Tez Türü
Tümü
Yüksek Lisans
Doktora
SDG
Tümü
SORUMLU ÜRETİM VE TÜKETİM
NİTELİKLİ EĞİTİM
SAĞLIKLI BİREYLER
CİNSİYET EŞİTLİĞİ
EŞİTSİZLİKLERİN AZALTILMASI
YOKSULLUĞA SON
İNSANA YAKIŞIR İŞ VE EKONOMİK BÜYÜME
AMAÇLAR İÇİN ORTAKLIKLAR
KARASAL YAŞAM
BARIŞ, ADALET VE GÜÇLÜ KURUMLAR
Araştırmacılar
Tümü
Prof. Dr. ALEV KURU
Prof. Dr. AYSEL ÇAĞLAN GÜNAL
Prof. Dr. BAHRİ ATA
Prof. Dr. BEKİR BULUÇ
Prof. Dr. BİLAL ATASOY
Prof. Dr. BİRSEN JELEN
Prof. Dr. CENGİZ ÇİNAR
Prof. Dr. DEMET HATİCE ÖZERBAŞ
Prof. Dr. DİLARA BAKAN KALAYCIOĞLU
Prof. Dr. EMEL KOÇ
Prof. Dr. ERCENK HAMARAT
Prof. Dr. EZGİ GÜVEN YILDIRIM
Prof. Dr. FATMA AÇIK
Prof. Dr. HACER ELİF DAĞLIOĞLU
Prof. Dr. HALİL İBRAHİM BÜLBÜL
Prof. Dr. HASAN ŞAHİN KIZILCIK
Prof. Dr. HÜSEYİN KÖKSAL
Prof. Dr. İHSAN SEYİT ERTEM
Prof. Dr. İLKAY ULUTAŞ
Prof. Dr. İSMAİL KARAKAYA
Prof. Dr. MEHMET AKPINAR
Prof. Dr. MEHMET ŞAHİNGÖZ
Prof. Dr. MEHMET CİHAT CAN
Prof. Dr. MEHMET HAKKI SUÇİN
Prof. Dr. MELEK ALPAR
Prof. Dr. MELEK ÇAKMAK
Prof. Dr. MELİHA YILMAZ
Prof. Dr. MİNE AKTAŞ
Prof. Dr. MUHAMMET KOÇAK
Prof. Dr. MUSTAFA KURT
Prof. Dr. NACİYE AKSOY
Prof. Dr. NECATİ CEMALOĞLU
Prof. Dr. NECATİ DEMİR
Prof. Dr. NEJLA YÜRÜK
Prof. Dr. NEŞE IŞIK TERTEMİZ
Prof. Dr. NURTEN ÖZÇELİK
Prof. Dr. PINAR BİLASA
Prof. Dr. SABRİ ÇELİK
Prof. Dr. SAİDE ÖZBEY
Prof. Dr. SELAMİ ERCAN
Prof. Dr. SEMRA SARAÇOĞLU
Prof. Dr. SÖNMEZ GİRGİN
Prof. Dr. TAHİR ATICI
Prof. Dr. YÜKSEL DEDE
Prof. Dr. ZİYA ARGÜN
Prof. Dr. ZÜHAL TOPCU
Doç. Dr. ASLIHAN SELCEN BİNGÖL
Doç. Dr. ESRA BENLİ ÖZDEMİR
Doç. Dr. GÜLŞAH SEVER
Doç. Dr. HALİME ŞENAY ŞEN
Doç. Dr. MÜZEYYEN NAZLI GÜNGÖR
Doç. Dr. ONUR ÖZCAN
Doç. Dr. ÖMER BİLGEHAN SONSEL
Doç. Dr. ÖZLEM FIRTINA
Doç. Dr. SAFİYE SARICI BULUT
Dr. Öğr. Üyesi ALİYE GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi HATİCE ŞINGIR
Dr. Öğr. Üyesi NURSEN ZEHRA BERÇİN
Dr. Öğr. Üyesi SEMA BİLİCİ
Dr. Öğr. Üyesi SERAP DEMİRİZ
Yıl
Tümü
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
1966
1965
1964
1963
1962
1961
1960
Filtrele
Kaynak:
avesis.gazi.edu.tr
0000000000000
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
Genel Müzik Eğitiminde Kullanılan Marşların Armonik Analizi, Orkestrasyonu ve Dijitalleştirme Aşamaları
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
.
