Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1989 - 1992
1989 - 1992Doktora
University of Wales, Faculty of Science, Department of Mathematics, Birleşik Krallık
1985 - 1987
1985 - 1987Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
1976 - 1980
1976 - 1980Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik, Türkiye
Yaptığı Tezler
1992
1992Doktora
Multipliers, Quasi Multipliers, and Arens semi-regular Banach Algebras
Gazi Üniversitesi
1987
1987Yüksek Lisans
E^n’ de Lebesgue ölçüsü ve integrali
Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Temel Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
1985 - Devam Ediyor
1985 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2004 - 2019
2004 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2007 - 2010
2007 - 2010Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
1997 - 1997
1997 - 1997Ziyaret Ekibi Üyesi
YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ziyaret Ekibi Üyesi
1980 - 1985
1980 - 1985Matematik Öğretmeni
Tokat İmam Hatip Lisesi, Matematik Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyim Fırsatları aracılığıyla farkındalıklarının incelenmesi: Polinom Kavramı Bağlamı
Argün Z. (Danışman)
E.SELCEN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretmeni adaylarının matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders planlarına yansıması
Argün Z.
H.ASENA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının Matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders tasarlama becerilerine yansımaları
Argün Z. (Danışman)
H.Asena(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Matematik öğrenme güçlüğüne sahip ortaokul öğrencilerinin kesir kavramına yönelik oluşturulan varsayımsal öğrenme yol haritaları aracılığıyla öğretmen adaylarının farkındalıklarının belirlenmesi
Argün Z. (Danışman)
C.BAKIRCI(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Üstün yetenekli ortaokul öğrencilerinin geometri problemleri yoluyla akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
B.KANBUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaöğretim matematik dersi öğretim programlarının geliştirilme/revize süreçlerinin incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
Ç.HATEM(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Özel öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin bulunduğu kaynaştırma sınıflarında ortaokul matematik öğretmenlerinin sınıf içi uygulamalarının incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
D.KASAP(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Görme Engelli Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi: Öğrenme Yol Haritaları
Argün Z. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Teknoloji destekli öğrenme ortamlarında 11. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
B.YAĞDIRAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Ters-yüz sınıf modeli uygulamalarına dayalı bir matematik sınıfındaki öğrenci katılım sürecinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
M.ÇEVİKBAŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin bazı matematiksel kavramlara ait somutlaştırılmış bilişlerinin jestler açısından incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
T.AKÇAKOCA(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin uzunluk kavramına ilişkin öğrenme yol haritaları: Öğretim deneyi
Argün Z. (Danışman)
D.GÜVEN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkındaki Anlayışları ve Ürettikleri Materyallerin İncelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
E.Nur(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı ile desteklenmiş ortamda problem kurma durumlarının ve görüşlerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
B.KANBUR(Öğrenci)
2015
2015Doktora
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğrenci düşünmelerine dair teşhis yeterliklerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AYDAN(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Lise öğrencilerinin geometrik dönüşümlerle ilgili matematiksel söylemlerinin gelişiminin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
E.EMRE(Öğrenci)
2015
2015Doktora
RTI modelinin özel eğitime gereksinimi olan 5. sınıf öğrencilerinin matematik öğrenmeleri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.ÖLMEZ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Matematiğe ilişkin değerler ve sınıftaki uygulamalara yansımaları
ARGÜN Z. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin yanlışa verdikleri dönütlerin öğrenci özgüvenleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
M.ÇEVİKBAŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin öğrenci yanlışlarına verdiği dönütlerin incelemesi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.ÇUBUK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kazanım okuryazarlığı
ARGÜN Z. (Danışman)
N.DİLŞAD(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik derslerinde yaptıkları yanlışların incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.CAN(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Üstün yetenekli ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel problem çözme durumlarındaki öz düzenleme davranışları
ARGÜN Z. (Danışman)
G.YAZGAN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
(MEB) 9. sınıf matematik ders kitabının öğrenci gelişimini değerlendirmesi açısından incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
