Akademik Unvanlar
-
2004 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - 2004 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1989 - 1998 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2001 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1980 - 1983 MEMUR
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yönetilen Tezler
-
Okul yöneticisi ve öğretmenlerin benimsedikleri felsefi yaklaşım ile okul iklimi ve öğrenci davranışlarını kontrol etme eğilimi arasındaki ilişki
ÇALIK T. (Danışman)
S.DAĞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Kolaylaştırıcı Okul Yapısı, Akademik İyimserlik Ve Okul Etkililiği Arasındaki İlşkinin İncelenmesi
Çalık T. (Danışman)
-
Kolaylaştırıcı okul yapısı, akademik iyimserlik ve okul etkililiği arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
N.TEPE(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Ortaöğretim öğretmenlerinde psikolojik güçlendirmenin yordayıcıları olarak yapısal güçlendirme, yöneticiye güven ve lider-üye etkileşimi
ÇALIK T. (Danışman)
Ş.DUMAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Ortaöğretim Öğretmenlerinde Psikolojik Güçlendirmenin Yordayıcıları Olarak Yapısal Güçlendirme Yöneticiye Güven ve Lider-Üye Etkileşimi.
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim kurumlarında yönetici ve öğretmen ilişkilerinin sosyal ağ analizi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlkokullarda görev yapan yöneticilerin öğretmenler arasındaki farklılıkları yönetme durumlarının incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
Türkiye'de eğitimde fırsat eşitliğinin değerlendirilmesi ve geliştirilmesine ilişkin politika önerileri
ÇALIK T. (Danışman)
-
Ortaokul öğretmenlerinin işle bütünleşme ile örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algıladıkları örgütsel destek ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okulu müdürlerinin öğretmenlere karşı kullandıkları sözel olmayan iletişim unsurlarının analizi
ÇALIK T. (Danışman)
-
Eğitim örgütlerinde kadın yöneticilerin kariyer engellerinin incelenmesi: Ankara ili örneği
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim kurumu öğretmenlerinin işle bütünleşme düzeylerinin bireysel ve örgütsel değişkenlerle ilişkisi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında örgütsel öğrenme engelleri
ÇALIK T. (Danışman)
-
Almanya' da ilkokullara devam eden Türk öğrencilerin başarılarını etkileyen faktörlerin nitel bir analizi
ÇALIK T. (Danışman)
-
Avrupa Üniversiteler Birliği Kurumsal Değerlendirme Programına katılan Ankara'daki üniversitelerin kurumsal değerlendirme raporlarının incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
Tarihi süreç içerisinde Irak eğitim sisteminin yönetsel açıdan incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık düzeyleri ve örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki
ÇALIK T. (Danışman)
-
Sokakta çalışan çocukların eğitim ihtiyaçları ve buna yönelik okul yönetimlerinin gerçekleştirdiği uygulamalar
ÇALIK T. (Danışman)
-
Taşımalı ilköğretim uygulamasının öğrencileri taşınan yerleşim birimlerindeki köy halkı ve velilerin görüşlerine göre incelenmesi(Ankara ili Haymana ilçesi örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
M.BOĞA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim okulu müdürlerinin öğretimsel liderlik rolleri ile etkili okul arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM OKULLARININ BÜROKRATİKLEŞME DÜZEYİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
ÇALIK T. (Danışman)
-
İlköğretim okullarının bürokratikleşme düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
E.TÜZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
TAŞIMALI İLKÖĞRETİM UYGULAMASININ ÖĞRENCİLERİ TAŞINAN YERLEŞİM BİRİMLERİNDEKİ KÖY HALKI VE VELİLERİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ (Ankara İli Haymana İlçesi Örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL GELİSİM YÖNETİM EKİBİ ÇALISMALARININ YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ÇALIK T. (Danışman)
-
Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre yönetsel etkililik açısından okul yöneticilerinin kendilerini geliştirme düzeyinin değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
H.KASAPOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2009 -
İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının öğretmen ve yönetici görüşlerine göre değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
E.DAĞLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE YÖNETSEL ETKİLİLİK AÇISINDAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KENDİLERİNİ GELİŞTİRME DÜZEYİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÇALIK T. (Danışman)
-
Okul müdürlerinin dönüşümcü ve işlemci liderlik stilleri ile öğretmenlerin kolektif yeterliği ve öz yeterliği arasındaki ilişkilerin incelenmesi
ÇALIK T. (Danışman)
-
Eğitimin siyasal işlevleri ve türkiye'deki sivil toplum örgütlerinin bu işlevlere ilişkin görüşlerinin analizi
ÇALIK T. (Danışman)
H.ŞİRİN(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim okulu yöneticilerinin bilgisayar teknolojisini kullanma yeterliklerinin değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
S.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim okulu yöneticilerinin yönetimde gücü kullanma stilleri ile örgüt kültürü arasındaki ilişki
ÇALIK T. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİNİ KULLANMA YETERLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÇALIK T. (Danışman)
-
Genel liselerde yaratıcı örgüt kültürü oluşturmada okul yöneticilerinin rollerinin değerlendirilmesi (Ankara İli Çankaya İlçesi Örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
A.YALAZAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ortaöğretim okul müdürlerinin çatışma yönetim stilleri ve bu çatışma yönetim stillerinin öğretmenlerin stres düzeylerine etkisi
ÇALIK T. (Danışman)
H.ACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim okullarının örgütsel sağlık düzeyi (Polatlı ilçesi örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
F.BANU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim okullarında yapılan teftişin okul başarısı ve gelişimi üzerine etkisi
ÇALIK T. (Danışman)
A.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Mesleki ve teknik ortaöğretim okullarından meslek yüksek okullarına sınavsız geçişin değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
H.ACIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Çevre faktörünün okul yönetiminin karar verme sürecine etkisi
ÇALIK T. (Danışman)
L.PARLAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
E-devlet geçiş sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı yönetim bilgi sistemleri ve uygulamada karşılaşılan sorunlar (Kırıkkale ili örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
M.BAYRAKCI(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Sınıf öğretmenleri arasındaki iletişimin okul işleyişi ve eğitim başarıları üzerindeki etkisi
ÇALIK T. (Danışman)
S.ÇALIKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim okullarının yönetiminde okul aile birliklerinin okul yönetimine katkısı
ÇALIK T. (Danışman)
F.ALBAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Stratejik yönetim açısından öğretmenlerin stratejik kararlara katılım düzeylerinin belirlenmesi (Ankara ili, müfredat laboratuar ilköğretim okulları örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
E.TUĞRUL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Milli Eğitim Bakanlığı'nda kariyer yönetimi
ÇALIK T. (Danışman)
F.EREŞ(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin okul yönetiminde katılma düzeyleri (Ankara ili Mamak ilçesi örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Örgüt yapısının örgütsel iletişime etkisi (Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Örgütü örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
T.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Anadolu lisesi öğretmenlerinin iş doyumunu etkileyen etmenler (Ankara ili örneği)
ÇALIK T. (Danışman)
N.TAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Okul müdürlerinin performans alanlarındaki yeterliliklerine ilişkin öğretmen değerlendirmesi
ÇALIK T. (Danışman)
L.OKUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İlköğretim okulu müdürlerinin yöneticilik-liderlik özelliklerinin değerlendirilmesi
ÇALIK T. (Danışman)
Ü.SELCEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Toplam kalite yönetiminin ilköğretime ve ilköğretimde teftiş sistemine uygulanabilirliği
ÇALIK T. (Danışman)
C.GÜLŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Liselerde, resim dersi öğretmenlerinin karşılaştığı problemler
ÇALIK T. (Danışman)
Y.BAYTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1990