Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Öğretmenlerde örgütsel sessizlik ve olumsuz değerlendirilme korkusu arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1990 - 1994
1990 - 1994Doktora
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr), Türkiye
1980 - 1988
1980 - 1988Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Planlaması (Yl) (Tezli), Türkiye
1980 - 1982
1980 - 1982Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi Ve Planlaması Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
örgütlerde çatışma
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr)
1988
1988Yüksek Lisans
Ankara İlinde Ortaöğretim Kurumlarının Gelişmesi
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Planlaması (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorProf. Dr.
Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2014 - 2017
2014 - 2017Dekan
Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2006
2005 - 2006Akademisyen
Girne Amerikan Üniversitesi, Akademisyen
1984 - 1986
1984 - 1986Müdür
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Müdür
1982 - 1984
1982 - 1984Öğretmen
Erzincan Kız Meslek Lises, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokullarda Okul İklimi ile Okul Etkililiği Arasındaki İlişkide Öğretmen Kolektif Yeterliğinin Aracılık Rolü
Korkmaz M. (Danışman)
K.ADA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmenlerde örgütsel sessizlik ve olumsuz değerlendirilme korkusu arasındaki ilişkinin incelenmesi
Korkmaz M. (Danışman)
M.BEDİROĞLU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul müdürlerinin öğretimsel liderlik davranışları ile etkili okul arasındaki ilişki
KORKMAZ M. (Danışman)
A.EREN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kadın yöneticilerin liderlik uygulamalarının keşfedilmesi
Korkmaz M. (Danışman)
A.GÜNEŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Eğitim yöneticilerinin liderlik tarzları ile çatışma yönetim stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Korkmaz M. (Danışman)
M.ÇAĞLI(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Sınıftaki öğretime ve öğrenci öğrenmelerine okul müdürü liderliğinin etkisi: Öğrenmede aracı yolların incelenmesi
KORKMAZ M. (Danışman)
M.KARAKAYA(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Üniversitelerde örgüt kültürü ile akademik performans arasındaki ilişkiler
KORKMAZ M. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Örgüt kültürünün yabancılaşma üzerindeki etkisi
KORKMAZ M. (Danışman)
M.SABİR(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Okul müdürlerinin liderlik stilleriyle öğretmenlerin örgütsel sinizm ve örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişki
KORKMAZ M. (Danışman)
E.DEMİRÇELİK(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Okul müdürlerinin liderliği ile müdür-öğretmen ilişkisinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi
KORKMAZ M. (Danışman)
Ş.ÇETİN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Okul aktörlerinin ilköğretim kurumları standartları konusundaki görüşlerinin değerlendirilmesi
KORKMAZ M. (Danışman)
Ö.ÇOBAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Ödüllendirmenin ortaöğretim okullarındaki öğretmenleri ve yöneticileri güdüleme düzeyi ( Ankara ili örneği )
KORKMAZ M. (Danışman)
A.KESKİN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN SOSYAL İLETİŞİM BECERİLERİ İLE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONU ARASINDAKİ İLİŞKİ
KORKMAZ M. (Danışman)
A.BEKTAŞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
OKUL YÖNETİCİLERİNİN BİLGİ YÖNETİMİ SÜRECİNİ ETKİLİ KULLANABİLME BECERİLERİ İLE LİDERLİK STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
KORKMAZ M. (Danışman)
R.KARAKOÇ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin bilgi yönetimi sürecini etkili kullanabilme becerileri ile liderlik stilleri arasındaki ilişki(Ankara ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
R.KARAKOÇ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ÖDÜLLENDİRMENİN ORTAÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ÖĞRETMENLERİ VE YÖNETİCİLERİ GÜDÜLEME DÜZEYİ ( ANKARA İLİ ÖRNEĞİ )
KORKMAZ M. (Danışman)
A.Keskin(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin sosyal iletişim becerileri ile öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki
KORKMAZ M. (Danışman)
A.BEKTAŞ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Orta öğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre, mesleki etkinliklerindeki güdülenmişliklerini sağlayan etmenler (Ankara ili Çankaya ilçesi Anadolu liseleri örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
E.YİĞENOĞLU(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş doyum düzeyleri (Çorum ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
B.GERGİN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin liderlik stillerinin örgütsel sağlık üzerindeki etkisi (Ankara ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
C.YILDIRIM(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Aday öğretmenlerin danışmanlarının yeterliklerine ilişkin algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Balıkesir ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
O.BAKAY(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında aday öğretmenlerin yetiştirilmesinde ilköğretim müfettişlerinin rolleri (Şanlıurfa ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
D.UYGUR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Özel güvenlik personeline yönelik düzenlenen temel eğitim etkinliklerine ilişkin personel algıları
KORKMAZ M. (Danışman)
M.SOYLU(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumlarındaki yöneticilerin liderlik stilleri ve kişilik özelliklerinin karşılaştırılması
KORKMAZ M. (Danışman)
Y.ZİYA(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim müfettişlerinin rehberlik görevlerini gerçekleştirme düzeyinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