İ.ÖZGENÇ(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Matematiksel soyutlama ve genelleme süreçlerinde görselleştirme ve rolü
ARGÜN Z. (Eş Danışman), ÖZER KESKİN M. (Eş Danışman)
R.YILMAZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ÖZEL DERSHANELERE DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN DERSHANELERDE ALDIKLARI MATEMATİK VE GEOMETRİ EĞİTİMİNE İLİŞKİN BEKLENTİLERİ VE GÖRÜŞLERİ
ARGÜN Z. (Danışman)
K.Yasir(Öğrenci)
2010
2010Doktora
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEK VE İKİ DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARIN LİMİTİ VE SÜREKLİLİĞİ İLE İİGİLİ KAVRAM BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
ARGÜN Z. (Danışman)
A.Çağrı(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Özel dershanelere devam eden öğrencilerin dershanelerde aldıkları matematik ve geometri eğitimine ilişkin beklentileri ve görüşleri
ARGÜN Z. (Danışman)
K.YASİR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
11. sınıf öğrencilerinin geometrik problemlerle ilgili oluşturdukları dış temsillerle iç temsiller arasındaki etkileşimler
ARGÜN Z. (Danışman)
F.BAYIK(Öğrenci)
2010
2010Doktora
İlköğretim öğrencilerinin kesir çeşitlerini birbirine dönüştürme süreçlerindeki zihinsel modellerinin belirlenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.CAHİT(Öğrenci)
2010
2010Doktora
MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TASARLADIKLARI VE UYGULADIKLARI MODELLEMELERE AİT SÜREÇLERİN İNCELENMESİ
ARGÜN Z. (Danışman)
H.ŞANDIR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Limit öğretimine alternatif bir yaklaşım
ARGÜN Z. (Danışman)
N.ALTUN(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Matematik öğretmen adaylarının üstbilişsel davranışlarının gelişimine yönelik tasarlanan eğitim durumlarının etkililiği
ARGÜN Z. (Danışman)
H.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin "basamak" ve "basamak değeri" kavramları ile ilgili zihinsel yapılarının incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AYDAN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
2004, 2005 ve 2006 yıllarına ait oks matematik soru takımlarının matematiksel yeterlikler açısından analizi
ARGÜN Z. (Danışman)
F.YAŞAR(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Farklı içerik bilgisi seviyelerindeki lise matematik öğretmen adaylarının ders planlarında gözlenen pedagojik içerik bilgilerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
G.YÜKSEL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin uygun problem çözme stratejisi kullanabilme becerileri
ARGÜN Z. (Danışman)
E.EMRE(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim matematik dersi öğretim programı 3?5.sınıf sayılar öğrenme alanı kazanımlarının NCTM-Singapur standart ve kazanımlarına göre değerlendirilmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
G.ARIK(Öğrenci)
2007
2007Doktora
İşbirlikli öğrenmenin matematikteki akademik başarıya, kalıcılığa, matematik özyeterlilik algısına ve matematiğe karşı tutuma etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
A.URAL(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Ck¢ modeline göre 10.sınıf öğrencilerinin geometrik yer kavramına ilişkin kavramaları üzerine nitel bir araştırma
ARGÜN Z. (Danışman)
G.YAZGAN(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Problem kurma yaklaşımı ile yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarısı, problem çözme becerisi ve yaratıcılığı üzerindeki etkisinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AKAY(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Materyal kullanımının altıncı sınıf öğrencilerinin geometri kavramları bağlamında matematiksel okuryazarlığına etkisi üzerine deneysel bir çalışma
ARGÜN Z. (Danışman)
S.KURTOĞLU(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Genel lise matematik derslerindeki öğrenme ve öğretme süreçlerinin belirlenmesi üzerine nitel bir çalışma
ARGÜN Z. (Danışman)
Z.ÇİÇEK(Öğrenci)
2005
2005Doktora
Genel Banach uzaylarının ve kompakt operatörler uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Danışman)
D.SOYBAŞ(Öğrenci)
2004
2004Doktora
Vektör değerli sürekli fonksiyonlar uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Danışman)
M.BAKİ(Öğrenci)
2003
2003Doktora
ARCS motivasyon modeli ve öğe gösterim teorisine (Component display theory) dayalı yaklaşımın öğrencilerin değişken kavramını öğrenme düzeylerine ve motivasyonlarına etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.DEDE(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Tanısal öğretim yönteminin 9.sınıf öğrencilerinin mutlak değer konusundaki başarılarına etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.ŞANDIR(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Limit öğretiminde iki farklı eğitim durumunun karşılaştırılması
ARGÜN Z. (Danışman)
H.ÇOLAK(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
Bazı banach cebirlerinin duallerinin topolojik merkezleri
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AKAY(Öğrenci)
1998
1998Yüksek Lisans
Yaklaşılabilir operatörlerin cebiri üzerindeki çarpan operatörleri
ARGÜN Z. (Danışman)
D.SOYBAŞ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Students with Visual Impairments’ Comprehension of Visual and Algebraic Representations, Relations and Correspondence
Aktas F. N., ARGÜN Z.
