Prof. Dr. ZİYA ARGÜN


Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Temel Bilimler (Sci), Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Temel Bilimler

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

E-posta: ziya@gazi.edu.tr
İş Telefonu: +90 031 220 2182 Dahili: 8
Web: https://avesis.gazi.edu.tr/
Ofis: Hersek Binası 2 Kat
Posta Adresi: Gazi Eğitimi Fakültesi Hersek Binası, 2 Kat, Teknikokullar Yenimahalle, ANKARA

Metrikler

Yayın

131

Yayın (WoS)

27

Yayın (Scopus)

28

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

48

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

85

Proje

7

Tez Danışmanlığı

52

Açık Erişim

36
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1989 - 1992

1989 - 1992

Doktora

University of Wales, Faculty of Science, Department of Mathematics, Birleşik Krallık

1985 - 1987

1985 - 1987

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

1976 - 1980

1976 - 1980

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik, Türkiye

Yaptığı Tezler

1992

1992

Doktora

Multipliers, Quasi Multipliers, and Arens semi-regular Banach Algebras

Gazi Üniversitesi

1987

1987

Yüksek Lisans

E^n’ de Lebesgue ölçüsü ve integrali

Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Temel Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

1985 - Devam Ediyor

1985 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2004 - 2019

2004 - 2019

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2007 - 2010

2007 - 2010

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2007 - 2010

2007 - 2010

Bölüm Başkanı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

2007 - 2010

2007 - 2010

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

1997 - 1997

1997 - 1997

Ziyaret Ekibi Üyesi

YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ziyaret Ekibi Üyesi

1980 - 1985

1980 - 1985

Matematik Öğretmeni

Tokat İmam Hatip Lisesi, Matematik Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Sayıların İnşası

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

seminer

Lisans

Lisans

Nümerik Analiz

Kompleks Değişkenli Fonksiyonlar Teorisi

Çok Değişkenli Analiz

Alan Eğitimi Araştırma Projesi

Matematikte Temel Kavramlar

Yönetilen Tezler

2013

2013

Yüksek Lisans

Ortaokul matematik öğretmenlerinin kazanım okuryazarlığı

ARGÜN Z. (Danışman)

N.DİLŞAD(Öğrenci) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

Yüksek Lisans

Limit öğretimine alternatif bir yaklaşım

ARGÜN Z. (Danışman)

N.ALTUN(Öğrenci) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

Yüksek Lisans

Limit öğretiminde iki farklı eğitim durumunun karşılaştırılması

ARGÜN Z. (Danışman)

H.ÇOLAK(Öğrenci)

2000

2000

Yüksek Lisans

Bazı banach cebirlerinin duallerinin topolojik merkezleri

ARGÜN Z. (Danışman)

H.AKAY(Öğrenci)

1998

1998

Yüksek Lisans

Yaklaşılabilir operatörlerin cebiri üzerindeki çarpan operatörleri

ARGÜN Z. (Danışman)

D.SOYBAŞ(Öğrenci)

1996

1996

Yüksek Lisans

Grupoidler üzerine harmonik analiz

ARGÜN Z. (Danışman)

T.KARATAY(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (11)
Scopus (26)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (23)

2001

2001

69. On the Banach algebras whose duals factor

ARGÜN Z.

GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE , cilt.14, sa.2, ss.569-574, 2001 (ESCI, Scopus, TRDizin)

1994

1994

74. On quasi Multipliers

Argün Z., Rowlands K.

Studia Mathematica , cilt.108, sa.3, ss.217-245, 1994 (SCI-Expanded, Scopus) Creative Commons License

1994

1994

75. Multipliers and Non-Associative H.Algeb-ras. Math.

ARGÜN Z., Rowlands K.

Math. Japonica , cilt.39, sa.2, ss.337-341, 1994 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Söyleme Katılımlarının İncelenmesi: Eşitsizlik Kavramı

AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi

YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.

X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde Mevcut Durum Analizi: İhtiyaçlar ve Sorunlar

AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Görme Engelli Bireyler Için Matematiksel Dil: Kabartma Yazının Rolü

AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. One High School Student’s Discursive Development on Reflection in Relation to Instruction From a Commognitive Perspective

EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.

The 1st International Commognitive Workshop, Haifa, İsrail, 13 - 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesine Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması

BİLGİÇ E. N., ARGÜN Z.

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı

YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. One Student’s Discursive Development on Rotation in Relation to Instruction from a Commognitive Perspective

EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.

Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.2, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu

YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.

ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI

ARGÜN Z.

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

13. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi

YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.

Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Öğrenme Güçlüğüne Sahip Olan ve Olmayan İki Öğrenci ve Uzunluk Kavrayışları

GÜVEN N. D., ARGÜN Z.

 Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR

YAKICI TOPBAŞ E. S., GÜVEN N. D., ARGÜN Z.

III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL DİL KULLANIMI: UZUNLUK KAVRAMI BAĞLAMI

GÜVEN N. D., ARGÜN Z.

