Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2000 - 2004
2000 - 2004Doktora
University of Pittsburgh, Instruction And Learning, Amerika Birleşik Devletleri
1999 - 2000
1999 - 2000Yüksek Lisans
University of Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri
1993 - 1997
1993 - 1997Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, Süt Teknolojisi Bölümü, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Ankara Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, Süt Teknolojisi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Factors associated with computer and Internet Technology Implementation in Biology, chemistry and Physics Education in Turkish secondary schools
University of Pittsburgh
1997
1997Yüksek Lisans
Farklı yöntemlerle inek sütünden kımız üretimi üzerinde bir araştırma
Ankara Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, Süt Teknolojisi Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2021
2014 - 2021Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2008 - 2014
2008 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2004 - 2008
2004 - 2008Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1998 - 1998
1998 - 1998Yüksek Ziraat Mühendisi
Tarım Bakanlığı, Yüksek Ziraat Mühendisi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
bilgisayar destekli istatistik uygulamalrı
öğretimi geliştirme uygulamaları
Biyoetik eğitimi
Bilimsel araştırma ve yayın etiği
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
Lisans
Biyoloji Okuryazarlığı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
okul deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması
Alan eğitimindearaştrıma projesi
bilimtarihi
biyoetik
biyolojide kavram yanılgıları
embriyoloji laboratuvarı
ÖĞRETİM TEKN. VE MATERYAL GELİŞTİRME
biyolojide özel konular
erğiyimde ölçme ve değerlendirme
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
CANLILARIN SINIFLANDIRILMASI KONUSUNUN ÖĞRETİLMESİNDE ROL OYNAMA YÖNTEMİNİN BAŞARI, PROBLEM ÇÖZME VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Özer Keskin M. (Danışman)
D.ÜNÜR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi
Özer Keskin M. (Danışman)
Z.VAROL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmen, öğrenci ve veli gözünden Bilim ve Sanat Merkezleri (BİLSEM)
Özer Keskin M. (Danışman)
A.İLERİ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Yansıtıcı Yazmalarla Belirlenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
İ.MALAKCIOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimi Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Biyoetik Konulara Yer Verme Durumlarının İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
N.KOLAY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
İ.ASLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE TOPLUMBİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM ARACI OLARAK GAZETELERİN KULLANIMI
Özer Keskin M. (Danışman)
E.Aksakal(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Argümantasyon tabanlı biyoloji öğretiminin başarı, tutum ve eleştirel düşünme becerisi üzerine etkisi
Özer Keskin M. (Danışman)
Y.YÜKSEL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
S.KABLAN(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Argümantasyon tabanlı öğrenme ortamlarında öğrencilerin argüman kalitelerinin ve informal akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
G.URHAN(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen eğitimindeki etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
N.BALEMEN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Argümantasyon tabanlı biyoetik eğitiminde örnek bir uygulama: Genetiği değiştirilmiş organizma ve genetik tarama testi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
H.HALE(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Kavramsal değişim metinlerinin etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
F.ÖNER(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Biyolojik bilimlerin neden olduğu değer sorunlarının tartışılması sürecinde kullanılmak üzere bir değer envanterinin geliştirilmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
İ.KURT(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Matematiksel soyutlama ve genelleme süreçlerinde görselleştirme ve rolü
ARGÜN Z. (Eş Danışman), ÖZER KESKİN M. (Eş Danışman)
R.YILMAZ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Hücre konusunun öğrenilmesinde öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin kullanımı ve analoji üretme
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
N.DUYMAZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
FEN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME ATBÖ YAKLAŞIMININ KULLANIMI
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
Ç.CEYLAN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Çoklu zeka kuramına dayalı öğrenme etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi:Hücre bölünmeleri
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
N.ŞALAP(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. GAMIFICATION IN BIOLOGY EDUCATION: A SYSTEMATIC REVIEW ANALYSIS
Varol Selçuk Z., Özer Keskin M.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.55, ss.375-405, 2024 (TRDizin)
2023
20232. The Impact of Virtual Museum on Learning Achievement: A Meta-Synthesis Study
Mercan G., Varol Selçuk Z., Özer Keskin M.
Journal of Human and Social Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.520-544, 2023 (Hakemli Dergi)
2020
20203. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Etik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları.
Özer Keskin M., Aksakal E., Yücetürk C.