Education Sciences
, cilt.15, sa.8, 2025 (ESCI, Scopus)
2025
20252. Routinization in the context of equation and inequality concepts: A case study
AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.58, sa.2, ss.491-548, 2025 (TRDizin)
2024
20243. Rituals and explorations in students’ mathematical discourses: The case of polynomial inequalities
Akçakoca T., Sağ G., ARGÜN Z.
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.1, ss.178-197, 2024 (Scopus)
2024
20244. Self-control and self-monitoring behaviour of gifted learners in the mathematical problem-solving process: A case study
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
South African Journal of Education
, cilt.44, sa.1, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20235. An alternative path of embodying geometrical concepts: Student gestures
AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Pedagogical Research , cilt.8, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
KASAP ERDAL D., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION , cilt.24, sa.1, ss.1-17, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
20227. Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilerin Kesir Kavramına İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi
BAKIRCI SAYMAZ C., ARGÜN Z.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Geometri Öğrenme Alanında Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi
KANBUR TEKEREK B., ARGÜN Z.
Gazi Eğitim Bilimleri , cilt.8, sa.2, ss.306-332, 2022 (TRDizin)
2022
20229. Conceptions of Zero Among Students with and without Learning Disabilities
GÜVEN AKDENİZ D., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Zero in arithmetic operations: A comparison of students with and without learning disabilities
Akdeniz D. G., Topbaş E. S. Y., ARGÜN Z.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.6, sa.3, ss.27-52, 2022 (Scopus)
2022
202211. Zero in Arithmetic Operations: A Comparison of Students with Learning Disabilities vs. Non-learning Disabilities
GÜVEN AKDENİZ D., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
Journal of Pedagogical Research , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Mathematical language of students with learning disabilities in the context of length
Güven D., ARGÜN Z.
Athens Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.79-102, 2022 (Scopus)
2022
202213. Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
Kasap D., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , ss.1-35, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Learning trajectory of a student with learning disabilities for the concept of length: A teaching experiment
Güven Akdeniz D., ARGÜN Z.
Journal of Mathematical Behavior
, cilt.64, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202115. The Needs and Problems of Individuals with Visual Impairment in Mathematics Education: The Context of Algebraic Concepts
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.22, sa.3, ss.699-723, 2021 (ESCI, TRDizin)
2020
202016. Görme Engelli Öğrencilerin Sayı ve Şekil Örüntülerini Genelleme Süreçleri
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.947-981, 2020 (TRDizin)
2020
202017. Numerical and Figural Patterns Generization Processes of Visually Impaired Students
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.947-981, 2020 (TRDizin)
2020
202018. Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel DilKullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.128-156, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202019. Self-reflections of gifted students in the context of mathematical problem solving
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES) , cilt.8, sa.2, ss.14-27, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201920. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışlarına Dair Bir Durum Çalışması
GÜVEN AKDENİZ D., ARGÜN Z.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.806-836, 2019 (TRDizin)
2019
201921. Investigation of pre-service elementary mathematics teachers' problem posing situations in dynamic geometry environment
KANBUR TEKEREK B., ARGÜN Z.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.9, sa.1, ss.125-147, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
201922. Secondary School Students' Representations for Solving Geometric Word Problems in Different Clinical Interviews
ULUSOY F., ARGÜN Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.7, sa.1, ss.73-92, 2019 (ESCI, Scopus)
2018
201823. Learning Outcome Literacy: The Case of Five Elementary Mathematics Teachers
Akdeniz D. G., ARGÜN Z.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.43, sa.11, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
201824. Examining middle school mathematics teacher candidates’ algebraic habits of mind in the context of problem solving.
ARGÜN Z., BİLGİÇ E. N.
