-
1985 - Continues Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2019 - 2019 Head of Department
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1985 - Continues Öğretim Üyesi
Gazi Üniversitesi
-
Analysıs Of Spatıal Thought Of Vocatıonal Hıgh School Students
Arıkan A. (Consultant)
-
Examining the Visualization Situations of the Proofs of Mathematical Theorems of Secondary Mathematics Teacher Candidates
Arıkan A. (Consultant)
-
Investıgatıon Of Prospectıve Mathematıcs Teachers’ Vısualızatıon Process Of Some Mathematıcal Concepts: Sets And Functıons
Arıkan A. (Consultant)
-
An Investıgatıon Into The Relatıonshıp Between Algebraıc Argumentatıon And Proof Processes Of Prospectıve Secondary Math Teachers
Arıkan A. (Consultant)
-
Investigating Mathematics Teachers and High School Students' Key Point Determination Status in Problem Solving Process
Arıkan A. (Consultant)
-
Matematik öğretmen adaylarının bilişsel istem düzeyi yüksek matematiksel problemleri çözmede yaşadıkları zorluklar ve bu zorluklara dair atıfları
ARIKAN A. (Consultant)
N.EMÜL(Student), Doctorate, 2019 -
Investigation of the middle school mathematics teachers' creativity in teaching
ARIKAN A. (Consultant)
-
The use of semiotic resources on description process some geometric concepts of deaf students
ARIKAN A. (Consultant)
-
An Investigation of Certain Animated Mathematical Concept Images
ARIKAN A. (Consultant)
-
The investigation of the pre-service mathematics teachers' gestures of some geometric concepts
ARIKAN A. (Consultant)
-
Exploration of candidate mathematics teachers' problem posing and problem solving skills from real life situations
ARIKAN A. (Consultant)
-
The views of pre-service mathematics teachers about lesson video records as representation of teaching
ARIKAN A. (Consultant)
-
Investigation of the effect of pre-service mathematics teachers' prior knowledge on learning process of the concept of function
ARIKAN A. (Consultant)
-
The role of elementary and secondary school students' understanding of concepts and their usage of conceptsprocedures in mathematical problem solving process
ARIKAN A. (Consultant)
-
The state using of spatial ability of eight-garade students' in 3-dimensional geometry
ARIKAN A. (Consultant)
-
Visually impaired students' concept images and representations in some mathematical concepts
ARIKAN A. (Consultant)
-
Investigation of the visual reasoning process of the pre-service mathematics teachers
ARIKAN A. (Consultant)
-
Investigation of the real life activities preparing process of the pre-service mathematics teachers
ARIKAN A. (Consultant)
-
INVESTIGATION OF THE MANIPULATIVE DEVELOPMENT PROCESS OF THE PRE-SERVICE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS
ARIKAN A. (Consultant)
-
Matematik öğretmen adaylarının anahtar nokta ve fikirlere desteklenmiş ispatları yapabilme performansları
ARIKAN A. (Consultant)
Ö.KARAOĞLU(Student), Postgraduate, 2010 -
THE PERFORMANCE OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS IN PROVING THEOREMS SUPPORTED BY KEY POINTS AND ARGUMENTS
ARIKAN A. (Consultant)
-
Problem çözme yoluyla eleştirel düşünme becerilerinin gelişim sürecinin incelenmesi
ARIKAN A. (Consultant)
M.OBAY(Student), Doctorate, 2009 -
Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının problem çözme durumlarındaki matematiksel yaratıcılıkları üzerine nitel bir araştırma
ARIKAN A. (Consultant)
Y.KIYMAZ(Student), Doctorate, 2009 -
Matematik derslerinde akran eğitimi yaklaşımının 9.sınıf öğrencilerine etkisi üzerine eylem araştırması
