Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1988 - 1994
1988 - 1994Doktora
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr), Türkiye
1985 - 1987
1985 - 1987Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1981 - 1985
1981 - 1985Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1993
1993Doktora
A Study on the role of presupposition in reading comprehension
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Dr)
1987
1987Yüksek Lisans
A Written self-access aid for the students of the english department Gazi University
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
Araştırma Alanları
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
1995 - 2011
1995 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2012 - 2016
2012 - 2016Rektör Danışmanı
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
2001 - 2012
2001 - 2012Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
1996 - 1998
1996 - 1998Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Boşluk doldurucu kullanımının hazırlık öğrencilerinin konuşma sınavları üzerine etkisi
Cephe P. T. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Gizli Nesne Oyunları İle Genç Yetişkinlerin Kelime Öğrenme Sürecini Eğlenceli Ve Etkili Bir Şekilde Geliştirme
Cephe P. T. (Danışman)
K.KÖSEMEHMETOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Doktora
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanma Niyetlerine İlişkin Bir Araşt
CEPHE P. T. (Danışman)
E.Harmandaoğlu(Öğrenci)
2018
2018Doktora
An investigation into English student teachers' behavioral intention to use information and communication technologies
CEPHE P. T. (Danışman)
E.HARMANDAOĞLU(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Yaratıcı Dramanın İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkileri
CEPHE P. T. (Danışman)
S.Horasan(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Kişilik özellikleri ile ingilizce konuşma kaygısı ve ingilizce konuşma öz-yeterliği arasındaki ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
H.Vural(Öğrenci)
2017
2017Doktora
The effects of creative drama on ELT student teachers' metacognitive awareness and teaching skills
CEPHE P. T. (Danışman)
S.HORASAN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
The relationship of personality traits with English speaking anxiety and English speaking self-efficacy
CEPHE P. T. (Danışman)
H.VURAL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
The relationship between willingness to communicate and classroom environment in a Turkish EFL setting
CEPHE P. T. (Danışman)
M.ÖKSÜZ(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Yabancı dil olarak İngilizce öğreniminde öz-yeterlilik, yükleme ve başarı arasındaki ilişki- Türkiye örneği
CEPHE P. T. (Danışman)
J.Alymidin(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Ingilizce Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ve Uygulamalari Arasindaki Ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
F.Nur(Öğrenci)
2016
2016Doktora
The relationship among self-efficacy, attribution and achievement in a Turkish EFL context
CEPHE P. T. (Danışman)
J.ALYMIDIN(Öğrenci)
2016
2016Doktora
The relationship between professional identity and practice of English teachers
CEPHE P. T. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
The effects of cultural experiences of English instructors on language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
M.KIVILCIM(Öğrenci)
2015
2015Doktora
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türklerin İngilizce konuşma isteğini etkileyen unsurlar üzerine bir çalışma
CEPHE P. T. (Danışman)
A.Rahimi(Öğrenci)
2015
2015Doktora
A study of factors affecting Turkish EFL learners' willingness to speak in English
CEPHE P. T. (Danışman)
A.RAHİMİ(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Self- and other-perceptions of nonnative English teacher identity in Turkey: A sociopsychological approach
CEPHE P. T. (Danışman)
H.BOZOĞLAN(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Ingilizce öğretmenleri ve öğrencilerinin öğrencilere karşı etik ilkeler hakkındaki görüşlerinin araştırılması: Bir devlet niversitesinde örnek olay incelemesi
CEPHE P. T. (Danışman)
Y.Keleş(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
The relationship between metacognitive stategy training and vocabulary acquisition
CEPHE P. T. (Danışman)
E.EYLEM(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Üst bilişsel strateji eğitimi ve kelime edinimi arasındaki ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
E.Eylem(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Türkiyede ana dili İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin kimliğiyle ilgili benlik ve öteki algıları: Sosyopsikolojik bir yaklaşım
CEPHE P. T. (Danışman)
H.Bozoğlan(Öğrenci)
2014
2014Doktora
An investigation of English language teachers and student's views on ethical principles towards tudents: A case study at a state university
CEPHE P. T. (Danışman)
Y.KELEŞ(Öğrenci)
2014
2014Doktora
A research study of teacher beliefs and teacher burnout
CEPHE P. T. (Danışman)
E.EDA(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Hazirlik okulu öğrenci ve öğretmenlerinin dil öğrenimine ilişkin inançlarinin incelenmesi
CEPHE P. T. (Danışman)
