Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2018 - 2023 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2002 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
1999 - 2002 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
1989 - 1999 Okutman
Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Gazi Üniversitesi, -
-
2008 - 2012 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2003 - 2008 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Perspectives of university EFL instructors and students towards online tools used to teach English during the Covid 19 pandemic
Çakır C. (Danışman)
E.KIZILARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
An analysis of instructions given in online courses by EFL instructors from the perspective of politeness strategies
Çakır C. (Danışman)
S.MİNE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Eylemsel Yeterliklerinin Dil Fonksiyonları Yoluyla Geliştirilmesi: Sürekli Mesleki Gelişim İçin Önerilen Bir Yansıtıcı Model
Çakır C. (Danışman)
-
Kazakistan’da Bir İngilizce Öğretmenliği Eğitim Programının Değerlendirilmesi
Çakır C. (Danışman)
-
Dilbilgisi Hatalarına Yönelik Sözel Düzeltici Dönütler: Öğrenci İnançları, Öğretmen İnançları ve Sınıf İçi Uygulamalarının Analizi
Çakır C. (Danışman)
-
Impact of preparatory school's final English proficiency exam on students' speaking and writing skills
Çakır C. (Danışman)
E.ÖZMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Türkiye'de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Spor İle İlgili İngilizce Metaforların Kullanılması
Çakır C. (Danışman)
-
Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Yabancı Dil Kaygı Düzeyleri ve Sözlü İletişim Stratejileri Arasındaki İlişki
Çakır C. (Danışman)
-
İngilizceyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kelimeleri Akılda Tutması Bakımından Kahoot! ile Bir Geleneksel Egzersizin Karşılaştırılması
Çakır C. (Danışman)
-
Ankara'daki Üniversite Hazırlık Okullarında Kullanılan İngilizce Ders Kitaplarındaki Sezdirimler Üzerine Yarı-Deneysel Bir Çalışma
Çakır C. (Danışman)
-
TPRS Metodunun Hikâye Anlatımı Tekniği ile ve Diğer Yöntemlerle Eğitim Gören Üniversite Öğrencileri Arasındaki Kelimeleri Hafızada Tutma Farklılıklarının Araştırılması: Bir Doğal Yaklaşım Perspektifi.
Çakır C. (Danışman)
-
Okuma Etkinliklerinin Rastlantısal Kelime Öğrenimine Etkisi
Çakır C. (Danışman)
-
İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk ve Portekizli öğrencilerin edimbilim edinçlerinin özür söz edim grubu üzerinden karşılaştırılması: Görev-temelli bir perspektif
Çakır C. (Danışman)
-
Yurt dışındaki ve Türkiye'deki Uluslararası Bakalorya Dünya Okullarındaki İngilizce öğretmenlerinin ve öğrencilerinin kültürlerarası yetisi
Çakır C. (Danışman)
-
Negatif kibarlık stratejilerinin öğretiminin İngilizce öğretmen adaylarının sözlü iletişim becerilerine olan etkileri
Çakır C. (Danışman)
-
İngiliz dili eğitiminde sınıf içi söylemde metafor kullanılarak verilen dönütün etkisinin incelenmesi
Çakır C. (Danışman)
-
Avrupa diller için ortak başvuru çerçevesi konuşma kriterlerine göre Ankara Polis Koleji 9. sınıf öğrencilerinin İngilizce konuşma becerilerinin analizi
Çakır C. (Danışman)
-
The role of formulaic sequences in speaking fluency in intermediate English as a foreign language classes
Çakır C. (Danışman)
J.ALIMİDİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
DEVELOPING SOCIO-CONSTRUCTIVIST MATERIALS DEVOTED TO INCREASING THE PRAGMATIC PERFORMANCES OF THE LYCEE TWO STUDENTS IN NEAR EAST COLLEGE AND TÜRK MAARİF COLLEGE IN THE TURKISH REPUBLIC OF NORTHERN CYPRUS
Çakır C. (Danışman)
-
The relationship between the ninth grade students' expectations from English speaking course and the course teachers' readiness in terms of constructivism
Çakır C. (Danışman)
P.ZEYDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ HAZIRLIK OKULUNDAKİ ÖĞRENCİLERİN İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN DURUMA BAĞLI SÖYLEMLERİN YARDIMCI MATERYAL OLARAK KULLANILMASI
Çakır C. (Danışman)
-
The analysis of the speaking problems of the students in the English language teaching department at Ahmed Yasawi International Kazakh-Turkish University
Çakır C. (Danışman)
A.İRİSMET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Evaluation of English language teaching departments of Turkish and Iranian universities in terms of politeness strategies with reference to requests
Çakır C. (Danışman)
M.RAFİEYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Analysis of contextual genuineness of the dialogues in the coursebooks Headway, Cutting Edge and Opportunities
Çakır C. (Danışman)
Z.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
The relationship between the affective variables and achievement of students learning English as a foreign language at the preparatory classes of Gazi University
Çakır C. (Danışman)
N.YURDAGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Factors that affect the motivational level of English preparatory class students studying at Gazi University
Çakır C. (Danışman)
H.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005