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, cilt.2, sa.4, ss.64-80, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Role of Visualization in Mathematical Abstraction: The Case of Congruence Concept
YILMAZ R., ARGÜN Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.6, sa.1, ss.41-57, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
201826. Width, length, and height conceptions of students with learning disabilities
Guven N. D., ARGÜN Z.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.28, sa.1, ss.77-98, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
201827. The Development of Two High School Students' Discourses on Geometric Translation in Relation to the Teacher's Discourse in the Classroom
Emre-Akdogan E., Guçler B., Argün Z.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.14, ss.1605-1619, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
201828. One student's discursive development on rotation in relation to instruction from a commognitive perspective.
EMRE AKDOĞAN E., Güçler B., ARGÜN Z.
Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , cilt.2, ss.403-410, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201829. Examination of Mathematical Values in Classroom Practices: A Case Study of Secondary Mathematics Teachers
Aktas F. N., ARGÜN Z.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.43, sa.193, ss.121-141, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
201730. Teachers' Diagnostic Competences and Levels Pertaining to Students' Mathematical Thinking: The Case of Three Math Teachers in Turkey
KAPLAN H. A., ARGÜN Z.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.17, sa.6, ss.2143-2174, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201731. An Innovative Learning Model in Digital Age: Flipped Classroom
ÇEVİKBAŞ M., ARGÜN Z.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.11, ss.189-200, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201732. Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
ÇEVİKBAŞ M., ARGÜN Z.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.2, ss.551-581, 2017 (TRDizin)
2017
201733. Effectiveness of RTI Model on Math Learning of 5th Grade Students with Special Educational Needs
Olmez Y., ARGÜN Z.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.42, sa.190, ss.89-106, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
201634. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (TRDizin)
2016
201635. Öğrencilerin Geometrik Yer Kavrayışlarının Analizi
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.186-209, 2016 (TRDizin)
2016
201636. Prospective secondary mathematics teachers reflections on teaching after their first teaching experience
YAZGAN SAĞ G., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
Acta Didactica Napocensia , cilt.9, sa.3, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. Instructional Design-Based Research on Problem Solving
EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
Acta Didactica Napocensia , cilt.9, sa.4, ss.15-24, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201638. Matematik Öğretmenlerinin Yanlış Cevaplara Verdikleri Dönütlerin Öğrenci Özsaygıları Üzerindeki Rolü
ÇEVİKBAŞ M., ARGÜN Z.
Matematik Öğretmenlerinin Yanlış Cevaplara Verdikleri Dönütlerin Öğrenci Özsaygıları Üzerindeki Rolü , cilt.36, sa.3, ss.524-555, 2016 (TRDizin)
2016
201639. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının konik kavramı bağlamında konu alan bilgilerinin pedagojik alan bilgileri üzerine yansımaları
YAKICI TOPBAŞ E. S., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Route Education and Social Science Journal , cilt.3, sa.3, ss.120-143, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201640. Analyzing Students Conceptions of Geometric Locus
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Derrgisi , cilt.10, sa.1, ss.186-209, 2016 (TRDizin)
2016
201641. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme Durumlarındaki Motivasyonel Öngörüleri
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.3, ss.811-828, 2016 (TRDizin)
2016
201642. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (TRDizin)
2016
201643. REFLECTIONS OF PROSPECTIVE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS SUBJECT MATTER KNOWLEDGE ON PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE THE CONTEXT OF CONICS
YAKICI TOPBAŞ E. S., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.3, sa.3, ss.120-143, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201544. The relations between concept knowledge related to the limits concepts in one and two variables functions of mathematics teachers candidates
BİBER A. Ç., ARGÜN Z.
Bartin University Journal of Faculty of Education, , cilt.4, sa.2, ss.501-515, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201345. Matematiksel Genelleme Sürecinde Görselleştirme ve Önemi
YILMAZ R., ARGÜN Z.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.28, sa.2, ss.564-576, 2013 (TRDizin)
2013
201346. Visualization in the Mathematical Generalization Process and its Importance
YILMAZ R., ARGÜN Z.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.564-576, 2013 (SSCI, TRDizin)
2012
201247. Matematik öğretmenadaylarında iki değişkenli fonksiyonların limiti kavramının yapılandırılmasının incelenmesi
BİBER A. Ç., ARGÜN Z.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.56-66, 2012 (TRDizin)
2011
201148. İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki
Kayhan H. C., ARGÜN Z.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.31, sa.2, ss.479-496, 2011 (TRDizin)
2010
201049. A case study Assessment of preservice secondary mathematics teachers metacognitive behaviour in the problem solving process
DEMİRCİOĞLU H., ARGÜN Z., BULUT S.
