HURİ M., ALTUNAY ARSLANTEKİN B., ALTUNTAŞ O., AKI E.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi/Journal of Occupational Therapy and Rehabilitation , cilt.3, sa.1, ss.7-12, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Görme Yetersizliğinin Psikomotor Gelişim ile Bağımsız Hareket Üzerindeki Etkileri ve Destekleyici Programlar
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi/Journal of Occupational Therapy and Rehabilitation , cilt.2, sa.3, ss.165-175, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Görme Engelli Öğrencilerin Kütüphane Kullanımında Yaşadıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Yeni Türkiye , cilt.2, ss.1402-1412, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
2011Türkçe İlköğretim Kitaplarında Engel ve Engellilik Bir Doküman Analizi Örneği
Tuncer A. T., Karasu N., Arslantekin B., Güler Bülbül Ö.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.2, ss.101-119, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
2009Görme Engelli Öğrencilerin Bilgiyi Edinmelerinde Yapılandırılmış ve Geleneksel Ev Ödevlerinin Farklılaşan Etkisi
Tuncer T., ALTUNAY B.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , cilt.10, sa.2, ss.1-11, 2009 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022Az Gören Öğrencilere Doğrudan Öğretim Modeliyle Gerçekleştirilen Bilgisayar Destekli Kavram Öğretimi
DURMUŞ E., ALTUNAY B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
2022
2022Görme Engelli Öğrencinlere Braille Okuma ve Not Alma Cihazını Kulanma Becerisinin Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği
Gür R., Altunay B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022
2022
2022Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği
Sayğılı F. C., ALTUNAY B., Orhan Z. S.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022
2022
2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Eş Zamanlı İpucu Yöntemiyle Arama Yöntemlerinin Öğretiminin Etkililiği
Koçak F., ALTUNAY B., Bilen F., KAMAN K., Bekdikli N. B. B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
2022
2022Annelere Online Öğretim Sonrası Görme Yetersizliği Olan Okul Öncesi Çocuklarına Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
POLAT F., ALTUNAY B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
2022
2022Annelerin Dokunsal Kroki ve Eş Zamanlı İpucu Yöntemiyle Gerçekleştirdikleri Öğretimlerin, Görmeyen Öğrencilerin Rotaları Kazanmalarındaki Etkililiği
Orhan Z. S., ALTUNAY B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
2022
2022Görme Engelli Kaynaştırma Öğrencilerine Akran Aracılığıyla Sunulan Rehberle Yürüme Becerisinin Eş Zamanlı Çpucu Yöntemiyle Öğretiminin Etkililiği
Berber S., ALTUNAY B.
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
2022
2022Görme Yetersizliği Olan Bireylere Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
ALTUNAY B.
2. Uluslararası Tıp, Sağlık ve İletişim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2022, ss.657-665
2022
2022Kaynaştırma Sınıflarında Bulunan Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Tutum ve Davranışları Üzerine Bir İnceleme
ÇELİK G., ALTUNAY B.
Bilişim Teknolojilerinde Evrensel Tasarım: Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, Manisa, Türkiye, 22 Eylül 2022
2022
2022Özel Eğitim Öğretmenlerinin Erişilebilir Ders Materyali Hazırlanması Konusunda Bilgi Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
KALAÇ M. Ö., ALTUNAY B., ÇELİK G.
BILTEVT’2022 ULUSLARARASI ENGELSİZ BİLİŞİM 2022 KONGRESİ “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDE EVRENSEL TASARIM”, Manisa, Türkiye, 22 Eylül 2022
2022
2022Doğrudan Öğretim Modeliyle Gerçekleştirilen İsim Öğretiminin Az Gören Öğrencilerin Doğru Parçası Kavramını Kazanmaları Üzerindeki Etkililiği
Işıtan Kılıç D., Okyar S., Altunay B.
Eğitimde Bütünleştirme Zirvesi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2022, ss.78-79
2021
2021UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ, AİLE AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kaman K., ALTUNAY B.
Bilişim Teknolojilerinde Evrensel Tasarım Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi 2021, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2021
2021
2021Universal Design for Student with Special Needs
ALTUNAY B.
VIII. International Eurasian Educational Research Congress- 2021, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021
2020
2020Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrencilere Doğrudan Öğretim Modeli ile Kavram Öğretimi
BABAOĞLAN Ş., ALTUNAY B.
10. Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 Aralık 2020
2020
2020Az Gören Öğrencilere Doğrudan Öğretim Modeli'yle Üç Boyutlu Geometrik Cisimlerin Öğretilmesi
Arslan Daban A., ALTUNAY B.
10. Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 Aralık 2020
2020
2020Görme Yetersizliğinin Yarattığı Sınırlılığı Ortadan Kaldırabilecek Çalışmaların (Genişletilmiş Çekirdek Müfredat) Önemi
Duman T., ALTUNAY B.
10. Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 Aralık 2020
2020
2020Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretiminde Ailenin Rolü
POLAT F., ALTUNAY B.
9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.19-20
2020
2020Az Gören Öğrencı̇lere Doğrudan Öğretı̇m Modelı̇’ne Göre Stratejı̇k Bütünleştı̇rme İle Matematı̇k Becerı̇lerı̇ Öğretı̇mı̇nı̇n Etkı̇lı̇lı̇ğı̇
Kavak A., ALTUNAY B.
ICAR (Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), Bolu, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020, ss.86-87
2019
2019Görme Engelli Öğrencilerin Gelişim Özellikleri ve Eğitimleri
ARSLANTEKİN B.
Görme Engelli Öğrenciler İçin Engelsiz Fen Öğretimi Projesi, Aksaray, Türkiye, 07 Kasım 2019
2019
2019Yönelim ve Bağımsız Hareket
ARSLANTEKİN B.
28th International Conference on Educational Sciences- ICES UEBK 2019, Ankara, Türkiye, 27 Nisan 2019
2018
2018Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrencilerin Dinlediğini Anlamada Kullandıkları Üst Bilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
ARSLANTEKİN B., YALÇIN G.
INTERNATIONAL EJER CONGRESS 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1751-1753
2018
2018Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Üniversite Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamada Kullandıkları Üst Bilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
YALÇIN G., ARSLANTEKİN B., ŞAHİN C., İŞLEK Ö.
INTERNATIONAL EJER CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.1751-1753
2018
2018GÖRME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLERE KESİR ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN ETKİLİLİĞİ
TİRYAKİ D., ARSLANTEKİN B.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
2018
2018GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE ÇAPRAZ BASTON TEKNİĞİYLE YÜRÜME BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINDA İPUCUNUN SİSTEMATİK OLARAK AZALTILMASI İŞLEM SÜRECİYLE YAPILAN ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ
ARSLANTEKİN B., TİRYAKİ D.
X. uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
2018
2018Zihinsel Engelli Öğrencilere Çevre Hesaplaması Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiğinin İncelenmesi
ERSOY SAĞLIK S., ARSLANTEKİN B.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.518-519
2017
2017ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERE TAM SAATLERİ AYIRT ETME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİ
TUFAN S., TİRYAKİ D., ARSLANTEKİN B.
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2017
2017
2017Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği
TUFAN S., TİRYAKİ D., ARSLANTEKİN B.
II International Academic Research Congress, Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.267
2017
2017ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE HİYERARŞİK ÜST DÜZEYDE İSİMLERİN ÖĞRETİLMESİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
APAYDIN G., ÇELİK A., ARSLANTEKİN B.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.273
2017
2017ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERE TAM SAATLERİ AYIRT ETME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN ETKİLİLİĞİ
TUFAN S., TİRYAKİ D., ARSLANTEKİN B.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
2017
2017Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği
ARSLANTEKİN B.
Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2017, ss.264-265
2017
2017Görme Engelli Öğrencilerin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerine Yönelik Yaşantılarının Belirlenmesi: YÖBDA Projesi
ARSLANTEKİN B.
Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2017, ss.261-262
2017
2017Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Arama Yöntemlerinin İpuçlarının Sistematik Azaltılmasıyla Öğretiminin Etkililiği
ARSLANTEKİN B.
Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2017, ss.266
2017
2017The Design and Implementation of a Web-Based Vocabulary Instruction for Visually Impaired Students: Direct-Instruction Approach
KAMALI ARSLANTAŞ T., YILDIRIM İ. S., ARSLANTEKİN B., GÜL A.
AERA 2017, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017
2017
2017View of Teachers Regarding Learning Outcomes of GamesPhysical Activities and Physical EducationSports Curriculum
KILIÇ S., ARSLANTEKİN B.
3. International Conference on Social Sciences and Education Research (ICSSER), Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.69
2017
2017View of teachers regarding the possibility of learning outcomes of gamesphysical activities curriculum in primary schools of the visually impaired in Turkey
KILIÇ S., ARSLANTEKİN B.
26. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2812-2813
2017
2017Oyun ve Fiziki Etkinlikler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Türkiye’xxdeki Görme Engelliler İlkokullarında Gerçekleşebilme Durumlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
KILIÇ S., ARSLANTEKİN B.