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.49-61, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Göğüs Cerrahisi Alanında Görev Yapan Doktorların COVID-19 Pandemisi Öncesi ve Pandemi Sürecinde Algılanan Stres Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Özer Keskin M., Yıldız Ö. Ö., İnan K., Aksakal E.
Ejons Internatıonal Journal On Mathematıcs, Engıneerıng- Natural Scıences,
, cilt.4, sa.15, ss.770-784, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20205. An investigation of environmental literacy levels and environmental pollution images of 7th year pup.
Özer Keskin M., Aksakal E.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET
, sa.4, ss.1343-1368, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Metaphoric Perceptions of Medical School Students about Ethical Concept
ÖZER KESKİN M., YILDIZ Ö. Ö., AKSAKAL E.
Ihlara Journal of Educational Research , cilt.4, sa.2, ss.300-313, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Newspapers in Bioethics Education: A Case Study
ÖZER KESKİN M., AKSAKAL E.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.5, ss.1333-1340, 2019 (Scopus)
2019
20198. TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETİK KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ÖZER KESKİN M., YILDIZ Ö. Ö., AKSAKAL E.
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.300-313, 2019 (TRDizin)
2018
20189. The effectiveness of Project-Based Learning on science education: A meta-analysis search
ÖZER KESKİN M., Balemen N.
International Online Journal of Education and Teaching , cilt.5, sa.4, ss.849-865, 2018 (TRDizin)
2017
201710. Effectiveness of conceptual change texts: A meta analysis.
ÖNER ARMAĞAN F., ÖZER KESKİN M., SALMAN AKIN B.
European Journal of Scıence And Mathematics Education , cilt.5, sa.4, ss.343-354, 2017 (Scopus)
2017
201711. A Paradigm Shift for Teachers' Professional Development Structure in Turkey: Moving from Instruction to Learning
GÜNEL M., ÖZER KESKİN M., Keskin-Samanci N.
EDUCATIONAL LEADERSHIP AND ADMINISTRATION: CONCEPTS, METHODOLOGIES, TOOLS, AND APPLICATIONS
, ss.282-302, 2017 (SSCI)
2014
201412. Development of 'Bioethical Values Inventory' for Pupils in Secondary Education within the Scope of Bioethical Education
Keskin-Samanci N., ÖZER KESKİN M., Arslan O.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, sa.2, ss.69-76, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201413. Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AYDIN S., ÖZER KESKİN M., YEL M.
Turkish Journal of Education , cilt.3, sa.1, ss.24-33, 2014 (ESCI, TRDizin)
2013
201314. Çevre Eğitimi Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZLÜ G., ÖZER KESKİN M., GÜL A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.2, ss.393-410, 2013 (TRDizin)
2012
201215. Pre-service teachers' attitudes towards some environmental problems
Keskin M., AKIN B., Armagan F. O., Samanci N. K.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.97-104, 2012 (SCI-Expanded)
2009
200916. What is the role of vizualisation in generalisation processes The case ofpre service secondary mathematics teachers
YILMAZ R., ARGÜN Z., ÖZER KESKİN M.
Humanity and Social Sciences Journal, , cilt.4, sa.2, ss.130-137, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Öğretmenlerin Biyoetik Eğitimi Uygulamalarının SWOT Analizi İle İncelenmesi
Özer Keskin M., Aksakal E., Keskin Samancı N.
5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (V. UBEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.39, (Özet Bildiri)
2024
20242. EXAMINATION OF TEACHERS’ BIOETHICS EDUCATION PRACTICES WITH SWOT ANALYSIS
Özer Keskin M., Aksakal E., Keskin Samancı N.
5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.471, (Özet Bildiri)
2023
20233. UNETHICAL SITUATIONS COME ACROSS GRADUATE STUDENTS IN THE PROCESS OF THEIR UNIVERSITY EDUCATION
Aksakal E., Özer Keskin M.
IV. Internatıonal Ethıcs Congress, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2023, ss.45-52, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi
Varol Selçuk Z., Özer Keskin M.
Xth International Eurasian Educational Research Congress., Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1736, (Özet Bildiri)
2023
20235. Sanal Müze ve Artırılmış Gerçeklik Müze Uygulamalarının Öğrenme Başarısı Üzerindeki Etkisi: Meta-Sentez Çalışması
Varol Selçuk Z., Mercan G., Özer Keskin M.
Xth International Eurasian Educational Research Congress. TED Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1739, (Özet Bildiri)
2022
20226. Öğretmen Yansıtıcı Düşünme Anketinin Türkçe Uyarlama Çalışması.