ZDM-MATHEMATICS EDUCATION , cilt.42, ss.493-502, 2010 (Scopus)
2010
201050. Lise Matematik Öğretmenlerin Yetiştirilmesinde Mevcut Yargılar, Yeni Fikirler
ARGÜN Z.
TÜBAV Bilim Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.88-94, 2010 (TRDizin)
2010
201051. İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi
URAL A., ARGÜN Z.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.489-516, 2010 (TRDizin)
2010
201052. A brief history of mathematics education in Turkey: K-12 mathematics curricula
ARIKAN A., BULUT S., ARGÜN Z.
ZDM , cilt.42, sa.5, ss.429-441, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201053. Farklı Öğretim Süreçlerindeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının yaratıcılıklarının cinsiyete ve mezun olunan lise türü göre karşılaştırılması.
Akay H., ARGÜN Z.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.1, ss.1-17, 2010 (TRDizin)
2009
200954. Teacher sceneries related to “angle concept”: Turkey case
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.1, ss.285-290, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200955. What is the role of vizualisation in generalisation processes The case ofpre service secondary mathematics teachers
YILMAZ R., ARGÜN Z., ÖZER KESKİN M.
Humanity and Social Sciences Journal, , cilt.4, sa.2, ss.130-137, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200856. Öğrenci takımları başarı bölümleri tekniği temelli eğitimin matematikteakademik başarı ve özyeterliğe etkisi.
URAL A., ARGÜN Z.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , cilt.35, ss.307-318, 2008 (Scopus, TRDizin)
2008
200857. 9 Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik işlemler Sıralama Denklem ve Eşitsizlik Çözümlerindeki Hataları
ŞANDIR H., UBUZ B., ARGÜN Z.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , cilt.32, ss.274-281, 2008 (Scopus, TRDizin)
2008
200858. THE EFFECT OF STUDENTS TEAMS-ACHIEVEMENT DIVISIONS METHOD BASED INSTRUCTION ON MATHEMATICS ACADEMIC ACHIEVEMENT AND SELF-EFFICACY
URAL A., Umay A., ARGÜN Z.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.307-318, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200759. 9(th) grade students' difficulties in arithmatic operations, ordering numbers, solving equations and inequalities
Sandir H., UBUZ B., ARGÜN Z.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.32, ss.274-281, 2007 (SSCI, TRDizin)
2006
200660. On the relationship between the weak Property and Arens regularity
SOYBAŞ D., ARGÜN Z.
Indian Journal of Mathematics , cilt.48, sa.2, ss.139-152, 2006 (Scopus)
2006
200661. Problem kurma deneyimleri ve matematik öğretiminde açık-uçlu soruların kullanımı.
Akay H., SOYBAŞ D., ARGÜN Z.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.129-146, 2006 (TRDizin)
2005
200562. Danyal Soybaş, Ziya ARGÜN (2005). Banach Uzaylarının Geometrik Özellikleri. Communications, Ankara University, Faculty of Sciences, 51/2(7-12).
SOYBAŞ D., ARGÜN Z.
COMMUNICATIONS FACULTY OF SCIENCES UNIVERSITY OF ANKARA-SERIES A1 MATHEMATICS AND STATISTICS , cilt.5, ss.7-12, 2005 (TRDizin)
2005
200563. Degismeli Banach cebirlerinin Gelfand spektrumlar uzerine
ARGÜN Z., Akay H.
Kastamonu Egitim Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.547-554, 2005 (TRDizin)
2004
200464. Matematiksel Düşüncenin Başlangıç Noktası Matematiksel Kavramlar
DEDE Y., ARGÜN Z.
Eğitim Yönetimi Dergisi , cilt.9, ss.338-355, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200465. Foto-mat projesi ve matematik öğretmen adaylarının bu proje hakkındaki görüşleri
ARIKAN A., ARGÜN Z., TAŞAR M. F., ÇAKMAK M.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , 2004 (TRDizin)
2003
200366. Cebir Öğrencilere Niçin Zor Gelmektedir
DEDE Y., ARGÜN Z.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fak. Dergisi , cilt.24, ss.180-185, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200367. Matematik Öğretimi nde Elektronik Tabloların Kullanımı
DEDE Y., ARGÜN Z.
Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.14, ss.113-131, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200368. Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları
DEDE Y., ARGÜN Z.
SDÜ. Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.6, ss.39-51, 2003 (Hakemli Dergi)
2001
200169. On the Banach algebras whose duals factor
ARGÜN Z.
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE , cilt.14, sa.2, ss.569-574, 2001 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2001
200170. Ingilterede uygulanmakta olan PGCE öğretmen yetiştirme kursuna katilanöğretmen adaylarinin değerlendirilmesi
ARGÜN Z.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.25-36, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200171. Continuous matrix transformatios on sequence spaces with respect to strong -topology
ARGÜN Z.
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE , cilt.13, sa.4, ss.1129-1136, 2001 (ESCI, Scopus, TRDizin)
1996
199672. Weak^* -Invariantly complementerd subspaces of L^{sonsuz}(1/w) and ideals of L^1(w) with a bounded approximate isentity
Argün Z., Tonyalı C.
Turkish Journal Of Mathematics
, cilt.20, ss.413-423, 1996 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
1994
199473. ON THE ARENS SEMI-REGULARITY OF WEIGHTED GROUP-ALGEBRAS
ARGUN Z., ROWLANDS K.
GLASGOW MATHEMATICAL JOURNAL
, cilt.36, ss.269-275, 1994 (SCI-Expanded, Scopus)
1994
199474. On quasi Multipliers
Argün Z., Rowlands K.
Studia Mathematica
, cilt.108, sa.3, ss.217-245, 1994 (SCI-Expanded, Scopus)
1994
199475. Multipliers and Non-Associative H.Algeb-ras. Math.
ARGÜN Z., Rowlands K.
Math. Japonica , cilt.39, sa.2, ss.337-341, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Söyleme Katılımlarının İncelenmesi: Eşitsizlik Kavramı
AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Matematik Öğretmen Adaylarının Polinom Kavramı Bağlamında Matematiksel İlişkilendirmeye Dair Farkındalıklarının İncelenmesi
YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20233. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi
YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2020
20204. Matematik Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Konulmuş 6. Sınıf Kaynaştırma Öğrencilerinin Yer Aldığı Sınıf İçi Uygulamalarının İncelenmesi
Erdal D., Yazgan Sağ G., Argün Z.
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2019
20195. Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde Mevcut Durum Analizi: İhtiyaçlar ve Sorunlar
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Görme Engelli Bireyler Için Matematiksel Dil: Kabartma Yazının Rolü
AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. One High School Student’s Discursive Development on Reflection in Relation to Instruction From a Commognitive Perspective
EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
The 1st International Commognitive Workshop, Haifa, İsrail, 13 - 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesine Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
BİLGİÇ E. N., ARGÜN Z.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı
YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. One Student’s Discursive Development on Rotation in Relation to Instruction from a Commognitive Perspective
EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.2, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu
YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI
ARGÜN Z.
III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi
YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Öğrenme Güçlüğüne Sahip Olan ve Olmayan İki Öğrenci ve Uzunluk Kavrayışları
GÜVEN N. D., ARGÜN Z.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR
YAKICI TOPBAŞ E. S., GÜVEN N. D., ARGÜN Z.
III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL DİL KULLANIMI: UZUNLUK KAVRAMI BAĞLAMI
GÜVEN N. D., ARGÜN Z.
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkındaki Anlayışları ve Ürettikleri Materyaller
ARGÜN Z., BİLGİÇ E. N.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Examination of Teacher Competencies in Inclusive Math Class: What and how do teachers notice?
AKTAŞ F. N., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bazı Matematiksel Kavramlara Ait Somutlaştırılmış Bilişinin Jestler Aracılığıyla İncelenmesi
AKÇAKOCA T., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE), AFYON, Türkiye, 22 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201720. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers
YAKICI TOPBAŞ E. S., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİPÖĞRENCİLERİN UZUNLUK NİTELİĞİNE İLİŞKİN KAVRAYIŞLARI
GÜVEN N. D., ARGÜN Z.
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives
YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability
GÜVEN N. D., YAKICI TOPBAŞ E. S., ARGÜN Z.
