Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1986 - 1990
1986 - 1990Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Sağlığı Ve Eğitimi (Dr), Türkiye
1983 - 1986
1983 - 1986Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1978 - 1983
1978 - 1983Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1990
1990Doktora
Anaokuluna giden beş-altı yaşındaki çocukların sözel yaratıcılıklarının gelişimine yaratıcı drama eğitiminin etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Sağlığı Ve Eğitimi (Dr)
1986
1986Yüksek Lisans
Anaokuluna giden beş altı yaşındaki kız ve erkek çocuklarının zeka ve yaratıcılık seviyeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
1992 - 1998
1992 - 1998Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
1991 - 1992
1991 - 1992Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
1984 - 1991
1984 - 1991Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2008 - 2017
2008 - 2017Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1998 - Devam Ediyor
1998 - Devam EdiyorProfesör
Gazi Üniversitesi, Profesör
1992 - 1998
1992 - 1998Doçent
Gazi Üniversitesi, Doçent
1990 - 1992
1990 - 1992Yardımcı Doçent
Gazi Üniversitesi, Yardımcı Doçent
1984 - 1990
1984 - 1990Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocuklara Uygulanan Dijital Oyun Destekli Sosyal Beceri Eğitim Programının Sosyal Beceri Kazanımına Etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
A.İNCİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Mobil Anaokuluna Devam Eden Çocuklara Uygulanan Drama Destekli Problem Çözme Eğitim Programının Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
E.SENA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Mesleki Eğitim Merkezi Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerine Uygulanan Drama Eğitiminin ĠletiĢim Becerilerine Etkisinin Ġncelenmesi
Ömeroğlu E. (Danışman)
S.BAŞBUĞA(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Blok Temelli Kodlama Programı İle Verilen Fen Eğitiminin Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
S.AKTEMUR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Drama temelli pazarlama eğitiminin on birinci sınıf öğrencilerinin takım çalışması becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
H.ÇOBAN(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Okul öncesi çocuklarına uygulanan izlemeye dayalı değerlendirmenin kullanıldığı problem çözme eğitiminin çocukların problem çözme becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
A.TURUPCU(Öğrenci)
2018
2018Doktora
İlkokula devam eden üstün yetenekli çocukların problem çözme becerilerine eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
R.KARABULUT(Öğrenci)
2018
2018Doktora
İlkokula Devam Eden Üstün Yetenekli Çocukların Problem Çözme Becerilerine Eğitimin Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
R.Karabulut(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Çoklu Ortamlar ile Desteklenen Çevre Eğitimi Programının Çocukların Çevreye Yönelik Tutum ve Farkındalığa Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
A.Buldur(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Çoklu ortamlar ile desteklenen çevre eğitim programının çocukların çevreye yönelik tutum ve farkındalıklarına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
A.BULDUR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
61-72 aylık çocukların bellek gelişimine bilgisayar animasyonlarıyla verilen bellek eğitiminin etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.OBALI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul öncesi çocuklarına uygulanan yaratıcılık eğitim programının çocukların yaratıcılık ve işitsel muhakeme becerilerine etkisi
Ömeroğlu E. (Danışman)
Y.BÜŞRA(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Çocuktan anneye yaklaşımıyla uygulanan iletişim eğitiminin anne çocuk iletişimine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
O.BASİT(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Üstün Yetenek Potansiyeli Olan Çocuklara Uygulanan Sosyal Beceri Eğitim Programının Sosyal Beceri Gelişimine Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
B.Karateke(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Üstün yetenek potansiyeli olan çocuklara uygulanan sosyal beceri eğitim programının sosyal beceri gelişimine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
B.KARATEKE(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Anasınıfına devam eden çocuklara uygulanan sosyal değerler eğitimi programının sosyal beceri kazanımına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Ö.SAPSAĞLAM(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Duygusal Zekalarına Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisipsikososyal Gelişim Temelli Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Duygusal Zekalarına Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.Şahin(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Psikososyal gelişim temelli eğitim programının anasınıfına devam eden çocukların duygusal zekalarına ve problem çözme becerilerine etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.ŞAHİN(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Anasınıfına devam eden çocuklara uygulanan yaratıcılık eğitim programının çocukların yaratıcı davranışlarına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Z.DERE(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Okul öncesi sosyal değerler kazanımı ölçeğinin geliştirilmesi ve sosyal değerler eğitimi programının anasınıfına devam eden çocukların sosyal değerler kazanımına etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
D.ATABEY(Öğrenci)
2013
2013Doktora
60-72 aylık çocuklar için bilim öğrenmeyi değerlendirme testinin geçerlik güvenirlik çalışması ve araştırmaya dayalı bilim eğitim programının bilim öğrenmeye etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Ö.YURT(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
