Doç. Dr. HALİL İBRAHİM YILDIRIM


Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi

E-posta: halily@gazi.edu.tr
Diğer E-posta: halilyibrahim@gmail.com
İş Telefonu: +90 312 202 1604
Web: https://avesis.gazi.edu.tr/halily
Ofis: Hersek Binası 211-B Nolu Oda
Posta Adresi: Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Hersek Binası 211-B Nolu Oda Yenimahalle / Ankara

Metrikler

Yayın

127

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1896

H-İndeks (Scholar)

23

Atıf (TrDizin)

106

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

233

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

156

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Eğitim Bilgileri

2002 - 2009

2002 - 2009

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye

1999 - 2002

1999 - 2002

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Eleştirel düşünmeye dayalı fen eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr)

2002

2002

Yüksek Lisans

İlköğretim 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin elektrik konusunda sahip oldukları yanlış kavramların tespiti üzerine bir araştırma

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2011 - 2014

2011 - 2014

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2000 - 2011

2000 - 2011

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Ana Bilim Dalı Başkan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2020 - 2020

2020 - 2020

Uzaktan Eğitim Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2002 - 2011

2002 - 2011

Koordinatör

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

FEN EĞİTİMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI

TEZ ÇALIŞMASI

Uzmanlık Alan Dersi

TEZ HAZIRLIK DERSİ

SEMİNER

FEN EĞİTİMİNDE ÖLÇEK GELİŞTİRME

Lisans

Lisans

FİZİKTE ÖZEL KONULAR

SEÇMELİ I (FİZİK VE TEKNOLOJİ)

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

TEZ DÖNEMİ

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (51)
Scopus (3)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (13)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. İleri dönüşüm yaklaşımlarıyla geliştirilmiş üç boyutlu etkileşimli eğitsel oyunların fene yönelik motivasyona etkisi

Haras Ş. K., Yıldırım H. İ., Bertizlioğlu İ., Kaynak F. N., Koçak S.

2nd International ESEP Congress International Congress on Educational Sciences and Effective Practices, Nevşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, ss.112, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Fen öğretiminde eğitim koçluğunun 7. Sınıf öğrencilerinin fene yönelik motivasyonları üzerine etkisi

Uçaş H. D., YILDIRIM H. İ.

Ege 11th International Conference On Social Sciences., İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. A Research on the investigation of the 7th grade science course book in terms of 21st century skills.

DEMİRCİ M., YILDIRIM H. İ.

International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Teknoloji destekli fen öğretiminin fen dersine yönelik tutum üzerine etkisi

Çakır R., YILDIRIM H. İ.

11. Anadolu uluslararası sosyal bilimler kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Çevre eğitiminde STEM yaklaşımının ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve bilgi düzeyi üzerine etkisi

Çürük S., YILDIRIM H. İ.

3th International Congress On Social Sciences - Humanities And Education, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi

Yılmaz Z., YILDIRIM H. İ.

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Fen bilimleri öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik öz-yeterlik inançlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi.

Şahingöz Ş., YILDIRIM H. İ.

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Türkiye, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik motivasyonlarına etkisi

Kutlu İ., YILDIRIM H. İ.

International Congress of Pedagogical Research (ICOPR 2020), Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

9. The effect of technology-supported science teaching on sixth grade students’ motivation for science lesson

Şentürken N., YILDIRIM H. İ.

7. International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. A study on technological pedagogical content knowledge self-efficacy belief levels of science teachers: A sample of Sanliurfa

SAKİN A. N., YILDIRIM H. İ.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. The effects of out of school learning environment on attitude and ınterest toward science course of 7th grade students

SOYSAL E., YILDIRIM H. İ.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. The effect of science fairs on the attitudes and motivations of 8th grade students towards science lessons

ÇELİK A., YILDIRIM H. İ.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. The effect of argumentation based learning method on environmental attitude, behavior and success of secondary school 6th graders

EROĞLU E., YILDIRIM H. İ.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inançlarına etkisi

YILDIRIM H. İ.

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. The impact of environmental education supported by context-based learning method on environmental attitudes and behaviors of 7th grade secondary school students.

DAĞISTANLI F., YILDIRIM H. İ.

International Congress on Multidisciplinary Social Sciences (ICMUSS), Ankara, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

18. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation

YILDIRIM H. İ., KARATAŞ F.

1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin çevre konularındaki başarılarına etkisi

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. İnformal öğrenme ortamlarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi

YILDIRIM H. İ.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. İnformal Öğrenme Ortamlarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Astronomi konularında üç boyutlu görsel materyal kullanımının öğrencilerinin başarı düzeylerine etkisi

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

28. Astronomi derslerinde kullanılan teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının astronomiye yönelik tutumlarına etkisi

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

29. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

30. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi.

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

31. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerin öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumları üzerine etkisi

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

27th International Conference on Educational Sciencesi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

32. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik davranışlarına etkisi

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

4th International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz güven düzeylerine etkisi

YILDIRIM H. İ.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

36. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KARATAŞ F., YILDIRIM H. İ.

4th International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

37. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerine Etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

42. Bilişim Teknolojileri ve Uygulamaları ile İşlenen Fen Derslerinin Öğrencilerin Motivastonları Üzerine Etkisi

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. Teknolojik Uygulamalarıla Destekli Fen Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

46. Teknolojik uygulamalarla destekli fen ögretiminin ortaokul 7 sınıf ögrencilerinin fen dersine yöneliktutumlarına etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

48. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 sınıf ögrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerine etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

50. Teknolojik pedagojik alan bilgisi uygulama çalışmalarının öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları üzerine etkisi

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

51. Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

KANSIZ F., YILDIRIM H. İ.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

55. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 Sınıf öğrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerineEtkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

56. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi

YILDIRIM H. İ.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

57. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KANSIZ F., YILDIRIM H. İ.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

58. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

59. İlköğretim 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Görsel Materyal Kullanımının Başarıya Ve Tutuma Etkisinin Araştırılması

ŞENSOY Ö., YILDIRIM H. İ.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

61. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

62. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

YILDIRIM H. İ., ŞENSOY Ö., AKÇAY S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Teknoloji destekli argümantasyon tabanlı fen öğrenme yaklaşımı

YILDIRIM H. İ.

Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlar ve dijital dönüşüm, ORHAN AHMET TURAN, Editör, Özgür, Gaziantep, ss.21-50, 2025

2025

2025

2. Fen öğretiminde okul dışı öğrenme

YILDIRIM H. İ.

Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlar ve dijital dönüşüm, ORHAN AHMET TURAN, Editör, Özgür, Gaziantep, ss.81-122, 2025

2019

2019

3. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

YILDIRIM H. İ., KARATAŞ F.

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil TOKCAN Alper ALTUNÇEKİÇ, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.25-46, 2019

2019

2019

4. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation

YILDIRIM H. İ., KARATAŞ F.

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil Tokcan, Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov Country, ss.47-69, 2019

2018

2018

5. Erken çocukluk dönemi fen eğitiminde kavramlar, kavram yanılgıları ve kavram öğretimi

YILDIRIM H. İ.

Erken çocuklukta fen eğitimi, Ahmet Turan ORHAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-141, 2018

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Kasım 2022

Kasım 2022

TÜBİTAK Projesi

4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları, Gazi Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2022

Mayıs 2022

TÜBİTAK Projesi

4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye

Nisan 2021

Nisan 2021

TÜBİTAK Projesi

4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Gazi Üniversitesi, Türkiye

Mart 2021

Mart 2021

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1