Ç.Gizem(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Exploring preparatory school efl learners' and teachers' beliefs about language learning
CEPHE P. T. (Danışman)
Ç.GİZEM(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Irak'taki ortaokullarda İngilizce öğretiminde iletişimsel yaklaşımın kullanımı
CEPHE P. T. (Danışman)
N.ALİ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Discourse markers and spoken English: Nonnative use in the Turkish EFL setting
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AŞIK(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Söylem belirleyicileri ve konuşma İngilizcesi: İngilizce'nin yabancı dil olduğu Türk ortamında kullanımı
CEPHE P. T. (Danışman)
A.Aşık(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Designing an in-service teacher training program for english language instructors and identifiying the effectiveness of the program: An implication at Afyon Kocatepe University
CEPHE P. T. (Danışman)
D.ÜNAL(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
A a suggested e-portfolio model for elt students at Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
E.BETÜL(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ İÇİN BİR E-PORTFOLYO MODEL ÖNERİSİ
CEPHE P. T. (Danışman)
E.Betül(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
EXPECTATIONS OF YOUNG LEARNERS AND TEENAGERS IN TERMS OF LANGUAGE TEACHING MATERIALS
CEPHE P. T. (Danışman)
H.Kale(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
A suggested approach to improve writing skills of students at turkish military academy
CEPHE P. T. (Danışman)
A.BÜLENT(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Expectations of young learners and teenagers in terms of language teaching materials
CEPHE P. T. (Danışman)
H.KALE(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
An evaluation of the new english course book of the fourth grade of state schools in Turkey and preparing supplementary materials in reference with the new English curriculum
CEPHE P. T. (Danışman)
G.SÜMEN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Üstbilişsel strateji eğitiminin okuma becerisinde öğrenci başarısına olan etkisi
CEPHE P. T. (Danışman)
S.MUHTAR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Ortaöğretim İranlı öğrenci ve öğretmenlerinin iyi bir ders kitabından beklentileri ve bu beklentilerin kullanılmakta olan ders kitapları tarafından ne kadar karşılandığının kıyaslanması üzerine bir çalışma
CEPHE P. T. (Danışman)
N.POURMORAD(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
The relationship between learning strategy choice in reading comprehension and academic success
CEPHE P. T. (Danışman)
B.URAZ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
A study on metacognitive strategy needs of Gülhane Military Medicine Academy students on reading medical texts
CEPHE P. T. (Danışman)
S.DAVULCU(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
The use of emotional intelligence in English language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
S.AZARMI(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
The significance and the contribution of 6+1 traits of writing to the success of the students in writing courses in English language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
Ö.YAZAR(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
The Role and importance of the difference in intelligence profiles among teachers in English teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
A.ARIKAN(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Training university EFL students in combined metacognitive strategies for listening
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AMANDA(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
A Suggested portfolio development model for ELT students at Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
F.ESRA(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
Identifying and addressing multiple intelligences in EFL classes: A case study in the ELT department of Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
K.ULUÇ(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
A Suggesteol teacher training model for the instructors at the preparatory school of Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
A.ATEŞ(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
Two different action researches: Developing supplementary listening activities
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AKGÜN(Öğrenci)
1998
1998Yüksek Lisans
A Survey on how to improve reading skill with reference to "Headway Intermediate"
CEPHE P. T. (Danışman)
M.BAYBALI(Öğrenci)
1997
1997Yüksek Lisans
A Case study on how to improve writing skill with reference to Bilkent Academic Studies in English 3
CEPHE P. T. (Danışman)
P.TINAZCI(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
2024
20241. ”Sometimes you got to do what you got to do”: pre-service English language teachers’ experiences of online microteaching practices during the COVID-19 pandemic
ÖKSÜZ ZEREY M., CEPHE P. T.
Pedagogies
, cilt.19, sa.1, ss.4-21, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20232. ENGLISH LANGUAGE PRE-SERVICE TEACHERS’ PERSPECTIVES ON TED TALKS AS AN EDUCATIONAL SUPPORT
Koç B., CEPHE P. T.