26. International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2814-2815
2016
2016THE INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEXTBOOKS PREPARED FOR STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITY
KALKAN S., ÖZER E., TOROS F., COŞKUN BAŞAR M., ARSLANTEKİN B.
ELMIS 2016 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.66
2016
2016THE ATTITUDES OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS IN TURKEY TOWARDS LESSONS OF PLAY AND PHYSICAL ACTIVITIES
ÜZÜM S., ARSLANTEKİN B.
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.33
2016
2016THE DETERMINATION OF VISUALLY IMPAIRED STUDENTS PREREQUISITE SKILLS LEVEL THE PROJECT OF ORIENTATION AND MOBILITY SKILLS ASSESSMENT TOOL OMSAT DEVELOPMENT
ARSLANTEKİN B., UYSAL M.
ELMIS 2016 ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.30
2016
2016Examining the Mathematics Books for Mentally Retarded Students In Terms of Acquisition of Activities Towards Concepts
ARSLANTEKİN B., ŞENER AKIN U., BOYRAZ G.
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya Ereğli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.32
2016
2016Zihinsel Engelli Öğrenciler İçin Hazırlanmış Matematik Kitaplarının, Kavramlara Yönelik Yapılan Etkinlikler Açısından İncelenmesi
ARSLANTEKİN B., AKIN U., BOYRAZ G.
III. ELMIS (TT And VES) Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2016
2016
2016Examınıng The Mathematıcs Books For Mentally Retarded Students In Terms Of Acquıstıon Of Actıvıtıes Towards Concepts
ARSLANTEKİN B., Akın U., BOYRAZ G.
Examınıng The Mathematıcs Books For Mentally Retarded Students, In Terms Of Acquıstıon Of Actıvıtıes Towards Concepts, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.32
2016
2016Correlated Features Sequence and Cognitive Strategy Education Based on Direct Instruction Model in Math Skills of Students with Special Needs
ŞENER AKIN U., ARSLANTEKİN B.
International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.271-280
2016
2016Effectiveness of Direct Instruction Model in Acquisition and Maintenance of Geometric Shape Concepts for Students with Visual Impairment
ARSLANTEKİN B., ŞENER AKIN U.
International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.281-289
2016
2016Görme Engelli Öğrenciler için Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi YÖBDA Projesi Öğrencilerin Ön Koşul Kavramlardaki Performans Düzeylerinin Belirlenmesi
ARSLANTEKİN B.
III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1663-1664
2016
2016Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği
ARSLANTEKİN B., BOYRAZ G., ŞENER AKIN U.
III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1667-1668
2016
2016Görme Engelli Öğrenciler İçin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi YÖBDA Projesi nde Öğrencilerin Bağımsız Hareket Becerilerindeki Performans Düzeylerinin Belirlenmesi
ARSLANTEKİN B.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.598-599
2016
2016Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool (OMSAT/YOBDA ) for Visually Impaired Students
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., Sıdıka E., UYSAL M., et al.
INTCESS 2016, 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016
2016
2016DEVELOPMENT OF ORIENTATION AND MOBILITY SKILL ASSESSMENT TOOL (OMSAT/YOBDA) FOR VISUALLY IMPAIRED STUDENTS
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., ERSOY SAĞLIK S., UYSAL M., et al.
INTCESS2016 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016
2015
2015Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Yönelim ve Bağımsız Hareket Değerlendirme Aracının YÖBDA Geliştirilmesi Bir Ön Uygulama Çalışması
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., UYSAL M.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.15
2015
2015The effectiveness of mobility skills on visually impaired children through sibling teaching
ÇOTUK H., ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.170-172
2015
2015Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler
ARSLANTEKİN B.
Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 06 Mayıs 2015
2014
2014Görme engelli üniversite öğrencilerinin yönelim ve bağımsız hareket becerilerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
ŞAFAK P., ALTUNAY B., GÜLBAHAR Ö.
1. Uluslararası Engellilerin İstihdamı Sosyal Güvenlik Sorunları ve Çözüm Önerileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2014, ss.37-52
2014
2014Doğrudan Öğretim Modeli nin öğretim teknolojileri ile birlikte kullanımı zihinsel engelli çocuklar için neler vaat ediyor
TUFAN M., YILDIRIM İ. S., ALTUNAY B., ÖZMEN E. R.