Özcan O.
(Danışman)
Carl Phailipp Stamitz F Major Op. 29 Flüt Konçertosunun Teknik Analizi ve Çalışma Önerileri
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
.
Özcan O.
(Danışman)
Koro Temelli Müzik Eğitimi Yaklaşımının Müzik Öğretmeni Yeterlik Düzeyine Etkisi
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
Cumhuriyetten Günümüze Mesleki Müzik Eğitimi Veren Kurumlar
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
.
Özcan O.
(Danışman)
Viyola Eğitiminde Kişilik Tiplerinin Başarıya Etkisi
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
ÖĞRETMENLERİN EL ELE OKUL ÖNCESİ EĞİTİME 1-2-3 KİTAPLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ÇANKIRI İLİ ÖRNEĞİ)
Bingöl A. S.
(Danışman)
Osmanlı'dan Cumhuriyet'e Opera Tarihi ve Türk Opera Eserlerinin Çalışılmasına Yönelik Öneriler
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
00000000
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
Zygmunt Bauman ve Akışkan Dünya:Akışkan Dünyada İnsan ve İnsan İlişkileri
Koç E.
(Danışman)
Yenilikçi tematik öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin sürdürülebilir kalkınmaya yönelik tutumlarına ve 21.yüzyıl becerilerine etkisi
Güven Yıldırım E.
(Danışman)
An Investigation into the Assessment Conceptions of In-service English Language Instructors
Güngör M. N.
(Danışman)
TARİH SERMAYESİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Ata B.
(Danışman)
YÜKSEK RİSKLİ SINAVLARDA BAŞARIYLA İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN VERİ MADENCİLİĞİ YÖNTEMLERİYLE İNCELENMESİ
Bakan Kalaycioğlu D.
(Danışman)
Türk dili ve edebiyatı öğretim programları ile ders kitaplarının içerik analizi (1920-1938)
Kurt M.
(Danışman)
Özgün tasarlanan eğitsel oyunların fen bilgisi öğretmen adaylarının sıfır atık farkındalık düzeylerine etkisi ve öğretmen adaylarının uygulama sürecine yönelik görüşleri
Güven Yıldırım E.
(Danışman)
Sosyal bilgiler ders kitaplarının açık fikirlilik bağlamında incelenmesi
Hamarat E.
(Danışman)
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİMİNDE MİZAHIN YERİ
Kurt M.
(Danışman)
ALBERT CAMUS'NÜN YABANCI İSİMLİ ROMANINDAKİ KÜLTÜREL UNSURLARIN TÜRKÇE VE ARAPÇA ÇEVİRİLERİNİN EREK ODAKLI ÇEVİRİ KURAMI DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ
Genç A.
(Danışman)
Okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme becerilerinin dijital oyun bağımlılık eğilimleri ve dijital ebeveyn rehberlik stratejileri ile ilişkisinin incelenmesi
Demiriz S.
(Danışman)
Heinrich Heine'nin "Almansor" Adlı Trajedisinin Kültürlerarasılık Yönüyle Analizi
Fırtına Ö.
(Danışman)
Kavram Haritası ile Desteklenmiş Sunuş Yoluyla Öğretim Stratejisinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Başarısına Etkisi
Çakmak M.
(Danışman)
Mert Arık ve Şermin Yaşar'ın çocuk kitaplarının söz varlığı bağlamında karşılaştırmalı incelemesi
Ertem İ. S.
