Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2013 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2009 - 2013 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2005 - 2009 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Verdiği Dersler
-
Lisans İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Tümleşik Dil Becerilerinin Öğretimi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi I
-
Lisans Dil Becerilerinin Öğretimi II
-
Yüksek Lisans Yabancı Dil Öğretiminde Uygulamalı Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Dil Edinimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Yüksek Lisans İngilizce Öğretiminde Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Öğretmen Eğitiminde Psikoloji
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
Yönetilen Tezler
-
The relationship between foreign language enjoyment, boredom and motivation of leraners in EFL classes
Özmen K. S. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
English student teachers' professional teacher identity development in the practicum
Özmen K. S. (Danışman)
E.KIZILET(Öğrenci), Doktora, 2023 -
The interplay between English language student teachers' concerns and their practicum practices
Özmen K. S. (Danışman)
S.KAYGISIZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
ELT student teachers' academic discourse socialization and identity development in online practicum
Özmen K. S. (Danışman)
B.KINIK(Öğrenci), Doktora, 2022 -
How washback operates in macro- and micro-level dynamics of efl teaching in Turkey: Insights from efl teachers' testing beliefs, literacy and practices
Özmen K. S. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Preferences and perceptions of learners in English preparatory programs on the use of Web 2.0 tools
Özmen K. S. (Danışman)
A.ASENA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
An analysis of sexism in English coursebooks in tertiary education
Özmen K. S. (Danışman)
I.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
An intensive English program for early childhood education: A case study
Özmen K. S. (Danışman)
D.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Theorizing and analyzing intercultural communicative competence in second language teacher education: Beliefs, conceptualization, and practices
ÖZMEN K. S. (Danışman)
Z.DUISEMBEKOVA(Öğrenci), Doktora, 2020 -
ARAŞTIRMACI İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARI: İNANÇ, TUTUM VE UYGULAMALAR
Özmen K. S. (Danışman)
-
Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim İngilizce Programının Analizi (2.– 8. Sınıflar)
Özmen K. S. (Danışman)
-
Türkiye’deki İngilizce Öğretmenlerine Kulak Verin: Hizmet İçi Eğitimle İlgili Değerlendirmelerinin, Beklentilerinin ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
Özmen K. S. (Danışman)
-
The relationship between students' failure attributions and metacognitive awareness in an EFL context
ÖZMEN K. S. (Danışman)
Ö.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İngilizce'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Bağlamında Öğrencilerin Başarısızlık Atıfları ve Üstbilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişki
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Developing critical intercultural competence in second language teacher education
ÖZMEN K. S. (Danışman)
Z.YAPRAK(Öğrenci), Doktora, 2018 -
İkinci Dil Öğretmen Eğitiminde Eleştirel Kültürlerarası Yeterliliğin Geliştirilmesi
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Bütüncül bir teknoloji entegrasyonu çerçevesine doğru: Öğretim teknolojileri yeterliliği
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Towards a more holistic technology integration framework: Instructional technological competence
ÖZMEN K. S. (Danışman)
S.KORUCU(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Exploring English language teachers' and learners' perceptions of technology: Insights from the FATIH project
ÖZMEN K. S. (Danışman)
E.KIZILET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İngilizce Dil Sınıflarında Sosyokültürel Prensiplerin İzini Sürme
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Ana dili İngilizce olan ve ana dili İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin sözel düzeltici dönütleri: yabanci dil öğretmeni eğitimi için kavrayişlar
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Tracking the sociocultural principles in English classrooms
ÖZMEN K. S. (Danışman)
B.KINIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Oral corrective feedback by native and non-native English teachers: Insights for second language teacher education
ÖZMEN K. S. (Danışman)
Y.DEMİR(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İngilizce Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Algılarının İncelenmesi: FATİH Projesinden Alıntılar
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
İletişimsel Yaklaşım Algısına Dair Bir Çalışma:Türkiye Ve Iran Vakası
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
A comparative study on the perception of communicative approaches: the case of Turkey and Iran
ÖZMEN K. S. (Danışman)
N.MEHMANDOUST(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Öğretmen adaylarının sözel düzeltici dönüte ilişkin inançları
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
Student teachers' beliefs about oral corrective feedback
ÖZMEN K. S. (Danışman)
H.ÜLKÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
A study on teacher questions: Do they promote critical thinking?
ÖZMEN K. S. (Danışman)
B.BÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
YouTube'taki İngilizce şarkıların çocuklara kelime öğretiminde kullanımı
ÖZMEN K. S. (Danışman)
-
The use of English songs on youtube to teach vocabulary to young learners
ÖZMEN K. S. (Danışman)
Z.DUİMSEMBEKOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Öğretmen soruları üzerine bir çalışma: Öğretmen soruları eleştirel düşünceyi teşvik ediyor mu?
ÖZMEN K. S. (Danışman)