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (8th International Computer & Instructional Technologies Symposium), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
2013
2013Kütüphaneleri kullanabilmeleri için engelli bireylere yönelik yapılabilecek mimari ve iç mekan düzenlemeleri
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
3. Halk Kütüpheneciliği Sempozyumu "Kütüphanelerde Mekan Tasarımı", Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2013, ss.183-195
2013
2013Yönelim ve bağımsız hareket becerilerinin öğretimi
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Bağımsız Hareket Beyaz Baston Paneli/Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2013, ss.27-44
2013
2013Engellilerin tanılama süreci ve eğitimleri
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
TMMOB Engelli Mühendis, Mimar ve Şehir Plancıları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2013, ss.16-19
2012
2012Görme Engelli Öğrencilerin Kütüphane Kullanımında Yaşadıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ARSLANTEKİN B.
2. Halk Kütüphaneciliği Sempozyumu: Değişen Dünya'da Halk Kütüphaneleri, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, ss.276-288
2011
2011Görme engellilere bağımsız hareketin kazandırılması için matematik ve kavram öğretiminin önemi
Altunay B.
Uluslararası Kör ve Az Gören Kadınların Mesleki Eğitimi, Mesleki Rehabilitasyonu, İstihdamı ve Sosyal Hayata Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2011, ss.163-180
2011
2011Bağımsız hareket öğretimine ilişkin Türkiye de ve diğer ülkelerde yapılan araştırmaların incelenmesi Literatür taraması
Altunay B.
Uluslararası Kör ve Az Gören Kadınların Mesleki Eğitimi, Mesleki Rehabilitasyonu, İstihdamı ve Sosyal Hayata Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2011, ss.233-244
2010
2010Effects of direct instruction based preservice teacher assesment program on special education teachers student teacher assessment and feedbacks skills
ALTUNAY B., TUNCER A. T.
International Conference on Special Education (ICOSE), Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Nisan 2010
2009
2009Görme engelli öğrencilerin bilgiyi edinmelerinde yapılandırılmış ve geleneksel ev ödevlerinin farklılaşan etkisi
TUNCER A. T., ALTUNAY B.
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
2005
2005Metin özetlemeyi temel alan birikimli anlatma stratejisinin görme yetersizliğinden etkilenen üniversite öğrencilerinin dinlediklerini anlama performansları üzerine etkisi
TUNCER A. T., ALTUNAY B.
15. Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2005, ss.26
1999
1999Görme engelli öğrencilere yönelim ve bağımsız hareket becerilerinin öğretiminde rota analizi
ŞAFAK P., ALTUNAY B., GÜLBAHAR Ö.
9. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 1999
1998
1998Kaynaştırma ile ilgili tanımlar
ALTUNAY B.
Uluslararası Görme Özürlülerin Eğitimi Konferansı, 25 - 26 Mayıs 1998, ss.136-140
1997
1997Şehirde görme engelliler
ŞAFAK P., ALTUNAY B., GÜLBAHAR Ö.
7. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler
ALTUNAY B., YALÇIN G.
Özel Eğitim ve Bütünleştirme, Batu Emine Sema ve Soylu Çıkılı Derya, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.115-138, 2023
2023
2023Görme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım
ALTUNAY B.
Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Cavkaytar, Atilla ve Ergenekon, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Ankara, ss.223-259, 2023
2023
2023Görme Engellilere Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
ALTUNAY B., YALÇIN G.
Görme Engellilerin Eğitimi, Aslan, Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.153-181, 2023
2023
2023Görme Engellilere Matematik Öğretimi
YALÇIN G., ALTUNAY B.
Görme Engellilerin Eğitimi, Aslan, Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.103-128, 2023
2023
2023Erken Çocukluk Döneminde Görme Engelli Çocuklar
ALTUNAY B.
Erken Çocukluk Döneminde Risk Altındaki Çocukluk ve Eğitimi, Uysal Bayrak, Hatice ve Karataş, Kasım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.427-466, 2023
2022
2022RAM_OKUL PROJESİ GÖRME YETERSİZLİĞİ ÖĞRETMENLER İÇİN BİLGİLENDİRME KİTAPÇIĞI
ALTUNAY B., ŞAFAK P.
MEB, Ankara, 2022
2022
2022Kaynaştırma Sınıflarında Bulunan Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Tutum ve Davranışları Üzerine Bir İnceleme
Çelik G., Altunay B.
Engelsiz Bilişim 2022 Teknoloji Işığında Yaşam, Mustafa Özhan Kalaç,Vahap Tecim, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.253-268, 2022
2022
2022Kaynaştırma Sınıflarında Bulunan Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Ailelerinin ve Öğretmenlerinin Tutum ve Davranışları Üzerine Bir İnceleme
ÇELİK G., ALTUNAY B.
Engelsiz Bilişim 2022 Teknoloji Işığında Yaşam, Mustafa Özhan Kalaç, Vahap Tecim, Editör, Kriter Yayınevi, ss.253-268, 2022
2021
2021e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., Ökcün Akçamuş M., IŞITAN S., et al.