2006 yılı okulöncesi eğitim programıyla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
T.OĞUZ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Altı yaşında çocuğu olan annelere uygulanan aile eğitimi programının aile işlevleri ve anne baba tutumları ile çocuğun gelişimi üzerindeki etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Anne-Baba-Çocuk İletişimini Değerlendirme Aracı'nın (ABÇİDA) geliştirilmesi ve anne-baba-çocuk iletişiminin bazı değişkenler açısından incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
N.ARABACI(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Bilişsel yetenekler testi form-6'nın geçerlik güvenirlik çalışması ve altı yaş çocuklarının bilişsel yeteneklerine muhakeme eğitim programının etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
G.İNAL(Öğrenci)
2010
2010Doktora
ANASINIFINA DEVAM EDEN ALTI YAŞ ÇOCUKLARINA UYGULANAN SOSYAL UYUM BECERİ EĞİTİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARIN SOSYAL UYUM BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Y.GÜNİNDİ(Öğrenci)
2010
2010Doktora
Anasınıfına devam eden altı yaş çocuklarına uygulanan sosyal uyum beceri eğitimi programının çocukların sosyal uyum becerilerinin gelişimine etkisi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Y.GÜNİNDİ(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Vineland sosyal- duygusal erken çocukluk ölçeğinin geçerlik-güvenirlik çalışması ve okul öncesi eğitim kurumuna devam eden beş yaş çocuklarının sosyal-duygusal davranışlarına yaratıcı drama eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Ş.CEYLAN(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Anasınıfına devam eden altı yaş çocuklarına verilen yaratıcı drama eğitiminin çocukların işitsel muhakeme ve işlem becerilerine etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
F.ERBAY(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden altı yaş grubu çocukların bellek gelişimine bellek eğitiminin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
A.ÖZYÜREK(Öğrenci)
2009
2009Doktora
VINELAND SOSYAL- DUYGUSAL ERKEN ÇOCUKLUK ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK-GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN BEŞ YAŞ ÇOCUKLARININ SOSYAL-DUYGUSAL DAVRANIŞLARINA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Ş.CEYLAN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Anasınıfına devam eden çocukların duygusal zeka ve sosyal uyum becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
D.KARAYILMAZ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
ANA SINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKA VE SOSYAL UYUM BECERLERİ ARASINDAKİ İLİSKİNİN İNCELENMESİ
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
D.KARAYILMAZ(Öğrenci)
2007
2007Sanatta Yeterlik
isviçre'de yaşayan altı yaş Türk çocuklarının dil kazanımlarına yönelik geliştirilen 'türkçe dili etkinlikleri gözlem formu'geçerlik ve güvenlik çalışması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Z.ÇELİK(Öğrenci)
2007
2007Doktora
İsviçre'de yaşayan altı yaş Türk çocuklarının dil kazanımlarına yönelik geliştirilen "Türkçe dili etkinlikleri gözlem formu" geçerlilik ve güvernirlik çalışması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
M.DAMAR(Öğrenci)
2007
2007Doktora
İSVİÇRE'DE YAŞAYAN ALTI YAŞ TÜRK ÇOCUKLARININ DİL KAZANIMLARINA YÖNELİK GELİŞTİRİLEN «TÜRKÇE DİLİ ETKİNLİKLERİ GÖZLEM FORMU» GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
M.DAMAR(Öğrenci)
2005
2005Doktora
Anasınıfına devam eden 6 yaş çocuklarınnın duygusal zekalarına duygusal zeka eğitiminin etkisinin incelenmsi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
İ.ULUTAŞ(Öğrenci)
2004
2004Doktora
İlköğretim ikinci ve dörduncü sınıf öğrencilerine genel problem çözme becerilerinin kazandırılmasında eğitimin etkisinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
Y.ERTUĞRUL(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Alt ve üst sosyo-ekonomik düzeydeki 6, 9, 12 yaş çocuklarına verilen fiziksel cezanın ana baba tutumlarını algılamalarını ve çocuk yetiştirme tutumlarını etkileyip etkilemediğinin incelenmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
E.ÇAĞATAY(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Anaokulu ve anasınıfına devam eden 3-6 yaş çocuklarının anne-babalarının okul öncesi eğitim kurumu seçimlerini etkileyen etmenler
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
İ.KÖKSAL(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Okulöncesi eğitimde drama liderlerinin anaokulu öğretmenlerinin ve anne babaların eğitimde drama çalışmaları hakkında görüşleri
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
G.GÜVEN(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
Okulöncesi eğitim kurumlarına devam eden 6 yaş çocuklarına bazı matematik kavramlarını kazandırmada yapılandırılmış ve geleneksel yöntemlerin karşılaştırılması
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
H.DERE(Öğrenci)
1994
1994Yüksek Lisans
Ankara il merkezindeki anasınıfları ile uygulama anaokullarının fiziki özellikler açısından kıyaslanarak değerlendirilmesi
ÖMEROĞLU E. (Danışman)
M.BİÇER(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Mapping Research Trajectories in Social Studies in Early Childhood Education: A Bibliometric Analysis and Systematic Review
Varol Ş. N., Ömeroğlu E.
EARLY EDUCATION AND DEVELOPMENT , cilt.1, ss.1-18, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Umut ve Umutlu Düşünme Becerilerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KARAKAYA DOHMAN N. K., ÖMEROĞLU E.
GAZİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.11, sa.1, ss.202-225, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. Türkiye'deki Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Depremle İlgili Yapılan Sınıf İçi Uygulamalar
KARAKAYA DOHMAN N. K., VAROL Ş. N., ÖMEROĞLU E.
