-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
1995 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2023 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2012 - 2016 Rektör Danışmanı
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
-
2001 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
1996 - 1998 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
Boşluk doldurucu kullanımının hazırlık öğrencilerinin konuşma sınavları üzerine etkisi
Cephe P. T. (Danışman)
-
Gizli Nesne Oyunları İle Genç Yetişkinlerin Kelime Öğrenme Sürecini Eğlenceli Ve Etkili Bir Şekilde Geliştirme
Cephe P. T. (Danışman)
-
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanma Niyetlerine İlişkin Bir Araşt
CEPHE P. T. (Danışman)
-
An investigation into English student teachers' behavioral intention to use information and communication technologies
CEPHE P. T. (Danışman)
E.HARMANDAOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Yaratıcı Dramanın İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkileri
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Kişilik özellikleri ile ingilizce konuşma kaygısı ve ingilizce konuşma öz-yeterliği arasındaki ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
-
The effects of creative drama on ELT student teachers' metacognitive awareness and teaching skills
CEPHE P. T. (Danışman)
S.HORASAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
The relationship of personality traits with English speaking anxiety and English speaking self-efficacy
CEPHE P. T. (Danışman)
H.VURAL(Öğrenci), Doktora, 2017 -
The relationship between willingness to communicate and classroom environment in a Turkish EFL setting
CEPHE P. T. (Danışman)
M.ÖKSÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Yabancı dil olarak İngilizce öğreniminde öz-yeterlilik, yükleme ve başarı arasındaki ilişki- Türkiye örneği
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Ingilizce Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ve Uygulamalari Arasindaki Ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
-
The relationship among self-efficacy, attribution and achievement in a Turkish EFL context
CEPHE P. T. (Danışman)
J.ALYMIDIN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
The relationship between professional identity and practice of English teachers
CEPHE P. T. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Doktora, 2016 -
The effects of cultural experiences of English instructors on language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
M.KIVILCIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türklerin İngilizce konuşma isteğini etkileyen unsurlar üzerine bir çalışma
CEPHE P. T. (Danışman)
-
A study of factors affecting Turkish EFL learners' willingness to speak in English
CEPHE P. T. (Danışman)
A.RAHİMİ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Self- and other-perceptions of nonnative English teacher identity in Turkey: A sociopsychological approach
CEPHE P. T. (Danışman)
H.BOZOĞLAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Ingilizce öğretmenleri ve öğrencilerinin öğrencilere karşı etik ilkeler hakkındaki görüşlerinin araştırılması: Bir devlet niversitesinde örnek olay incelemesi
CEPHE P. T. (Danışman)
-
The relationship between metacognitive stategy training and vocabulary acquisition
CEPHE P. T. (Danışman)
E.EYLEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Üst bilişsel strateji eğitimi ve kelime edinimi arasındaki ilişki
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Türkiyede ana dili İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin kimliğiyle ilgili benlik ve öteki algıları: Sosyopsikolojik bir yaklaşım
CEPHE P. T. (Danışman)
-
An investigation of English language teachers and student's views on ethical principles towards tudents: A case study at a state university
CEPHE P. T. (Danışman)
Y.KELEŞ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
A research study of teacher beliefs and teacher burnout
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Hazirlik okulu öğrenci ve öğretmenlerinin dil öğrenimine ilişkin inançlarinin incelenmesi
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Exploring preparatory school efl learners' and teachers' beliefs about language learning
CEPHE P. T. (Danışman)
Ç.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Irak'taki ortaokullarda İngilizce öğretiminde iletişimsel yaklaşımın kullanımı
CEPHE P. T. (Danışman)
N.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Discourse markers and spoken English: Nonnative use in the Turkish EFL setting
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AŞIK(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Söylem belirleyicileri ve konuşma İngilizcesi: İngilizce'nin yabancı dil olduğu Türk ortamında kullanımı
CEPHE P. T. (Danışman)
-
Designing an in-service teacher training program for english language instructors and identifiying the effectiveness of the program: An implication at Afyon Kocatepe University
CEPHE P. T. (Danışman)
D.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
A a suggested e-portfolio model for elt students at Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
E.BETÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ İÇİN BİR E-PORTFOLYO MODEL ÖNERİSİ
CEPHE P. T. (Danışman)
-
EXPECTATIONS OF YOUNG LEARNERS AND TEENAGERS IN TERMS OF LANGUAGE TEACHING MATERIALS
CEPHE P. T. (Danışman)
-
A suggested approach to improve writing skills of students at turkish military academy
CEPHE P. T. (Danışman)
A.BÜLENT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Expectations of young learners and teenagers in terms of language teaching materials
CEPHE P. T. (Danışman)
H.KALE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
An evaluation of the new english course book of the fourth grade of state schools in Turkey and preparing supplementary materials in reference with the new English curriculum
CEPHE P. T. (Danışman)
G.SÜMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Üstbilişsel strateji eğitiminin okuma becerisinde öğrenci başarısına olan etkisi
CEPHE P. T. (Danışman)
S.MUHTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ortaöğretim İranlı öğrenci ve öğretmenlerinin iyi bir ders kitabından beklentileri ve bu beklentilerin kullanılmakta olan ders kitapları tarafından ne kadar karşılandığının kıyaslanması üzerine bir çalışma
CEPHE P. T. (Danışman)
N.POURMORAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
The relationship between learning strategy choice in reading comprehension and academic success
CEPHE P. T. (Danışman)
B.URAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
A study on metacognitive strategy needs of Gülhane Military Medicine Academy students on reading medical texts
CEPHE P. T. (Danışman)
S.DAVULCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
The use of emotional intelligence in English language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
S.AZARMI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
The significance and the contribution of 6+1 traits of writing to the success of the students in writing courses in English language teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
Ö.YAZAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
The Role and importance of the difference in intelligence profiles among teachers in English teaching
CEPHE P. T. (Danışman)
A.ARIKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Training university EFL students in combined metacognitive strategies for listening
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AMANDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
A Suggested portfolio development model for ELT students at Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
F.ESRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Identifying and addressing multiple intelligences in EFL classes: A case study in the ELT department of Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
K.ULUÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
A Suggesteol teacher training model for the instructors at the preparatory school of Gazi University
CEPHE P. T. (Danışman)
A.ATEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Two different action researches: Developing supplementary listening activities
CEPHE P. T. (Danışman)
A.AKGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
A Survey on how to improve reading skill with reference to "Headway Intermediate"
CEPHE P. T. (Danışman)
M.BAYBALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998 -
A Case study on how to improve writing skill with reference to Bilkent Academic Studies in English 3
CEPHE P. T. (Danışman)
P.TINAZCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997