MEB, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin İlkokul Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: Okul Öncesi Aile Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021Okul Öncesi e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu.
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., Ökcün Akçamuş M., IŞITAN S., et al.
MEB, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi. Öğretmen Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-İlkokul
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., Ökcün Akçamuş M., IŞITAN S., et al.
MEB, 2021
2021
2021ENGELİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN DEĞERLENDİRME ÇERÇEVESİ İLKOKULLAR İÇİN AİLE KILAVUZU
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı, 2021
2021
2021ENGELİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN DEĞERLENDİRME ÇERÇEVESİ OKUL ÖNCESİ AİLE KILAVUZU
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin Değerlendirme Çerçevesi: İlkokullar İçin Aile Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi. Öğretmen Kılavuzu 6 Fasikül
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., Ökcün Akçamuş M., IŞITAN S., et al.
MEB, 2021
2021
2021Engeli Olan Çocuklar İçin Okul Öncesi Değerlendirme Çerçevesi: Öğretmen Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021e-İzleme Modülü Eğiticilerin Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021e-İzleme Modülü Öğretmen Eğitimi Programı Kılavuz Kitabı-Okul Öncesi
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., IŞITAN S., et al.
Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021
2021
2021İlkokul e-İzleme Modülü Kullanma Kılavuzu
ERGÜL C., ATILGAN H., DOĞAN M., ALTUNAY B., Ökcün Akçamuş M., IŞITAN S., et al.
MEB, 2021
2021
2021GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERDE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE AİLE AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kaman K., ALTUNAY B.
Engelsiz Bilişim 2021, Kalaç Özhan Mustafa, Tecim Vahap, Editör, Kriter, ss.75-100, 2021
2020
2020BESK (GE) Beden Eğitimi ve Spor Kartları: Beden Eğitimi, Spor ve Bağımsız Hareket Dersi III. Kademe (9, 10, 11 ve 12. Sınıf) Çoklu Yetersizliği Olan, Görmeyen/Az Gören Öğrenciler İçin
AKI E., ARSLANTEKİN B., TEMEL C., ATASAVUN UYSAL S.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2020
2020
2020BESK (GE) Beden Eğitimi ve Spor Kartları: Beden Eğitimi, Spor ve Bağımsız Hareket Dersi 2. Kademe (5, 6, 7 ve 8. Sınıf) Görmeyen ve Az Gören Öğrenciler İçin
AKI E., ARSLANTEKİN B., TEMEL C., ATASAVUN UYSAL S.
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi, Ankara, 2020
2020
2020Bağımsız Hareket Etkinlik Kartları: Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Görmeyen/Az Gören Öğrenciler İçin
ARSLANTEKİN B.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2020
2020
2020FESK (GE) Fiziki Etkinlikler ve Spor Kartları: Oyun, Fiziki Etkinlikler ve Bağımsız Hareket Dersi 1. Kademe (1, 2, 3 ve 4. Sınıf) Görmeyen ve Az Gören Öğrenciler İçin
AKI E., ARSLANTEKİN B., TEMEL C., ATASAVUN UYSAL S.
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi, Ankara, 2020
2020
2020İşitme Yetersizliği ve Sosyal Beceri Eğitimi
AKFIRAT F., PİŞTAV AKMEŞE P., ALTUNAY B., KAYHAN H. N.
İşitme Yetersizliği ve Görme Yetersizliği Olan Çocuklar ve Eğitimleri, Pelin Piştav Akmeşe, Banu Altunay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.69-98, 2020
2019
2019Az Görenlerde İşlevsel Görmenin Değerlendirilmesi ve Eğitsel Rehabilitasyon
ARSLANTEKİN B.
Türkiye Klinikleri, Aysun İdil, Editör, Türkiye Klinikleri (Ortadoğu Reklam Tanıtım Yayıncılık Turizm Eğitim İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.), Ankara, ss.93-97, 2019
2018
2018Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler
Arslantekin B.
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Atilla Cavkaytar ve Deniz Tekin Ersan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.141-175, 2018
2014
2014Görme Engelli Üniversite Öğrencilerinin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
ALTUNAY B., Ekinci M.
I. Uluslar Arası Engellilerin İstihdamı Sosyal Güvenlik Sorunları ve Çözüm Önerileri Kongresi, İçingür, Y., Arcı, K. ve Altunay Arslantekin, B., Editör, Başbakanlık Tanıtma Fonu, Ankara, ss.37-52, 2014
2014
2014Görmeyen ve Görme Kaybı Olan Öğrenciler
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Özel Eğitim, Atilla Cavkaytar, Editör, Vize Yayıncılık, ss.207-234, 2014
2013
2013Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
Ataman A., Kaplan H., Altunay B., Akı E.