Başkent University Journal of Education , cilt.12, sa.2, ss.88-100, 2025 (TRDizin)
2025
20254. Sosyal Bilişsel Beceri Gözlem Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kolaşınlı I. B., OMEROGLU E.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.63, ss.416-435, 2025 (TRDizin)
2024
20245. The Effect of PEARL "Emotional Empathic Proximal LearningEducational Environment" on the Social-Emotional Development of Children Aged 3-4 Years
DENİZ Ü., ÖMEROĞLU E., ÖZBEY S., TÜFEKCİ A., KARAKAYA DOHMAN N. K.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.285-300, 2024 (TRDizin)
2023
20236. Karakter Eğitimi Yetkinlik İnancı Skalası’nın (KEYİS) Okul Öncesi Öğretmenleri İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
MACUN B., ÖMEROĞLU E.
BUGU Dil ve Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.4, ss.482-493, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Anne-Babaların Çocukların Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Görüşleri Ölçeği: Geçerlilik Güvenirlik Çalışması*
KARAKAYA DOHMAN N. K., ÖMEROĞLU E.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.2, ss.857-881, 2023 (TRDizin)
2023
20238. Beş Altı Yaş Çocuklar İçin PEARL Gözlem Formunun Geçerlik Güvenirlik Çalışması
ÖZBEY S., ÖMEROĞLU E., DENİZ Ü., TÜFEKCİ A., KARAKAYA DOHMAN N. K.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.1, ss.243-262, 2023 (TRDizin)
2023
20239. Cultural sensitivity scale for early childhood educators: Development and validation
DURAN YILMAZ A., ÖMEROĞLU E.
Southeast Asia Early Childhood Journal , cilt.12, sa.1, ss.117-127, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. The relation between child raising attitudes of parents and their mediation role for the digital technology use of children
GÜRLER S. A., ÖMEROĞLU E.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.28, sa.2, ss.2229-2243, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
202211. 60-72 Aylık Çocuklar İçin Duyguları Anlama Testi’nin Türkiye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖMEROĞLU E., KARAKUŞ ÖZDEMİR E.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.50, ss.1478-1493, 2022 (TRDizin)
2022
202212. Effects of the PEARL “Emotional, Empathetic and Proximal Learning Educational Environment” on the Social-Emotional Development of Children Aged 5–6 Years
DENİZ Ü., ÖMEROĞLU E., ÖZBEY S., TÜFEKCİ A., KARAKAYA DOHMAN N. K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL REFORM , ss.1-29, 2022 (Scopus)
2022
202213. How parents spent time at home with their preschool-aged children during the COVID-19 pandemic of 2020
Duran Yılmaz A., Ömeroğlu E.
JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD RESEARCH
, cilt.20, sa.1, ss.13-26, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202214. Effects of the PEARL “Emotional, Empathetic and Proximal Learning Educational Environment” on the Social-Emotional Development of Children Aged 5–6 Years
DENİZ Ü., ÖMEROĞLU E., ÖZBEY S., TÜFEKCİ A., KARAKAYA DOHMAN N. K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL REFORM
, 2022 (Scopus)
2022
202215. The Views of Preschool Teachers Regarding the Applicability of Block-Based Coding Programs
AKTEMUR GÜRLER S., ÖMEROĞLU E.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches , cilt.7, sa.20, ss.2373-2392, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202116. The Parent-Chıld Communıcatıon Durıng The Course Of Covıd-19 Pandemıc
YÜKSEL AYKANAT Y. B., ÖMEROĞLU E.
Research in Pedagogy , cilt.11, sa.2, ss.511-521, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. The Opinions of Preschool Teachers Regarding the Values of Turkish Children and Syrian Refugee Children
DURAN YILMAZ A., ÖMEROĞLU E.
International Education Studies
, cilt.14, sa.8, ss.84-92, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Investigation of the Effects of Environmental Education Program Supported by Multimedia on Children's Environmental Attitudes and Awareness
BULDUR A., ÖMEROĞLU E.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.2, ss.239-251, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202119. A validity and reliability study of a nomination scale for identifying gifted children in early childhood
Karabulut R., Ömeroğlu E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.13, sa.2, ss.1756-1777, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
201820. Development of “A Scale for Participation of Families to Inclusive Education Environments of Gifted and Talented Children”
Şahin M. G., Ömeroğlu E., Turupcu Doğan A., Dağlıoğlu H. E., Sarıcı Bulut S., Sabancı O., et al.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.1007-1034, 2018 (TRDizin)
2018
201821. Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Bulunduğu Kapsayıcı Eğitim Ortamlarında Eğitimsel Uygulamalar Ölçeğinin Geliştirilmesi- İlkokul Öğretmen Formu
Sarıcı Bulut S., Sabancı O., Şahin M. G., Dağlıoğlu H. E., Turupcu Doğan A., Ömeroğlu E., et al.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.1153-1172, 2018 (TRDizin)
2018
201822. Development of Creative Behavior Observation Form: A Study on Validity and Reliability
DERE Z., ÖMEROĞLU E.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.3, ss.562-570, 2018 (Scopus)
2018
201823. An examination of therelationship between preschool children’s and their teachers’ attitudes and awareness towards the environment
Buldur A., Ömeroğlu E.
JOURNAL OF EDUCATION AND LEARNING , cilt.7, sa.2, ss.221-229, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. A Study on the Effects of Creativity Training Program on Creative Behaviors of Children
Dere Z., Ömeroğlu E.