(Danışman)
Masal türünün öğretimi çerçevesinde Telafer Türkmen masalları
Kurt M.
(Danışman)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME GÜCÜ İLE FEN DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Benli Özdemir E.
(Danışman)
Sosyal bilgiler dersini öğretmen adaylarının ekolojik vatandaşlığı bağlamında değerlendirmek: Bir gömülü teori çalışması
Hamarat E.
(Danışman)
YAPAY ZEKA DESTEKLİ ARGÜMANTASYONA DAYALI ÖĞRETİMİN 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ARGÜMAN KALİTESİNE, FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI TUTUM VE KARAR VERME BECERİSİNE ETKİSİ
Yürük N.
(Danışman)
Gabriel Marcel Felsefesinde "Sır Olarak Beden" Problemi
Koç E.
(Danışman)
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ile Farklılaştırılmış Öğretime İlişkin Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Buluç B.
(Danışman)
Okul Yöneticilerinin Algı Yönetimi Yaklaşımları ve Okullarda Sosyal Sermaye İlişkisi
Çelik S.
(Danışman)
Instructors' Beliefs about ESP Assessment: A Case Study
Güngör M. N.
(Danışman)
Schopenhauer ve Nietzsche Felsefelerinde İnsan Problemi
Koç E.
(Danışman)
DERECELİ PUANLAMA TÜRÜNÜN RUTİN OLMAYAN MATEMATİK PROBLEMLERİNİN PUANLANMASINDA PUANLAYICI DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Karakaya İ.
(Danışman)
TARİH ÖĞRETİMİNDE ETNOGRAFYA MÜZELERİNİN ETKİLİ KULLANIMI: REHBERLİ YA DA REHBERSİZ GEZİLERİN ÖĞRENCİLERİN MÜZE ALGISINA VE BAŞARISINA ETKİSİ
Ata B.
(Danışman)
Mesleki Gelişim Yöntemi Olarak Uygulanan Mesleki Öğrenme Topluluklarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Çelik S.
(Danışman)
Erken Cumhuriyet Dönemi sanat eğitimi modelinin plastik sanatlara etkisi (1923-1950)
Bilici S.
(Danışman)
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BENLİK ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİNİN CİNSİYET EŞİT(SİZ)LİĞİ DAVRANIŞLARINA YÖNELİK ALGILARI
Aksoy N.
(Danışman)
Orta öğretim kurumlarında Fransızca öğretimi/öğreniminde kullanılan Nouveau Bien Sûr A1.1 adlı ders kitabı hakkında öğretmen görüşleri
Özçelik N.
(Danışman)
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematiksel yazma becerilerinin incelenmesi
Işık Tertemiz N.
(Danışman)
İçerik yönetim sistemlerinin öğrenme içerik yönetim sistemleri olarak kullanılması: WordPress örneği
Özerbaş D. H.
(Danışman)
Ortaokul 7.sınıf Matematik Dersi Çember ve Daire Alt Öğrenme Alanının Orff Yaklaşımı ile Öğretiminin Akademik Başarıya ve Öğrenci Tutumuna Etkisi
Aktaş M.
(Danışman)
Özel yetenekli öğrencilerin ve matematikte başarılı akranlarının problem çözümlerini dayandırdıkları kanıt şemaları: 4. ve 5. sınıf öğrencileri üzerinde bir durum çalışması
Işık Tertemiz N.
(Danışman)
Le numérique au service de la pédagogie différenciée en classe de FLE durant l'épidémie
Alpar M.
(Danışman)
Ortaöğretim 11. sınıf öğrencilerinin dolaşım sistemi konusunda artırılmış gerçeklik ve diseksiyon uygulamalarının akademik başarıları üzerine etkisi
Atıcı T.
(Danışman)
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyim Fırsatları aracılığıyla farkındalıklarının incelenmesi: Polinom Kavramı Bağlamı
Argün Z.
(Danışman)
Gerçekçi matematik eğitimine dayalı bilgisayar destekli öğretimin 8.sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme becerileri ve motivasyonlarına etkisi
Çinar C.