KORKMAZ M. (Danışman)
O.ÖZDOĞAN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Küreselleşme sürecinin mesleki teknik eğitim alanına etkilerinin algılanması (Yozgat ili örneği)
KORKMAZ M. (Danışman)
İ.DEMİR(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Öğretmen ve yöneticilerin değişim sürecinde oluşturdukları okul kültürünün, okulun verimliliğini artırabilmelerine yönelik algılama düzeyleri
KORKMAZ M. (Danışman)
S.ÖZDEN(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerinin "Milli Eğitim Bakanlığı"na bağlı eğitim kurumları yöneticilerinin atama ve yer değiştirmelerine ilişkin yönetmelik" hakkındaki görüşleri
KORKMAZ M. (Danışman)
M.AYHAN(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim okullarını öğrenen organizasyona dönüştürmede yönetici ve öğretmen algıları
KORKMAZ M. (Danışman)
Z.ERTAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (19)
2025
20251. Üniversite öğrencilerinin akademik başarıları üzerinde akran zorbalığının etkisi
Yildirim H. Ş., Korkmaz M.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.74, ss.208-221, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Otantik Liderlik ile Öğretmelerin Pozitif Psikolojik Sermayesi Arasındaki İlişkide Ahlaki Cesaretin Aracılık Rolü
YOLLU S., KORKMAZ M.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.698-718, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Liderlik ve Okul Etkililiği Arasındaki İlişkide Okulun Bağlamsal Niteliklerinin Düzenleyici Rolü
YUMUŞAK H., Korkmaz M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.587-611, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Mesleki Ahlaki Cesaret Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yollu S., Yumuşak H., Korkmaz M.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.221-254, 2024 (TRDizin)
2023
20235. The Relationship between the Decision-Making Styles and Social Entrepreneurship of Science and Art Center Principals'
AKDENİZ A., KORKMAZ M.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.55, ss.231-249, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Relationships Between Empowering Leadership, Supportive Work Environment and Organizational Commitment: Example of Guidance and Research Centers (GRC) *
Akdeniz A., KORKMAZ M.
Egitim ve Bilim
, cilt.48, sa.216, ss.113-138, 2023 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2022
20227. BAĞIMSIZ ANAOKULUNDA ÇALIŞAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI ÇATIŞMA DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİ
KORKMAZ M., Pehlivan Türkmen R.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies , cilt.8, sa.23, ss.75-104, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20218. ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN OTANTİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yollu S., Korkmaz M.
CAPPADOCIA JOURNAL OF HISTORY AND SOCIAL SCIENCES , cilt.17, sa.Ekim-2021, ss.186-208, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Liderlik ve Okul Etkililiği Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması
Yumuşak H., Korkmaz M.
Erciyes Journal of Education , cilt.5, sa.2, ss.121-148, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Okul etkililiği konulu tez ve makalelerin incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
Yumuşak H., Korkmaz M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.3, ss.1771-1800, 2021 (TRDizin)
2020
202011. Örgüt kültürü değerlendirme ölçeği Türkçe uyarlaması: geçerlilik ve güvenirlik çalışması
KÖSE M. F., KORKMAZ M.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , cilt.10, sa.2, 2020 (TRDizin)
2019
201912. İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Sağlık Algılarının İncelenmesi
KORKMAZ M., yarım m. a.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.273-290, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Why are some universities better? An evaluation in terms of organizational culture and academic performance*
Kose M. F., KORKMAZ M.
HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT
, cilt.38, sa.6, ss.1213-1226, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201914. Üniversitelerde örgüt kültürü üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
köse m. f., KORKMAZ M.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.2, ss.963-987, 2019 (TRDizin)
2018
201815. Ortaokul öğretmenlerinin müdür kavramına ilişkin metaforik algıları
KORKMAZ M., Çevik M. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.973-1002, 2018 (TRDizin)
2018
201816. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNİZM DÜZEYLERİ İLE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (SİİRT İLİ ÖRNEĞİ)
OKÇU V., KORKMAZ M., UÇAR L.
ATLAS JOURNAL , cilt.4, sa.10, ss.683-694, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Ortaöğretim Kurumlarında Örgüt Kültürü ile Yabancılaşma Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KORKMAZ M., çevik m. s.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.23, sa.4, ss.675-716, 2017 (TRDizin)
2017
201718. The Relationship Between the Leadership Styles ofSchool Managers and Organizational CynicismAccording to the Perceptions of Secondary SchoolTeachers
DEMİRÇELİK E., KORKMAZ M.
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.12, ss.35-53, 2017 (TRDizin)
2016
201619. Environmental Conditions of the City in which Teachers Serveand their Organizational Commitment Perception Levels
TOYTOK E. H., KORKMAZ M., anık s.
Anthropologist , cilt.24, ss.90-96, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Design and Evaluation Of Web Based Science Learning Environments
ÇETİN A., TOYTOK E. H., KORKMAZ M.
Turkish Online Journal Of Educational Technology , ss.99-106, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201421. Teacher and Classroom Context Effects on Academic Achievement of Primary School Students
KORKMAZ M.