Özer Keskin M., Malakcıoğlu İ.
IV. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.17, (Özet Bildiri)
2021
20217. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Performanslarının Motivasyonel ve Öz-Düzenleme Öğrenme Bileşenleri Açısından İncelenmesi.
ASLAN İ., ÖZER KESKİN M.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 19 Mayıs 2021, ss.148, (Özet Bildiri)
2022
20228. Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimi Tasarlama ve Uygluma Sürecinde Etik Konulara Yer Verme Durumlarının İncelenmesi
Özer Keskin M., Kolay N.
2. Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2022, ss.92-93, (Özet Bildiri)
2021
20219. Öğretmenlik Meslek Etiği İlkeleri Ve Öğretmenlerin Öğretmenlik Meslek Etiği İlkeleri Hakkında Farkındalık Düzeyleri
Özer Keskin M., Aksakal E., Yer E.
2. Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2021, ss.98, (Özet Bildiri)
2021
202110. ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ HAYATLARINDA KARŞILAŞTIKLARI ETİK İKİLEM DURUMLARI ÜZERİNE ÖRNEK BİR ÇALIŞMA
Özer Keskin M., Aksakal E.
2.Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2021, ss.97, (Özet Bildiri)
2021
202111. Öğretmenlerin Mesleki Hayatlarında Karşılaştıkları Etik İkilem Durumları Üzerine Örnek Bir Çalışma
ÖZER KESKİN M., AKSAKAL E.
II. INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Türkiye, 05 Şubat 2021, ss.97, (Özet Bildiri)
2020
202012. Göğüs Cerrahisi Alanında Görev Yapan Doktorların COVID-19 Pandemisi Öncesi ve Pandemi Sürecinde Algılanan Stres Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Özer Keskin M., Yıldız Ö. Ö., İnan K., Aksakal E.
Uluslararası COVID 19 Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2020, ss.338-339, (Özet Bildiri)
2020
202013. Eğitiminde Toplumbilimsel Konuların Öğretiminde Eğitim Aracı Olarak Gazetelerin Kullanımı.
Aksakal E., Özer Keskin M.
1. Uluslararası Etik Kongresi, 2-3 Mayıs, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.30-31, (Özet Bildiri)
2020
202014. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Etik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Özer Keskin M., Aksakal E., Yücetürk C.
1. Uluslararası Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.33, (Özet Bildiri)
2020
202015. Öğretim Programlarında Etik Eğitimi.
Özer Keskin M., Yıldırım M.
1. Uluslararası Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.32, (Özet Bildiri)
2020
202016. Ortaöğretim Öğrencilerinin genetiği Değiştirilmiş organizmalarla ilgili Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Özer Keskin M., Aksakal E.
4.Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2020
202017. Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kablan S., Özer Keskin M.
4.Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.68-69, (Özet Bildiri)
2019
201918. İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin ve Çevre Kirliliği İmajlarının İncelenmesi
ÖZER KESKİN M., AKSAKAL E.
4.Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
201919. Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Argüman kalitelerinin ve İnformal akıl yürütme Becerilerinin İncelenmesi.
ÖZER KESKİN M., URHAN G.
Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201920. Ben bir BİLSEM öğrencisiyim.
İLERİ A., ÖZER KESKİN M.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ejer Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201921. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 9. Sınıf Derslerinde Kullanımı: Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri
ÖZER KESKİN M., Yüksel Y.
Avrasya 3. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201922. Tıp Fakültesi öğrencilerinin etik kavramına ilişkin metaforik algıları
ÖZER KESKİN M., YILDIZ Ö. Ö., AKSAKAL E.
3. Uluslararası Avrasya multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201823. Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretim Program Kazanımlarına Uygun Biyoetik Eğitimi Etkinliklerinin Geliştirilmesi
ÖZER KESKİN M., Yıldırım M.
Avrasya Zirvesi I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201824. Biyoetik Eğitiminde Gazeteler: Örnek Bir uygulama
ÖZER KESKİN M., AKSAKAL E.
II. Uluslararası IKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.4, (Özet Bildiri)
2018
201825. Sosyobilimsel konuların öğretilmesinde bir eğitim materyali olarak gazeteler
ÖZER KESKİN M., Koca F. N.
I.Uluslararası IKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201726. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Eğitimindeki Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
ÖZER KESKİN M., Balemen N.