(Danışman)
SOMUT-YARI SOMUT (TEMSİLİ)- SOYUT YAKLAŞIMLI MATEMATİK PROGRAMININ ÇOCUKLARIN MATEMATİK BECERİLERİ İLE ÖĞRETMEN BİLGİ VE UYGULAMALARINA ETKİSİ
Ulutaş İ.
(Danışman)
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRENME SÜRECİNDE DİJİTAL TEKNOLOJİ KULLANIMLARI, MOTİVASYONLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Buluç B.
(Danışman)
Ortaöğretim biyoloji öğretim programında biyoteknoloji konularının değerlendirilmesi
Atıcı T.
(Danışman)
Matematik öğrenme güçlüğüne sahip ortaokul öğrencilerinin kesir kavramına yönelik oluşturulan varsayımsal öğrenme yol haritaları aracılığıyla öğretmen adaylarının farkındalıklarının belirlenmesi
Argün Z.
(Danışman)
Işık kirliliği konusunda Arduino uygulamalarına dayalı STEM etkinliklerinin Fen Bilimleri öğretmen adaylarının STEM eğitimi farkındalıklarına, teknolojiye ve çevreye yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
Girgin S.
(Danışman)
Okullarda Aile Katılımının Uygulanabilirliği
Çelik S.
(Danışman)
Üniversite Öğretim Elemanlarının Kişisel Siber Güvenlik Farkındalık Durumlarının Belirlenmesi: Yıldız Teknik Üniversitesi Örneği
Özerbaş D. H.
(Danışman)
Öğretmenlerin öz yeterlik inançları ile örgütsel muhalefet davranışları arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N.
(Danışman)
Ortaöğretim Fizik Dersi 2018 Yılı Öğretim Programına Uygun Olarak Hazırlanan 9. Sınıf Fizik Ders Kitabında Kullanılan Modellerin İncelenmesi
Kızılcık H. Ş.
(Danışman)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kullandıkları Yazın Türlerinin Problem Çözme Becerisine Etkisi
Aktaş M.
(Danışman)
Süreç temelli yazma etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma becerisi, yazmaya ilişkin tutumları ve yazma hatalarına etkisi
Ertem İ. S.
(Danışman)
OYUNLARLA ONDALIK KESİRLER ÖĞRENİMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİN BAŞARI, PROBLEM ÇÖZME VE ÜST BİLİŞSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Çinar C.
(Danışman)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİK ARAÇ-GEREÇ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMU VE TEKNOLOJİ ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Atasoy B.
(Danışman)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KODLAMA VE ROBOTİK ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Buluç B.
(Danışman)
Ergenlerin spor yapma durumlarına göre iyi oluş ile psikolojik esneklik düzeyleri arasındaki ilişki
Şıngır H.
(Danışman)
Trajik iyimserlik ve yaşamın anlamı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Şıngır H.
(Danışman)
Psikolojik danışmanların etkili psikolojik danışman nitelikleri, duygusal okuryazarlık düzeyleri ve algılanan ebeveynlik stilleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi.
Sarıcı Bulut S.
(Danışman)
Türkiye ve Ruanda ilkokul İngilizce öğretim programlarının karşılaştırmalı analizi
Bilasa P.
(Danışman)
Çevre kirliliği konusuna yönelik harmanlanmış öğrenme modeline uygun e-öğrenme modeli tasarımı
Atıcı T.
(Danışman)
İlköğretim 8. sınıf fen bilimleri dersindeki biyoteknolojiyle ilgili kavramların öğrenciler tarafından anlaşılabilirliği
Atıcı T.
(Danışman)
Lise düzeyinde devlet ve özel öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin merkezi sınav başarılarına yönelik algıları
Atıcı T.