International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201624. Knowledge for Diagnosing Student Thinking: How It Affects Diagnostic Competence?
KAPLAN H. A., ARGÜN Z.
13th International Congress on Mathematical Education, Almanya, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2017
201725. What makes a proof, convincing proof?
AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201626. Lise Matematik Öğretmenlerinin Dönüt Verme Süreçleri ve Dönüt Algıları
ÇEVİKBAŞ M., ARGÜN Z.
XVII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. Reflections of Prospective Secondary Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge on Pedagogical Content Knowledge The context of Conics
YAKICI TOPBAŞ E. S., YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. Is This Mathematical Proof Convincing or Not
AKTAŞ F. N., YAZGAN SAĞ G., YAKICI TOPBAŞ E. S., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201529. Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience
YAZGAN SAĞ G., EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z.
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201531. Matematik öğretimi
ARGÜN Z.
TRT Okul, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201432. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201433. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Teşhis Yeterlikleri Bağlamında Öğrenci Düşünmesine Olan İlgileri
KAPLAN H. A., ARGÜN Z.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201434. Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2012
201235. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
2012
201236. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
2012
201237. Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201238. Talking about mathematics: quadratic equations
Emre E., ARGÜN Z.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5306-5310, (Tam Metin Bildiri)
2011
201139. The effect of eleventh grade students geometric reasoning process on their representations
ULUSOY F., ARGÜN Z.
. Proceedings of PME, 11 - 15 Temmuz 2011, ss.259, (Özet Bildiri)
2011
201140. THE EFFECTS OF ELEVENTH GRADE STUDENTS' GEOMETRIC REASONING PROCESSES ON THEIR REPRESENTATIONS
Bayik F., ARGÜN Z.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.259, (Tam Metin Bildiri)
2010
201041. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları
EMRE AKDOĞAN E., YAZGAN SAĞ G., GÜLKILIK H., ARGÜN Z.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200942. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case
EMRE AKDOĞAN E., ARGÜN Z., YAZGAN SAĞ G.
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200943. Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case
Yazgan G., ARGÜN Z., Emre E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri)
2009
200944. Evaluation of pre-service mathematics teachers' in aspect of teacher profeciency
Kayhan H. C., ARGÜN Z.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2632-2636, (Tam Metin Bildiri)
2008
200845. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200846. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları
KAPLAN H. A., ARGÜN Z.
8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2007
200747. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z.
2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
2003
200348. Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları
DEDE Y., ARGÜN Z.
XII.Eğitim Bilimleri Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt IV, 2265- 2278, Belek, Antalya., Türkiye, 14 - 16 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2002
200249. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Değişken Kavramının Öğrenimindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları
DEDE Y., ARGÜN Z., YALIN H. İ.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt II, 962- 968, ODTÜ Kongre ve Kültür Merkezi, Ankara., Türkiye, 13 - 15 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Dönüşümler ve Geometriler
UĞURLU H. H., ARGÜN Z.
Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 2022
2019
20192. Dönüşüm Geometrisi
YAKICI TOPBAŞ E. S., AKTAŞ F. N., ARGÜN Z.
Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019
2014
20144. Temel Matematik Kavramların Künyesi
ARIKAN A., HALICIOĞLU S., BULUT S., ARGÜN Z.
Gazi K,tapevi, Ankara, 2014
Desteklenen Projeler
2013 - 2015
2013 - 2015Ilkögretim matematik ögretmenlerinin teshis yeterlikleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ARGÜN Z. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Düşünmelerine Dair Teşhis Yeterliklerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ARGÜN Z. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015Lise Öğrencilerinin Geometrik Dönüşümlerle ilgili Matematiksel Söylemlerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ARGÜN Z. (Yürütücü)
2010 - 2012
2010 - 2012Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Öz Düzenleme Davranışları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YAZGAN SAĞ G., ARGÜN Z. (Yürütücü)
2008 - 2010
2008 - 2010Kesir Çeşitlerinin Birbirine Dönüştürülmesindeki Zihinsel Süreçlerin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ARGÜN Z. (Yürütücü)
2006 - 2008
2006 - 2008
G Ü Gazi Eğitim Fakültesindeki aday matematik öğretmenlerinin bilişötesi metacognitive davranışlarının tespiti
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Argün Z. (Yürütücü)
2004 - 2006
2004 - 2006