Academic Titles
-
1985 - Continues Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Managerial Experience
-
2004 - 2019 Head of Department
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2010 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2010 Head of Department
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2010 University Executive Board Member
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi
Courses
Advising Theses
-
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyim Fırsatları aracılığıyla farkındalıklarının incelenmesi: Polinom Kavramı Bağlamı
Argün Z. (Consultant)
-
Matematik öğretmeni adaylarının matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders planlarına yansıması
H.ASENA(Student), Postgraduate, 2023 -
Matematik öğretmen adaylarının Matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders tasarlama becerilerine yansımaları
Argün Z. (Consultant)
-
Matematik öğrenme güçlüğüne sahip ortaokul öğrencilerinin kesir kavramına yönelik oluşturulan varsayımsal öğrenme yol haritaları aracılığıyla öğretmen adaylarının farkındalıklarının belirlenmesi
Argün Z. (Consultant)
C.BAKIRCI(Student), Doctorate, 2023 -
Üstün yetenekli ortaokul öğrencilerinin geometri problemleri yoluyla akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Argün Z. (Consultant)
-
Ortaöğretim matematik dersi öğretim programlarının geliştirilme/revize süreçlerinin incelenmesi
Argün Z. (Consultant)
-
Özel öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin bulunduğu kaynaştırma sınıflarında ortaokul matematik öğretmenlerinin sınıf içi uygulamalarının incelenmesi
Argün Z. (Consultant)
-
Examination of Visually Impaired Students' Algebraic Thinking Processes: Learning Trajectories
Argün Z. (Consultant)
-
Investıgatıon of Mathematıcal Thinking Processes of 11th Grade Students in Technology Supported Learning Environment
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Ters-yüz sınıf modeli uygulamalarına dayalı bir matematik sınıfındaki öğrenci katılım sürecinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Consultant)
M.ÇEVİKBAŞ(Student), Doctorate, 2018 -
The Investigation Of Secondary School Students' Embodied Cognitions Of Some Mathematical Concepts Through Gestures
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Learnıng Trajectorıes Of Students Wıth Learnıng Dısabılıtıes In Lenght Concept: A Teachıng Experıment
Argün Z. (Consultant)
-
Perceptıons Of Secondary School Mathematıcs Teachers On Teachıng Materıals And Examınıng The Materıals Whıch They Desıgned
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Problem posing situations and opinions of pre-service elementary mathematics teachers' in dynamic geometry environment
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Examining Diagnostic Competence Of Elementary Mathematics Teachers On Student Thinking
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Lise öğrencilerinin geometrik dönüşümlerle ilgili matematiksel söylemlerinin gelişiminin incelenmesi
ARGÜN Z. (Consultant)
E.EMRE(Student), Doctorate, 2015 -
RTI modelinin özel eğitime gereksinimi olan 5. sınıf öğrencilerinin matematik öğrenmeleri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Consultant)
Y.ÖLMEZ(Student), Doctorate, 2015 -
Mathematical values and their reflections on classroom practices
ARGÜN Z. (Consultant)
-
The effects of feedback, given by mathematics teachers to errors, on students' self-esteem
ARGÜN Z. (Consultant)
-
An investigation of secondary mathematics teachers' feedbacks to students' errors
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Middle school mathematics teachers' literacy on learning outcomes
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Analyzing of the errors in mathematic lessons by secondary education students
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Self-regulated learning behaviors of secondary gifted students in mathematical problem solving situations
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Examination of (MEB) 9th grade mathematics text book in terms of assessment of students' progress
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Visualization in mathematical abstraction and generalization processes and its role
ARGÜN Z. (Co-Consultant), ÖZER KESKİN M. (Co-Consultant)
-
THE EXPECTATIONS AND VIEWS OF THE STUDENTS WHO ATTEND TO THE PRIVATE INSTUITIONS OF MATHEMATICS AND GEOMETRY EDUCATION.