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkındaki Anlayışları ve Ürettikleri Materyaller

ARGÜN Z., BİLGİÇ E. N.

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

18. Examination of Teacher Competencies in Inclusive Math Class: What and how do teachers notice?

AKTAŞ F. N., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bazı Matematiksel Kavramlara Ait Somutlaştırılmış Bilişinin Jestler Aracılığıyla İncelenmesi

AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE), AFYON, Türkiye, 22 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

YAKICI TOPBAŞ E. S., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİPÖĞRENCİLERİN UZUNLUK NİTELİĞİNE İLİŞKİN KAVRAYIŞLARI

GÜVEN N. D., ARGÜN Z.

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability

GÜVEN N. D., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.

International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Knowledge for Diagnosing Student Thinking: How It Affects Diagnostic Competence?

KAPLAN H. A., ARGÜN Z.

13th International Congress on Mathematical Education, Almanya, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. What makes a proof, convincing proof?

AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Lise Matematik Öğretmenlerinin Dönüt Verme Süreçleri ve Dönüt Algıları

ÇEVİKBAŞ M., ARGÜN Z.

XVII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. Is This Mathematical Proof Convincing or Not

AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

30. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience

YAZGAN SAĞ G., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. Matematik öğretimi

ARGÜN Z.

TRT Okul, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

32. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Teşhis Yeterlikleri Bağlamında Öğrenci Düşünmesine Olan İlgileri

KAPLAN H. A., ARGÜN Z.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

35. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

36. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

37. Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

38. Talking about mathematics: quadratic equations

Emre E., ARGÜN Z.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5306-5310, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

39. The effect of eleventh grade students geometric reasoning process on their representations

ULUSOY F., ARGÜN Z.

. Proceedings of PME, 11 - 15 Temmuz 2011, ss.259, (Özet Bildiri)

2011

2011

40. THE EFFECTS OF ELEVENTH GRADE STUDENTS' GEOMETRIC REASONING PROCESSES ON THEIR REPRESENTATIONS

Bayik F., ARGÜN Z.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.259, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

41. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları

EMRE AKDOĞAN E., YAZGAN SAĞ G., GÜLKILIK H., ARGÜN Z.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

42. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case

EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z., YAZGAN SAĞ G.

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

43. Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case

Yazgan G., ARGÜN Z., Emre E.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2009

2009

44. Evaluation of pre-service mathematics teachers' in aspect of teacher profeciency

Kayhan H. C., ARGÜN Z.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2632-2636, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

45. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

46. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları

KAPLAN H. A., ARGÜN Z.

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

47. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.

2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

2003

2003

48. Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları

DEDE Y., ARGÜN Z.

XII.Eğitim Bilimleri Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt IV, 2265- 2278, Belek, Antalya., Türkiye, 14 - 16 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

49. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Değişken Kavramının Öğrenimindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları

DEDE Y., ARGÜN Z., YALIN H. İ.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt II, 962- 968, ODTÜ Kongre ve Kültür Merkezi, Ankara., Türkiye, 13 - 15 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Dönüşümler ve Geometriler

UĞURLU H. H., ARGÜN Z.

Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 2022

2019

2019

2. Dönüşüm Geometrisi

YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.

Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019

2015

2015

3. Tek Değişkenli Analiz

ARGÜN Z., UYAR A.

Gazi Kitapevi, 2015

2012

2012

5. Çok Değişkenli Analiz

ARGÜN Z.

Palme Yayıncılık, Ankara, 2012

2001

2001

6. Temel Matematik 1

ARGÜN Z.

Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2001

Desteklenen Projeler

2013 - 2015

2013 - 2015

Ilkögretim matematik ögretmenlerinin teshis yeterlikleri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ARGÜN Z. (Yürütücü)

2012 - 2015

2012 - 2015

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Düşünmelerine Dair Teşhis Yeterliklerinin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

ARGÜN Z. (Yürütücü)

2012 - 2015

2012 - 2015

Lise Öğrencilerinin Geometrik Dönüşümlerle ilgili Matematiksel Söylemlerinin Gelişiminin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

ARGÜN Z. (Yürütücü)

2010 - 2012

2010 - 2012

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Öz Düzenleme Davranışları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z. (Yürütücü)

2008 - 2010

2008 - 2010

Kesir Çeşitlerinin Birbirine Dönüştürülmesindeki Zihinsel Süreçlerin Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ARGÜN Z. (Yürütücü)

2006 - 2008

2006 - 2008

G Ü Gazi Eğitim Fakültesindeki aday matematik öğretmenlerinin bilişötesi metacognitive davranışlarının tespitiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Argün Z. (Yürütücü)

2004 - 2006

2004 - 2006

G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesindeki aday matematik öğretmenlerinin  bişiötesi (metacognitive) davranışlarının tespitiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ARGÜN Z. (Yürütücü)