Bağımsız Hareket Beyaz Baston Paneli/Çalıştayı, Yrd. Doç. Dr. Banu Altunay Arslantekin, Editör, Anıl Matbaa, Ankara, ss.35-53, 2013
2013
2013Engel Türüne Göre Materyal Uyarlama, Hazırlama ve Kullanımı
ALTUNAY ARSLANTEKİN B.
Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Ayşegül Ataman, Editör, Vize Yayıncılık, ss.141-176, 2013
2007
2007Özel Eğitimin Etkisi ve Etkililiği Temel Araştırması
ÖZBAY Y., ÖZMEN E. R., TUNCER A. T., ALTUNAY B.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, 2007
2004
2004Doğrudan Öğretim Modeli nde Kavram Öğretimi
TUNCER A. T., ALTUNAY B.
Kök Yayıncılık, Ankara, 2004
2003
2003Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri
ALTUNAY B.
İşitme Konuşma ve Görme Sorunu Olan Çocukların Eğitimi, Ümran Tüfekçi, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.275-300, 2003
Desteklenen Projeler
2021 - 2024
2021 - 2024Özel Gereksinimi Olan Çocukların Aileleri İçin Bilgilendirme Rehberinin Oluşturulması Çalışması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Tiryaki D., Altunay B. (Yürütücü), Yalçın G., Gürel Selimoğlu Ö., İşlek Ö.
2023 - 2023
2023 - 2023Özel Eğitim Meslek Okulu Öğretim (Akademik) Programları'nın Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler için Uyarlanması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Tiryaki D., Altunay B. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023BÜTÜNLEŞTİRİCİ EĞİTİM İÇİN ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİNİN KALİTESİNİN ARTTIRILMASI İÇİN TEKNİK YARDIM
2. Çerçeve Programı Projesi
(Proje Özeti)
Altunay B. (Yürütücü), Şafak P. (Yürütücü), Demiryürek P., Töret Z., Bilgiç H. C.
2021 - 2023
2021 - 2023Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi- Görme Yetersizliği
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Altunay B. (Yürütücü), Tiryaki D., Yalçın G., Gürel Selimoğlu Ö., İşlek Ö.
2021 - 2023
2021 - 2023Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Altunay B. (Yürütücü), Tiryaki D., Yalçın G., İşlek Ö., Gürel Selimoğlu Ö.
2021 - 2022
2021 - 2022Rehberlik ve Araştırma Merkezleri ile Okulların Koordinasyonunun Güçlendirilmesi Projesi (RAMOKUL Projesi)
Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı – UNDP Destekli Proje
(Proje Sonuç Raporu)
Altunay B.
2021 - 2022
2021 - 2022Zihinsel Yetersizligi Olan Bireyler Için Animasyon Destekli Günlük Yasam BecerileriÖgretim Setinin Gelistirilmesi Ve Etkililiginin Incelenmesi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Kamalı Arslantaş T.(Yürütücü), Altunay B., Kocaöz O. E., Atbaşı Z., İşlek Ö.
2020 - 2022
2020 - 2022VOC-Test Merkezleri-III Hibe Programı (VOC-TEST-III) SAGLIK-DER VOC-Test Merkezi Projesi
3. Çerçeve Programı Projesi
(Proje Özeti)
Altunay B., Yalçın G., İşlek Ö., Sezen K.(Yürütücü)
2018 - 2020
2018 - 2020Development of Early Childhood and Primary Education Assessment Framework for Children with Disabilities (Engelli Çocuklar için Erken Çocukluk ve İlkokul Değerlendirme Çerçevesinin Geliştirilmesi)
Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı – UNDP Destekli Proje
(Proje Özeti)
Ergül C.(Yürütücü), Atılgan H.(Yürütücü), Altunay B., Doğan M., Ökcün Akçamuş M. Ç., Işıtan S., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Eğitimde İşbirliği Protokolü- Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi
TÜBİTAK Projesi
ARSLANTEKİN B. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Görme Engelli Öğrenciler İçin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi YÖBDA
TÜBİTAK Projesi
Arslantekin B. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Öncü Ankara Entegre Engelli Sporcu Destek Birimi
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
ARSLANTEKİN B.
2013 - 2014
2013 - 2014Ankara Engel Tanımaz
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
ARSLANTEKİN B.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
Editör
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Hakemlikler
Mayıs 2022
Mayıs 2022TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Bilimsel Danışmanlıklar
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorKurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Gazi Üniversitesi Öğrenme ve Gelişim Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim, Türkiye
2022 - 2022
2022 - 2022Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2023
Eylül 2023International Education Congress
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Altunay B.