. 1. Uluslararası Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi-Mahmud Kashgarı 1st International Congress on Pedagogical Sciences, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2011
201127. Argumentation Based Bioethics Education: Sample Implementation on Genetically Modified Organisms (GMOs) and Genetic Screening Tests
ÖZER KESKİN M., KESKİN SAMANCI N., YAMAN H.
12th Asian Bioethics Conference, Taipei, Taiwan, 14 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2010
201028. The reliability and validity study of the Turkish version of attitudes towards some environmental problems questionnaire.
ÖZER KESKİN M., SALMAN AKIN B., ÖNER ARMAĞAN F., KESKİN SAMANCI N.
12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2006
200629. Where are we standing on bioethics education?
KESKİN SAMANCI N., ÖZER KESKİN M.
Where are we standing on bioethics education?, 26 - 28 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Biyoloji ve Fen Bilimleri öğretmenlerinin öğretimi tasarlama ve uygulama sürecinde biyoetik konularına yer verme durumlarının incelenmesi
Özer Keskin M., Kolay N., Aksakal E.
Türkiyede Biyoloji Eğitimi sorunlar, çözüm önerileri ve iyi örnekler, semra mirici, Editör, ekonomik işbirliği teşkilatı eğitim enstitüsü yayınları, Ankara, ss.109-142, 2024
2023
20232. IV. Internatıonal Ethıcs Congress, Proceedıngs Book
Özer Keskin M. (Editör)
IKSAD Yayınevi, Ankara, 2023
2021
20213. III. Internatıonal Ethıcs Congress, Proceedıngs Book,
Özer Keskin M. (Editör)
IKSAD Yayınevi, Ankara, 2021
2017
20174. Questioning in Argumentation-Based Inquiry (ABI)
Mutlu Pehlivan N., ÖZER KESKİN M.
More Voices from theClassroomInternational Teachers’ Experience with Argument-Based Inquiry, Brian Hand, Lori Norton-Meier, Jeong-yoon Jang, Editör, Sense Publishers, Boston, ss.45-60, 2017
2016
20165. A Paradigm Shift for Teachers' Professional Development Structure in Turkey: Moving from Instruction to Learning
GÜNEL M., ÖZER KESKİN M., KESKİN SAMANCI N.
Innovative Professional Development Methods and Strategies for STEM Education, Dikilitaş, K., Editör, IGI-Global, Hershey, ss.52-72, 2016
2010
20106. Bioethics Education
Özer Keskin M., Keskin Samancı N.
How Do Children Learn Best, In Şahhüseyinoğlu,D. & Ilisko,D., Editör, Children’s Research Center Turkey Publications., Ankara, ss.86-97, 2010
2006
20067. İlköğretim Fen ve Teknoloji 6 Öğretmen Kılavuz Kitabı,
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2006
2006
20069. İlköğretim Fen ve Teknoloji 6 Öğrenci Çalışma Kitabı
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2006
2006
200610. İlköğretim Fen ve Teknoloji 4 Öğretmen Kılavuz Kitabı
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2006
2006
200612. İlköğretim Fen ve Teknoloji 4 Öğrenci Çalışma Kitabı
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2006
2005
200513. İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Öğretmen Kılavuz Kitab
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2005
2005
200514. İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Öğrenci Çalışma Kitabı
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2005
2005
200515. İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Ders Kitabı,
Özer Keskin M.
Doku Yayınları, Ankara, 2005
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE TOPLUMBİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM ARACI OLARAK GAZETELERİN KULLANIMI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ÖZER KESKİN M. (Yürütücü)
2010 - 2013
2010 - 2013Bilim ve Sanat Merkezleri: Mevcut Durumları, Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZER KESKİN M. (Yürütücü)
2010 - 2013
2010 - 2013Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Hizmetiçi Eğitim Programları Yoluyla İlköğretim Seviyesindeki Öğretmen Pedagojisi Üzerine Ve Öğrenci Akademik Başarı Beceri Ve Tutumlarına Olan Etkisinin Araştırılması
TÜBİTAK Projesi
ÖZER KESKİN M.
2010 - 2013
2010 - 2013Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Hizmetiçi Eğitim Programları Yoluyla İlköğretim Seviyesindeki Öğretmen Pedagojisi Üzerine ve Öğrenci Akademik Başarı Beceri ve tutumlarına Olan Etkisinin Araştırılması
TÜBİTAK Projesi , 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı
Özer Keskin M., KESKİN SAMANCI N.