Cumhuriyet International Journal of Educaion , cilt.7, sa.1, ss.1-15, 2018 (TRDizin)
2017
201725. The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
Ömeroğlu E., Sarıkaya R., Dağlıoğlu H. E., Kılıç Çakmak E., Karataş S., Bulut S. A., et al.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201726. Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi
Şahin H., Ömeroğlu E.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.233-248, 2017 (TRDizin)
2016
201627. SOSYAL DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL DEĞERLER KAZANIMINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ATABEY D., ÖMEROĞLU E.
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , sa.58, ss.593-617, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. Okul Öncesi Sosyal Değerler Kazanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Atabey D., Ömeroğlu E.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, sa.35, ss.101-136, 2016 (TRDizin)
2016
201629. Anne Baba Çocuk İletişimini Değerlendirme Aracı nın (ABÇİDA) Geliştirilmesi Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Arabacı N., Ömeroğlu E.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.4, sa.7, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Examining The Effect Of Social Values Education Program Being Applied To Nursery School Students Upon Acquiring Social Skills
Sapsağlam Ö., Ömeroğlu E.
Educational Research And Reviews , cilt.11, sa.13, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201531. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMLARINDA DEĞERLEREĞİTİMİNE YER VERME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
SAPSAĞLAM Ö., ÖMEROĞLU E.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.21, ss.244-264, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201532. Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form
ÖMEROĞLU E., Buyukozturk S., Aydogan Y., ÇAKAN M., KILIÇ ÇAKMAK E., ÖZYÜREK A., et al.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.4, ss.981-996, 2015 (SSCI, TRDizin)
2015
201533. Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi 7 72 89 Doi 10 17359 ACED 2015714079 ASOS indeks
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi AÇED , cilt.7, sa.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201534. Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi, , cilt.7, ss.72-89, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Okul öncesi sosyal beceri destek projesinde geliştirilen ölçme değerlendirme araç ve yöntemlerinin tanıtımı
Ömeroğlu E., Büyüköztürk Ş., Aydoğan Y., Çakan M., Kılıç Çakmak E., Özyürek A., et al.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.74-83, 2015 (TRDizin)
2014
201436. Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., KILIÇ ÇAKMAK E., ÖZYÜREK A., et al.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.1, sa.1, ss.74-83, 2014 (TRDizin)
2014
201437. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Ömeroğlu E., Büyüköztürk Ş., Çakan M., Aydoğan Y., Kılıç Çakmak E., Gültekin Akduman G., et al.
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201438. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., KILIÇ ÇAKMAK E., ÖZYÜREK A., et al.
21. Yüzyilda Eğitim ve Toplum , cilt.4, sa.2, ss.102-115, 2014 (Hakemsiz Dergi)
2014
201439. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Analizleri
Ömeroğlu E., Büyüköztürk Ş., Aydoğan Y., Çakan M., Kılıç Çakmak E., Özyürek A., et al.
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201440. Okul öncesi sosyal beceri değerlendirme ölçeği Anne Baba formuna Aitnnorm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması
Ömeroğlu E., Büyüköztürk Ş., Çakan M., Aydoğan Y., Özyürek A., Gültekin Akduman G.
Karabük Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.1, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201441. Effect of Training from Trained Mothers and Education from Mother to Mother on Family Functions and Child-rearing Attitudes
Demircioglu H., ÖMEROĞLU E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.4, ss.1456-1465, 2014 (SSCI, TRDizin)
2014
201442. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi: Geçerlilik güvenirlilik Analizleri
Ömeroğlu E., Büyüköztürk Ş., Aydoğan Y., Çakan M., Kılıç Çakmak E., Özyürek A., et al.
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.3, sa.8, ss.37-46, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201343. A Study on the Effects of Creative Drama Education Given to Children Attending Nursery Class on Their Auditory Reasoning and Processing Skills
Erbay F., ÖMEROĞLU E.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.38, sa.169, ss.41-50, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201344. An Analysis of the Effect of a Memory Education Program on the Memory Improvement of Six Year Old Children
Ozyurek A., ÖMEROĞLU E.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.38, sa.168, ss.30-45, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201345. Araştırmaya Dayalı Bilim Eğitim Programının 60-72 aylık çocukların bilim öğrenmelerine etkisi
YURT Ö., ÖMEROĞLU E.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2013 (TRDizin)
2012
201246. Validity and Reliability of teacher-child communication scale
ERBAY F., ÖMEROĞLU E., ÇAĞDAŞ A.
Educational Science: Theory Practice , ss.3165-3172, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201247. Development and Validity-Reliability Study of a Teacher-Child Communication Scale
Erbay F., ÖMEROĞLU E., ÇAĞDAŞ A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.4, ss.3165-3172, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201248. Yaratıcı Drama Eğitimi Alan ve Almayan 60-72 Aylar Arasındaki Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Ceylan Ş., Ömeroğlu E.
journal of Kastamonu Education , cilt.20, sa.1, ss.63-80, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
200949. Development of A Problem Solving Scale for Children Attending Class 1 5 of Primary Education and Norm Study for Turkey
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A.
