-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2017 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1994 - 2006 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2011 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2006 - 2009 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1992 - 1994 Metge Projesi Teknoloji Eğitimi Koordinatörü
MEB Kız Teknik Öğr. Genel Md.
-
1991 - 1994 Resim Öğretmeni
Ankara Hatice Hikmet Oğultürk Kız Meslek Lisesi
-
1991 - 1991 Resim Öğretmeni
Ankara Beypazarı Kız Meslek Lisesi
-
1987 - 1991 Resim Öğretmeni
İzmir Çeşme Kız Meslek Lisesi
-
Lisans Okul dışı öğrenme ortamları
-
Lisans Öğretim Teknolojileri
-
Lisans ETKİLİ İLETİŞİM
-
Yüksek Lisans Görsel Okuryazarlık ve Öğretim Teknolojisi
-
Doktora Yaratıcı Problem Çözme
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
-
Doktora Öğretimsel Mesaj tasarımı
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Görsel Okuryazarlık
-
Etkileşimli E-Kitaplara Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri: Coğrafya Dersi Örneği
-
Öğretmenlerin Eğitim Teknolojisi Öz Yeterlikleri ve Yaratıcılık Algıları
Alpan G. (Danışman)
-
Videoların Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi: Öğretmen, Öğrenci ve Diğer Paydaşların Görüşleri
Bangir Alpan G. (Danışman)
-
BİLİM VE SANAT MERKEZİNDE YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÇALIŞMALARI: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
-
Yabancı dil öğretim materyalleri ile donatılmış ilkokullardaki dil öğretimine ilişkin öğretmen, öğrenci ve yönetici görüşleri
ALPAN G. (Danışman)
-
TÜRKİYE VE İRAN'DAKİ DERS KİTAPLARININ GÖRSEL TASARIM İLKELERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ALPAN G. (Danışman)
S.SHAHIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğrenme ortamları olarak atölyeler: Bir özel ilkokul örneği
ALPAN G. (Danışman)
-
Türkiye ve İran’daki Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin ve Öğretim Materyali Kullanımlarına İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması
Bangir Alpan G. (Danışman)
-
Türkiye ve İran'daki öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin ve öğretim materyali kullanımlarına ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması
ALPAN G. (Danışman)
L.ASSADZADEH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Üniversite mezunlarının resim sanatına ilgileri ve resim eğitimine yönelik görüşleri:Kırıkkale ili örneği
Alpan G. (Danışman)
-
Temel eğitim programları ve ders kitaplarının dijital okuryazarlık bağlamında incelenmesi
ALPAN G. (Danışman)
-
İlkokul İngilizce öğretiminde görsel okuryazarlık etkinliklerinin öğrenci başarısına etkisi
Alpan G. (Danışman)
-
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
ALPAN G. (Danışman)
-
Görsel sanatlar eğitiminin performans görevlerine katkılarına ilişkin öğrenci görüşleri
ALPAN G. (Danışman)
-
Ortaokul (5., 6., 7., 8. sınıf) matematik dersinde öğrencilerin öğrenmekte zorlandıkları konular, nedenleri ve çözüm önerileri
ALPAN G. (Danışman)
-
Mental aritmetik eğitiminin 5 yaş çocuklarının görsel algı gelişimlerine etkisi
ALPAN G. (Danışman)
-
Üniversite web tasarımlarının incelenmesi ve örnek bir tasarım geliştirilmesi
ALPAN G. (Danışman)
-
Halk eğitim merkezlerindeki tezhip kurslarına ilişkin katılımcı görüşleri: Isparta ili örneği
ALPAN G. (Danışman)
H.ŞENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Lise öğrencilerinin kişilik tipleri ile sanata olan ilgileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ALPAN G. (Danışman)
-
Canlandırmanın (Animasyonun) öğrenci başarılarına ve derse ilişkin tutumlarına etkisi
ALPAN G. (Danışman)
-
Toplumsal Dayanışma Merkezlerinde (TODAM) resim eğitimi alan kursiyerlerin eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
ALPAN G. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ DERSİNDEKİ MÜZE ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK, ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN VE MÜZE YETKİLİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
-
Görme engelli öğrencilerin modelaj-iş etkinliklerinin estetik beğenilerini güçlendirme düzeyine yönelik görüşleri
ALPAN G. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM KURUMLARINDAKİ EĞİTSEL AFİŞLERE YÖNELİK ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN VE UZMAN GÖRÜŞLERİ
-
MESLEK LİSESİ GRAFİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARDAKİ GRAFİK PROGRAMLARINI KULLANMADAKİ YETERLİKLERİ
-
DEĞERLİ TAŞ VE MÜCEVHERAT SEKTÖRÜNDE TASARIM EĞİTİMİNİN YERİ VE ÖNEMİ