2011 - 2012
2011 - 2012Biyolojik Bilimlerin Neden Olduğu Değer Sorunlarının Tartışılması Sürecinde Kullanılmak Üzere Bir Değer Envanterinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZER KESKİN M. (Yürütücü)
2009 - 2011
2009 - 2011Al-Rabani.ve Al-Mekhlafi (2009) Tarafından Geliştirilen “Çevre Anketinin Türkçeye Uyarlanması, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZER KESKİN M. (Yürütücü)
2008 - 2009
2008 - 2009Fen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: Kuklalar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZER KESKİN M. (Yürütücü)
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2024
Aralık 2024
5. ULUSLARARASI ETİK KONGRESİ
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Adana, Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023
4. INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Ekim 2022
Ekim 20224. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M., ATILBOZ N. G.
Ankara, Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022
4. ULUSLARARASI COVID-19 ÇALIŞMALARI KONFERANSI
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
İstanbul, Türkiye
Ekim 2021
Ekim 2021
3.ULUSLARARASI ETİK KONGRESİ
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021
V. ULUSLARARASI COVID-19 ÇALIŞMALARI KONFERANSI
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Şubat 2021
Şubat 20212. Uluslararası Etik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Aralık 2020
Aralık 2020III. International Conference on COVID-19 Studies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Ağustos 2020
Ağustos 2020II. International Conference on COVID-19 Studies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Paris, Fransa
Haziran 2020
Haziran 2020The International Conference on COVID-19 Studies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Mayıs 2020
Mayıs 20201. Uluslararası Etik Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özer Keskin M.
Ankara, Türkiye
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
06 Mart 2020 - 06 Mart 2020
06 Mart 2020 - 06 Mart 2020
Çoktan Seçmeli Soru Yazma Teknikleri ve Soru Analiz Semineri
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
29 Kasım 2019 - 29 Kasım 2019
29 Kasım 2019 - 29 Kasım 2019
Eğitim Öğretim Söyleşileri
Katılımcı
Şanlıurfa-Türkiye
29 Ocak 2018 - 02 Şubat 2018
29 Ocak 2018 - 02 Şubat 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Yeni yaklaşımlar ile Buluşuyor Projesi
Katılımcı
Kayseri-Türkiye
06 Mayıs 2015 - 08 Mayıs 2015
06 Mayıs 2015 - 08 Mayıs 2015
Improving Mobility Through Collaborative Exchange 1st International Seminar
İzleyici / Dinleyici
Cadiz-İspanya
07 Mayıs 2014 - 09 Mayıs 2014
07 Mayıs 2014 - 09 Mayıs 2014
Knowledge & Promotion, Network & Collaboration International Seminar,
İzleyici / Dinleyici
Zielona Gora-Polonya
01 Temmuz 2013 - 05 Temmuz 2013
01 Temmuz 2013 - 05 Temmuz 2013
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Bilim Danışmanlığı Semineri,
İzleyici / Dinleyici
Kayseri-Türkiye
18 Aralık 2010 - 19 Aralık 2010
18 Aralık 2010 - 19 Aralık 2010
Yapısal Eşitlik Modellemesi (YEM) ve Lisrel programının tanıtımı ve Uygulamaları Çalıştayı
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
03 Mayıs 2009 - 08 Mayıs 2009
03 Mayıs 2009 - 08 Mayıs 2009
Log on to Education: Improving Methodology and Teaching Techniques through ICT
İzleyici / Dinleyici
Cordoba-İspanya
08 Eylül 2008 - 12 Eylül 2008
08 Eylül 2008 - 12 Eylül 2008
Creating E-learning Courses Hands-on Tools & Practical Tips
İzleyici / Dinleyici
Zabbar-Malta
09 Haziran 2008 - 13 Haziran 2008
09 Haziran 2008 - 13 Haziran 2008
Öğretim Sürecini geliştirme Kursu
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
10 Temmuz 2001 - 12 Temmuz 2001
10 Temmuz 2001 - 12 Temmuz 2001
Food & Nutrition in Space. Space Camp 2001 for educators.
İzleyici / Dinleyici
Pennsylvania-Amerika Birleşik Devletleri
Burslar
1999 - 2004
1999 - 2004MEB Yurtdışı Yüksek Lisans/Doktora Öğrenim Bursu
Milli Eğitim Bakanlığı
1997 - 1998
1997 - 1998