Ankara, Türkiye
Kasım 2022
Kasım 2022International education Congress (EDUCONGRESS)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Altunay B.
Antalya, Türkiye
Eylül 2022
Eylül 2022Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi Bilişim Teknolojilerinde Evrensel Tasarım
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Altunay B.
Manisa, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
07 Temmuz 2021 - 10 Temmuz 2021
07 Temmuz 2021 - 10 Temmuz 2021EJER
Davetli Konuşmacı
Aksaray-Türkiye
25 Nisan 2019 - 27 Nisan 2019
25 Nisan 2019 - 27 Nisan 201928th International Conference on Educational Sciences- ICES UEBK 2019
Davetli Konuşmacı
Ankara-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Aralık 2022
Aralık 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu-Erzurum 1
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Aralık 2022
Aralık 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Aralık 2022
Aralık 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu-Erzurum
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Kasım 2022
Kasım 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu- Bursa
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Kasım 2022
Kasım 2022Değerlendirme Araçları Uygulama Eğitimi
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Temmuz 2022
Temmuz 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu- İzmir
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022Özel Eğitim Emek İster/Görme Engelliler Alanı
Konferans
Avrupa Birliği/Bingöl Üniversitesi-Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu- Samsun
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Kaynaştırma-Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Kursu- İzmir
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Şubat 2022
Şubat 2022Eğiticilerin Eğitimi- 2
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı/UNICEF-Türkiye
Aralık 2021
Aralık 2021RAM-Okul Koordinasyonunun ve Hizmetlerinin Güçlendirilmesi Eğitimi-4
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Aralık 2021
Aralık 2021Okul Koordinasyonunun ve Hizmetlerinin Güçlendirilmesi Eğitimi- 5
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Kasım 2021
Kasım 2021Okul Koordinasyonunun ve Hizmetlerinin Güçlendirilmesi Eğitimi-1/Görme Yetersizliği
Seminer
UNICEF/MEB/RAM-Türkiye
Kasım 2021
Kasım 2021Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretimin Desenlenmesi
Seminer
İstanbul Öğretmen Akademisi- Temel Özel Eğitim Programı-Türkiye
Kasım 2021
Kasım 2021RAM-Okul Koordinasyonunun ve Hizmetlerinin Güçlendirilmesi Eğitimi-3
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Kasım 2021
Kasım 2021Görme Yetersizliği Olanların İstihdamı
Seminer
İşkur/ Down Türkiye Destekli İstihdam Kapsamlı Eğitimi Programı -Türkiye
Kasım 2021
Kasım 2021RAM-Okul Koordinasyonunun ve Hizmetlerinin Güçlendirilmesi Eğitimi-2
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021Özel Eğitim Destek Hizmetleri, Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamaları ve Kaynaştırmaya Hazırlıkları Becerileri Eğitimi
Konferans
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2021
Nisan 2021Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
Seminer
İstanbul Öğretmen Akademisi- Temel Özel Eğitim Programı-Türkiye
Nisan 2021
Nisan 2021Görme Engelliler İçin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Öğretimi
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı/Rehberlik Araştırma Merkezleri-Özel Eğitim Öğretmenleri ve Aileler İçin Hizmet İçi Kurs-Türkiye
Nisan 2021
Nisan 2021İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Görme Yetersizliği ile Ağır ve Çoklu Yetersizlikler Eğitim Programı’nda "Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Aralık 2020
Aralık 2020Resimlerle Düşünen Adam
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı/Özel Eğitim Akademisi Farkındalık Eğitimi-Türkiye
Kasım 2019
Kasım 2019Görme Engelli Öğrencilerin Gelişim Özellikleri ve Eğitimleri
Konferans
Aksaray Üniversitesi-Türkiye
Ekim 2019
Ekim 2019Engelli Kadınların Sorunları ve Çözüm Önerileri Çalıştayı
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Nisan 2019
Nisan 2019Görmeyen Kişilerin Bağımsız Hareketi İçin Eğitilmiş Rehber Köpekleri Tanıyalım
Seminer
Gazi Üniversitesi-Türkiye
Şubat 2019