The International Journal of Learning , cilt.16, sa.8, ss.117-123, 2009 (Scopus)
2009
200950. Determining the Views of Preschool and Primary School Teachers over the Support of Problem Solving Skills at Children
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.1, sa.1, ss.1969-1974, 2009 (Scopus)
2008
200851. Identifying methods of parental support for improving children's emotional intelligence
Utulas Y., ÖMEROĞLU E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.43, ss.659, 2008 (SSCI, Scopus)
2008
200852. Determining The Methods Of Mothers Use to Support Their Children s Emotional Intelligence
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Humanity & Social Science Journal , cilt.3, sa.2, ss.151-157, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200753. The effects of an emotional intelligence education program on the emotional intelligence of children
Ulutas İ., Oemeroglu E.
SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY
, sa.10, ss.1365-1372, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200754. Üç altı Yaş Çocuğu Olan Anne babaların Oyun ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.18, ss.1-12, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200555. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Ailenin Eğitime Katılımı
Ömeroğlu E., Can Yaşar M.
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi
, sa.62, 2005 (TRDizin)
2001
200156. Okul Öncesi dönemde Yaratıcılık Eğitimi ve Desteklenmesi
Ömeroğlu E., Turla A.
Milli eğitim Dergisi , sa.151, 2001 (Scopus, TRDizin)
1999
199957. MEB Halk eğitim MErkezlerinde Uygulanan Anne Eğitimi kurslarına genel bir bakış
ÖMEROĞLU E.
Milli Eğitim , 1999 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançlarının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Karakter Güçlerine Etkisinin İncelenmesi
MACUN B., ÖMEROĞLU E.
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Uygulamalarının Geriye Dönük Pedagojiye Göre İncelenmesi
KARAKAYA DOHMAN N. K., VAROL Ş. N., ÖMEROĞLU E.
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
20223. “Ebeveynlerin Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklarının Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi”
KARAKAYA DOHMAN N. K., ÖMEROĞLU E.
Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2019
20194. Üstün Yetenekli Çocuk Aday Gösterme Formu Geçerlik Güvenirlik Çalışması
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
6. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
20195. Analyzing Views Of Preschool Teachers On The Applicability Of Block-Based Coding / Okul Öncesi Öğretmenlerinin Blok Tabanlı Kodlamanın Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
AKTEMUR GÜRLER S., ÖMEROĞLU E.
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.928-931, (Özet Bildiri)
2019
20196. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE (0-6 YAŞ) ÇOCUĞUN GELİŞİM POTANSİYELİNİN DESTEKLENMESİ PROJESİ
ÖMEROĞLU E., DENİZ Ü., ÖZBEY S., TÜFEKCİ AKCAN A., KARAKAYA N. K.
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. Preschool Teachers’ Views About Turkish and Syrian Children’ Values
DURAN A., ÖMEROĞLU E.
VIII International Conference ”Early Childhood Care and Education, Moskva, Rusya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
20188. İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
ULUSLAR ARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR İÇİN BELLEK BATARYASININ GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
OBALI H., ÖMEROĞLU E.
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ GELİŞİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESŞ, 22 - 24 Ekim 2018, ss.254-255, (Özet Bildiri)
2018
201811. Okul Öncesi Çocuklarına Uygulanan Yaratıcılık Eğitim Programının Çocukların Yaratıcılık ve İşitsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
YÜKSEL Y. B., ÖMEROĞLU E.
International Teaching, Learning and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201812. Çocuk Bakımında Sosyal Medya Takipçi Annelerin Görüşler
DURAN A., ÖMEROĞLU E.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. BİLİM VE SANAT MERKEZİNE DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ(KIRŞEHİR ÖRNEĞİ)
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
INTERNATIONAL EJER CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201714. Sınıfında Mülteci Çocuklar Olan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemler
Karakuş Özdemir E., ÖMEROĞLU E.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.152, (Özet Bildiri)
2017
201715. POPÜLER ANNELERİN TAKİPÇİLERİ ANNELERİN SOSYAL MEDYA KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ
DURAN A., ÖMEROĞLU E.
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Okul Öncesi Eğitimde Teknolojik Oyun ve Oyuncak Materyali Kullanımına 3 Farklı Bakış: Öğretmen, Ebeveyn ve Çocuk Görüşleri
TURUPCU DOĞAN A., ÖMEROĞLU E.
5th International Early Childhood Education Congress, 18 - 21 Ekim 2017, ss.487, (Özet Bildiri)
2017
201717. Okul Öncesi ÇocuklaraYönelik TürkçeDilinde GeliştirilenBilişim AraçlarındakiUygulamalarınİncelenmesi
Yüksel Y. B., ÖMEROĞLU E.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.363, (Özet Bildiri)
2017
201718. Değişen ToplumdaÇocuk: Dijital Oyun veOyuncaklar ve SosyalDegeğerler
ÖNDER S., ÖMEROĞLU E.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.485-486, (Özet Bildiri)
2017
201719. İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ve ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
IV. ULUSLAR ARASI OKUL ÖNCESİ KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, ss.244-245, (Özet Bildiri)
2017
201720. Çeşitli Ülkelerde Kapsayici Okul Öncesi Eğitim Ortamlarinda ÖğretmenlerinSiniflarindaki Davraniş Yönetimi Ve Motivasyon Uygulamalarina İlişkinGörüşleri
TURUPCU DOĞAN A., BASİT O., ÖMEROĞLU E.
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.100, (Özet Bildiri)
2017
201721. Türkiye, Çek Cumhuriyeti, İtalya ve Almanya’daki Okul ÖncesiÖğretmenlerinin Etkinlik Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
BASİT O., TURUPCU DOĞAN A., ÖMEROĞLU E.
