-
1985 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2019 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1985 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Gazi Üniversitesi
-
Meslek lisesi öğrencilerinin uzamsal düşünmelerinin incelenmesi
Arıkan A. (Danışman)
-
Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Teoremlerin İspatlarını Görselleştirme Durumlarının İncelenmesi
Arıkan A. (Danışman)
-
Matematik Öğretmen Adaylarının Bazı Matematiksel Kavramları Görselleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Kümeler ve Fonksiyonlar
Arıkan A. (Danışman)
-
Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Alanındaki Argümantasyon Ve İspat Süreçleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Arıkan A. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin ve lise öğrencilerinin problem çözme süreçlerinde anahtar nokta belirleme durumlarının incelenmesi
Arıkan A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının bilişsel istem düzeyi yüksek matematiksel problemleri çözmede yaşadıkları zorluklar ve bu zorluklara dair atıfları
ARIKAN A. (Danışman)
N.EMÜL(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretime ait yaratıcılıklarının incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
İşitme engelli öğrencilerin bazı geometrik kavramları tanımlamalarında semiyotik kaynakların kullanımı
ARIKAN A. (Danışman)
-
Bazı matematiksel kavramların imajlarının hareketlendirilmesinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının bazı geometrik kavramlara ait jestlerinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının gerçek hayat durumlarından matematiksel problem yazma ve çözme becerilerinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Öğretim temsili olarak derslerin video kayıtlarına ilişkin matematik öğretmen adaylarının görüşleri
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının sahip oldukları ön bilgilerin fonksiyon kavramını öğrenmeleri sürecindeki etkisinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel problem çözme sürecinde kavramlar ile ilgili anlayışlarının ve kavram-işlem kullanımlarının rolü
ARIKAN A. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin 3-boyutlu geometride uzamsal yeteneklerini kullanma durumları
ARIKAN A. (Danışman)
-
Görme engelli öğrencilerin bazı matematiksel kavramlardaki kavram imajları ve temsilleri
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının görsel akıl yürütme durumlarının incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının gerçek hayat etkinliği hazırlama süreçlerinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının hareketli materyal geliştirme sürecinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının anahtar nokta ve fikirlere desteklenmiş ispatları yapabilme performansları
ARIKAN A. (Danışman)
Ö.KARAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANAHTAR NOKTA VE FİKİRLERLE DESTEKLENMİŞ İSPATLARI YAPABİLME PERFORMANSLARI
ARIKAN A. (Danışman)
-
Problem çözme yoluyla eleştirel düşünme becerilerinin gelişim sürecinin incelenmesi
ARIKAN A. (Danışman)
M.OBAY(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının problem çözme durumlarındaki matematiksel yaratıcılıkları üzerine nitel bir araştırma
ARIKAN A. (Danışman)
Y.KIYMAZ(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Matematik derslerinde akran eğitimi yaklaşımının 9.sınıf öğrencilerine etkisi üzerine eylem araştırması
ARIKAN A. (Danışman)
H.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Farklı yaş gruplarındaki öğrencilerde yapılanmış sonsuzluk kavramlarının araştırılması
ARIKAN A. (Danışman)
S.AZTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2008 -
FARKLI YAS GRUPLARINDAKİ ÖGRENCİLERDE YAPILANMIS SONSUZLUK KAVRAMLARININ ARASTIRILMASI
ARIKAN A. (Danışman)
-
SAYILAR ÖĞRENME ALANI İLE İLGİLİ MATEMATİK TARİHİNDEN SEÇİLEN ETKİNLİKLERLE YAPILAN DERSLER HAKKINDA LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
ARIKAN A. (Danışman)
-
Sayılar öğrenme alanı ile ilgili matematik tarihinden seçilen etkinliklerle yapılan dersler hakkında lise son sınıf öğrencilerinin görüşleri
ARIKAN A. (Danışman)
E.TÖZLUYURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modelleme yapabilme becerilerinin geliştirilmesi üzerine bir araştırma
ARIKAN A. (Danışman)
-
İngiltere'de öğrenim gören öğrencilerin veöğretmenlerin matematiksel modellemekullanımına yönelik fenomenografik bir çalışma
ARIKAN A. (Danışman)
-
Kara Harp Okulu'nda türev ve integral kavramlarının mesleğe yönelik modellemeleri ve bunlar hakkında öğretim elemanı ve harbiyeli görüşleri üzerine fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Danışman)
Ş.ÇARMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
KARA HARP OKULU'NDA TÜREV VE İNTEGRAL KAVRAMLARININ MESLEGE YÖNELİK MODELLEMELERİ VE BUNLAR HAKKINDA ÖGRETİM ELEMANI VE HARBİYELİ GÖRÜSLERİ ÜZERİNE FENOMENOGRAFİK ÇALISMA
ARIKAN A. (Danışman)
-
Lisans seviyesinde genel matematik dersindeki teorem ve ispatları anlamaya yönelik kavrama testinin hazırlanması uygulanması ve öğrenci görüşlerinin değerlendirmesi
ARIKAN A. (Danışman)
G.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Matematik öğreniminde ve öğretiminde öğretmen adaylarının matematiksel tanımlara yaklaşımları üzerine fenomenografik bir çalışma
ARIKAN A. (Danışman)
Ö.SOĞANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Matematik eğitiminde türev öğrenimi ve öğretimi ile ilgili sorulmuş bazı etkin sorular ve cevapları hakkında öğrencilerin ve öğretim elemanlarının görüşleri üzerine bir fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Danışman)
N.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Fonksiyon kavramı hakkında öğretmen adaylarının görüşleri üzerine bir fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Danışman)
-
Bazı alt grupları altnormal olan gruplar
ARIKAN A. (Danışman)
T.ÖZEN(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Lise matematik öğretmenlerinin, cebir öğrenimi ve öğretimi ile ilgili görüşleri
ARIKAN A. (Danışman)
Y.SARIER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Repertuar çizelge tekniği ve limit konusuna uygulanması
ARIKAN A. (Danışman)
S.AZTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Ortaöğretim matematik dersinde işbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımı hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri
-
Her altgrubu Bn veya her öz homomorfik görüntüsü No olan lokal nilpotent gruplar
ARIKAN A. (Danışman)
S.ERCAN(Öğrenci), Doktora, 2002 -
Orta derceli okullarda öğrencilerin ispat yapabilme düzeyinin matematik eğitimi açısından önemi
ARIKAN A. (Danışman)
Ö.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Sylow altgrupları Chernikov olan lokal sonlu gruplar
ARIKAN A. (Danışman)
Y.KIYMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Minimal FC (veya CC)-olmayan gruplar
ARIKAN A. (Danışman)
S.ATLIHAN(Öğrenci), Doktora, 2000 -
Lokal nilpotent maksimal altgrupları içeren lokal sonlu gruplar
ARIKAN A. (Danışman)
Y.DEDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
CC-grupları
ARIKAN A. (Danışman)
T.ÖZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998