Life Science Journal-Acta Zhengzhou University Overseas Edition , cilt.11, sa.1, ss.223-240, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201222. Dönüşümsel ve EtkileşimselLiderlik İle Lider Üye Etkileşiminin Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Üzerindeki Etkisi
Çetin Ş., Korkmaz M., Çakmakçı C.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.18, sa.1, ss.7-36, 2012 (TRDizin)
2011
201123. İlköğretim okullarında örgütsel iklim ve örgüt sağlığının örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi
Korkmaz M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.17, sa.1, ss.117-139, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201024. Relationship between organizational learning and workplace bullying in learning organizations
KORKMAZ M.
Educational Research Quarterly , cilt.33, sa.3, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200825. Okul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğrenen örgüt özellikleri arasındaki ilişki üzerine nicel bir araştırma
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.14, sa.1, ss.75-98, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200726. The Effects of Leadership Styles on Organizational Health
KORKMAZ M.
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY , cilt.30, sa.3, ss.23-55, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200727. İlköğretim okullarında örgütsel sağlık ile öğrenci başarısı arasındaki ilişki
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.44, sa.44, ss.529-548, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200728. Örgütsel sağlık üzerinde liderlik stillerinin etkisi
Korkmaz M.
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.57-91, 2007 (TRDizin)
2006
200629. Liderlik uygulamalarının içsel okul değişkenleri ile öğrenci çıktı değişkenlerine etkisi
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.12, sa.4, ss.503-529, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200630. The Relationship between Organizational Health and Robust School Vision in Elementary Schools
KORKMAZ M.
EDUCATION RESEARCH QUARTERLY , cilt.30, sa.1, ss.14-36, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200631. Okul yöneticilerinin kişilik özellikleri ile liderlik stilleri arasındaki ilişki
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.46, sa.46, ss.199-226, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200532. İlköğretim Okullarında Örgütsel Sağlık İle ÖğrenciBaşarısı Arasındaki İlişki
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.44, ss.529-548, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200533. Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sorunlar Çözümler ve Öneriler
Korkmaz M.
Gazİ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.3, 2005 (TRDizin)
2005
200534. ilköğretim müfettişlerinin rehberlik görevlerini gerçekleştirme düzeyleri
Korkmaz M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.431-443, 2005 (TRDizin)
2005
200535. Duyguların ve liderlik stillerinin öğretmenlerin performansı üzerinde etkisi
KORKMAZ M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.11, sa.3, ss.401-442, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200536. İlköğretim müfettişlerinin rehberlik görevlerini gerçekleştirme düzeyleri
KORKMAZ M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.431-443, 2005 (TRDizin)
1999
199937. Türkiye’de nüfus artışı ve genç nüfusun eğitim sürecindeki görünümü
KORKMAZ M.
Milli Eğitim , sa.142, ss.63-66, 1999 (Scopus, TRDizin)
1997
199738. Sosyal beceri ve çatısma
YÜKSEL G., KORKMAZ M.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.137, sa.137, ss.75-76, 1997 (Hakemli Dergi)
1995
199539. Okul Yönetiminde Çatışma
KORKMAZ M.
Çağdaş Eğitim , cilt.20, sa.207, ss.26-30, 1995 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. İlkokul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Dvranışları ile Etkili Okul Arasındaki İlişki
eren a., KORKMAZ M.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Ankara’xxda İlk Yıllar Programı Öğretim Modelini Uygulayan Okullardaki Öğretmenlerin İlk Yıllar Programına Bakış Açılarının İncelenmesi
KORKMAZ M., Uğur C.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Çeşme-İzmir, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Öğretmenlerde Örgütsel Sessizlik ve Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KORKMAZ M., bıdıroğlu m.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Halk Eğitim Merkezi Müdrülüklerinin Liderlik Davranışları ile Öğrenen Örgüt Özellikleri Arasındaki İlişki
KORKMAZ M., altunay n.
14. Uluslararası Eğiyim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Söyleşi
KORKMAZ M.
9. Uluslarası Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2017
20176. Ortaokul öğretmenlerinin müdür kavramına ilişkin metaforik algıları
KORKMAZ M., Çevik S.
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Örgüt Kültürünün Yabancılaşma Üzerindeki Etkisi
KORKMAZ M., çevik m. s.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresinde (ICES 2017 UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.880-882, (Özet Bildiri)
2017
20178. Örgüt kültürü değerlendirme ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Köse M. F., KORKMAZ M.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2015
20159. Environmental Conditions of the City In Which Teachers Serve And Their Organizational Commitment Perception Level
TOYTOK E. H., KORKMAZ M., sabri a.
ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201510. Yönetici Atama Sürecinde Son Meydana Gelen Düzenlemelere İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma
KORKMAZ M., TOYTOK E. H., anık s.
7.Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.65, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
2006 - 2010
2006 - 2010Gelişme ve değişim sürecinde öğrenen örgütler olarak liseler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KORKMAZ M. (Yürütücü)
2004 - 2006
2004 - 2006Liderlik stillerinin ve örgüt sağlığının öğretmenlerin iş doyumu üzerindeki etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KORKMAZ M. (Yürütücü)