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)
2016
201622. MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETKİLİ İLETİŞİM MODÜLÜKAZANIMLARINA ULAŞMA DURUMLARI VE ÖĞRETMENLERİN MODÜL HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
BAŞBUĞA S., ÖMEROĞLU E.
VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
SABANCI O., TURUPCU DOĞAN A., ŞAHİN M. G., KUKUL V., ÖMEROĞLU E.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509
2016
201624. GEZİCİ ANAOKULUNUNA DEVAM ÇOCUKLARIN ÖĞRETMEN ÇOCUK İLETİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
BASİT O., ÖMEROĞLU E.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.211-212, (Özet Bildiri)
2016
201625. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
SABANCI O., TURUPCU DOĞAN A., ŞAHİN M. G., KUKUL V., ÖMEROĞLU E.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201626. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
SABANCI O., TURUPCU DOĞAN A., ŞAHİN M. G., KUKUL V., ÖMEROĞLU E.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. Nitelikli Eğitim Ortamı Nitelikli Okul Öncesi Eğitim Kurumu
AKPINAR Ü., İNCİ M. A., Gültekin D., GENÇ H., ÖMEROĞLU E.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRES, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
2016
201628. Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
SABANCI O., TURUPCU DOĞAN A., ŞAHİN M. G., KUKUL V., ÖMEROĞLU E.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509, (Özet Bildiri)
2016
201629. Development of Creative Behavior Observation Form: A Study on Validity and Reliability
Dere Z., ÖMEROĞLU E.
2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.625-634, (Tam Metin Bildiri)
2016
201630. A Study on the Effects of Creativity Training Program on the Creative Behaviors of Preschool Children
Dere Z., ÖMEROĞLU E.
2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.868-874, (Tam Metin Bildiri)
2015
201531. PSİKO SOSYAL GELİŞİM TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFINA DEVAMEDEN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
ŞAHİN H., ÖMEROĞLU E.
1 st Internatinal Conference On Lifelong Education and Leadership For All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. Psikososyal gelişim temelli eğitim programının anasınıfına devam eden çocuklarınduygusal zekâlarına ve problem çözme becerilerine etkisi
Şahin H., ÖMEROĞLU E.
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201533. Metaphors of Male Preschool Teacher Candidates about Male Preschool Teacher
BALCI A., AYDIN KILIÇ Z. N., ÖMEROĞLU E.
The International Congress on Education for the Future:Issues and Challenges ICEFIC-2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. Okul Öncesi Öğretmen Adayları Olarak Erken Müdahalenin Farkında Mıyız
TURUPCU A., ÖMEROĞLU E.
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2012
201235. Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., KILIÇ ÇAKMAK E., ÖZYÜREK A., et al.
I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201136. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Early Childhood Social Skills Developmen Project
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÖZAYDIN L., SERT N., KUTLU Ö., et al.
III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. The use of interactive CD-ROM in early childhood education: teachers' thoughts and practices
Cevher-Kalburan N., Yurt O., ÖMEROĞLU E.
1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri)
2009
200938. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200939. Determining the views of preschool and primary school Teachers over the support of problem solving skills at children
ÖMEROĞLU E., Buyukozturk S., Aydogan Y., Ozyurek A.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1969-1974, (Tam Metin Bildiri)
2009
200940. Examination of the relation between viewpoints of preschool teaching students towards children and their attitude towards teaching
Ceylan S., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2247-2251, (Tam Metin Bildiri)
2009
200941. Examination of the family structures of families in lower and higher socio-economical levels with children attending first and third grades of primary schools and preschools
Erdamar G. K., Sahin F., ÖMEROĞLU E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2241-2246, (Tam Metin Bildiri)
2009
200942. Examination of pre-school educational environments in respect of some variables
Erbay F., ÖMEROĞLU E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.42-45, (Tam Metin Bildiri)
2007
200743. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200744. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
200645. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
2007
200746. Anaokuluna Devam Eden Altı Yaş Çocuklarının Duygusal Zekaları İle Estetik Yargıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., ACER D., ÖMEROĞLU E.
1.Uluslararası Duygusal Zeka Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2014
201447. Aile Çocuk Eğitim Programının Aile Yapısı İşleyişi ve Kaygı Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
ÖMEROĞLU E., KURTULMUŞ Z., CEYLAN Ş.
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2014 - 03 Temmuz 2004, ss.140-153, (Tam Metin Bildiri)
2002
200248. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
2001
200149. 0 4 Yaş Arası Çocuk ve Anne Eğitimine Yeni Bir Bakış
ÖMEROĞLU E., CEYLAN Ş., KURTULMUŞ Z.
1. Ulusal Aile Hizmeteleri Sempozyumu (2000li Yıllarda Aile Hizmetleri), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2001, ss.233-237, (Tam Metin Bildiri)
1997
199750. Anne Çocuk Eğitimi Programı.
ÖMEROĞLU E., AKSOY A. B., TURLA A.
Okul Öncesi Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 1997, (Tam Metin Bildiri)
1995
199551. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Meslek Tercihleri ve Beklentileri
ÖMEROĞLU E., AVCI N., ŞİMŞEK H.
II. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1995, (Özet Bildiri)
1995
199552. Mesleki ve Teknik Öğretime Öğretmen Yetiştiren Fakültelerde Okuyan 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Programı İle İlgili Görüşleri
ÖMEROĞLU E., AVCI N., BEKİR H.
Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu I, Elazığ, Türkiye, 22 - 23 Haziran 1995, ss.263-277, (Tam Metin Bildiri)
1993
199353. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller
TEMEL Z. F., ÖMEROĞLU E.
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993
Kitaplar
2022
20221. PEARL EGITIM MODELIVE ETKINLIK ÖRNEKLERI
Cobello S., Milli E., Ömeroğlu E., Deniz Ü., Özbey S., Tüfekci A., et al.
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
2022
20222. DUYGUSAL EMPATIK VE PROKSIMAL ÖĞRENME EĞITIM ORTAMI (PEARL) PEARL EĞITIM MODELİ VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
ÖMEROĞLU E., DENİZ Ü., ÖZBEY S., TÜFEKCİ A., KARAKAYA DOHMAN N. K., Antonia Blanco González M., et al.
EĞİTEN, Ankara, 2022
2021
20213. Erken Çocuklukta Dijital Eğitim
Bayraktar V., Mertol H., Alkan A., Turupcu Doğan A., Gürler S. A., Duran A., et al.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2021
2019
20194. Üstün Yetenekli Çocuklara Yönelik PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİ
ÖMEROĞLU E., KARABULUT R.
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2019
2019
20195. Evaluation in inquiry-based science education
YURT Ö., ÖMEROĞLU E.
Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, S. Çepni Y. Kara, Editör, Paradigma, İstanbul, ss.523-548, 2019
2019
20196. An Experiment About Qoualitative Analysis Findings of Working Gropu Problem Solving Stages
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardohan Yıldırım,Neriman Aral, Editör, SRA, ss.83-100, 2019
2019
20197. 21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kritik Düşünme ve Problem Çözme Becerileri
KARABULUT R., ÖMEROĞLU E.
21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi 6C MODELİ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU,Dr. Öğr. Üyesi Rıdvan KARABULUT, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.49-57, 2019
2018
20188. Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık ve Yaratıcı Etkinlikler
DERE Z., ÖMEROĞLU E.
EĞİTEN KİTAP YAYINCILIK, Ankara, 2018
2018
201810. INTERVENTION PROGRAMS THAT ARE IMPLEMENTED FOR REFUGEE CHILDREN
ÖZDEMİR K. E., ÖMEROĞLU E.
CURRENT TRENDS in PRE-SCHOOL EDUCAION-1, ÇETİN TURHAN,DENİZ ÜMİT,BAYRAKTAR VEDAT,YILDIRIM YAKUP, Editör, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Riga, ss.32-54, 2018
2017
201711. Strategy Guide Book
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., SARICI BULUT S., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SABANCI O., et al.
Pegem A., 2017
2016
201612. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
2016
201613. Educational and Instructional Strategies for the Education ofTalented and Gifted Children
DAĞLIOĞLU H. E., ÖMEROĞLU E., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., TURUPCU DOĞAN A.
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.271-284, 2016
2016
201614. The Effect of Reasoning Education Program on 61-72 Month-Old Children’s Cognitive Abilities
İNAL KIZILTEPE G., ÖMEROĞLU E.
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.1-16, 2016
2016
201615. The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.315-325, 2016
2016
201616. educational and instructional strategies for the education of talented and gifted children
DAĞLIOĞLU H. E., ÖMEROĞLU E., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., TURUPCU DOĞAN A.
Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA,Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016
2016
201617. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016
2016
201618. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
2016
201619. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., KUKUL V., et al.
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016
2016
201620. The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016
2016
201621. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
DAĞLIOĞLU H. E., ÖMEROĞLU E., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., TURUPCU DOĞAN A.
Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016
2016
201622. Mobile Preschool Practises
BASİT O., ÖMEROĞLU E.
Developments in Educational Sciences, EFE Recep, KOLEVA Irina, ATASOY Emin, CÜREBAL İsa, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016
2016
201623. Mobile Preschool Practises
BASİT O., ÖMEROĞLU E.
Developments in Educational Sciences, Recep EFE, Irina KOLEVA, Emin ATASOY, İsa CÜREBAL, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.631-639, 2016
2016
201624. The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
2016
201625. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
ÖMEROĞLU E., DAĞLIOĞLU H. E., KILIÇ ÇAKMAK E., KARATAŞ S., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., et al.
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
2016
201626. Educational and Instuctional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
DAĞLIOĞLU H. E., ÖMEROĞLU E., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., TURUPCU DOĞAN A.
Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.271-284, 2016
2016
201627. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
DAĞLIOĞLU H. E., ÖMEROĞLU E., SARICI BULUT S., ŞAHİN M. G., TURUPCU DOĞAN A.
Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016
2014
201428. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 60 Ay ve Üzeri Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
2014
201429. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 36 48 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, Ankara, 2014
2014
201430. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Okuma Yazmaya Hazırlık Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2014
2014
201431. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Öğretmen Kılavuz Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
2014
201432. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi 48 60 Ay Çocuklar İçin Sosyal Beceri Etkinlik Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
2014
201433. Ömeroğlu E Büyüköztürk Ş Aydoğan Y Çakan M Özyürek A Gültekin Akduman G Günindi Y Kutlu Ö Çoban A Ceylan Ş Özaydın L Sert N Yurt Ö Koğar H Karayol S Ceyhun A T Atabey D Oğuz T 2014 Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Materyal Kitabı
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Ankara: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri., 2014
2014
201434. Social Skills in Preschool Period,
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., GÜNİNDİ Y., et al.
Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective, in: H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Zdravka Kostova (ed.),, Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, ss.10-14, 2014
2012
201235. MATERYAL KİTABI
ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDOĞAN Y., ÇAKAN M., ÖZYÜREK A., GÜLTEKİN AKDUMAN G., et al.
Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri, 2012
2012
201236. Problem Çözme Becerileri Ölçeği Rehber Kitap
AYDOĞAN Y., ÖMEROĞLU E., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., ÖZYÜREK A.
Koza Yayın Dağıtım, 2012
2012
201237. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012
2010
201038. Okul öncesi eğitimde drama teoriden uygulamaya
Ömeroğlu E., Kandır A., Ersoy Ö., Tezel Şahin F.
Kök Yayıncılık, Ankara, 2010
2003
200340. Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Etkinlik Materyali
ÖMEROĞLU E., TEMEL Z. F., AKSOY A. B., ERSOY Ö., AVCI N., DEREOBALI N., et al.
Duman Ofset, Ankara, 2003
2003
200341. Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Etkinlik Materyali
ÖMEROĞLU E., TEMEL Z. F., AKSOY A. B., ERSOY Ö., AVCI N., TURLA A., et al.
Duman Ofset, Ankara, 2003
2003
200342. Aile Çocuk Eğitimi Programı 0 2 Yaş Etkinlik Materyali
ÖMEROĞLU E., TEMEL Z. F., AKSOY A. B., ERSOY Ö., AVCI N., ÖĞRETİR ÖZÇELİK A. D., et al.
Duman Ofset, Ankara, 2003
2002
200243. MEB Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı
GÜRKAN T., HAKTANIR G., DİNÇER F. Ç., ÇABUK B., ALİSİNANOĞLU F., KÖKSAL AKYOL A., et al.
MEB Yayınları, Ankara, 2002
1995
199544. Ankara?da Farklı Sosyoekonomik Düzeydeki Çocukların Gelişim Durumlarının Incelenmesi Üzerine Bir Araştırma
BAYKAN S., TEMEL Z. F., ÖMEROĞLU E., BULDUK S., ERSOY Ö., AVCI N., et al.
M.E.B. Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü, 1995
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Kılıç Çakmak E., Ömeroğlu E., Yıldırım Görgülü Y.
2023 - 2024
2023 - 2024Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Bayraktar V., Yurt Tarakçı Ö., Tutkun C., Cingi M. A., Yapalı Y., Acer Çakar D., et al.
2018 - 2022
2018 - 2022
KA201-Strategic Partnerships for school education Erasmus “018-1-IT02-KA201-048515 Emotional Empathic Proximal Learning Educational Environment (PEARL)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Sonuç Raporu)
Ömeroğlu E. (Yürütücü), Deniz Ü., Özbey S., Tüfekci Akcan A., Karakaya N. K.
2015 - 2018
2015 - 2018Üstün Zekalı/Yetenekli Çocukların Öğretmenleri için Stratejiler
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Karataş S., Ömeroğlu E., Kılıç Çakmak E., Dağlıoğlu H. E., Sarıcı Bulut S., Sabancı O., et al.
2010 - 2014
2010 - 2014Okul Öncesi Sosyal Değerler Kazanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi Ve Sosyal Değerler Eğitimi Programının Altı Yaş Çocuklarının Sosyal Değerler Kazanımına Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
2010 - 2013
2010 - 2013Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi
TÜBİTAK Projesi , 1007 - Kamu Kurumları Araştırma ve Geliştirme Projelerini D.P.
Ömeroğlu E. (Yürütücü), Kılıç Çakmak E., Aydoğan Y., Gültekin Akduman G., Özyürek A., Büyüköztürk Ş., et al.
2005 - 2007
2005 - 2007Okul Öncesi Dönemde Aile Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
2005 - 2006
2005 - 2006Aile Eğitim Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
2004 - 2006
2004 - 2006Ankara örnekleminde 5-9 yaş grubunda çocuğu olan anne babaların aile yapılarının, anne baba tutumlarının ve oyun ve oyun metaryallerinin (3-6 yaş) karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
2004 - 2005
2004 - 2005
Göç eden ailelerin ilköğretim çağındaki çocuklarının sosyal uyum becerilerinin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
2003 - 2005
2003 - 2005Okulöncesinde Sanat Eğitimine İlişkin Görüşler İle İlgili Durum Tespiti Projesi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖMEROĞLU E. (Yürütücü)
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2021
Aralık 2021PEARL PROJECT CONFERENCE
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ömeroğlu E., Deniz Ü., Özbey S., Tüfekci A., Karakaya N. K.
Ankara, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021Sosyal Değerler Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ömeroğlu E., Bekir H., VAROL Ş. N., ENGİN K.
Ankara, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
19 Haziran 2023 - 23 Haziran 2023
19 Haziran 2023 - 23 Haziran 2023Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi
Davetli Konuşmacı
Eskişehir-Türkiye
15 Nisan 2021 - 18 Nisan 2021
15 Nisan 2021 - 18 Nisan 2021