(Danışman)
Martin Walser'in "Ein fliehendes Pferd" Ve "Mein Jenseits" Adlı Anlatılarındaki Toplum Ve Karşı Cins İle İlişkiler İçerisindeki Kişisel Kimlik
Fırtına Ö.
(Danışman)
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE TERİM SORUNU
Demir N.
(Danışman)
Hayat bilgisi dersinde rol model katılımlı etkinliklerin öğrencilerin başarısına, tutumlarına, öz düzenleme becerilerine ve rol model algısına etkisi
Köksal H.
(Danışman)
Eğitim kurumlarında karşılaşılan istenmeyen davranışların incelenmesi
Cemaloğlu N.
(Danışman)
Ortaokul matematik ders kitaplarında şekil ve kavram bilgisi kullanımı
Çinar C.
(Danışman)
Oyunlaştırma temelli matematik eğitiminin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve girişimcilik becerilerine etkisi
Çinar C.
(Danışman)
Hatay yerleşik Arap diyalektlerinin öğretimine yönelik a1 düzeyi iletişimsel materyal tasarımı
Suçin M. H.
(Danışman)
Sosyoekonomik açıdan dezavantajlı okullarda başarılı olan okul müdürlerinin kodları: Bir gömülü kuram araştırması
Cemaloğlu N.
(Danışman)
Teaching reading strategies to secondary school learners: A flipped learning perspective
Saraçoğlu S.
(Danışman)
Eğitim yöneticilerinin profesyonelleşmesi: OECD ülkeleri bağlamında bir karşılaştırma
Cemaloğlu N.
(Danışman)
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Eleştirel Düşünme Uygulamaları
Buluç B.
(Danışman)
M.Buber'in Eğitim Felsefesinin Diyalog (İlişki) ve "Ben" ve "Sen" Kavramları Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Koç E.
(Danışman)
ÖZEL EĞİTİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİM LİDERLİĞİ DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRENEN OKUL ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Cemaloğlu N.
(Danışman)
Web 2.0 Araçlarının İkinci Yabancı Dil Almanca Dersinde Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Koçak M.
(Danışman)
İlkokul Fen Bilimleri ders kitabındaki ünite değerlendirme sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisinin bilişsel süreç boyutu, soru türleri ve konu alanlarına göre incelenmesi
Ertem İ. S.
(Danışman)
Mesleki yeterliklere göre eğitim ihtiyacı belirleme (Eğitim yöneticileri üzerine bir model uygulaması)
Cemaloğlu N.
(Danışman)
7.Sınıf "Rasyonel Sayılar ve Rasyonel Sayılarla İşlemler" Ünitesinin Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi
Aktaş M.
(Danışman)
Eine Untersuchung der Übereinstimmung der Lehrwerke "Wie bitte? A1.1", "Deutsch A1.1" und "Plus Deutsch A1.1" nach den Kriterien der MEB Lehrwerkerstellung
Koçak M.
(Danışman)
Türkiye ve İspanya'da ilköğretim 1-4. sınıf müzik dersi öğretim programlarının karşılaştırılması
Jelen B.
(Danışman)
Türk müziği destekli psikolojik sağlamlık programının okul öncesi dönemdeki çocukların psikolojik sağlamlık düzeylerine etkisinin incelenmesi
Özbey S.
(Danışman)
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin arkadaşlığa yükledikleri anlamlar doğrultusunda geliştirilen eğitim programının arkadaşlık, akran ilişkileri ve psikolojik iyi oluşa etkisi
Köksal H.
(Danışman)
Çevrimiçi çalgı eğitiminde motivasyonun sağlanmasına yönelik öğretmen görüşleri
Sever G.
(Danışman)
Eğitimde veriye dayalı yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi
Cemaloğlu N.
(Danışman)
885 ortaöğretim öğrencisinin ses alanları üzerine bir inceleme
Can M. C.
(Danışman)
FLÜTİSTLERİN VE FLÜT EĞİTİMCİLERİNİN GENİŞLETİLMİŞ FLÜT TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Sonsel Ö. B.