ARIKAN A. (Consultant)
H.GÜVEN(Student), Postgraduate, 2009 -
Farklı yaş gruplarındaki öğrencilerde yapılanmış sonsuzluk kavramlarının araştırılması
ARIKAN A. (Consultant)
S.AZTEKİN(Student), Doctorate, 2008 -
FARKLI YAS GRUPLARINDAKİ ÖGRENCİLERDE YAPILANMIS SONSUZLUK KAVRAMLARININ ARASTIRILMASI
ARIKAN A. (Consultant)
-
THE PERCEPTİONS OF SENİOR HİGH STUDENTS REGARDİNG THE LESSONS, İN WHİCH ACTİVİTİES CHOSEN FROM HİSTORY OF MATHEMATİCS ARE USED ON THE SUBJECT OF NUMBERS LEARNİNG AREA
ARIKAN A. (Consultant)
-
Sayılar öğrenme alanı ile ilgili matematik tarihinden seçilen etkinliklerle yapılan dersler hakkında lise son sınıf öğrencilerinin görüşleri
ARIKAN A. (Consultant)
E.TÖZLUYURT(Student), Postgraduate, 2008 -
Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modelleme yapabilme becerilerinin geliştirilmesi üzerine bir araştırma
ARIKAN A. (Consultant)
-
A PHENOMENOGRAPHIC STUDY ON THE USAGE OF MATHEMATICAL MODELLING BY THE TEACHERS AND THE STUDENTS TEACHING AND STUDYING IN THE SECONDARY SCHOOLS IN LONDON
ARIKAN A. (Consultant)
-
Kara Harp Okulu'nda türev ve integral kavramlarının mesleğe yönelik modellemeleri ve bunlar hakkında öğretim elemanı ve harbiyeli görüşleri üzerine fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Consultant)
Ş.ÇARMAN(Student), Postgraduate, 2007 -
A PHENOMENOGRAPHIC STUDY ON PROFESSION-ORIENTED MODELLING OF THE CONCEPTS OF DERIVATIVE AND INTEGRAL IN THE TURKISH MILITARY ACADEMY, AND THE INSTRUCTORS AND CADETS' VIEWS
ARIKAN A. (Consultant)
-
Lisans seviyesinde genel matematik dersindeki teorem ve ispatları anlamaya yönelik kavrama testinin hazırlanması uygulanması ve öğrenci görüşlerinin değerlendirmesi
ARIKAN A. (Consultant)
G.YILDIZ(Student), Postgraduate, 2006 -
Matematik öğreniminde ve öğretiminde öğretmen adaylarının matematiksel tanımlara yaklaşımları üzerine fenomenografik bir çalışma
ARIKAN A. (Consultant)
Ö.SOĞANCI(Student), Postgraduate, 2006 -
Matematik eğitiminde türev öğrenimi ve öğretimi ile ilgili sorulmuş bazı etkin sorular ve cevapları hakkında öğrencilerin ve öğretim elemanlarının görüşleri üzerine bir fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Consultant)
N.YILDIZ(Student), Postgraduate, 2006 -
Fonksiyon kavramı hakkında öğretmen adaylarının görüşleri üzerine bir fenomenografik çalışma
ARIKAN A. (Consultant)
-
Bazı alt grupları altnormal olan gruplar
ARIKAN A. (Consultant)
T.ÖZEN(Student), Doctorate, 2005 -
Lise matematik öğretmenlerinin, cebir öğrenimi ve öğretimi ile ilgili görüşleri
ARIKAN A. (Consultant)
Y.SARIER(Student), Postgraduate, 2003 -
Repertuar çizelge tekniği ve limit konusuna uygulanması
ARIKAN A. (Consultant)
S.AZTEKİN(Student), Postgraduate, 2003 -
Ortaöğretim matematik dersinde işbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımı hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri
-
Her altgrubu Bn veya her öz homomorfik görüntüsü No olan lokal nilpotent gruplar
ARIKAN A. (Consultant)
S.ERCAN(Student), Doctorate, 2002 -
Orta derceli okullarda öğrencilerin ispat yapabilme düzeyinin matematik eğitimi açısından önemi
ARIKAN A. (Consultant)
Ö.ÖZER(Student), Postgraduate, 2002 -
Sylow altgrupları Chernikov olan lokal sonlu gruplar
ARIKAN A. (Consultant)
Y.KIYMAZ(Student), Postgraduate, 2001 -
Minimal FC (veya CC)-olmayan gruplar
ARIKAN A. (Consultant)
S.ATLIHAN(Student), Doctorate, 2000 -
Lokal nilpotent maksimal altgrupları içeren lokal sonlu gruplar
ARIKAN A. (Consultant)
Y.DEDE(Student), Postgraduate, 1999 -
CC-grupları
ARIKAN A. (Consultant)
T.ÖZEN(Student), Postgraduate, 1998