ARGÜN Z. (Consultant)
-
The relations between Concept Knowledge Related to the Limits and Continuity concepts in One variable Functions and in Two Variables Functions of Prospective Secondary Mathematics Teachers
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Özel dershanelere devam eden öğrencilerin dershanelerde aldıkları matematik ve geometri eğitimine ilişkin beklentileri ve görüşleri
ARGÜN Z. (Consultant)
K.YASİR(Student), Postgraduate, 2010 -
INTERACTIONS BETWEEN INTERNAL REPRESENTATIONS AND EXTERNAL REPRESENTATIONS GENERATED BY 11. CLASS SECONDARY STUDENTS' RELATED WITH GEOMETRIC PROBLEMS
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Determining of Primary School Students' Mental Models in The Process of Converting Fractions each other
ARGÜN Z. (Consultant)
-
INVESTİGATION OF PROCESSES ABOUT MODELLING THAT MATHEMATICS TEACHERS AND PRESERVICE TEACHERS DESIGNED AND APPLIED
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Limit öğretimine alternatif bir yaklaşım
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Matematik öğretmen adaylarının üstbilişsel davranışlarının gelişimine yönelik tasarlanan eğitim durumlarının etkililiği
ARGÜN Z. (Consultant)
H.DEMİRCİOĞLU(Student), Doctorate, 2008 -
AN EXAMINATION OF 8 GRADE STUDENTS\' CONSTRUCTION ABOUT \"PLACE\" AND \"PLACE VALUE\" CONCEPTS
ARGÜN Z. (Consultant)
-
THE ANALYSIS OF THE 2004, 2005 AND 2006 YEARS SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS STUDENT SELECTION AND PLACEMENT EXAMINATION (OKS) MATHEMATICS QUESTION SETS IN THE VIEWPOINT OF MATHEMATICAL COMPETENCIES
ARGÜN Z. (Consultant)
-
The study of different knowledge level preservice secondary school math teachers\' Pedogogic content knowledge observed their lesson plans
ARGÜN Z. (Consultant)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin uygun problem çözme stratejisi kullanabilme becerileri
ARGÜN Z. (Consultant)
E.EMRE(Student), Postgraduate, 2008 -
İlköğretim matematik dersi öğretim programı 3?5.sınıf sayılar öğrenme alanı kazanımlarının NCTM-Singapur standart ve kazanımlarına göre değerlendirilmesi
ARGÜN Z. (Consultant)
G.ARIK(Student), Postgraduate, 2007 -
İşbirlikli öğrenmenin matematikteki akademik başarıya, kalıcılığa, matematik özyeterlilik algısına ve matematiğe karşı tutuma etkisi
ARGÜN Z. (Consultant)
A.URAL(Student), Doctorate, 2007 -
Ck¢ modeline göre 10.sınıf öğrencilerinin geometrik yer kavramına ilişkin kavramaları üzerine nitel bir araştırma
ARGÜN Z. (Consultant)
G.YAZGAN(Student), Postgraduate, 2006 -
Problem kurma yaklaşımı ile yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarısı, problem çözme becerisi ve yaratıcılığı üzerindeki etkisinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Consultant)
H.AKAY(Student), Doctorate, 2006 -
Materyal kullanımının altıncı sınıf öğrencilerinin geometri kavramları bağlamında matematiksel okuryazarlığına etkisi üzerine deneysel bir çalışma
ARGÜN Z. (Consultant)
S.KURTOĞLU(Student), Postgraduate, 2006 -
Genel lise matematik derslerindeki öğrenme ve öğretme süreçlerinin belirlenmesi üzerine nitel bir çalışma
ARGÜN Z. (Consultant)
Z.ÇİÇEK(Student), Postgraduate, 2006 -
Genel Banach uzaylarının ve kompakt operatörler uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Consultant)
D.SOYBAŞ(Student), Doctorate, 2005 -
Vektör değerli sürekli fonksiyonlar uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Consultant)
M.BAKİ(Student), Doctorate, 2004 -
ARCS motivasyon modeli ve öğe gösterim teorisine (Component display theory) dayalı yaklaşımın öğrencilerin değişken kavramını öğrenme düzeylerine ve motivasyonlarına etkisi
ARGÜN Z. (Consultant)
Y.DEDE(Student), Doctorate, 2003 -
Tanısal öğretim yönteminin 9.sınıf öğrencilerinin mutlak değer konusundaki başarılarına etkisi
ARGÜN Z. (Consultant)
H.ŞANDIR(Student), Postgraduate, 2003 -
Limit öğretiminde iki farklı eğitim durumunun karşılaştırılması
ARGÜN Z. (Consultant)
H.ÇOLAK(Student), Postgraduate, 2002 -
Bazı banach cebirlerinin duallerinin topolojik merkezleri
ARGÜN Z. (Consultant)
H.AKAY(Student), Postgraduate, 2000 -
Yaklaşılabilir operatörlerin cebiri üzerindeki çarpan operatörleri
ARGÜN Z. (Consultant)
D.SOYBAŞ(Student), Postgraduate, 1998 -
Grupoidler üzerine harmonik analiz
ARGÜN Z. (Consultant)
T.KARATAY(Student), Postgraduate, 1996