(Danışman)
Ürün tercihinde ambalaj tasarımlarının satın alma davranışlarına etkisinin incelenmesi ve ambalaj tasarımına yönelik bir ders programı önerisi
Kuru A.
(Danışman)
Türkiye ve Ürdün'deki ilköğretim fen bilimleri dersi öğretim programlarının ögelerine göre karşılaştırması
Bilasa P.
(Danışman)
Matematik öğretmeni yetiştiricilerinin matematik eğitimi felsefeleri ve felsefelerinin öğretim ortamına yansımaları
Dede Y.
(Danışman)
Sirto ve longaların flüt eğitiminde kullanılabilirliği üzerine bir çalışma
Akpınar M.
(Danışman)
Türkçe ve Türk Kültürü Ders Programı Kazanımları ile Felemenkçe Ders Programı Kazanımlarının İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Açık F.
(Danışman)
Biyoloji Öğretmenlerinin Covid19 Pandemi Sürecindeki Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri (Ankara-Sincan Örneği)
Günal A. Ç.
(Danışman)
Utilisation de la technologie Web 2.0 dans l'enseignement/apprentissage du FLE (Exemples des Universités Gazi et Kırıkkale)
Özçelik N.
(Danışman)
Biyoloji öğretmenlerinin biyoloji eğitimi lisans programı derslerine ilişkin görüşleri
Atıcı T.
(Danışman)
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ VE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIK DURUMLARI
Şen H. Ş.
(Danışman)
Mühendis Adayı Öğrencilerinin Ġntegral Problem Çözüm Süreçlerinin Bloom Taksonomisi ile Kavramsal ve ĠĢlemsel Bilgi Açısından Ġncelenmesi
Ercan S.
(Danışman)
Artırılmış gerçeklik anlayışına göre hazırlanmış bir ders kitabı ünitesinin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumlarına etkisi
Köksal H.
(Danışman)
Arkeolojik buluntulardaki figüratif tasvirlerin lisans öğrencilerinin resimlerine yansıması (Urartu Medeniyeti örneği)
Yılmaz M.
(Danışman)
Öğretmenlerin örgütsel muhalefet, mobbing (yıldırma) yaşama düzeyleri ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N.
(Danışman)
Dijital Oyun Destekli Matematik Eğitim Programının 54-66 Aylık Çocukların Saymaya İlişkin Temel Matematik Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Dağlıoğlu H. E.
(Danışman)
Jose Ortega Y Gasset'nin İnsan ve Tarih Anlayışı
Koç E.
(Danışman)
Buluş yoluyla öğretim stratejisinin adobe illustrator programı öğretiminde kullanımının öğrenci başarısına etkisi (masal kitabı örneği)
Yılmaz M.
(Danışman)
Güzel sanatlar lisesi öğrencilerinin ekspresyonist resimlerinde yazınsal anlatımın etkisi
Yılmaz M.
(Danışman)
Görsel sanatlar eğitiminde edebiyat ürünlerinin öğrencilerin üç boyutlu çalışmalarına etkisi (5. sınıf örneği)
Yılmaz M.
(Danışman)
Türkiye'deki hükûmet politikalarının sanat eğitimine etkisi (1980-2019) / The influences of government policies in Turkey on art education (1980-2019)
Kuru A.
(Danışman)
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel anlama boyutlarına yönelik etkinlik tasarım süreçlerinin incelenmesi: Çember ve daire
Dede Y.
(Danışman)
Sosyolojik görsel okuma ve sanatsal uygulama eğitim modülünün resim-iş öğretmenliği lisans programında uygulanmasına yönelik bir eylem araştırması
Yılmaz M.
(Danışman)
Simone de Beauvoir Felsefesinde “Öteki Olarak Kadın”
Koç E.
(Danışman)
Varoluş felsefesinin Türk romanına yansıması: Vüs'at O. Bener örneği
Koç E.
(Danışman)
Arthur Schopenhauer'da ıstıraptan özgürlüğe
Koç E.