Studies in Linguistics, Culture and FLT
, cilt.11, sa.1, ss.83-99, 2023 (Scopus)
2022
20223. English student teachers' behavioral intention to use information and communication technologies
Baz E. H., CEPHE P. T.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.27, sa.8, ss.10809-10841, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20224. A QUALITATIVE STUDY ON NOVICE INSTRUCTORS’ FIRST-YEAR CAREER EXPERIENCES WITH AND WITHOUT FORMAL INDUCTION SUPPORT
CEPHE P. T., AKKAŞ Ç. G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20205. The effects of creative drama on student teachers' creative pedagogy and identity
Horasan-Dogan S., CEPHE P. T.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, cilt.38, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20206. An investigation into the relationship between willingness to communicate and classroom environment in a Turkish EFL context
ÖKSÜZ ZEREY M., CEPHE P. T.
Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.16, sa.2, ss.896-911, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
20197. Understanding EFL pre-service teachers’ behavioral intentions to use cloud applications
HARMANDAOĞLU BAZ E., CEPHE P. T., BALÇIKANLI C.
” E-Learning and Digital Media
, cilt.16, sa.3, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20188. Introducing an innovative technology integration model: Echoes from EFL pre-service teachers
Baz E. H., BALÇIKANLI C., CEPHE P. T.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.23, sa.5, ss.2179-2200, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20189. A suggested syllabus for creative drama course in ELT
HORASAN DOĞAN S., CEPHE P. T.
Journal of Language and Linguistis Studies , cilt.14, sa.2, ss.305-324, 2018 (TRDizin)
2018
201810. Conceptualization of English Culture and Accent: Idealized English among Teachers in the Expanding Circle
ÖZMEN K. S., ÇAKIR A., CEPHE P. T.
Asian EFL Journal , cilt.20, sa.1, ss.1-17, 2018 (Scopus)
2018
201811. Relationship between teacher stories and encouragement of learner autonomy
Baz E. H., BALÇIKANLI C., CEPHE P. T.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.28, sa.3, ss.613-634, 2018 (ESCI, Scopus)
2017
201712. Actualization of the onion model of reflection in Turkish English Language instructors practices: A case study
EKİZER F. N., CEPHE P. T.
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.2, ss.62-72, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. A MULTI-PERSPECTIVE EVALUATION OF TEACHING SKILLS OF ELT STUDENT TEACHERS
HORASAN DOĞAN S., CEPHE P. T.
International Online Journal of Education and Teaching , 2017 (TRDizin)
2016
201614. Perceptions of EnglishInstructors and Learners about Corrective Feedback
HARMANDAOĞLU BAZ E., BALÇIKANLI C., CEPHE P. T.
European Journal of Foreign LanguageTeaching , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Trends in Doctoral Research on English Language Teaching in Turkey
ÖZMEN K. S., CEPHE P. T., Kinik B.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.5, ss.1737-1759, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201516. An investigation of English Language teachers and students views on ethical principles towards students
CEPHE P. T., KELEŞ Y.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.7, ss.975-986, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201517. Beliefs about Foreign Language Learning: The Effects of Teacher Beliefs on Learner Beliefs
CEPHE P. T., Yalcin C. G.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.19, sa.1, ss.167-173, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2015
201518. Looking into burnout levels among English language instructors
ERCAN DEMİREL E. E., CEPHE P. T.
Journal of Language and Linguistics Studies , cilt.11, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201419. The Common European Framework of Reference for Languages Insights for Language Testing
CEPHE P. T., TOPRAK T. E.
Journal of Language and Linguistic Studies , cilt.10, sa.1, ss.79-88, 2014 (TRDizin)
2013
201320. Discourse Markers and Spoken English Nonnative Use in the Turkish EFL Setting
Aşık A., Cephe P. T.
ENGLISH LANGUAGE TEACHING
, cilt.6, sa.12, ss.144-156, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201221. Web 2 0 Tools in Language Learning What do student teachers think
CEPHE P. T., BALÇIKANLI C.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201022. A STUDY OF THE FACTORS LEADING ENGLISH TEACHERS TO BURNOUT
Cephe P. T.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.38, ss.25-34, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200923. An Analysis of the Impact of Reflective Teaching on the Beliefs of Teacher Trainees
Cephe P. T.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.152, ss.182-191, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Challenges to thesis writing: ELT students’ experiences
Öksüz Zerey M., Cephe P. T.