Şubat 2019Engelli Olan Çocuklariçin Okul Öncesi Eğitimi ve İlkokulda Değerlendirme Çerçevesi Geliştirilmesi Projesi kapsamında yapılacak olan eğiticilerin eğitimi faaliyeti
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Ocak 2019
Ocak 2019Eğiticilerin eğitimi programı
Seminer
UNICEF/MEB-Türkiye
Aralık 2018
Aralık 2018EĞİTİCİ EĞİTİMİ PROGRAMI VE MATERYALLERİNİN İNCELENMESİ ÇALIŞTAYI
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı/UNICEF-Türkiye
Aralık 2018
Aralık 2018Görme Yetersizliği
Seminer
Noterler Birliği-Türkiye
Kasım 2018
Kasım 2018Engelli Bireylerle Engeli Olmayan Mesai Arkadaşları Arasındaki İletişimin Güçlendirilmesi
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018Duyusal Yetersizlikte Engelsiz Eğitim
Konferans
Engelsiz Eğitim Çalıştayı-Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018ULAKBIM Eğitim Materyalleri Geliştirme
Seminer
ULAKBIM -Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018Görmeyen/ Az Gören Öğrenciler İçin Program
Konferans
Özel Eğitim Öğretim Programları Tanıtım Toplantısı-Türkiye
Şubat 2018
Şubat 2018Görme Yetersizliği Eğitsel Değerlendirme Araçları
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı/Eğitsel Değerlendirme Araçlarının Standartlaştırılması-Türkiye
Mayıs 2017
Mayıs 2017ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA/SINIFLARINDA GÖREV YAPAN VE GÖREVLENDİRİLECEK OLAN ÖĞRETMENLER İÇİN EĞİTİCİ EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Mayıs 2017
Mayıs 2017Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama Araçlarının Standartlaştırılması Çalıştayı-V
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Aralık 2016
Aralık 2016Özel Eğitim Uygulamaları Farkındalık Eğitici Eğitimi
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Ekim 2016
Ekim 2016Özel Eğitim Uygulamaları Farkındalık Eğitici Eğitimi
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Mayıs 2016
Mayıs 2016Görme Yetersizliği Olan Çocuklar
Konferans
Dünya Göz Hastanesi-Türkiye
Nisan 2016
Nisan 2016Liderlik Okulu Projesi/Görme Yetersizliği
Konferans
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Mayıs 2015
Mayıs 2015Erken Çocukluk Okul Öncesi Dönemi ve Özel Eğitim Hizmetleri Çalıştayı
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2014
Haziran 2014Görme Engellilere Bağımsız Hareket Becerileri Öğretimi Kursu
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2013
Haziran 2013Mesleki Eğitim ve Mesleki Rehabilitasyon Merkezi Çalışmaları
Çalıştay
Körler Federasyonu-Türkiye
Nisan 2013
Nisan 2013Sosyal Hizmetler Meslek Haritası Çalıştayı
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Nisan 2013
Nisan 2013Bağımsız Hareket Beyaz Baston Paneli/Çalıştayı
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2012
Haziran 2012Özürlülerin Yaşamlarını Kolaylaştırıcı Tedbir ve Düzenlemelere İlişkin Toplantı
Çalıştay
Belediyeler-Türkiye
Haziran 2012
Haziran 2012Özürlülerin Yaşamlarını Kolaylaştırıcı Tedbir ve Düzenlemeler
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Ocak 2012
Ocak 2012AB UDYK Engelsiz Yaşam Alt Çalışma Grubu Toplantısı
Çalıştay
Yaşlı ve Özürlü Bakım Hizmetleri Genel Müdürlüğü-Türkiye
Ocak 2012
Ocak 2012Engelliler İçin Bilişim ve Öğretim Materyallerinin Erişilebilirliği Çalıştayı
Çalıştay
Konya Üniversitesi-Türkiye
Eylül 2011
Eylül 2011Hissedilebilir Yüzey Çalıştayı 2
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Temmuz 2011
Temmuz 2011Hissedilebilir Yüzey Çalıştayı 1
Çalıştay
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2011
Haziran 2011Öğretmen Yeterlikleri Revize Çalıştayları-2
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Nisan 2011
Nisan 2011Öğretmen Yeterlikleri Revize Çalıştayları
Çalıştay
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Ağustos 2004
Ağustos 2004Program Geliştirme Kursu
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Haziran 2003
Haziran 2003Az Görenlerin Eğitimi Semineri
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 17
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ekim-2024
Ekim 2024Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora Yeterlik Sınavı - Necmettin Erbakan Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik - Dicle Üniversitesi
Nisan-2021
Nisan 2021Ödül
Engelsiz Üniversite Bayrakları ve Program Nişanı - Yükseköğretim Kurulu YÖK
Kasım-2020
Kasım 2020Ödül
Erişilebilirlik Ödülleri - Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
Kasım-2019
Kasım 2019