(Danışman)
Malatya Türkülerinin Keman Eğitiminde Kullanılması Üzerine Bir Çalışma
Akpınar M.
(Danışman)
Kierkegaard'ta umutsuzluk, iman ve umut
Koç E.
(Danışman)
İbn Haldun'un insan düşüncesi ve medeniyet algısı
Koç E.
(Danışman)
Martin Heidegger'in varoluşçu hermeneutiği
Koç E.
(Danışman)
Bergson'a göre varoluşsal konumu bakımından insanın durumu
Koç E.
(Danışman)
Türkçe ve Almanca metinlerde çok anlamlılık: Karşılaştırmalı bir çalışma
Berçin N. Z.
(Danışman)
OKUL LİDERLİĞİ
Topcu Z.
(Danışman)
Martin Heidegger'de teknoloji problemi
Koç E.
(Danışman)
Christine Nöstlinger'in "Konrad Oder Das Kind aus der Konservenbüchse" adlı romanının çeviribilimsel ölçütler ışığında incelenmesi
Berçin N. Z.
(Danışman)
Maria Montessori'ye göre çocuğun doğası ve eğitimi
Koç E.
(Danışman)
Albert Camus'nün saçma (absürd) felsefesi
Koç E.
(Danışman)
Soren Kierkegaard'da kaygı kavramı
Koç E.
(Danışman)
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı 5e Öğretim Modelinin Madde Döngüleri Konusunun Öğretilmesine Etkisi
Girgin S.
(Danışman)
Makamsal işitmede algısal perde hiyerarşisinin dinleyicilerin eğitim düzeyleriyle ilişkisi
Can M. C.
(Danışman)
Makedonya eğitim kurumlarında okutulan tarih kitaplarında osmanlı imajı/Ottoman image in the historical books of the macedonian republik
Şahingöz M.
(Danışman)
Geleneksel Türk sanat müziğinin piyano ile icrasında kullanılan süsleme teknikleri
Can M. C.
(Danışman)
Platon ve Farabi'nin siyaset felsefelerinin karşılaştırılması ve siyaset felsefelerinde erdem
Koç E.
(Danışman)
Jean Piaget düşüncesinde psikolojik yapılar
Koç E.
(Danışman)
Endüstri Meslek Lisesi Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Özelliklerine Sahip Olma Düzeyleri(Ankara İli Örneği
Çelik S.
(Danışman)
İnternet Tabanlı Hastane Randevu Sistemi
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Sarıtiken M. A.(Danışman)
Cumhuriyetten günümüze okul şarkıları üzerine bir inceleme
Can M. C.
(Danışman)
Ortaöğretimde öğretim ilke, yöntem ve teknikler açısından felsefe öğretimi
Koç E.
(Danışman)
Web Tabanlı Yazılım Kütüphanesi Tasarımı
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Cezayir H.(Danışman)
Veri Yönlendirmeli Web Sitesi Tasarımı
Bülbül H. İ.
(Danışman)
Kurumsal Uygulamalar için Erişim Denetimi
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Akmehmet H.(Danışman)
Yorgo Bacanos'un ud taksimleri
Can M. C.
(Danışman)
Bilgisayar Ortamında Teknik resim Öğretim
Bülbül H. İ.
(Danışman)
Pascal ve C tabanlı Bilgisayar Dillerinin Performans Karşılaştırılması
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Başdağ H.(Danışman)
Bilgisayar Destekli Güvenlik Kontrolü
Bülbül H. İ.
(Danışman)
Bilgisayar Programlama Dillerinde Kod Yazım Yöntemleri
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Bayraktar A.(Danışman)
Windows 98 İşletim Sisteminde Ana Bellek Kullanımı ve Yönetimi
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Küçükali M.(Danışman)
Eğitim Yazılımı Geliştirmede Görsel Programlama
Bülbül H. İ.
(Danışman),
Göldağ B.(Danışman)