4th Çukurova International ELT Teachers Conference, Adana, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20172. Evaluation of Characteristics of English Teaching and Learning Environment on the National 9th-12th Grade Curriculum by English Language Teachers
ÇETİN H., CEPHE P. T.
The 18th INGED International ELT Conference, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. Introducing an Innovative Technology Integration Model: Echoes fromEFL Pre-service Teachers’
HARMANDAOĞLU BAZ E., BALÇIKANLI C., CEPHE P. T.
the 18th INGED International ELT Conference, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. A closer look at the past, present, and future of English language teaching curriculum forprimary and secondary schools in Turkey
CEPHE P. T., KOÇ B.
ISLET 2017 3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Metaphorical images of plagiarism: A study on ELT faculty members and graduate students
KOÇ B., CEPHE P. T.
1st International Black Sea Conference on Language and Language Education, Samsun, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. The Perceptions of English Language Teachers on the Characteristics of English Teachingand Learning Environment on the National 9th -12th Grade Curriculum
CEPHE P. T., ÇETİN H.
3rd International Symposium on Language Education and Teaching, ROMA, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Dispositions in Doctoral Research on English Language Teaching in Turkey (2010-2014)
ÖZMEN K. S., KINIK B., CEPHE P. T.
18th INGED Conferenc, 22 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
20168. Understanding EFL Pre service Teachers Behavioral Intention to Use Cloud Applications
CEPHE P. T., HARMANDAOĞLU BAZ E.
9th International ELT Research Conference, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Türkiye de Öğretmen Eğitiminde Güncel Standartlar Ne Olmalıdır
CEPHE P. T.
Yabancı Dil Eğitiminde Akreditasyon ve Kalite Güvencesi, 10 - 12 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2014
201410. Nonverbal Immediacy in Reflective Feedbac
ÖZMEN K. S., CEPHE P. T.
8th ELT RESEARCH CONGRESS Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2014, cilt.1, ss.46-47, (Özet Bildiri)
2013
201311. Teacher Burnout and Washback
ÖZMEN K. S., CEPHE P. T.
Ulead 2013 - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 10 Nisan 2013 - 12 Nisan 2014, cilt.1, ss.22, (Özet Bildiri)
2010
201012. The 5E Model in EFL Setting A Constructivist Implication
AŞIK A., CEPHE P. T.
14th International INGED, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2009
200913. Cultural Actions and Words
ÇELEN B., CEPHE P. T.
The 13th International INGED ELT Conference, 23 - 25 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Exploring the use of ChatGPT in lesson planning: Pre-Service language teachers’ reflections
ÖKSÜZ ZEREY M., CEPHE P. T.
An approach to digitalization in language teaching from different perspectives: A reflection of empirical work, ÖZKAN YONCA, TUNCER HÜLYA, BADA ERDOĞAN, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , ss.6-74, 2024
2023
20232. Youngster's English School - YES Box SET 1
Özmen K. S., Balçıkanlı C., Cephe P. T.
Türkiye Zeka Vakfı, Ankara, 2023
2019
20193. A review of comparative evaluation studies in language teacher education from 2000 to 2018
CEPHE P. T., MÜJDECİ Ş.
Research Trends in English language teacher education and ELT, Gonca Yangın Ekşi, Editör, University of Evora, Poland, ss.259-272, 2019
2019
20194. Reflective Practice and Professional Development in ELT
CEPHE P. T., KOÇ B.
Basics of ELT, Yaman İsmail, Ekmekçi Emrah, Şenel Müfit, Editör, Black Swan Publishing House, ss.438-458, 2019
2019
20195. A review of comparative evaluation studies in language teacher education from 2000 to2018
CEPHE P. T., MÜJDECİ Ş.
Research Trends in English Language Teacher Education and English Language Teaching, Yangın Ekşi Gonca, Guerra Luis, Werbińska Dorota, Bayyurt Yasemin, Editör, University of Évora, Evora, ss.259-271, 2019
2016
20166. CEFR and Foreign Language Teaching in Turkey
CEPHE P. T., AŞIK A.
Current Trends in ELT, İsmail Yaman, Emrak Ekmekçi, Müfit Şenel, Editör, Nüans Yayınevi, ss.258-269, 2016
2015
20157. A Handbook of Methods and Approaches in ELT
CEPHE P. T., BOZOĞLAN H.
LAP Publishing, Saarbrücken, 2015
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorGazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorTHE JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING
Editör